Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:56
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
[quote=BERENDJAN590]
klopt , frank ik heb heel netjes omschreven over vrouwen die een scheetje laten,das toch een heel nette omschrijving, de werkelijkheid is veel heftiger te omschrijven dan een scheetje. ik denk dat berendjan vast wel es effe flink gas met zijn bus heeft gegeven zodat al die vrouwen effe konden ontluchten ergens voor de bom in de bus barstte. ze eten natuurlijk allemaal dingen he op zon huishoud beurs, cake jes en weet ik veel wat,is allemaal gratis dan zwijg ik nog over bejaardenvervoer die effe met het bezoekje bij het museumstaan bij de verwarming om hun pamper effe te laten drogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:48
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat ik gisteren water bij de wijn deed op een bij voor mij hele belangrijke opvatting, en dat nog net weer bij heb kunnen trekken. |
je mag ook blij en trots op jezelf zijn, ik lees sinds ik terug ben een shanita die een stuk sterker volgens mij is. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:44
|
|
|
[quote=FRANKT627]
oke zal het niet meer doen, weet dat jij niet tegen het woord s......t kan ,maar geef nou maar toe dat als je zelfgemaakte soep heb opgegeten jij ze wel es laat
en serieus, duh als hij echt leuk is mag hij er wel een laten. 1 x per jaar ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:28
|
|
|
zal ik het dan maar weer effe ontopic maken, ik knap af als een man een scheet laat. ha ha nog erger is natuurlijk in een bus zitten met 40 vrouwen na de huishoudbeurs en die laten allemaal een scheetje
ma ja, het gaat over waar vrouwen op afknappen, na mel gibson film kijken en wauw wat een knappe held, en daar langs je zit jouw man, met fles bier, er door heen te kraken met chips, schetend en boerend en kijk je na hem en denk je afknapper,eigenlijk had ik ook zon man gewilt als uit de film
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 14:14
Onderwerp: Cynisme of het forum
|
|
|
ROADY558 schreef: | Waarom houden we het niet eenvoudig?
Iets is liefde, of iets is on-liefde
:) |
deze is wat eenvoudiger en ja niet schrijven als emoties de overhand hebben, maar ja we zijn allemaal mensjes kijk bv na mijn aandeel op het desbetreffende topic, er kwam een moment dat ik echt effe flipte, schreef me reactie boos en verontwaardigend,niet om ruzie te zoeken, maar omdat ik vind dat er grenzen moeten worden bewaakt op dit forum.
later toen ik me reactie schreef over de hemel poort was me boosheid allang weer weg, inmiddels had ik over alles nagedacht en schreef dat stuk. een ander denkt misschien dat ik nog steeds boos en geflipt ben dus kan me voorstellen dat mensen denken ik het met cynisme, sarcasme ofwhat ever schreef.
Ma ja reageren zonder gevoel? en dat over soms gevoeligge onderwerpen die sommigge topics hebben, ik schrijf alles hier met gevoel, maar probeer van dat topic weer te leren.....
Wat betreft stuk wat roady aan het begin van dit topic schreef, herken ik me zelf wel in met sommigge stukken met zwaan destijds overheerste irritatie bij me en ben hard op haar in gaan schrijven, te hard, irritatie overheersend, tot het moment kwam ik me bewust werd dat zwaan het niet zo bedoelde zo als sommigge dingen overkwamen, telaat helaas, want had haar al heel hard op haar hart getrapt en eh durfde god effe niet meer onder ogen tekomen. Dat was ook de reden dat ik me lidmaatschaap op zegde laatst,omdat ik merkte ik me ging irriteren weer aan bepaalde dingen , enfin toch terug gekomen probeer ik beter na te denken, niet gelijk te reageren, zodat ik niet weer iemand zoals zwaan op haar hart trapt
ook las ik hier ergens dacht ik zoiets als, groepje die steeds reageert etc. volgens mij reageren soms bepaalde mensen vaak omdat ze opkomen voor bepaalde grenzen die ze willen bewaken hoe mensen met elkaar hier omgaan, zodat het een forum blijft waar iedereen op een goede manier met elkaar omgaat.
enfin laten we hopen dat we er allemaal wat van hebben geleerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 09:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo te lezen knappen de dames in ieder geval niet op BerendJan af |
tja ,wat wil je nog meer een man met een auto waar ook een wc inzit, das toch handig voor de dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:52
|
|
|
KEITH722 schreef: | net niet |
nou niet nog ingewikkelder maken he, cynisme sarcasme, net niet sarcasme..... als of ik nog helder kan nadenken na het lezen vanalles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:47
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: |
Er zijn er die mailtje hebben gehad Wie o wie heeft er een mailtje ban de laatste man??? |
ban de laatste man en warom heb je mij geen mailtje gestuurt he zal frank dan toch gelijk krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:38
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: |
och die 196 km boeide mij niet. Maar dat mailen ja weet niet misschien heb je wel gelijk |
zwemel en toen wachtten menigge vrouw op cm met spanning af of er een mail in hun mailbox kwam van de laatste man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | HE jammer nou... Nou denk dat ik en misschien meerderen jullie de ruimte wilden geven |
ha ha vandaar iedere keer ik met hem schrijf het zo stil op het topic word,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:27
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Welke andere dingen ?misschien moet ik je maar gaan mailen? |
ha ha ha ha,mannen..... jee waar zijn die mannen gebleven die voor jou 196 km reden en die hun best doen voor een vrouw en de vrouw als eerste mailen welke andere dingen.... ohoh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Onstaat er hier onder onze ogen nu een romanche |
nee ,want heb allang uitgevonden hij niet in me woonplaats woont, of omgeving dat lijkt maar zo omdat we de enigen zijn die communiceren hier,warom communiceert er dan ook niemand meer mee
en ik moet natuurlijk frank bewijzen dat ik echt nog wel ooit een man kan krijgen en niet eeuwig vrijgezel blijf he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:15
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Toch heb jij een man gemaild dus je durft wel. |
tja, alleen krijg ik vage antwoorden over gebruiksaanwijzing, zoek het maar op op googel, andere dingen die ik wou weten blijven een vaag raadsel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:58
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hoop dat jullie lief zijn. Maar waar is de emancipatie? We leven in een mmoderne tijd meiden ga mailen zou ik zeggen |
alsof ik dat nu nog durf,hallo ik ben petra 8 jaar vrijgezel, reactie man; 8 JAAR VRIJGEZEL mwhaaa la ma hangen zelf mannen mailen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:51
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hier is ook nooit wat vertelt??
Zulke lange lappen tekst hier
En dan moet ik hier de dames van oovertuigen dat eenvoudig is???
Wie ben ik omdat jullie te gaan vertellen vraag een man die jullie leuk lijken mail die. |
duh jij snapt het ook niet he, een man hoort een vrouw te mailen, een vrouw niet een man en misschien zijn we dan zo lief om een lief antwoord te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En dat geleufde ge zelf Overtuig de damens maar eens dan |
ja, misschien als we mannen wat beter snappen we niet zo met die gebruiksaanwijzings zitten te kl..ien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:46
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ja hoor alles wordt schoon gehouden inclusief laptop
8 jaar vrijgezel |
ha ha oke geen vrijgezel, 8 jaar gescheiden en af en toe geen vrijgezel, maar dan snapte ik die gebruiksaanwijzing niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:32
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Oe word heet onder mijn laptop waarom wacht jij in volle spanning? |
omdat er volgens mij hele spannende topics komen als er zon 60 vrouwen van boven de 40 gaan strijden om de laatste man
omdat ik al zo,n 8 jaar vrijgezel ben
omdat ik een vrouw ben, die zijn nieuwsgierig
omdat ik als vrouw wil weten of je de laptop onder laptop, ook wel schoonmaakt en ik als vrouw een schoonmaak tik heb
wel kies maar 1 van de antwoorden uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 20:01
|
|
|
sorry 2 keer
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 25 januari 2013, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 19:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee, het enige wat je in dit topic leert is dat we op CM pagina's lang over 1 woordje kunnen discussieren. Maar aan de andere kant dat wisten we toch ook al |
jammerre is als we er niks van leren.er zaten best goeie stukken tussen. Heb het echt helemaal gelezen, sorry ik met humor er op reageerde, daardoor kwam er weer een andere reactie van iemand , waarvan ik dan weer denk, eh hoe is die opmerking nu bedoeld, komt op mij onvriendelijk over.
zo komt mijn humor blijkbaar misschien ook op andere onvriendelijk over petra die maar effe verder hier zwijgt .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 19:01
|
|
|
JOL252 schreef: | huh? |
tja , was die ene opmerking nou gebrek aan zelf inzicht, cynisme of sarcasme ik begon aan dit topic denkende misschien leer ik er iets van over cynisme ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:57
Onderwerp: Uitnodiging
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...Petra moet je niet strijken of een heg snoeien ofzo... |
nee,aangezien ik niet wil dat je gelijk hebt, ga ik nu de hele avond op het forum op zoek mannen, of liever gezegt 1 man, de man ( en ondertussen me frustratie op jullie afreageren
dat wist je vorig jaar al , had je dat niet vorig jaar kunnen zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Duidelijk dat je nog niet alles gelezen hebt .
Frank schreef vorige week .... ik hou van v......r . Snappie? |
ik hou van v.....r warom schrijft hij dat nu als ik geen lid was, v....r
voer? eethij kippenvoer jee ik begin de topics niet meer te snappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja, maar niet verder vertellen, hé? |
oehhh spannend, word nou toch erg nieuwsgierig Alleen dat word dan twee vrijgezelle mannen minder op cm help en die laatste man is na mars ik ga echt een ouwe vrijgezel worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:41
|
|
|
nou zeg heb ik alle lappentekst gelezen, denkende dat ik daar wat van kon leren en ik het door had ennu ben ik helemaal weer van de wijs door jullie en snap ik er niks meer van, bedankt hoor jol en zeeland
|
|
Naar boven |
|
|