Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:28
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
ja ik was op vakantie heb veel dvd's gekeken een ganse stapel was ook eens lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:49
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
nah ik bedoel hoe voorkom je probleem hier op de chat en forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:19
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
De afgelopen dagen is er veel heel veel zeer heel veel loos geweest. Nu is mijn vraag hoe kunnen wij als leden die sfeer weer oplossen zonder elkaar de koppen in elkaar te slaan of te wijzen van: maar hij zei.... gewoon kappen er mee maar hoe lossen we dit op? Misschien hebben julie tips Ik zou het niet weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:15
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | ------------------------------------------------------------------------------------- hannah, jij wil ook een 100.000 poot zijn he. alles regelen,proberen recht te zetten,commentaar op geven enz. heb je christ al gevraagd om de ban van rel op te heffen?
en ik heb mijns inzien een beter idee voor jill
als het beweegbare delen zijn,dan zou ik persoonlijk acrylaat kit of windowseal gebruiken. daarmee kit je de naad dicht en is elastisch en overschilderbaar. daar over heen kun je altijd eene laagje fix&finish strijken. |
kan ook maar denk de verzakking is er niet mee opgelost tis een lap middel denk of verhuizen of achterhalen waarom het huis zakt en de gene aansprakelijk stellen. Verder die verzakking proberen te stoppen op kosten van de veroorzaker. en dan idd acrylaatkit. Oke siliconen is elastichser maar heetf als groot nadeel dat het niet overschilderbaar is. Maar fix en finch hmmm waarom niet gewoon glasvezelbehang? is ook ietr rek baar kan scheuren en gaten goed bedekken dat je er niks van ziet... dus er zijn meerdere oplossingen maar de beste is toch verhuizen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 20:56
|
|
|
euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:09
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
|
|
|
tis maar een wedstrijd enne wat is er erg aan? bedoel het kan iedereen overkomen.....oke het ging om goud en is maar eens in de 4 jaar maar euhm volgende olympysche spelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:57
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ow... is dat zo? Ik zie dat niet als probleem hoor! Zijn jou woorden Rel! |
dus ik ben geen probleem cool dan zie ik je dan in arnhem carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:48
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Carien, ga jij mee? | ze druft nie ik ga mee marijan das het probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 19:37
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Jahoor alles is goei gekomen En Doesje heeft het je ook vergeven hoor al werd ie een beetje Maar no hard feelings Tnx voor alles | sja wie gaat er dan ook gamen? als ier niet echt tegen kan?... maar alles is goed gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | en? weer blikschade aan oewe oto? | niks nada nopes alleen een beetje ff verkeerd gereden bij Joure.... sorry does en henk..... enne ik had iemand in de auto die werd een beetje ziekjes maar alles goed gekomen en gegaan naar ik dacht zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 februari 2010, 14:07
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel... gij zit nu int hoge noorden, maare met je hoekje ben je weer gezakt naar de 15 de plaats richting zuiden dan heh! Dus daarom doek ff reageren, en ik wens jullie allemol een heel gezellig weekend toe. Zal wel lukken denk ik.
Groetjes aan iedereen daar. |
euhm ik is weer terug dus vraaaaaag uw vragen en euhm dan sja ik antwoord he enne euhm ik was er albijna toen jij plaatste carien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:26
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
ARIANNE566 schreef: | Eigenlijk veel meer dan je zou denken. De landelijke overheid is voor de uitvoering van een heel hoop wetten en andere regelgeving afhankelijk van de lagere overheden. Hoe meer de samenstelling van de gemeenteraden overeenkomt met de verhouding in de 2e Kamer en het kabinet, des te makkelijker het wordt om wetten en regels ook daadwerkelijk uit te voeren. Daarom bemoeien de landelijke politici zich ook met de gemeenteraadsverkiezingen.
Mijn mening is dat je dan gewoon moet stemmen op de lokale partij waar je het wel mee eens ben en dan stem je bij de 2e kamerverkiezingen op de partij waarop je het op landelijk gebied mee eens ben.
Ik stem in mijn gemeente op Gemeentebelangen, niet echt een christelijke partij als de CDA, ChristenUnie en SGP. Maar wel voldoende bezig met de toekomst van de gemeente en ze zijn tegen de zeejachthaven . |
dus als ze een weg anders willen aan leggen heetf de landelijke politiek er mee te maken?? Of er nu wel of geen verzorgings huis komt voor ouderen?? of de kinderopvangplek?? of de plaatselijke voetbalclub wel of geen subsidie krijgt??? Of euhm dat ene festival??? bedoel daar in den haag moeien ze zich niet ermee en de lokale partijen doen ook niet landelijk mee terwijl die wel plaatselijk mee doen? dus die hebben dan niks te zeggen??.... Ik bedoel dus landelijk gaan over landelijke zaken OA nieuwe wetten wel of geen autosnelweg wel of niet onze soldaten uitzenden... daar heeft de gemeenteraad toch niks mee te maken?? lijkt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 10:37
|
|
|
euhm klein vraagje.. wat heeft de landelijke politiek nu te maken met de lokale? bedoel de meeste staan nu voor stemmen voor de gemeente raad...Stel je bent het niet eens met de landelijke politiek vvan CDA PvdA of CU maar wel met hun lokale plannen?.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 10:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hier in de gemeente heb ik de mogelijkheid niet om CU te stemmen, anders had ik dat gedaan. Ik heb nu dus de keuze uit 1 van de 6, jaja, 6 partijen waarop ik mag gaan stemmen in deze gemeente, en alleen het CDA is "christelijk", dus ga dan toch maar voor het CDA. En omdat gemeente politiek, in mijn ogen, weinig tot niets, te maken heeft met landelijke politiek, en het CDA ook nog eens een goed programma heeft, met redelijke frisse ideeën voor deze gemeente, staat mijn keuze vast. | crosser dus omdat het "christelijk" is ga je er op stemmen? Sorry maar zelf vind ik het een beetje een kromme redenatie. De rest oke niks op tegen hoor, maar een beetje raar dat bv een lokale partij bv met het zelfde programma heeft maar niet christelijk is.... daar stem je dan niet op? of bv PvdA of de SP ik noem maar wat he.. Ik zelf kijk niet naar of iets christelijk is maar of hun programma goed is en of ik me er in kan vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 13:25
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
nie sikke danne is neet joöt he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:23
|
|
|
in mijn ogen en ja ik heb helemooi dat ik ze soms inlijst euhm pardon hebben de meest partijen hun eigen kleur verloren bedoel neem PvdA of CDA ze liggen qua ideeën vrij dicht bijelkaar allen op sommige dingen iets verder neem die oorlog in afganistan bv.... maar ze nemen zelde ene kei harde lijn wat betrefd hun achterban.... dan liever de SGP en PVV die durven wel voor hun leden te staan....Oke ik ben het niet helemaal met hun iedeën eens maar toch ze doen het wel...Oke VVD probeert het maar ze draaien ook gewoon om de hete brei heen...dan liever een lokale partij.. enne GL heb in venlo ook niks goeds gedaan pffff wat een pokke zooi is het hier op de weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 12:13
|
|
|
HENK600 schreef: | de link werkt niet, kuch | http://venlonaren.nl/ die wel... en euhm rokers hoestje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:53
Onderwerp: Velen kiezen de Heiland als koning
|
|
|
idd lezen is ook ene topic forum gedichten... denk echt eerlijk dat het daar thuis hoort... als je overal maar je dingen neer pleurt sja dan bietje chaos dacht ik
www.venlonaren.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:26
|
|
|
www.singelstoeren.nl daar henk
www.venlonaren.nl
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op woensdag 17 februari 2010, 10:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 februari 2010, 10:12
|
|
|
zo genog heej over genuld. Zijn er nog ander branden vragen die vragen om een oplossing? ge kent ze hier kwijt maar verwacht niet echt een serieus antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:31
|
|
|
kiek des mooi en anders een roos plukken he komt den dag weer goe. Kee in de winter lastig misschien vandaar die winterdepressies...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:43
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
INKA401 schreef: | ik werk op dit moment in ter apel , als ik gas geef op de duitse autobaan dan ben ik binnen het uur in hengelo , dus goed te doen toch? | bne jij die crosser op de autobahn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:22
|
|
|
HENK600 schreef: | lees zou ik zeggen.
www.hetvrijevolk.com | zou ik ook anders om zeggen laters
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:05
|
|
|
HENK600 schreef: | lees ff et stukkie boven je geplaatste bericht. is ook een optie. en ja idd ik ken jou niet en ik oordeel omdat zoveel mensen telui zijn om wat voor een ander te doen. en als je minder valide bent oid dan wil ik dat niet op jou laten vallen,maar begrijp goed wat ik bedoel. |
je en jij reageerd op mij he maar euhm als je andere vraagskes heb ga je gang... en lees dan ook ffkes waar dit topic overgaat dus ook ff pagina 1 scheeld ok een hoop dacht ik zo ff tussen neus en lippen door dacht ik zoiets ongeveer bijna euhm en de rest..
|
|
Naar boven |
|
|