Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 12:17
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar
25 dames en 29 heren........ er kan nog veeeeel meer bij!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 29 januari 2011, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 11:32
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dit gelezen hebbend, vraag ik me af wat je tegen Saab hebt...
overigens: het 5-je van Annette/Pieter is loss: mot nieuwe automaatbak in, hoorde ik laatst. |
k heb niets tegen saabjes, en niets tegen saab-rijders grif; alleen mijn keuze zou het niet zijn; that's all...... en annetje krijgt vandaag of morgen haar nieuwe witte karretje; een heuuule mooie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 11:22
|
|
|
ik vind een BMW altijd erg mooi, vooral de vijf serie; die van annette bijvoorbeeld, ziet er toch wel redelijk gezellig uit, he annet? audi is ook wel leuk, maar ehhh.....
een auto met vier wielen en een motor; dat vind ik voor mezelf toch wel t allerbelangrijkste, en als er dan ook nog een stuur inzit, en er komt prettig geluid uit de muziekboxen; dan hoor je mij niet klagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 11:14
Onderwerp: Vriendschap als fundament voor een goede relatie.
|
|
|
als ik nou eens niets zeg, valt het dan niet op dat ik te dom ben om dit zomaar effies snel weg te lezen??? ik kan het wel vertalen, maar t kost me teveel moeite onder een relaxed bakkie koffie, chatuliem. giving up......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 08:52
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | hihi...wat istie verliefd he.... |
jaaaaaah schattig he, angelique, dat gun je iedereen, toch? alleen jammer dat het een Saab is, ik zou wel iets anders naast hem gezocht hebben, jij niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 00:07
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | je moet maar wanhopig graag een ban willen en het wil maar niet lukken he hannah |
chrissie antwoord zn mail niet meer he, hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:59
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach wees blij met al die knuffels hannah....
Zo erg is het ook weer niet hoor...
Heeeeeeeeeeeeel onschuldig , geen gebruk van kettingen en betonblokken alles puur natuur |
*ignore*
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:42
|
|
|
ach hannah het zou je goed doen .....is maar een onschuldige knuffel hoor
hoe harder een vrouw roept van nee ...dan is het eigenlijk ja...
leonard; als ik nee zeg, bedoel ik nee. advies; just don't!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 16:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:38
|
|
|
[quote=LEONARD480]Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...................
nou leonard; ik hoef geen knuffel van je; first women on the world........ you're welcome........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 14:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:21
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: Erika zegt; "je lieve arm vrijdag nacht ... je wist wat ik nodig had.
Dus je weet nu wel hoe, maar waarom is soms helemaal niet nodig.
MARISKA601 schreef; Zulke zinnen kunnen verkeerd geinterpreterrd worden waarop men rare gedachten krijgt.
ach, als je iets denkt te lezen, is het redelijk normaal dit bij betreffende persoon na te vragen, toch? je kunt wel allerlei aannames doen op grond van één regeltje op een forum, maar gaat dat niet ietsepietsie ver? aannames zorgen voor hele bergen misverstanden, miscommunicatie en frustratie; dus vraag gewoon even na of je dingen juist hebt geintepreteerd; wel zo volwassen, denk ik!!
anders zou je immers niets meer kunnen zeggen of schrijven; we mogen er toch nog wel enigzins van uitgaan dat er volwassen mensen op de wereld bestaan, die op een volwassen manier kunnen communiceren, en op een volwassen manier kunnen reageren?
of zit ik nu fout?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach een angstig vogeltje... wat sielug
weet je wat... van mij een knuf... en je weet NIET waarom |
wedden dat ik harder ren dan jij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 08:44
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
en daar gaat het misschien juist wel om, marylien; leanne had ooit een prachtig plaatje op haar profiel staan, waarop de spreuk stond;
giving someone all your love is never an assurance they'll love you back; don't expect love in return; just wait for it to grow in their heart, but if it doesn't be content it grow in yours!!
en zo is het denk ik!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | dank voor je reaktie marijan...weet eerlijk gezegd niet of ik hier veel wijzer van word.... |
misschien hoef je er ook niet wijzer van te worden, angelique; want marijan signaleert alleen een verschillend definieren als ik het goed gelezen heb. een mededeling dus......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:56
|
|
|
YES356 schreef: | interpreteren Uitspraak: (interpreteerde, heeft geïnterpreteerd) Werkwoord een eigen uitleg geven aan (iets)
Een knuffel van je vrienden krijgen is dat zo raar! op je …???!!! jaar.
ik kan me herinneren van vroeger van mijn moeder die arm om me heen ik snap het wat is het nou eigenlijk gewoon een knuffel zomaar omdat je om elkaar geeft of ben ik de enigste die dat zo beleefd Minder was het niet !!!!!!! ( en geef hier geen verkeerde interpretatie aan AUB) lees het minste wat je kunt doen Het proberen er als christenvrienden er voor elkaar te zijn Misschien een tip van de dag: lees ook eens andere dingen van mensen op het forum Zo kom ik vaak te weten of er mensen zijn die anderen( lees christen cmers)nu juist nodig hebben |
ik denk dat veel mensen gebaat zouden zijn bij een vriendengroep, een aantal mensen om je heen bij wie je je prettig voelt, en waar je op terug mag/kunt vallen in moeilijke tijden. en als je dan ook nog eens even een arm mag lenen, als je even niet in je hum bent; TOP
waren er maar meer mensen die dit zouden kunnen/durven, zonder direct een dubbel agenda te hebben of daar bang voor te zijn bij de ander, YES!!
van mij vijftig bonuspunten!!! (en vraag me niet waar ze voor in te wisselen zijn, want daar moet nog over vergadert worden...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:52
|
|
|
jij spook!!! ik kan hier dus VOLSTREKT NIET (nóg harder) om lachen
oke, ik geef toe; je hebt humor!! en je hebt ook nog eens gelijk, irritant genoeg; maar ik zeg het lekkur toch niet hardop hoor!!. het ging overigens om knuffelen, niet om aflikken, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 17:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | en lekker knuffelen dat tie kan o echtttttttttttttttt wel Maar ja das niet voor iedereen weggelegd |
ach erika; ik ben veel te bang dat geknuffel besmetting op zou leveren...... en dan raak ik misschien ook wel nóóóóit meer uitgeknuffeld, en dat moeten we nie hebben he? dus ik blijf maar zo ver mogelijk uit de buurt, dan, snappie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:49
|
|
|
YES356 schreef: | Hoi Hoi TRIJNIE
een dikke knuffel weet je wel waarom ?????? ja je weet wel waarom |
haha, t moet echt de "knuffeleritis" zijn!! waar kun je inentingen krijgen tegen dergelijke ongemakken? k wor een bietjie bang sie ju.........
knuffel-de-knuffel-de-knuffel-de-KNUF
(ben effe weg, tot de epidemie overgewaait is, hoor!! als YES zelfs al in veelvoud gaat knuffelen moet het wel heeeeeeel ernstig zijn.)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 23 januari 2011, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:47
|
|
|
YES356 schreef: | Hoi Hoi TRIJNIE
een dikke knuffel weet je wel waarom ?????? ja je weet wel waarom |
haha, t moet echt de "knuffeleritis zijn!! waar kun je inentingen krijgen tegen dergelijke ongemakken? k wor een bietjie bang sie ju.........
knuffel-de-knuffel-de-knuffel-de-KNUF
(ben effe weg, tot de epidemie overgewaait is, hoor!! als YES zelfs al in veelvoud gaat knuffelen moet het wel heeeeeeel ernstig zijn.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 15:44
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ja Marijan...wij hebben wat..... |
van harte gefeliciteerd, gibby en angelique, en ik maar denken dat het een grapje was!! veel geluk gewenst samen!! geniet van elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 14:30
|
|
|
wat ik al zei; RENNENNNNNNN........GEVAAR!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 12:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wegwezen hier Hannah,dr heerst een of ander virus geloof ik |
ja, eng; ronduit ENGGG; t mocht eens besmettelijk zijn he? gevaar; rennen.........................!!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 23 januari 2011, 12:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 11:36
|
|
|
ik knuffel niet; you know why.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:22
Onderwerp: 33+ single-avond op 4 febr in barendrecht
|
|
|
Hallo allemaal,
Allereerst willen we jullie alle goeds voor 2011 toewensen!
En de datum bekend maken waarop we onze 5de single-avond hebben.........vrijdagavond 4 februari 2011! Vanaf 20.30 uur ben je van harte welkom in de Pimpelaer , een gezellig bruin cafe te Barendrecht voor een gezellige vrijblijvende avond, om contacten te leggen en/of te onderhouden. de locatie hebben we die avond voor onze groep alleen. vorige keer waren er ruim 100 gasten. neem gerust iemand mee maar meld je aan want vol is vol.
groetjes, jenny en nicoline.
Alle info: Waar: Den Pimpelaer te Barendrecht zie op de site onder "bedrijfsborrels" voor een indruk van de locatie Adres: Doormanplein 3-C 2992 BC Barendrecht (0180 619722) Tijdstip: 20.30 uur tot ongeveer 01.00 uur. Voor wie: alleenstaanden, gescheiden mensen, weduwen en weduwnaren Leeftijd: ongeveer 33 + Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of bittergarnituur te bestellen aan de bar voor eigen rekening Aanmelden: ourmeetingpoint@hotmail.com Wel graag aanmelden want vol is vol! ongeveer 100 singles. Doel: vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden Parkeren: Gratis, maar let op!!! Op het Doormanplein (voor de Pimpelaer) is het parkeren tot 22.00 uur toegestaan!! Advies: Parkeer gratis op het Binnenhof bij het gemeentehuis en dan is het 5 minuutjes lopen. Activiteit: Oud-hollands hamerspel staat klaar voor diegene die aan (de) slag willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 11:09
Onderwerp: zou er een belgische christianmatch bestaan?
|
|
|
IMKE917 schreef: | Komt dan, bij het naar boven borrelen van ideën, ook de drang tot organiseren......???
dat zou mooi zijn, want weekendje ardennen ben ik wel voor te porren |
ik ook, mits de kosten niet te hoog zijn.......
en ik weet iemand, die in elk geval een voordelig logeeradres voor dertig mensen weet, onder in nederland, al zijn dat de ardennen dan niet. zij weet meerdere adressen, overigens..........
|
|
Naar boven |
|
|