Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:47
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb connyveren of zoiets en dat zijn ook al inderdaad dunne boompjes geworden. Ze zijn drie meter hoog en moeten naar 2 meter gebracht worden. Het is zo'n 30 meter heg maar het grootste gedeelte is erg moeilijk bereikbaar. Het is best een hele karwei dat ook niet met 2 man op 1 dag gedaan kan worden. Want dat zag ik bij een buur. |
Met andere woorden het houd jou dus mooi en tijdje van de straat
En van cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmorgen in alle vroegte.....een fijn bericht!! Nadat vorige week op het vliegveld in Brazilie een moeder met haar dochter werden aangehouden en bij controle van papieren ....1 LETTER(!!!) niet in orde bleek te zijn...mochten ze niet naar Nederland... De vader is hier al en het gezin komt voorgoed in Nederland wonen..omdat de corruptie in het land steeds erger wordt... Ze dachten dat de dochter tegen haar zin naar Nederland moest... Zelfs de kinderrechter moest er aan te pas komen!!!! 2000 euro armer...en een blijde vader die in Nederland op hen wacht!!! Het gezin zal vanmiddag herenigd worden.. Welkom...N...en C..ik hoop jullie gauw te zien!!!!! |
Das een mooi bericht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:44
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...van slaap is hier geen sprake toch??? |
Idd Zeeland hier zitten ze zelfs midden in de nacht op cm
Verslaafd of geheel en al het spoor bijster
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 11 juli 2012, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:41
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
DJES101 schreef: | Ieder mens heeft diep van binnen doosjes met herinneringen. Draag die doosjes niet als last want heus, ze komen vaak van pas. Doosjes die je laten weten ... dat het slechter is geweest; doosjes vol met dankbaarheid, voor elke lach, voor ieder feest .
Mooie doosjes vol met liefde, boordevol van tederheid; maar ook doosjes vol van afschuw haat en onverdraagzaamheid. Die mag je rustig laten zitten met de deksel stijf erop . En die doosjes vol met liefde zet die altijd bovenop.
Want wanneer er weer zo`n dag is, vol verdriet en tegenslag; put dan moed uit zo`n doosje, dan verander je op slag. Je ziet de dingen weer heel anders, voelt je dankbaar en blij. Als je me niet wilt geloven probeer het dan, het helpt ook mij |
Mooi zeg, zo uit het leven gegrepen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:40
|
|
|
ANNA415 schreef: | och Erika laat je niet verleiden... Denk aan zijn interupties in het vrouwentopic |
T'is maar 1 malig hoor anders gaat tie eraan wennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tegen mijn zin maar vredelievend als ik ben.... voila |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een heel mooi moment...en weet je wat...bekijk die film morgen nog eens een paar keer |
ga morgen wel winkelen in de Ikea en kijk daar naar flinke rol ducktape
ken ik jou dichttapen en vasttapen 4 augustus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan zijn jullie vlug om te reageren, hé??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:04
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
INGE721 schreef: | jaja OEPS!!!!!!
gewonnen met wel 3 punten |
Zijn jullie nu hier wordfeud aan het doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik kan toch ook niet alles op voorhand weten...ik ben ook maar een Belg en dus onslim...ik zal het zelf maar zeggen... |
Ja zelfkennis is fantastische
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Waarom krijg ik vuilniszakken zo moeizaam open |
Misschien omdat ze juist dichtmoeten als er zooi inzit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een nieuwe kettingzaag gehaald...nu werkt ze...maar ze maakt zoveel lawaai...ik zal de heg wel inkorten met een handzaag... |
Pfffffff mannen zijn ook heeeeeeeel niet ingewikkeld hoor lijkt maar zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... |
ik ga maar eens even een film kijken dus ben er effe niet is dat geen mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:58
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik heb net een boek gelezen van; Tatiana de Rosnay
haar naam was Sarah.....
Ik zit er nog vol van......een aanrader!! |
Heel mooi maar ook heftig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | |
HEy tessy ook weer in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:32
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
Mensen mensen kom op!! Waar is het wederzijds respect gebleven??? Probeer het even via mail of chat uit te praten laten we nu proberen niet weer een nieuwe twist te creeeren!! en nee ik spreek niemand persoonlijk aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:21
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Wat nu dan Jans en Frank verlengen nie??? Wrom nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blijf maar gewoon lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:18
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | update
Vandaag bloed laten kontroleren en bij de arts geweest. Mijn bloedwaarde was goed alleen de waarde van het bezinksel was iets gestegen. Op zich geen probleem maar wel iets om in de gaten te houden. Mijn peneciline kuur is afgelopen en nu moet in de gaten gehouden worden of het zo blijft en de bacterie infectie onder controle is. Wel moet ik steeds mijn temparatuur goed in de gaten houden en als die begint te stijgen me direkt bij het ziekenhuis melden. Over de aanhoudende pijn kunnen ze in dit stadium nog niets zeggen omdat mijn knie nog veel te dik is. Volgende week donderdag moet ik opnieuw mijn bloed laten testen en bij de arts komen. Het blijft dus nog even afwachten.
Gr Ernst |
Blijf voor je bidden!! Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou, sla je slag !!! |
Whaaaa zie het al voor me Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:01
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik trek met terug met alles wat met 4 augustus te maken heeft...
Trouwens, misschien werd me wel gevraagd om even de pn-topic in de gaten te houden... |
In dat geval zeg ik alleen maar kijk effe naar de goede lijst ow ja ik zou niks zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee vrouwen hebben geen gat, maar een wonderschoon bipsje (en nee dames nu niet direct beginnen over dieeten enzo.. ) |
Nee hoor zal het niet doen aan mijn achterste mankeerd het niet namelijk Maar als die eigenwijze kerels nu eens gewoon wegbleven hier zou al een stuk makkelijker zijn
Mannen (zucht) blijven hopeloze gevallen soms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:58
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
JANS221 schreef: | Als je niets te zeggen hebt, waarom haal je het dan weg? Wou ik net van die BBQ en houtskool af........ |
Omdat tie Quote wat tie wil quoten en dat is zijn lijssie en niet de goede!! Beter misschien aan de oragnisatie overlaten Frankeltje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:56
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo,
Ergens krijg ik het idee en gevoel dat het hier een beetje over mij gaat. Ik weet niet hoe dat komt!
JANS :Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?Wie zegt dat ik naast Erika wil zitten? Vrouwen die aan vrouwen vragen of zie iets met een man mogen!! Welkom in de wondere werleld van…………………… hahahaha!
ERIKA: tuurlijk ik ben heel lief hoor en kan goed delen IK ben niet deeldaar. Besta uit 1 stuk!
FRANKT: Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Ik ga morgen naar de IKEA. Kijken of ze daar draaibare gespreksstoelen hebben. Of een andere handige zweedse oplossing. Zijkanten,voor en achterkant,dadelijk beginnen ze ook nog over de binnenkant!!
TINK: en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... Zie daar heb je het al!!! De binnenkant!
ERIKA: Nou frank heb slecht nieuws voor je aan die kwebbel van mij mankeert niks nie Waarom vertellen vrouwen altijd iets dat iedereen al lang weet????
ROELANDE: ja en heeft zeker ook een boven en onderkant Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten Ok dat nog!!! De boven onderkan! Kjjken of de IKEA een doorzichtig draaibaar stapelbed op hoge poten heeft heeft. Ben ik van onderen,boven,zijkanten,voor en achter beschikbaar!
ERKA: De arme ziel heeft geen leven zo Geen leven?? Wat is een leven zonder vrouwen ??? (lees vrouwen topic)
ROELANDE: ja of hij heeft de dag van zijn leven Hier heb ik ff zo geen antwoord op!
JANS : Yes denkt: YES!!!! YES
JOL: ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ... Das juist het probleem!!! Ik ben niet thuis! Ik zit dan op de camping en als ik dan naar huis zou rijden kom ik langs Ede!!!
FRANKT: ...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten.....met een BBQ-kippetje??? Typisch vrouwen ja!! Om over de binnenkant te beginnen! Zegt veel over de mannen denk ik. Die kijken vaak naar de buitenkant. En zien dan de binnenkant.
ROELAND: Ha,ha jaloers op Yes Frank? Haha weet je?? Ik denk dat ik naast Frank ga zitten!!!
FRANKT: Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... okay nou ik hoop ook dat je niet op me valt frank tijdens de pn.kleren vies en zo!! Je laatste zin moest ik even diep over nadenken. Maar je kijkt dus niet alleen naar de buitenkant maar ook ergens in. of is dat alleen bij koelkasten?
Frankt : ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... Erika is niet echt lang nee!
Nu ik het zo op een rijtje zie staan denk ik: zegt dit iets over mij of over hen die hier wat schrijven????!!
(Yes niet bang voor 04-08-2012) |
hihi. ik zei toch al arme YES!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Live in het dagelijkse leven??? Waar zie je Yes dan? Als je hem dan toch zo dikwijls ziet is het toch niet nodig dat je naast hem zit... , nu moet ik weer de pn-topic aanpassen... |
Eh die had ik al aangepast maar ja jij was weer zo slim om het weer te veranderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... |
Geloof me daar hoef ik echt niet voor te verlengen hoor Die zie ik in het dagelijks leven wel live En nee niet om de reden die jij denkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het ging over dat sch...woord waar Petra zo plastisch over verteld...ik reageer dus op wat er staat... ...zulke taal moest verboden worden op een christelijke site...bahhhh |
owwwwwwwwww da was een reactie op een eerder stukkie tja het is huishoudelijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh |
Nahhhhhh Frank toch zoals gewoonlijk lees je weer eens wat je wilt lezen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:02
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
Het gaat er volgens mij niet om of homo zijn niet mag maar het practiseren dat is een ander verhaal.
Mijn inziens worden homo's niet gemaakt door mensen maar wordt men zo geboren, ja er staat ik de bijbel Hij schiep de mens naar Zijn volmaaktheid maar........ door de zondeval zijn alle zonden de wereld in gekomen.. Maakt dat een homo een grotere zondaar dan jullie en ik?? nee dat denk ik niet..
Denk het je eens even in.... wij zitten hier toch met velen in de hoop op een relatie en dat mag want God heeft man en vrouw voor elkaar geschapen en Hij zag dat het goed was... echter Hij heeft niet de man voor de man en de vrouw voor de vrouw geschapen... Wat in zou houden dat dus de anders ge-aarden en als christen zijnde zouden moeten weten dat zei hun leven alleen moeten doorbrengen zonder een partner.... dit lijkt me heel zwaar en moeilijk... ja ook ik maak het in mijn nabijheid mee dat een jongen homo gevoelens heeft en leest en leeft naar de bijbel en weet dat tie alleen behoord te blijven maar mensen wat is dat moeilijk.... we zijn allen geschapen met gevoelens van liefde en ook bij hetero's wordt het de een gegeven de ander niet... Dus laten we hen niet oordelen of veroordelen maar voor hen bidden en wat denk haast nog belangrijker is als we zo iemand kennen... hen niet verachten maar laten voelen en weten dat er mensen om hen heen staan bij wie ze terecht kunnen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik echt heel zeker ben dat 'die' dames (?) gaan komen dan kom ik niet. Dan ga ik wel met W-tje wokken... |
Ehhhhhhhhhhh weet w-tje dat ook dan??? Enne wat heeft dit allemaal te maken met niet verlengen wel on-topic blijven he doe ik ook dus ik verleng wel deze maand al is het maar speciaal voor Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:30
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nou..schiet los nog wel liefst!
Zelf dacht ik dat dit onderwerp wel even met rust gelaten kon worden Yes er is al heel veel uitgewisseld,rond nu inmiddels wel misschien 3 topic's. Hiermee is misschien de tijd aangebroken,dat we kunnen zeggen..nou bijna 3topic's '' gevuld over ''andere'' christenen?
(de woorden van Heide)
Ja...ik laat het even los...er is genoeg over gezegd....(dacht ik) |
Ja er is veel over gezegt maar niet echt een mooie discussie zoals Yes al zei, ik kan me dus wel indenken dat hij het nog een keer wil proberen zoals hij al aangeeft net als in andere topics het wel kan..
Ik moet zelf even goed nadenken hoe ik het hier ga verwoorden
|
|
Naar boven |
|
|