ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:20
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

MARIANNE129 schreef:
De wandeling is natuurlijk niet zondig op de zondag, vooral niet als je daar je kinderen bij betrekt (of laten we die juist op zondag gewoon maar aan hun lot over, om niet het risico te lopen dat een date zou kunnen ontstaan tijdens de wandeling).

Het bakkie (op wiens kosten dan ook) is misschien een wat minder goed idee?

Er zijn ook vaders en moeders die hun kinderen niet ieder weekend hebben, dus voor hun kan zo'n uitje - een keer zonder kinderen - juist leuk zijn. Dat kinderen aan hun lot overgelaten worden, zal dus wel meevallen.

En dat Chat een bakkie aanbiedt i.v.m. zijn verjaardag, vind ik een aardig idee. Mensen kunnen er ook voor bedanken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

THOMAS968 schreef:
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je bent in jouw geval veel kwetsbaarder dan anderen en zo zijn er wel meer mensen die daar, ook om hele andere redenen, mee zitten. Ik begrijp het bagatelliseren in reacties van anderen over wat je hier schrijft ook niet zo goed. Zelf schrijf ik hier toch echt voor CM en niet voor de hele wereld. Mijn standpunten ventileer ik en ik blijf ook echt wel schrijven wat ik vind. Dat anderen zich hierdoor echter geremd voelen, begrijp ik maar al te goed en komt helaas de discussie niet ten goede.
Ex-echtgenoten en stalkers kunnen zo een onnodige extra bedreiging zijn. Sommige gescheiden mensen is niets te gek, dat weten we hier allemaal wel. Het is beter het forum besloten te houden. Wat eenmaal op het Internet staat, krijg je niet of zeer lastig weg. De toegang tot het forum beperken tot CM-leden is verstandig, ook om het beschadigde vertrouwen te herstellen.

Thomas, vind de beslotenheid van CM een prettig gevoel.

Thomas, je snapt me helemaal! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:21

CHATULIEM619 schreef:
Maar maakt het in feite uit of 2300 mensen lezen wat je schrijft of 23.000? Ik zie dat verschil niet zo...

Het gaat mij om het idee, dat het voor iedereen toegankelijk is. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, dat bijv. een ouder van school zou lezen hoe ik over bepaalde (m.n. relatie-gerichte onderwerpen) denk. Daar hebben ze helemaal niks mee te maken. Privé en werk hou ik gescheiden, op mijn werk ben ik een ander iemand dan hier. Dit is niet goed uit te leggen, maar het voelt voor mij niet prettig.

'k Kan me ook voorstellen dat iemand het niet fijn vindt, als zijn/haar ex alles leest. Ook kunnen stalkers misbruik maken van de mogelijkheid.

Dit kan je remmen in het reageren, wat ik jammer vind. Dat komt namelijk niet ten goede van de kwaliteit van het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:13
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

CHATULIEM619 schreef:
De nieuwe lijst ziet er dan als volgt uit:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan (o.v.)

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 8 februari 2011, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:11
BerichtOnderwerp: kreet van de week

WILLEMIJN232 schreef:
Je gna gnat wat te vroeg Crossroad........seniorreizen zijn voor mensen vanaf 49 jaar......... Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Tja, ergens moet de grens liggen hè. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Clown smiley

Ik ben nog lang niet zover. Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 8 februari 2011, 17:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:10

Toch vind ik het jammer dat mensen zich 'geremd' voelen, omdat heel de wereld het kan lezen. Dat zou niet moeten kunnen. Als je iemand bent die weleens iets persoonlijks schrijft, ben je makkelijk te traceren. Ik vind dat dus echt niet prettig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 20:11
BerichtOnderwerp: BZV Topic

En.......heeft iemand nog gekeken? Knipoog smiley

Volgens mij waren er niet veel verrassingen. 'k Ben trouwens wel benieuwd of Femke en Gijsbert het gaan redden, vooral ook praktisch bekeken. 'k Denk dat Annemarie niet voor Harrie gaat, want ze hebben beiden een boerderij waar ze het liefst willen blijven. Zal 't dan toch Adriaan gaan worden? Hij heeft iets meer pit, wat misschien wel nodig is voor haar. 'k Praat even haar broer na. Lachende smiley En Richard, tja.............. Twijfelende smiley En Marcel, 'k vind 'm een griezel die alles tot in de details zit te analyseren. Word er een beetje moe van. En wat betreft Frank, ik vind het sneu voor de studente dat ze het waarschijnlijk - om de reden dat ze studeert (vind het wel mooi om te zien, dat ze haar studie niet - omwille van Frank - opgeeft. ze is wel standvastig.) - niet gaat worden.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 7 februari 2011, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:10
BerichtOnderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden

SUSANNAH475 schreef:
Dat is lief van je Mar.
Ach, ik kom er wel weer overheen hoor... Clown smiley haha
Het heeft blijkbaar niet zo mogen zijn... Engeltje smiley ach, en anders had ik de avond ervoor niet zo laat nog bezoek kunnen ontvangen, dus... Lachende smiley

Ach Suus, je kunt niet overal bij zijn hè. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:09
BerichtOnderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?

SILVER916 schreef:
ja als je getrouwt ben of gewoon een relatie heb met hem of haar zou ik wel bij diegene blijven denk ik , als zij niet kinderen kan krijgen .

dat is de liefde voor elkaar.

Dat mag je toch zeker hopen, anders stelt de liefde niet veel voor. Het lijkt alsof je er ergens nog aan twijfelt, maar 't zou ook aan jou kunnen liggen hoor. En dan hoop/verwacht je toch ook, lijkt mij, dat je vrouw bij je blijft.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:05

Thomas, 'k ben het ook helemaal met je eens. 'k Moet er ook niet aan denken dat iemand, bijv. een bekende uit mijn werkomgeving, al mijn postings (en dat zijn er er nogal wat Twijfelende smiley ) uitgebreid gaat lezen. 't Wordt iemand ook nog mogelijk gemaakt, om alle postings van jou achter elkaar te lezen. Zucht......... Dus wat mij betreft is het forum, nog liever gisteren dan vandaag, alleen voor betalende leden. Dat mag je ook verwachten, want de privacy stelt op deze manier weinig voor.

Misschien dat het commercieel nog wel meer oplevert, want er kunnen ook mensen zijn die het forum niet kunnen missen en juist wel verlengen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 6 februari 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

Het is normaal dat we dingen missen in ons leven, dat mag ook best benoemd worden. Maar sta er niet te lang bij stil. Je zegeningen kunnen delen met je partner is heel mooi, maar deel ze - mocht je geen partner hebben - met anderen om je heen. Er is zoveel, ook dan, om van te genieten. Lachende smiley

Geluk is als een vlinder. Hoe meer je er op jaagt, hoe verder hij zich van jou verwijdert. Maar als je rustig blijft zitten en je aandacht aan andere dingen besteedt, komt hij vanzelf op je schouders zitten.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 6 februari 2011, 00:15
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 23:44

AREND003 schreef:
Ik mis helemaal niks! Been there, seen it, done that! Het leven is 1 groot feest! Lachende smiley

Geniet ervan, Arend. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 23:30

SILVER916 schreef:
wat mis je op dit moment ? bijv: sex, liefde , knuffel , iemand om mee te praten enz

Je zou ook je zegeningen kunnen tellen, i.p.v. te gaan benoemen wat je mist.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 12:23
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

MARIAN519 schreef:
Volgens mij zijn de joden besneden en de Messiasbelijdende joden dan later ook gedoopt toen ze tot geloof in Jezus kwamen? Smiley die vol vragen zit

'k Heb even gegoogeld en vond het volgende stukje. Boeiend om te lezen, al weet ik nog niet goed wat ik ervan moet denken.

http://nieuwstedag.wordpress.com/2010/02/22/babydoop-besnijdenis-nog-dopen/
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 11:15
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

GERT856 schreef:
Als het hier echt de laatste vrouwen waren Geschokte, onthutste smiley op deze aardkloot Huilende smiley, smiley in tranen blijf ik echt vrijgezel Verlegen lachende smiley
Tuurlijk, ik weet het Gefrustreerde smiley
tis geheel wederzijds Knipoog smiley

Zou 't misschien ook in jezelf kunnen zitten, Gert? Twijfelende smiley Ach ja, je geeft het zelf al aan. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 11:14

GERT856 schreef:
Natuurlijk hebben wij het gelezen, maar wij zijn al overtuigt Engeltje smiley das toch ook mooi Lachende smiley

Wat bedoel je hier mee, Gert? Ben je zo overtuigd van de kinderdoop, dat je niet meer open staat voor de argumenten van de ander? Dat zou ik zwak vinden. Dat zou ik zelfs supereigenwijs vinden, maar misschien bedoel je het niet zo.
Of ben je overtuigd van de volwassendoop, waardoor reageren op deze opmerking niet nodig is?

De vraag over mensen die én besneden zijn én later ook gedoopt zijn, houdt mij wel bezig. Hoe denken de mensen, die voor de kinderdoop zijn, hierover?

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 februari 2011, 11:21
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 10:02

'k Zou Leeuwarden nog net kunnen vinden Knipoog smiley , maar toch gaat 't mij niet lukken om mee te gaan. (Het weekend is namelijk ook om een stukje rust in te bouwen, anders heb ik maandag een probleem.) Twijfelende smiley Aan de gezellige Noordelingen, gezien het lijstje, ligt het zeker niet. Het wordt vast en zeker gezellig.

'k Wens jullie een hele gezellige en leuke avond toe! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 20:17

BILLY701 schreef:
Kees Kraayenoord komt 15 April naar Grootegast

Kent de TomTom die plaats wel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Echt nog nooit van gehoord. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 23:14
BerichtOnderwerp: BZV Topic

THOMAS968 schreef:
Dat laatste had nog zin in tegenstelling tot de activiteit waartoe ik soms gedwongen wordt. Vergaderen is vaak een volmaakte vorm van zinloosheid.

Thomas, die soms wel eens denkt dat hij zal vergaderen tot hij vergaderd wordt......

Gefrustreerde smiley

Soms, heel soms, is een vergadering nog weleens zinvol. Zo'n vergadering had ik vanavond. Lachende smiley

Marijan, voor wie vergaderen ook geen hobby is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 23:08

IMKE917 schreef:
Ik ken de leer van de traditionele kerk, ik kom er zelf uit! Maar ik heb altijd al mijn twijfels gehad over de kinderdoop. Het gaat daarbij n.l. om de inlijving in het verbond dat God met Abraham sloot. Er wordt gezegd dat zijn nageslacht bij dit verbond behoord. Als teken daarvan worden de jongetjes besneden.
Maar wij vergeten dat wij, van oorsprong, niet tot Gods uitverkoren volk behoren. Dat is Israel en blijft Israel, Gods oogappel. Wij zijn uit de heidenen ... tenminste ..... ik heb geen joods bloed.
Dat maakte dat ik toen ik mijn kinderen liet dopen (ik wist toen nog niet anders dan dat ik nu weet) het gedaan als een opdragen aan God, aan Hem terug geven wat ik van Hem had ontvangen.

Dit is mijn mening, en wees er van overtuigd dat ik niemand iets wil of kan opdringen.

Zo komt dit op mij ook zeker niet over, Imke.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 19:15
BerichtOnderwerp: Weer de SNEER ...

WILLEMIJN232 schreef:
Als dat iedere dag zo gaat Smiley die vol vragen zit Gisteren Gibby, vandaag Willem, wie volgt Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley

Ik zeer zeker niet, 'k zou niet weten wat ik zou moeten wissen. Engeltje smiley

Jij wel, Willemijn? Knipoog smiley

'k Ben niet bang voor een ban.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 februari 2011, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:47
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?

GRIFFIN748 schreef:
't mooier doen voorkomen dan het in werkelijkheid is, bedoel je.

nee dank je. ik blijf liever mezelf.

Gelijk heb je, Griffin. Knipoog smiley Leonard heeft misschien nog niet door, dat de meeste vrouwen (uitzonderingen daargelaten) daar toch doorheen prikken. Dus 'jezelf verkopen', is op CM niet nodig. Dat is verspilde energie, zou zelfs averechts kunnen werken.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 februari 2011, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 14:33
BerichtOnderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.

MARYLIEN613 schreef:
hoe dan ook, er waren wel eens spanningen,
maar ik vond dat Gibby wel een goeie bijdrage leverde met zijn dagelijkse teksten uit "het rechte spoor uit een Christleijk dagboek",
ik vind het jammer dit niet meer te kunnen lezen!

Ik heb begrepen dat meer mensen dit dagboek hebben, misschien kan iemand anders het overnemen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

ANGELIQUE327 schreef:
Goed dat ik het weet, ik verschijn daar in Ede in harnas met schild! Zieke smiley

Heb je iets te vrezen dan, Angelique? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:14

MARYLIEN613 schreef:
ik ook niet!

Dat ligt dus niet aan jouw Belgische achtergrond. Knipoog smiley Lachende smiley

'k Hoop dat het virus niet al te besmettelijk is, anders wordt het wel heel saai op het forum. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 10:46

WILLEM591 schreef:
[GESTOPT

Huh.... Verraste, verbaasde smiley , is dit een nieuw virus Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit

Eerst Gibby, nu jij......

Ik snap er niks meer van, maar moet misschien ook niet alles willen snappen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 10:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Mijn mooiste CM-moment van de dag is......

dat er een slotje op het knuffelhoekje zit. Lachende smiley

Eigenlijk hecht ik ook niet zoveel waarde aan digi-knuffels, dus ik vind het prima zo.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 februari 2011, 10:36
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 10:12
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Cross (2de keer Knipoog smiley ), Henk en andere jarigen.....

Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag en Gods zegen in het nieuwe levensjaar! Een fijne dag vandaag.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 februari 2011, 10:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:50
BerichtOnderwerp: Valentijnfeest

MIEKJES285 schreef:
jij gaat zeker ook marijan Clown smiley

Tja, ze zoeken alleen nog mannen hè. 'k Zou me natuurlijk als man kunnen vermommen (me gedragen als man, wordt wel lastigTwijfelende smiley), is gelijk het probleem van het mannentekort opgelost. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.

WILLEMIJN232 schreef:
Bij de kinderbescherming is het een heel ander verhaal Dini.....Waar ik het over heb is als bij doodzieke kinderen medicijnen geweigerd worden door de ouders.......en het gaat dan om een tijdelijk uit de ouderlijke macht zetten......absoluut niet te vergelijken met wat de Raad doet.....

Gelukkig maar, dat dat iets makkelijker gaat. Zo zijn Jehova's tegen bloedtransfusies, terwijl dit levensreddend kan zijn voor een kind. Dan zetten ze de ouders ook tijdelijk uit de ouderlijke macht, naar mijn mening ook zeer terecht. Hoe dat zit met een psychiatrische ziekte, weet ik eigenlijk niet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 74 Volgende
Pagina 9 van 74