Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:05
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
HENK710 schreef: |
Ik ben al enige tijd op zoek naar een grote hanger (was meen ik ca 5 cm) van het symbool zoals dat op dit plaatje is weergegeven. |
http://www.genade.org/product_info.php?products_id=66 Is dit hem?
Kun je mij ook helpen?Ik wil niets ruilen en ik zoek niets,ik wil wat weggeven,waar kan dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:33
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Euhhh....Leanne ik ben toevallig heel donker van opslag.
Dus niet blond |
Weet ik veel,waarom plaats je geen foto???!!! Ik kan heel donker kijken maar heb een blond hartje
Nu zijn we nog niet uit het mysterie,was de aanbieding alleen voor vrouwen?Uit brabant en friesland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:10
|
|
|
HENK710 schreef: | Niet iedereen heeft hem gehad, zo weet ik uit betrouwbare bron... Waar dit nu in zit, weet ik alleen nog niet... |
Niet?Alleen de blondjes zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 17:04
Onderwerp: Waarom een kruisje dragen?
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Ik zal ze heus in hun waarde laten... Maar voor mij is het wel een zieke gedachte.
Het valt me nog mee dat mensen geen sigaret aan hun nek hangen... ... ter herinnering aan degene die zichzelf heeft doodgerookt. oid.
Of dragen aanhangers van Pim Fortuyn ook een kogel om de nek? |
Ik vind je vergelijkingen nogal vreemd en provocerend,daarbij denk ik dat een symbool niet altijd een positieve gedachte hoeft op te roepen,het is goed bij sommige gebeurtenissen stil te staan. Ik draag 2 trouwringen aan een halsketting,is dat dan mijn "kruis"? Ook een zieke gedachte?Het zij zo.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hay vriendjes en vriendinnetjes,
Ik ben er inderdaad weer, hoorde dat jullie mij zo miste. Ik jullie ook hoor.
Kreeg een leuke aanbieding van Chris, die kon mij ook al niet missen haha |
Is de zomer al voorbij ???? Fijn dat je dr weer bent!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:59
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
*Handle every stressful situation like a dog, p*ss on it and walk away....*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 10:59
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kgaat lekker naar de dierentuin met de familie en daarna lekker bikken in een of ander restaurant...heb een heleboel kadootjes gehad, bloemen en een megakaart. we zitten nu aan de koffie met tompoezen |
Super Maris,veel plezier!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 10:19
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Een kaarsje branden (voor de nagedachtenis van een overledene) is niet verkeerd zeg je, ik wil je even wijzen op leviticus 19: 27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER. Ik zie het branden van een kaarsje, puur als vervanging van datgene wat in Leviticus staat, er moet toch iets zijn om "kerkelijk" een overledene te herdenken. Natuurlijk mag je wel rouwen, gedenken, dat is zelfs heel goed, maar niet d.m.v. een kaarsje of tattoo
Ik zal proberen het genuanceerder te zeggen. Waar het mij om gaat is de tekst "Ik ben de HEER" Je kunt beter je verdriet bij de HEER neerleggen, dan iets anders te doen. Hij weet beter dan wie dan ook wat verdriet is, zeker als het gaat om het betreuren van een dode.
Ik weet zelf niet waar de gewoonte / traditie van "een kaarsje branden vandaan komt". In de bijbel komt het alleen voor als het branden van kaarsen in de 8 armige kandelaar dacht ik. Misschien dat iemand anders de herkomst weet van de gewoonte / traditie van het kaarsje branden?? |
Ik denk dat je het kaarsje zelf veel teveel waarde toekent Cross. Bij ons in de kerk wordt met de herdenking der overledenen een kaars aangestoken voor iedere overledene,die worden op een speciale spiegel geplaatst waardoor het licht verspreid wordt,daarbij wordt een zelf uitgezochtte bijbeltekst opgelezen en de dominee zegt...........Ik ben het Licht en schijn, opdat ieder kan zien. Wees niet bevreesd, Mijn Weg is recht, Mijn Weg zal je naar Mij voeren.
Een kaarsje op het kerkhof brand ik als gevoel van saamhorigheid,een 48 uur brandende kaars op speciale dagen,"opdat wij niet vergeten".......Maar een graf is geen altaar,het is slechts een rustplaats. Thuis brand ik geen kaarsjes,daar gedenk ik liever met mooie herinneringen en doe regelmatig een schietgebedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:50
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Relativeren Anita, het was jouw wens, maar de opzet was gezelligheid. Dat jij daar een andere invulling aan zou hebben gegeven, prima, maar zo werkt het niet altijd. En teleurstelling kan hard aankomen, denk er eens over na en probeer dat dan een plaats te geven. |
Aha,daar is het vaderfiguur al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:31
|
|
|
ANITA324 schreef: | Het is toch een vrije Nederland toch of niet soms? In de Chatbox waren er meerdere mensen die zich daar wat voor voelden moet er dan 2 of 4 zijn die het niet leuk vinden het te niet doen terwijl de rest geen hinder van hebben
Overal waar ik naar uitjes ga mis ik die diepgaande inhoud en dat is gewoon te triest voor woorden het geeft gewoon dat de overmacht van deze wereld de kop op doet steken en de christelijke inhoud maar in de doofpot worden gehouden zeer triest vind ik dat.
Het grote deels is meer voor de fun van lange leve de lol bij al die uitjes waar ik aan meedeed lieve broeders en zusters wat houdt naar eerlijkheid de Christelijke inhoud voor u/jou werkelijk in?
Wie is Jezus Christus werkelijk voor jou?
Shalom,
Een zuster |
Ik denk dat je je dan voor het verkeerde uitje opgegeven hebt anita.Het was vanaf het begin duidelijk dat het een picknick zou zijn en geen kerkelijke bijeenkomst. Plezier maken mag meid!Beetje eten,beetje(veel)praten,gewoon gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:03
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | zullen we het maar gewoon niet over hebben? |
Ik volg het wel hoor maar zie geen namen
En zingen doe ik niet!Op welk kleedje dan ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Daar kun je altijd terecht zolang je Rellok hier moet missen |
Carientje is er weer??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:37
|
|
|
ANITA324 schreef: | Nog 18 nachtjes aftellen en dan is het zover !!! Whoeij
Wie neemt allemaal instrumenten mee dan kunnen we op de heide ook mooie en leuke liedjes zingen ?
<span style="font-size: 18px; line-height: normal;">Liedjes als Opwekking of Johannes de Heer liederen !!!
Neem wel je bundels dan mee he !!
Samen vormen we dan 1 koor whoeij
Alle vogelstemmen hebben een mooie stem dus je hoeft niet bang te zijn Alle harten worden gehoord door God de Vader </span> |
Zingen? Kan ik me nog afmelden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:05
Onderwerp: Rekkelijken en preciezen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | een rok tot aan je enkels? |
Yep Maris,maar wel heeeeeel romantisch en een tikkie..........euh.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:03
|
|
|
JOLAN931 schreef: | weet je wat....ik ga mijn test ook eer aan doen nog ff hard werken, ik heb een percentage hoog te houden |
Ik heb een rok gekocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 14:51
Onderwerp: dankbaar!
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Dus luid mijn vraag aan jullie:
Waar zijn jullie dankbaar voor ?
Greets, Peacedove |
Voor het feit dat jij die dankbaarheid weer mag voelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 14:49
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik geloof dat ik maar wat meer ga genieten volgens die test heb ik echt een heel saai leven ik ga dus vanaf nu echt los |
Volgens mij ben jij echt degene die los gaat en ik zit er bij en kijk er naar(nou ja niet letterlijk )
Doe mij even een bakje geduld Weet je wat,ik ga ruig shoppen,doe ik de test toch nog eer aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 14:02
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Helemaal met je eens, Liesbeth, haas met champignons graag en medium, niet te weinig, smullerdesmul. Als wijn eeeh Pommerol of zo.
Heb ook de smurfentest gedaan:
Lolsmurf: 80 Knutselsmurf: 20 Moppersmurf: 10
en:
Smulsmurf: 100!!!
Thomas, die op frikandelcalvinisme 0 scoort en op biefstukcalvinisme 100. |
Je neemt die testen toch wel serieus he Thomas???? Ik wel hoor,ik mag loooooooooooooooooooos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wil altijd winnen he Ach,hoe serieus moet je 18 vraagjes nemen?
Gr.Leanne(hoe zat dat ook alweer met die rokjes en knotjes? ) |
Ik ben voor 69% calvinist maar ook hedonistisch,los en emotioneel,niet gereserveerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:21
|
|
|
RENSKE067 schreef: | wat was je score ook alweer??? volgens mij won je het nog dik van mij |
Ik wil altijd winnen he Ach,hoe serieus moet je 18 vraagjes nemen?
Gr.Leanne(hoe zat dat ook alweer met die rokjes en knotjes? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:17
|
|
|
Ik heb mijn score hier nog niet gelezen,er klopt niets van die test Of toch wel? Tja,ik kom origineel uit de refo hoek........afkomst verloochend zich niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:42
Onderwerp: sja soort traditie he...
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sja de dag moest eens komen he en vandaag is het zo ver...... En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat... kee dan bij dees: De ballen en tabé... enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees: http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related |
Het ga je goed Rell!!!!!!! Tot ooit weer ziens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:40
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | maar dankzij cm kom ik misschien met zn 2en ) |
Marieke toch,en dat zonder overleg met mij???
Geintje hoor,leuk voor je!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:23
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | maakt allemaal niet uit, de leus van Bauknecht was en is nog steeds....
Bauknecht weet wat vrouwen wensen |
Doe mij maar een AEG,die laat je nooit.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 16:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??
Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?
tja, dat ligt er aan he leanne; de ene wasmachine is de andere niet; t ligt er een beetje aan of ie nog in goede staat verkeerd, en doet waar ie voor bedoeld is! t ligt er ook wel eens aan welk merk wasmachine je hebt, een miele, bouknecht of een aeg...... allemaal toch weer nét een beetje anders, en de ene functioneert nu eenmaal langer op top-nivo dan de ander he? als ie t nog goed doet, is er vast nog wel iemand die "er iets mee kan"
toch?? |
Ik vind hem wel behoorlijk op leeftijd........maar ja,als je erg verlegen zit om zo'n ding ben je met weinig tevreden denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook?? |
Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:52
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
[quote=MAATJES468]
Ja maar........ik ben zoooooo rijk,dat ik dit gehad heb,de dankbaarheid is groter dan het verdriet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:30
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
[quote=MAATJES468]Een prachtig nummer.... Kippevel maar dat heb ik ook bij de mooiste verliezers van Bløf...
De verliezer was mijn man op het hart geschreven .....doof,bijna blind,aan handen en voeten "gebonden",spraak bijna verloren........en toch dit lied.......voor mij.Mooie herinneringen!
Ik ga straks naar Blof luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|