Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 11:56
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Hier grote internet problemen. Ben dus niet weg van cm.
Tot ooit.
Sitecom kan ik pas maandag bellen.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 5 maart 2011, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 09:07
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
CORNELIA889 schreef: | is de plek per openbaar vervoer te bereiken? |
Nee er stopt geen bus daar. Je kan een oproepje plaatsen of je met iemand kan meerijden, of dat er iemand is die je van het station haalt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 21:37
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | vrees dat ik er morgen ook niet zal zijn als christian match mijn centjes niet bijtijds gekregen heeft ........ |
komt wel goed schatje
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 3 maart 2011, 21:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 19:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan iemand mij een spoedcursus 'hoe poeier ik een opdringerige verkoper aan deur af?' geven
Marijan, leert 't nooit. |
je zou een volgende keer kunnen zeggen dat je het voor 1000 euro doet. en dat je de jaar afrekening met die 1000 euro betaald en de maatschappij betaald het overige
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:57
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Crossroad schreef:
..
Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..
Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper. |
haarpuntjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:54
Onderwerp: Echt of onecht???
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Net als Limburg-Friesland. |
Ze kunnen gewoon niet om ons heen
Maar ik geloof dat we een beetje afdwalen van het onderwerp.
echt of onecht... Ik probeer zowel op het forum, als in de chat als irl mezelf te zijn.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 2 maart 2011, 11:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:39
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat zal ik gaan stemmen De stemwijzer heeft me niet echt verder geholpen. |
eh.. een partij waar je achter kan staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:15
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh tegen wie??? |
niet tegen jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:10
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik hoop dat CM mijn bijdrage vlug ontvangt, zoniet is het binnen 2 dagen -tijdelijk- gedaan! help heb betaald voor een kwartaal |
Komt wel goed hoor schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 21:13
Onderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Op cm hoef je niet te verdwijnen als je een partner hebt gevonden. Dat is geen regel van deze site. Het gaat hier ook om vriendschappen onderhouden en om van gedachten te wisselen met geloofsgenoten. Volgens mij zei Robbedoes het ooit: dat de stellen bestaan uit individuen die afzonderlijk van elkaar interessante gesprekspartners zijn, ook op cm. Laten we hen koesteren en van hun intellect, inzicht, ervaring en vriendschap genieten en blij zijn dat ze nog op cm willen meedenken en een gesprekspartner willen zijn, juist zo waardevol omdat ze ondanks hun teleurstellingen in de liefde het vertrouwen in zichzelf en de ander hebben gevonden om weer een mooie relatie aan te gaan. Ze geven hoop en vertrouwen als stel en als individu. |
idd. van hun kunnen we veel leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:37
Onderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
|
|
|
de stelletjes die elkaar ontmoet hebben, en getrouwd zijn, die onderhouden op deze manier de contacten met vrienden die ze hier hebben leren kennen. sommigen zijn af en toe van de partij bij een cm uitje. en daar is niks mis mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:14
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bestaat ie hier dan ook? |
Gebruikers van google chrome kunnen de gramatica instellen op spellingsfouten.
Ik weet van mezelf dat mijn gramatica wel eens wat te wensen overlaat. En als ik lange teksten plaats is het vaak gekopieerd. Soms zet ik de bronvermelding erbij dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 09:21
|
|
|
REBECCA667 schreef: | nou eerlijk gezegt heb ik dat andere (die 5 punten) ook zo gelezen.
goed voor jezelf zorgen, jezelf goed kleden, je huis goed kunnen poetsen, goed eten en af en toe jezelf in het zonnetje zetten.
als je dat niet kunt, hou je niet van jezelf.
dat is toch allemaal oppervlakkig. uiterlijk vertoon. dat zegt helemaal niets over de inhoud.
wat mij stoort is dat niet goed poetsen en dat niet goed eten. vetzucht heeft niets met niet goed eten te maken. en wat heeft niet goed poetsen met niet van jezelf houden te maken.
daarnaast zitten we hier nog steeds op de afknaptopic. dus voel ik me helemaal niet schuldig dat ik als ik iets lees waar ik op dat moment op afknap ik er een paar bijzet. en vind het ook niet erg dat iemand daar dan weer op afknapt. |
Het gaat er bij om bij die 5 punten dat er een basis bij je zelf is neergelegd om ook zorgzaam voor een ander te kunnen zijn. En ik heb het niet over vetzucht, dat maak jij ervan.
God vraagt van ons om goed voor ons zelf te zijn en dat begint bij die basis. Zonder goede basis kan er ook geen zorg en omkijken zijn naar je naaste.
En deze 5 punten die ik opsomde kom ik regelmatig tegen. En daar knap ik op af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 21:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toch hebben ze wel degelijk een stuk liefde voor zichzelf. Lees maar eens wat Mariska heeft geschreven over liefde voor jezelf. Ik vind de uitspraak dat iemand niet van zichzelf houdt, en daarom niet van de naaste hoeft te houden veel te overdreven. We kunnen wel een hele discussie gaan houden over houden van jezelf. Maar het is misschien verstandiger om eens de nadruk te leggen op datgene wat veel belangrijker is dan jezelf, je naaste.. |
Kan iemand die niet aan de voldoet aan de 5 punten, wel van een ander houden? Ze verwaarlozen zichzelf, omdat ze zichzelf niks waard vinden. Ze vertonen overal desinteresse in.
Maar ik somde die 5 punten op omdat het niks met narcisme te maken heeft. Deze 5 punten laten zien dat je er wilt zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 17:29
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Ik noem me bewust hier een loser daar veel vrouwen van alle tijden een idiaallijst heeft die ze letterlijk hier neerschrijven. Dan ben ik liever een loser dan aan zulke lijsten te moeten voldoen. Dus vrouwen dan weet je tenminste dat je met een man zonder ideaalbeeld te doen hebt |
De lijst die ik hier opsomde heeft te maken met houden van je zelf. Als je niet werkt aan die punten, hou je niet van je zelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 08:46
|
|
|
REBECCA667 schreef: | eigenlijk vind ik dat op nummer 1 hoort te staan
1. jezelf vergeven dat je niet volmaakt bent. |
Er zouden best meer dingen in dat rijtje passen denk ik. en de volgorde , maakt mij weing uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:38
|
|
|
Van je zelf houden is niks verkeerds aan. Je kan het op verschillende manieren doen.
1. Goede lichamelijke verzorging. 2. Je zelf goed kleden. 3. Gezond eten. 4. Zorgen voor een net huishouden. 5. Af en toe eens iets voor je zelf kopen, wat je anders nooit doet.
Wie deze dingen doet houd van zichzelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:31
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
om iedereen die klaagt laat ik dit weekend mijn foto op het profielstaan. maandag word ie weer verwijderd.
nu niet allemaal tegelijk kijken
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 26 februari 2011, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:07
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
Ik zou zeggen ga gewoon door met de lady's night.
En mannen organiseer dan zelf een man's night.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 10:18
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Mogge Chat,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 50 kaarsjes. Een hele fijne dag toegewenst met Abraham.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 10:24
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is denk ik in één zin mijn visie op kinderen. Voor hen geldt de wet niet, zeker niet voor baby's. Ze zondigen dus niet, omdat de wet nog niet in werking is gesteld...ze hebben dus ook geen extra behoefte tot behoud, want ze behoren God reeds toe. |
De kinderdoop gaat niet om het behoud van de kinderen. Je draagt het op aan God, en belooft het op te voeden naar de bijbel. De besprenkeling is daarvan het teken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 23:37
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
gewoon joepie joepie joepie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:57
|
|
|
Het ga je goed Griffin.
Als je de nieuwe aanwinst hebt, kom je hem toch wel effe showen hier en een bakkie koffie halen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 16:32
Onderwerp: het kind met een probleem
|
|
|
Ik weet dat in mijn tijd , toen ik naar de toenmalige lagere school ging, dat er ook blo scholen waren en lomscholen. Daar gingen kinderen heen die niet mee konden komen met het gewone onderwijs.
Ik heb het dan over de periode 1966-1972.
|
|
Naar boven |
|
|