Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen....... Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk..... En bij de intocht stond de tweeling........ |
Super zeg jammer dat het niet lukte was van plan gisteren te gaan kijken maar lukte niet!!! Maar super hoor petje af!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is! |
Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 18:26
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ten eerste: het is het zonder 'IE'... Ten Tweede: heb nog heel even geduld en dan ben ik weg hoor...je zal van mij geen last meer hebben... |
Wie zegt dat ik last van jou heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht. |
Maar zo denken zolang ze niet op het forum schrijft is ze moe en niet online en heeft ze hem dus hopelijk uitgelopen wauwie doe het dr niet na
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:43
|
|
|
INGE721 schreef: | Wat zou cm toch zonder jou moeten....... |
Het zou wel een hele hoop schelen als FrankIE weg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:03
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat denk je Erika...was jouw regendans voldoende voor H...??? Of zal ik ook nog ff rondspringen??? |
Laten we samen maar hard springen die mopperpot verdient gewoon een natte was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 11:36
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja maar zeg kwebbelmie's ik blijf niet steeds die lijst weer posten hoor...ga op jullie vrouwentopic maar raden wat al die afkortingen betekenen |
NAhhhhhh wij dachten alleen jou maar te hellepe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 11:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...slecht karakter dat je bent...ik zal de was wel in de droger doen...voila |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 10:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, je word stilaan een groot meisje...en ach, misschien gebeurt er later nog wel eens ongelukje maar daar moet je dan niet om treuren.
Hier schijnt de zon...dus de wasmachine kan aangezwengeld worden en de was kan buiten drogen dan... | En toen begon het daar in H***** te hozen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 10:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...bedoel je nu dat je op de pn een bad gaat nemen terwijl ik dat mag zien??? Wil ik dat wel zien??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:35
|
|
|
Nee maar opstaan en zien dat het echt nog steeds droog is Sttttttttt niet te hard zeggen maar al 18 uur of zo geen regen gezien en gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik word nog gekker door jullie...toen ik je naam zag verschijnen dacht ik ook al dat je met een afkorting zou komen aandraven... |
Ikke Hoe kom je daar nu bij zo ben ik niet
Ik kom graag hoor enne a.m.a
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...de badkuip staat op de eerste verdieping bedoel je? Maak je er ook eens gebruik van? |
Kom over op de Picknick en overtuig uw zelve zo ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...OV, ZB, BN, IL...het wordt tijd dat die pn kan plaats vinden want ik word nog gek van al die afkortingen... |
Hoe kan dat nou??? dat was je toch al
Erika die zich niet gek laat maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:28
|
|
|
DJES101 schreef: | HOU VAN JEZELF OM WIE JE BENT... HOU VAN JE ZELF OM WAT JE KENT.. WEES JEZELF EN LEER GELUKKIG ZIJN WANT WAT EEN ANDER HEEFT, IS SOMS MAAR SCHIJN..... |
AMEN!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:09
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
INGE721 schreef: | Slibsokken?????? Stinken die niet naar Visser zijn slibtongetjes???? |
Nee want de sokken mot je niet bakken he JE doet ze aan je voeten
Soms mot je ook alles uitleggen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Erika...begrijp goed.... Voor Visser staan er voor zijn gevoel...juist precies...dan..op elke dag files hoor!!! Das alleen om jouw te ontmoedigen!!! Weet je...er staan net zoveel files...als dat er voor hem...(nooit) zijn richting Zoutelande...NOOIT dus... |
IK mag dus niet eens die kant opkomen NAh scheelt mijn badplaats ligt ook een stukkie hoger dan zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ga jij maar naar Zeeland hoor . Maar let op ..... op die dag staat er wel 30 km. file Zeeland in. |
Welke dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...Zonder Benen?
of...Zonodig Bloot...
...Zonder Brood...
pfff nu slaap ik zeker niet vannacht
...Zonder Bietensla... |
Effe voor de duidelijkheid he!! Frank heeft besloten dat ik kom en Frank heeft besloten waar ik zit ikke nie hoor
enne ik zit als ik kom op mijn eigen achterwerk op een plekkie dat ik wil Dus Frank het plekkie is eventueel beschikbaar
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 19 juli 2012, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:14
Onderwerp: Salaris
|
|
|
KROX372 schreef: | Wie weet er een website wat je hoort te verdienen? ik werk voor een uitzendbureau. die vragen dan aan je: wat is je salarisindicatie? en in de meeste gevallen krijgen die uitzendbureaus veel meer per uur voor jou, dan jij krijgt. maar welk salaris hoort er nu bij een bepaald beroep?, en waarom zijn uitzendbureaus niet verplicht zich aan een door de regering gestelde norm te houden eigenlijk? Ik heb zelf niet zo een zin om te discussieren, als ik een paar websites weet, dan is het mij goed genoeg. |
Effe googlen op cao van je beroepsgroep en klaar is kees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Wie o wie heeft een adequate oplossing om voeten warm te krijgen/houden????????? |
Als ik koude voeten heb doe ik van die slibsokken aan lekker warm en je ken nie uitglijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | WELKOM IN ZEELAND!!!!! WELKOM IN MIJN HUIS... Gaan we naar Vlissingen!!!!! |
ow das wel lief Maar durf ik wel zo dicht in de buurt van visser te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet) Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal.... |
Doe mij ook zo'n vriendin Ik ben gek op het strand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarom begon je er dan over...vraag ik me zo af |
Misschien wel om jou nieuwsgierig te maken en dat lekker zo te laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd??? |
Het is gewoon iets wat ik helemaal niet ga bespreken!! Mensen mogen alles eten maar niet alles weten
En vooral mannen met de naam frank niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten? |
Alles behalve probleemloos maar niet echt iets om hier te bespreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:19
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
INGE721 schreef: | Gaan we samen, gezelli |
Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Euh wat heeft dit met pesten te maken
|
|
Naar boven |
|
|