ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

SHANITA130 schreef:
Ik moet ook kleuren uitzoeken, moeilijk is dat.

De een zegt, gewoon lekker alles wit de ander zegt, nee joh, leuke kleurtjes uizoeken, het betreft vooralsnog me huiskamer, me keuken en me hal.

Slaapkamer daarna pas, want al mijn rommel zit opgestapeld in mijn slaapkamer. dus daar kan niemand bij.

Maar ja, die slaapkamer doe ik misschien wel rood, dat heb ik gezien bij iemand en dat is best een leuk effect.

Lekker experimenteren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:09

VISSER278 schreef:
gejewetenwel Lachende smiley

yep ... in het zweet uws aanschijns en zo.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 07:18

JANS221 schreef:
In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.

Er komt heel wat bij kijken, bij zo`n verhuizing……..

(Jol, jij hebt je keus al kunnen maken, begrijp ik?)

Even zoeken want gek op de betekenis van kleuren:
Bruin:
Mannelijkheid, stabiliteit en gewichtigheid Coole smiley met zonnebril nou nou Jans Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley
Wit: Licht, zuiverheid, netheid en leegte.

Even kijken, ik kies voor stylish pink van ik noem geen namen: Liefde, humor, vriendschap en trouw
en o jee hier en daar muurtje rood: Liefde, passie, warmte en vlammen.
en wit...

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 29 november 2012, 07:20
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 00:03

JANS221 schreef:
Speciaal voor jou, Erika!

Het is toch Lucas geworden. Het voelt gewoon goed en ook pragmatisch is het gewoon de beste keus. Heeft meer mogelijkheden! Laat zich goed hechten! Ook wel belangrijk. En ik krijg er een goede beschrijving bij! Bovendien: Afwasbaar met spons en schoon leidingwater met een zachte zeep!

Jochem gaat terug. Had geen patroon, dat gaat op den duur vervelen. Ook geen unieke en warme uitstraling. Jammer voor Jochem. Maar zo gaat dat.

Er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden om dit tot een succesvol einde te kunnen brengen, lees ik. Als je met alles rekening houdt dan kan er bijna niets meer misgaan.
Wat houdt mij nog tegen dan? Ik moet wel nog even op Lucas wachten, heeft een levertijd van 2 weken, maar dan heb je ook wat! En iets wat niet op voorraad is, maar speciaal besteld moet worden, heeft ook wel wat. Je moet er toch weer even tegen aan kijken!

Nu heb ik dus Louis voor in de woonkamer en Lucas voor in de slaapkamer. Ik blijk toch een voorkeur voor de mannen te hebben. Toos en Bep kunnen de kast weer in.

In de gang even geen behang. Nog zo`n beslissing kan ik even niet aan. In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.

Er komt heel wat bij kijken, bij zo`n verhuizing……..

(Jol, jij hebt je keus al kunnen maken, begrijp ik?)

Ik ben niet van de plakkerige, ik denk dat het meer op smeren en strijken aankomt. Ach weet je, als het maar houdbaar is ... En de kleuren afgestemd. Harmonie en zo...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:36
BerichtOnderwerp: Reportage over de Betteld

ERIKA129 schreef:
Nee Huilende smiley, smiley in tranen ik moest het hier lezen Boze smiley

Ik had al zo'n donkerblauw vermoeden. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 28 november 2012, 20:36
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:32

PIETER649 schreef:
jeemig!!! nooit geweten dat jij zo jaloers kon zijn Geschokte, onthutste smiley
je kent je plaats toch?
accepteer die dan! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Even voor de goede orde, mannen denkende te kennen, heb je die plek wel gecommuniceerd naar je bijwijf?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 17:00

ERIKA129 schreef:
Is tie nu helemaal van de pot gepleurd Woedende smiley
dus hij wil nu uit met een 50 plussers en één van 49 Gefrustreerde smiley
dacht dat tie op jong viel Geschokte, onthutste smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 07:14
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

MARITIME853 schreef:
Hetgeen dat ik bedoel met "in al u behoeftes voorzien" bedoel ik, het vlak van spiritituele, occulte en afgodische vlak (yoga, reikie enz)....
De laag drempelige gemeente/kerken hebben dat als hun doelgroep om het zgn in het geloof te aanvaarden alsof God dat goed vindt!!!

Dat hoort bij de babylonische aanbidding van hun super God dat zich voordoet als de God van Hemel en aarde (anticrist) dat de wereld lief heeft.
Het beest is iemand dat met de woorden van God ons misleind, zoals bij de Heer in de woestijn " er staat geschreven"...

Het woordt van God leert mij om geen andere afgoderij ( ook hetgeen dat daaruit voortkomt) voor Zijn aangezicht te hebben.
Yoga, reikie enz.. komen daar wel uit voort.
Deze dingen zijn gebasseerd op de aanbidding van de zon en de maan.
Het vertaald zich verder in de geest en lichaam. Dat is de meditie waar vele christen toelaten in hun leven.

Mijn oproep is laat dat los, geef je hart aan de Heer.
Ik ben het met je eens dat het woord soms als een werkwoord kan werken. Het is levend en krachtig en scheidt ziel en merg...... Toch schrijf je het zonder dt want grammaticaal is het nog.steeds een zelfstandig naamwoord.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 22:42
BerichtOnderwerp: Sterkte, kracht en Vrede

PIETER649 schreef:
Dank je Shanita Lachende smiley

ook ik wens iedereen voor elke dag Sterkte.kracht en te vrete

amen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 22:23

PIETER649 schreef:
op de camping met jou Verliefde smiley en Jol Verliefde smiley ????
dan wil ik nooit never meer naar huis, vrees ik Coole smiley met zonnebril

( tenzij jullie kookkunst in het echt tegenvalt en jullie bijdrages op topic "wat eten we vandaag" gewoon platte bluf blijken Twijfelende smiley )

Nog nooit Haagse bluf gemaakt... maar je brengt me op een idee ... moeten we het voortaan maar Ruttebluf noemen..?

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 27 november 2012, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 20:20

THOMAS968 schreef:
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/08/kijken-op-camping-de-betteld-geneest-god-te-korte-enkelbanden/

Een reportage over de Betteld, ik vraag me af wat deze documentaire bij mensen losmaakt. Het is een evangelische camping en ik moet zeggen dat ik me wel het een en ander afvraag bij het zien van dit verhaal. In hoeverre is het zuiver en in hoeverre verbalisme of uiting van een cultuur? Is er wel eens iemand geweest? De video staat onder het tweede plaatje. Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.

Thomas.

Net bekeken en effe vanuit de losse pols:
- wat een lieverdjes die schoonmaaksters, nuchter, praktisch, laconiek. Met af en toe een lekkere opmerking tussendoor. Meer met voeten op de grond en af en toe een lichte verbijsterde/kritische blik naar wat er om hen heen gebeurt.
- Ennnngggg!!! die Guardian Angels. Je zal ze maar in het donker tegenkomen, je gaat spontaan in tongen bidden. Huilende smiley, smiley in tranen
- Hoe meer satan je aanvalt hoe groter target je bent in de geestelijke wereld van God.... ook ennnnggg gedachtengoed. Hoe belangrijk wil je jezelf maken met dit soort verklaring? Simpele wereld ...
- Laat ze lekker de zon opzoeken in de vakantie, even hoofd leeg van alles en de stilte opzoeken. Wanneer is het nou werkelijk echt stil daar.
- Bij die jongen daar zo aan het prevelen tijdens de samenkomst zo door de week dacht ik: jongen ga toch lekker skelteren of een boomhut bouwen of een andere hort op.

Er valt meer te zeggen... maar dit is een concentratie van heel charismatisch Nederland in het klein (of groot, het is maar hoe je het bekijkt). Ik sta best open voor meer en ruim en breed en hoog... maar hoe ze ook verkondigen dat ze ontvangen, genezen, helen, groeien in aanbidding, satan uitdrijven etcetera... ik moet hier denken aan: bindend (niet positief dus), kleine wereld, niet blije uitstraling, onvrij. En ook: kinderen moeten spelen zonder overal gelijk goed en kwaad aan te verbinden, mogen ze nog kinderen/pubers zijn? Asjeblieft zeg...

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 27 november 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:30

Stapels post doorspitten op zoek naar dat ene formuliertje dat nu net zo nodig is Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: Sometimes....

Nuchter bekeken komt "het" op alle zenders voor en occult kent meerdere gezichten. En ook nuchter bekeken: kun je er niet tegen, of komt het niet overeen met wat je wenst te horen of te zien dan kun je tegenwoordig vliegensvlug vanuit je luie stoel zappen.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 27 november 2012, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:09

JANS221 schreef:
Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.

Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.

En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.

Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen!

Haha, echt geniaal.. grijns...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:08

ERIKA129 schreef:
lekker bezig jij Lachende smiley

Yep, vind ik ook. En dat ene bed dat ik graag wilde scoren? Ook binnen Clown smiley
ruim 2/3 goedkoper dan nieuw.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:05
BerichtOnderwerp: wie zoekt ook een band om samen muziek te maken?

QSJE546 schreef:
Hai muzikanten,ik zoek mensen om n band mee te starten.Mijn voorkeur gaat uit naar de symfonische rock,dus rock met klassiek tintje en verder t spelen van eigen werk en covers.
Zoek dus een drummer,bassist,gitarist of twee en zanger,zangeres en toetsenist.
Voorbeelden van bands die ik tegek vindt;
Milow,Within temptation,Tourniquet,Rage against the mashine,Guano apes,evenescence,Marco borsato (jahaaa ....hihi,dat verwacht je toch niet he....)Fleetwoodmac
dan weet je de stijl waar ik van hou
Het is wel handig als je uit omgeving Amersfoort komt,ik heb geen auto namelijk

groetjes van Qsje

Succes!! Laat maar weten wanneer je eigen werk op de markt komt ;)
enne veel inspiratie met Neal Morse ..
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 19:04

JANS221 schreef:
Mooi Hannah! Helaas zijn er nog steeds mensen die dogmatiek belangrijker vinden dan de (pastorale) zorg voor hun naasten!

Ook hier op CM, had ik eigenlijk anders gedacht ... maar goed, doorsnee gristelijk Nederland dus...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 18:32
BerichtOnderwerp: waarom altijd dat verfoeilijke engels?

PIETER649 schreef:
en ik vraag me ten stelligste af waarom jij nu reageerd op een artikel van 10 WEKEN geleden.. Smiley die vol vragen zit

Daarbij klopt er iets niet in jouw redenering... als er echt heel veel mensen van allerlei kerken hun best hadden gedaan om Joden te helpen, hadden er nooit zoveel joden afgevoerd en afgeslacht geweest.
Natuurlijk zijn er mensen geweest die met gevaar voor eigen leven Joden hebben geholpen, maar niet "heel veel".

Het enige waarbij in dit verband de term "heel veel" gebruikt mag worden, is dat er heel veel mensen zich diep moeten schamen en met terugwerkende kracht hun excuses aan zouden moeten bieden.
( EN alle geroofde eigendommen uit Joodse huizen teruggeven! )
Zowel gereformeerden als niet-gereformeerden.

Maar in deze vooral gereformeerden... er staat toch: maar gij geheel anders.
Nou: niks geheel anders, gewoon net zo rot als het overgrote deel van het volk Zieke smiley

Geen woord Spaans bij. Smiley met dichtgeplakte mond Ik geloof dat dit een iets genuanceerder beeld is van hoe Nederland zich gedragen heeft en het trieste is dat we alleen maar kunnen zeggen: op een aantal uitzonderingen na. Verder ben ik natuurlijk ver na-oorlogs maar het is duidelijk als je de cijfers ziet hoeveel er vanuit hier naar de kampen zijn gesleept.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 17:46

Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 14:13
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

uhm Verlegen lachende smiley
"non stop mini chocolate chip cookies".

Maar vanavond restje stifado, broccoli, rijst, sla met heel veel verse kruiden. Ter compensaassie. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 26 november 2012, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 26 november 2012, 01:20

[quote=WILLEMIJN232]Ach J Ol, je hoeft je voor een ander niet te verantwoorden. Ik vraag me af of diegenen die zo met Bijbelteksten wapperen het allemaal beter doen. Scheiden is een van de meest pijnlijke beslissing in iemands leveU en dat doe je ook nooit zomaar. Het geeft al zo'n faalgevoel en me er dan nog hele theorieën op na gaan houden.. Het ieen zaak tussen jou en God en niemand anders..[/qute]. .

Verantwoorden... mwoah nee zo ervaar ik het niet... Ik wil wel mijn gedachten toevoegen bij zoveel Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ongenuanceerdheid.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 26 november 2012, 06:59
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 21:46

Quote:
SHANITA130 schreef:
Wat is er mis met een 'ik-gerichte beslissing?'

MARITIME853 schreef:
Dat de ware liefde ontbreekt, zoals: "ik hou van je zoals je bent en ben er voor jou door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden"!!!

Voor mij is dit een eenzijdig en zwart-wit antwoord. Heb je naaste lief als jezelf, dus om de ander lief te kunnen hebben moet je weten wie je zelf bent, wat je behoeften en grenzen zijn. Zo erg is ik-gericht dan dus even niet. Soms móet je een "ik-gericht" besluit nemen omdat een relatie volledig scheef gaat of dreigt te gaan.

"Door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden." Ja dat is het ideaal, dat is wat we allemaal willen en als het goed is ook voor kiezen als we JA tegen elkaar zeggen. Maar er doen zich situaties voor (ik noem maar even eentje) waarin op gegeven moment alles op de schouders van de ene partner komt te liggen en dat blijkt dan ook niet te kunnen veranderen. Ik ga voor het door dik en dun, zeker weten! Maar dan wel graag SAMEN.

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 25 november 2012, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

JANS221 schreef:
Jeetje, wat sta jij je dit weekend uit te sloven! Knipoog smiley

Koken is relaxen Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 19:55
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

ERIKA129 schreef:
Aha geslaagd met inkopen??

Kun je wel zeggen ja, echt super leuk.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 14:51

MARITIME853 schreef:
Daarom is Hij ook zo groot voor mij. Hoe kleiner ik ben hoe groter en hoger Hij wordt.... Clown smiley

Voor mij ook. En juist in de tijd van bewustwording tot daadwerkelijk scheiden tot nu aan toe is Hij trouw gebleken. Hij geeft me een totaal nieuwe toekomst hoe anderen dit ook voor me wensen in te vullen met Het Woord in hun broekzak. Ik ken Jezus steeds meer dwars door alles heen heen als niet invullend, niet veroordelend en een uitgestrekte arm richting de toekomst.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 21:29

MARITIME853 schreef:
Wie is Willemijn???

sorry?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:00

VISSER278 schreef:
Ik vandaag es een keer niet. Lachende smiley

Auto schoongemaakt , douche een grote schoonmaakbeurt gegeven , wat rotsooien in de tuin en om een pizza geweest.

Nou dat klinkt wel als gewerkt ;) op de pizza halen na.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 19:59

MARITIME853 schreef:
Ik hou mij bij het volgende:

" Want het woord Gods is levend en krachtig en scherper dan enig tweesnijdend zwaard en het dringt door, zo diep, dat het vaneenscheidt ziel en geest , gewrichten en merg, en het schift overleggingen en gedachten des harten; en geen schepsel is voor Hem verborgen, want alle dingen liggen open en ontbloot voor de ogen van Hem, voor wie wij rekenschap hebben af te leggen." Heb.4:12

Daar kan zelfs Yoga niet tegen op.......en laag drempelige gemeentes ook niet......

Wat bedoel je hiermee nu concreet te zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 19:22

JANS221 schreef:
Gelukkig heb ik in mijn gemeente niets gemerkt van een houding dat ik geduld werd. Ik heb goede gesprekken gehad met zowel de predikant als wijkouderlinge. En zo hoort het ook! Juist in de kerken zouden we (de voorganger en gemeenteleden) oog moeten hebben voor mensen die in een echtscheidingsprocedure zitten of gescheiden zijn. Laten we ervan uitgaan dat deze mensen hier ook mee geworsteld hebben, ook tegenover God. Juist deze mensen kunnen onze steun en medeleven gebruiken. Je kunt nog zo vroom en christelijk praten en precies weten hoe het moet, beter is het te laten zien dat je er bent en een luisterend oor te bieden. Luisteren naar de ander is vaak veel moeilijker dan (s)preken!

Ja, en ook kijken naar de context van iemand. Men reageert soms gelijk als: die is misleid, of van God los. Terwijl zulke processen als echtscheiding juist met een schreeuw naar Boven doorgeworsteld zijn. Men vergeet dan de hele voorgeschiedenis van iemands leven hoe men met God leefde en in haar/zijn omgeving heeft gefunctioneerd. Leer als omgeving eerst maar eens te zwijgen en iemand nog steeds op waarde te schatten, te zien als mens met God. Beetje jammer dat dit met voeten getreden wordt en daardoor de sporen die echtscheiding in iemands leven trekken nog dieper doorgetrokken worden.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 24 november 2012, 19:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 18:43

THOMAS968 schreef:
In een dergelijke kerk zou ik me niet erg thuis voelen. Een beetje meer Nieuwe Testament kan geen kwaad en wat meer liefde en begrip al helemaal niet. De wetticisten zijn ongetwijfeld niet zondig en vooral zo superieur dat ze dit mogen stellen. En wie plannen maakt om de scheiding te bewerkstelligen is feitelijk al gescheiden. Als de dood van een partner dan eerder intreedt dan zou dat moreel niet meer uit moeten maken. Wetticistische schijnheiligheid. Dit gedrag maakt deze kerken tot een farizeïsche vloek in plaats van een omgeving waarin men Christus volgt.

Thomas, het lijkt wel of de liefdeloosheid in sommige kerken nog groter is dan in de seculiere samenleving.

Dat lijkt niet alleen zo... het ís volgens mij ook zo.. En alles wordt gebracht in de naam van de liefde dus best verwarrend als je het niet door hebt. In wezen is wat er uitgesproken wordt en in de praktijk wordt gebracht wreed.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 24 november 2012, 19:48
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 136 Volgende
Pagina 87 van 136