Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:12
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA944 schreef: | schelpjes waar kleine zeediertjes inzitten, die kan je eten, er is zoveel daar te eten, planten uit het meer,mosselen, krabben kreeften vis ha ha garnaaltjes |
Thanks voor de uitleg Had het geloof ik liever niet geweten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOL252 schreef: | sorry |
Nah vooruit het zei uwes vergeven zo ben ik dan ook wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Let op de vredesduif... eens wordt het zomer... |
Je mw maar ondertussen regent het nu ook Vroeg het nog zo aardig daar te laten echt je hoeft nie alles te delen wel veel nie alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach wel nee, ik ben een zeeuw in hart, ben er weggegaan omdat me exman persee wou verhuizen, maar schouwenduiveland is mijn eiland. en volgens de zeeuwen daar was ik een echte zeeuw, ook al houd ik niet van krukels, at wel die waterplantjes uit het grevelingen meer.ha ha |
Nu weet ik nog niet wat het zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:07
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven? |
Oeps Denk je wel om je viltjes onder je meubels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:04
|
|
|
JOL252 schreef: | Noodweer hier . Ik zag net de Ark voorbij dobberen. |
Had je gevraagt het daar te houden Begint hier te onweren en ik wilde net naar bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:04
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Krukels eet je met een speld of naald en dat duurd lang dus dan heb je ff tijd , en ja zeeuws of niet, van buiten het dorp dan zeggen ze bij ons dat je een butendieker bin.
Dus jullie zijn allemaal butendiekers |
Wat zijn Krukels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:45
|
|
|
JOL252 schreef: | Noodweer hier . Ik zag net de Ark voorbij dobberen. |
Daar houden graag tis hier mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:32
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JOL252 schreef: | Effe tjekke ... het gaat wel lekker hier maarre ... zijn we nog ontopic??? |
De kreet van de week is................ Waar zijn de leuke en lieve mannen
Das een hartekreet
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 11 juli 2012, 22:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:20
|
|
|
JOL252 schreef: | Effe tjekke ... het gaat wel lekker hier maarre ... zijn we nog ontopic??? |
solly erg off
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | aangezien ik geen dame ben en elke keer de verkeerde woorden gebruik.... |
Komt wel goed schatje Geeft een glaasje roosvicee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Goh, het was zeker een drukke en stresserende dag...je zal straks wel goed slapen.. |
ik hoop het wel ja Anders tja dan ..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Al wat wij niet kunnen gebruiken sturen we naar de ontwikkelingsprovincies... |
Naar Belgie dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik ook eens meegemaakt .........Waar gaat de reis heen? Naar Gelderse rookworstland . Ze bedoelde vast Gelderland. |
Scheelt ik woon niet in Gelderland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet de oplossing. We gaan enkele vrouwen verwijderen...en ik weet ook al welke |
Nahhhhhh ik niet ben benieuwd naar de namen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:34
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BERT168 schreef: | nou vooruit .....ik zal de hand over m'n hart strijken,dus daar ben ik weer!
eindelijk geven die vrouwen nu eens toe dat ze ons toch wel nodig hebben...,natuurlijk wel taken eerlijk verdelen he...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:17
|
|
|
Vanmorgen met een vriend en vriendin naar Ikea geweest lekker bijgepraat en geshopt Zo maar eens een film kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat was een bui waar de zeeuwen niks mee te maken hadden. Dus ja , 'k zou zeggen ...... bel Piet Paulusma maar even. |
Pffffffffffff mijn nichtje zei paar jaar geleden al we gaan op vakantie naar een ander land, waar gingen ze heen ZEELAND tis echt een ander en bijzonder land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:09
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | gewoon saai zo!
|
Huh vrouwen en geen problemen kan dah nouuuuuuuuuuuuuuu ken er ook effe nie ene bedenken nie
Maarre is het niet een probleem wat je al zei dat er hier te weinig mannen zijn tegenover vrouwen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:05
Onderwerp: Christelijke films
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hahah...ik begrijp je wel... Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....
Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....
Google maar even....echt een aanrader...
“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip. Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is. |
Ik ben een eind jonger maar volgens mij ken ik de serie ook klinkt me namelijk heel bekent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:04
|
|
|
JOL252 schreef: | gedaan vandaag? - tandarts bezig gehouden - aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft |
strippenkaart al vol Ik al wel dit jaar geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:02
Onderwerp: Humor
|
|
|
ANNA415 schreef: | 2 blondjes met elkaar aan de klets. Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan De andere: waren de vragen moeilijk? |
whaaaaaaaaaaaaahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort
|
hoeeeeeeeeeeeee gaan we dat nu oplossen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben. En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt. |
Regel 1 bij Erika er wordt in het hele huis niet gerookt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:56
|
|
|
PETRA944 schreef: | Als jij nou effe dat topic opent waar je net over schreef; verontschuldiging over gedrag ofzo. dan misschien ik nadenk,tot inkeer kom en me verontschuldiging aan bied Dat was trouwens wel een goed idee. soms kwetsen we elkaar onbewust in het openbaar, even verontschuldiging aanbieden is mooi dan. |
oke Overigens weet ik heel goed wat het is om niet te kunnen slapen Alleen heb ik het gelukkig voor elkaar gekregen om weer te leren slapen en slaap ik bijna alle nachten prima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe je lieslaarzen maar aan , je zuidwester op en zorg maar dat je niet meer naar Appie hoeft. Man , man , wat er hier net allemaal gevallen is .... je wilt het niet weten . En volgens buienradar gaat dat allemaal de kant van Hoeven op en blijft het daar nog extra lang hangen ook. |
En hoe verklaar je dan dat het hier ook weer hoost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik |
Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog.. Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:08
|
|
|
TINK100 schreef: | de besjes zijn giftig van taxus......een buxus haag ook....ligusters zijn ook hoed te snoeien of de haagbeuk.......
ideeen genoeg voor een haag als heg.....maar ja, die coniferen hè...... |
IK heb dus 12 meter liguster heg kan nie echt zeggen er blij mee te zijn Goed voor je hooikoorts namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:50
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
YES356 schreef: | ik |
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd het laatste woord moet hebben
Zie hier twee mannen die twisten wie het laatste woord mag hebben
|
|
Naar boven |
|
|