Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:46
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dus soep met bepaalde 'onderdelen'??? |
Gehaktballetjes ja die mogen niet ontbreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:14
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... ..... |
Frankieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Eerste klas etterbal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:13
|
|
|
PETRA944 schreef: | jaaa unox soep,twee halen 1 betalen. actie van de week is het ,soep gemaakt van dingen uit belgische afkomst
ha ha lekker draadje is dit toch maar ik ga maar es beginnen aan me huishoudelijke plichten |
Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes
Doe je het bij mij ook effe Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:12
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ANNA415 schreef: | Toen kwam Jumbo met z'n grote snuit........ |
En die blies alle mannen dit topic uit etters zijn het
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 9 juli 2012, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:09
Onderwerp: Heel speciaal bezoek...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heel speciaal bezoek
Vanmorgen kreeg ik bezoek van een vriend. Hij kwam vroeg, ging bij me zitten en sprak een tijdje over hoe het zo ging in mijn leven.
Nadat hij zorgvuldig en invoelend had geluisterd naar alles wat ik te zeggen had, stond hij op, liep naar me toe, boog voorover en hield me een tijdje teder vast .
Nadat hij me had verzekerd dat alles goed zou komen en precies passend voor mij, vroeg hij of ik iemand kende die een bezoekje van hem kon gebruiken en ik dacht meteen aan jou.
Ik gaf Hem jouw naam en hij wist waar je woonde.
En na nog een verzekerende omhelzing, dankte hij me en liep ik met hem mee naar de voordeur Hij moet nu ongeveer bij jou zijn aangekomen. |
Wauw!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:08
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ohnee, dan heb je dat weer...De Heilige Drieplaag-Eenheid, Anna, Erika en Petra is meer dan genoeg hoor... |
De drie musketiers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:55
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik snap er niets meer van doet hij ratten en vrouwen in de soep |
ja dat komt omdat tie geen balletjes ken rollen voor in de soep hij zit in zijn maandelijkse periode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie slaan wat erg op hol geloof ik...... |
Nee ben geen paard we helpen hem alleen maar even om alles op een rijtje te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:51
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
YES356 schreef: | okay deal frank!!!! ik ga niet meer naast erika zitten en stop met kibbelen |
dan ga ik wel naast Yes zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:36
|
|
|
YES356 schreef: | Jij krijgt me niet!!! je kan me te pakken nemen okay!! maar krijgen!!!! |
Scheelt ik wil je ook niet maar wel effe te pakken nemen ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:17
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wist je dat:
- Opa Frank goed soep kan maken (of die smaakt is wat anders) |
Salle we hem opa bakkebaard gaan noemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...opa??? euh...hoe heb ik dat gepresteerd dan?
Ik doe nooit seks voor het huwelijk...en huwen doe ik zeker niet...dus verklaar je nader... |
Tja trouwen met W-tje maakt jou opa van een tweeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | de kunst is eerst de horrofilm kijken en daarna een romantiche en dan ga je zwemelend na bed |
o je hebt zelf het antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:27
|
|
|
YES356 schreef: | ja weet ik!! het spijt me! niet maar dat wist je al |
Ik zal maar de wijste zijn en niks zeggen even
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:27
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha haja das handig vind het trouwens wel een beetje een horrorachtig topic worden.... |
Nah dan gaan we daar toch een huishoudelijke vraag over stellen Als je een horrorfilm hebt gekeken en daarna kan je niet in slaap komen wat daaraan te doen??
P.s deze vraag is speciaal voor Petra gesteld ze wordt namelijk beetje bang ikke nie hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:48
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ANNA415 schreef: | ja en dan..? nu wordt het spannend.. |
Wordt vast vervolgd wacht vol spanning af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | verkeren gaat snel hier..;en sommige verkeren maar 5 weken en doen dan een huwelijksaanzoek...we leven in een turbo-tijdperk |
Ja daarom zeg ik toch voor je het weet ben je getrouwd Frank dat ik dat nog mee mag maken jij en getrouwd Ben je wel gelijk opa
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 8 juli 2012, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:45
|
|
|
YES356 schreef: | ow hehe ik weer komt door mn oorharen!! ik hoor wel maar luister niet! maar ik heb het gehoord nu!! |
Dan zou je de eerste zijn en voor hoelang is maar de vraag Mannen en luisteren waarom heb ik zo'n gevoel dat die twee dingen niet samen gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ben eens benieuwd of jij en Erika binnen 2 weken weer zoveel praatjes hebben...het zal dan wel weer een geklaag zijn van migraine en hormonen en gehaktballen waar het kwaad is ingeschoten... |
Aaaaaaaaaaaaaaaa das lief he dat jij over onze maandelijkse periode inzit en het nog bijhoud ook scheelt mij weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:40
|
|
|
YES356 schreef: | whahhaaahahahahaahhahahhah
je hebt het voor elkaar frank!!! ze zitten allemaal terrug te scrollen nu!!!!
hahaaahhhaah |
Terug scrollen wrom?? Ik zie zo wel wie die bedoel en ik ben het niet men namelijk iets ouder en pas nooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttt in die soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar goed, ondertussen ben ik nog geen steek wijzer geworden Echt niemand aan het Wordfeuden? |
Ken niet op mijn telefoon die is te simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:38
|
|
|
YES356 schreef: | Bijdehante tantes!!! ik zeg nix meer!!!! ik ga mn lekere ossehaarsoepje klaar maken |
Doe dat eet smakelijk en denk vooral niet aan neushaartrimapparaatjes en oorhaaruithaalapparaatjes en vooral niet aan scheren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:33
|
|
|
YES356 schreef: | ben bang dat ik de haren uit mn hoofd trek |
Scheeld dan ben je nog even bezig In die tijd kan je een mooi verhaal maken Als je hoofd er naar staat, tijd en zin hebt en het uberhaupt nog wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ah wat ben ik dan weinig veeleisend; ik wil hem HELEMAAL..............including heart and arms...........
en dan ben ik AL tevreden...........
. |
Helemaal?? Hebbert
|
|
Naar boven |
|
|