Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:33
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jij bent respectloos naar mij toe! ik heb dolgraag kinderen gewild maar ben steriel waar ik NIKS aan kan doen... en dan loop jij te emmeren dat ik respectloos ben? Heb je het voor je eigen ogen ooit zien gebeuren? Ik heb een vrouw voor ogen gezien hoe of zij uiteen gereten werd voor de trein, en haar lange haar met een deel van het schedeldak lag in mijn nabijheid, door haar dikke jas die ze aanhad is haar torso deels intact gebleven, maar haar onderlichaam, benen en het gezicht waren niet meer als zodanig te herkennen. Zal ik nog even doorgaan? Wil je de trauma's beleven die daarmee gepaard gaan. Wil je de continue stroom van nachtmerries beleven waar ik in het heden soms nog last van heb?
Ik heb ooit een waarzegster getoetst die mijn hand las, en met recht kan ik zeggen dat ze "waarzegster" was, want ze zei dat ik heel veel met de dood te maken zou krijgen. En mijn God, het leek wel alsof ik er een abonnement op had. Dat zijn mensen in verpleegtehuizen ook, maar die weten dat wanneer ze daar gaan werken dat het 't eindstation is van die mensen, maar toen ik vrachtwagenchauffeur werd heb ik nooit geweten dat ik zoveel over mijn netvlies zou krijgen, want dan had ik kok geworden, dan zie je ook uiteen gereten vlees... oeps, nu beledig ik alle uitbeners van Nederland en daarbuiten, maar dat is voor consumptie, maar als je op het uitvaagsel van een kind staat wat je een paar minuten daarvoor hebt zien veranderen in een levend wezen tot in wat het straatbeeld van hem weergaf...dan kan ik concluderen dat je alleen gefocust bent om de ander hoe dan ook een wet op te leggen, waar ik nou juist van ben verlost, en wat je maakt tot een religieus mensch waar ik zo een enorme afkeer van heb dat ik die mensen hun bloed wel kan drinken. Vandaar dat de Here Jezus Christus tegen dat soort mensen zegt:"Rev_3:16 Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit KOTSEN!!" |
Al jou reacties lezend kan ik maar 1 ding zeggen!! GA naar een instelling en laat je eens goed helpen!!! Niemand op aarde is als Jezus echt niemand!!!! En dan je uitdrukkingen wordt er echt kotsmisselijk van zoals je dingen durf op te schrijven!!! Je kwetst zo onnoemelijk veel mensen en jij noemt jezelf een Christen??? Als je de bijbel zo goed kent als je durft te beweren ga er dan na leven!!!! Hoop oprecht dat je eens de rust mag vinden! Dat gun ik een ieder, maar hoop ook dat cm kiest voor de site om vrede en rust! Discussie prima soms een aanvaring prima maar je gaat alle perken te buiten!!
Toch God's zegen gewenst want die zal je hard nodig hebben!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 25 juli 2012, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:21
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Tallguy ik vindt het jammer dat je in je berichten bijna horrorachtige beelden schept ik hoop dat cm je er toch zo snel mogelijk af knikkert Jij zal je vermaak er in hebben hier op cm maar dit is niet goed man. ga er nu even over na denken wat je hier doet. de bal kaatsspel heeft geen zin in jou wereld. je bent je hele leven een vechter en overlever geweest en nog. of je dat nu beseft of niet,uit jou reactie zie ik jou als mens op deze manier en achtergrond. |
Amen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:59
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
PETRA944 schreef: | fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik. |
de knop wordt echt wel gebruikt en meer dan 1 maal Petra!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:37
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
JOL252 schreef: | yep... en de man die vervolgens zijn verantwoording niet op zich nam.. zo en nu ben ik hier klaar. |
Idd sluit me aan bij je!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:34
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen. Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.
Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan. |
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in God gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor??? Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 24 juli 2012, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:22
|
|
|
JOL252 schreef: | achterste poten bulten veel onderhoud (in welke tijd leef jij) en God die zo stressig werd van "die wezens" ...
joh wat is jouw probleem? |
Jij zegt ikke dacht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:40
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad. |
Als dit een leuke tegenhanger moet zijn op het vrouwentopic Gefeliciteerd om God's naam zo te misbruiken en een vrouw zo onderuit te halen!! Het vrouwen topic is met een knipoog en een kwinkslag maar dit sorry wordt er van!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 10:00
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee geen idee. Ik heb er ook niets van gemerkt, want ik sliep |
Jij ook??? Ikke ook lekker onder mn warme dekbedje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gelukkig meid, doet me goed om te horen
Blij |
Ik mag blijven mn rooie ballekie is foetsie dus jullie benne nog nie van me af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip |
Nee zag geen vissertje alleen maar een mega schip!!
Maar ja zeg nu eerlijk das ook iet s heel bijzonders om te zien he een man met grijs haar niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam . |
Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest. |
Nee ga zo lekker mn bedje opzoeken onder een dekbed slapen is wel lekkerder voor de nacht hoor Weet je wel hoe koud het vannacht wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:16
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag??
Huis gestoft. Re-intergratie deskundige geweest en me eindelijk opgegeven voor de opleiding dokters assistente En verder?? in m'n tuin en nu eens zien wat eten te maken helaas geen kaboutertjes met dit weer.
Erika die eten koken wel leuk vind maar niet met warm weer
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:14
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik ook heb gehad, is 2 jaar geleden een relatie met iemand, van ongeveer 2 en een halve maand.
Die relatie ging uit.
We besloten vrienden te blijven, maar dat werkt(te) niet voor mij, want zo werd ik er elke keer mee geconfronteerd en kwam ik niet aan verwerken toe.
Dus mijn conclusie, en die conclusie heb ik vaker gehoord, vrienden blijven na een relatie te hebben gehad werkt niet. Misschien wel voor de een maar voor de ander niet...
En ja, vanochtend had ik even erg veel verdriet, dat is nu weer even over, omdat ik herkenning las, en ook door de afleiding van naar buiten te zijn geweest, en dingen gedaan in dit mooie weer.
En ook omdat ik met een zuster heb gemailt eventjes.
Dus nu gaat het weer, God zij Dank! |
Denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Jij kan het niet aan dat je je ex bleef zien en je kwam niet aan verwerken toe dan is het lijkt mij idd beter hem niet meer te zien en definitief te breken.
Maar je hoort idd vaak zat dat men wel goed met elkaar overweg blijven kunnen. Maar is dit ook zo na een scheiding?? Denk dat het dan over het algemeen anders ligt want je hebt vaak jaren lief en leed gedeelt, maar ik heb misschien makkelijk praten heb er geen ervaring mee. Het is van mij uit een denken/meedenken gissen tja hoe men het ook wil noemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:10
|
|
|
INGE721 schreef: | Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen.... |
Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:08
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YES356 schreef: | HET WEER????
zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! |
Niet te bruin worden he Maar idd en languit in de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:09
|
|
|
JOL252 schreef: | GPS deed het niet over de grens vandaar. Maar om on topic te blijven.... vandaag maar es schandalig onderuit in de zon en het ervan nemen.... |
Lekker geniet ervan!! Hebbie een tommie die over de grens niet werkt tja das nie slimmie he Ik ga morgen eens heerlijk van het mooie weer genieten en een dag naar de zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Van het geve aan die ander niet armer geworden! wat bij God zeker zo is en blijft. Ook de mens proeft hier ook wat van bij tijde int leven. Je geeft iets om het niet terug te ontvangen en toch komt het meervoudig op je pad terug. |
Wat mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Je schreeuwde al voor je geslagen werd ... En verkeerd rijden kan je beter aan mij overlaten, dat ging zowel gisteren als vandaag erg goed toch thuisgekomen |
Nooit van tomtom gehoord Enne daarvoor moet je ook niet bij Frank zijn want die rijd net zo goed verkeerd!! Lekker effe zo praten aangezien die weer efffe niet heeft verlengt kijken hoelang die het dit keer volhoud
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:00
Onderwerp: GOD,GEEF MIJ LICHT OVER DE TIJD
|
|
|
HENDRIKA148 schreef: | [i]Ik belijd U,Heere,dat ik nog niet weet wat de tijd is en ik belijd tegelijk aan U dat ik dit in de tijd zeg, dat ik al lang spreek over de tijd, dat ik dit " lang" alleen op de tijd moet betrekken.
Hoe weet ik dan wat tijd is, als ik tegelijk niet begrijp wat men onder "tijd"moet verstaan? Of weet ik misschien niet hoe ik moet verwoorden wat ik weet?
Wee mij,dat ik niet eens kan bedenken wat ik niet weet! Zie ,mijn God, voor Uw aangezicht betuig ik dat ik de waarheid spreek.
Zoals ik spreek,zo is mijn hart. U zult mijn lamp doen lichten, Heere, mijn God, U zult mijn duisternis doen opklaren. U zij daarvoor de dank en de eer! |
Mooi heel mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:17
Onderwerp: Genezings...diensten?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:54 ERIKA129 schreef: Volgens mij Shanita zoek maar eens maar hebben niet zolang geleden hier een heel topic over gehad! Misschien in die dan verder gaan??
Verwijderd, had de hele boel verkeerd ingezien mijn excuses!!!!!
Je bedoelde het als hint.......weet ik voor de volgend keer, dank voor de duidelijkheid!!!!!! |
T'is goed Shanita!! Misverstanden zijn er om opgelost en uitgeproken te worden!!!
|
|
Naar boven |
|
|