Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:43
Onderwerp: operatie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaa nu ga ik het voor Frank opnemen hoor Hij mag het niet wetenen Zeeland krijgt gelijk antwoord Nou Frank mooie bak hoor ben je meelevend weer niet goed
Effe het jochie helpen eenmalig hoor |
Waaaaaaaat krijgen we nu dan Een paar postings geleden heb ik nog geschreven dat ie af en toe best lief is, maar da's zeker ook weer niet goed
Overloper
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hij probeert zijn best te doen die zon maar lukt nog niet echt goed Als het maar droog blijft ben de hele middag buiten te vinden |
Hier lukt het ook nog niet zo goed ...blijft weer hangen boven Hoeven zeker
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 10 september 2011, 11:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | De dekkater hoef je niet te kopen....if you know what I mean....zolang de kat maar lol heeft, heh....allemaal alleen maar hobby hoor. |
Nee, ik bedoelde eigenlijk de kittens die daar uit voort komen, juist omdat het een ras is met zo'n bijzonder uiterlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 10:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even zonder gekheid..heb je nog een beetje kaarten gehad thuis???? |
Jazeker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 09:01
|
|
|
Nog geen zon hier, maar al wel een heerlijk temperatuurtje buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 09:00
Onderwerp: wat mis je op dit moment ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | frank zonder 't'
Neen, wat ik mis is niet in geld uit te drukken, zeker niet in kleingeld. Het is veel meer waard, onbetaalbaar. Ja, zelfs onbereikbaar. Een wens, een verlangen een...zoveel. Een erg gemis dus. |
Dat is niet mis, Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 07:59
Onderwerp: Kort daarna moet ze gesprongen zijn...
|
|
|
Ik kan Chatuliem e.a. wel volgen en ben het er ook mee eens.
Het zijn idd verhalen die nooit vergeten mogen worden, die keer op keer verteld moeten worden. En ja, dan spreken persoonlijke getuigenissen meer aan.
Deze man heeft zelf zijn verhaal aan de krant verteld, welke krant doet er niet toe, en daarmee zijn bijdrage aan deze geschiedenis geleverd. Maar...en da's nog vele malen belangrijker...door zijn verhaal te vertellen verwerkt hij datgene wat hij en zijn vrouw meegemaakt hebben.
Daardoor vind er een stukje rouwverwerking plaats, maar door het zo aan de grote klok te hangen, kweekt hij ook begrip van de buitenwereld voor de gevolgen van de ramp.
Voor ons is het belangrijk om te weten wat er gebeurd is en wat het met de mensen gedaan heeft én nog doet.
En ik kan idd meer met de persoonlijke verhalen dan met allerlei feiten en statistieken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 07:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen dat denk ik niet ondanks haar geplaag verdient ze het wel eigenlijk... |
Zo af en toe bennie best een beetje lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 20:47
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Nee, gelukkig niet, maar als ik haar een nestje wil geven worden bepaalde dekkatters uitgezocht van hetzelfde ras.....krijgt ze misschien wel allemaal zulke rustige, lieve kittens met knalblauwe ogen...lijkt me superleuk.... |
Dat klinkt idd best leuk, maar zullen best dure katten zijn, denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 20:42
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Kennissen wilden van hun witte kat met knalblauwe ogen af en gaven haar met gift en toegift aan mij. Ze was alleen wat anders in haar hele doen en laten, ze is nu ongeveer een jaar bij me. Gisteren kwam ik erachter dat het nu het een Turks ras blijkt te zijn, en wordt ze misschien ingedeeld in een officieel fokprogramma.... .....ik wilde haar graag hebben omdat het zo een rustig, lief dier is... het kan verkeren |
Betekent dat ze dan weg moet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 18:19
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien toch eens wat meer in grijs tinten denken? |
Doe ik meestal hoor, ik schreef ook "soms".
Maar ff de termen buiten beschouwing gelaten...ik denk dat je wel heel goed weet wat ik heb bedoeld te zeggen of niet?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 9 september 2011, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 18:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar je zegt natuurlijk wel wat....... Ik vind het erg zwart wit de term slechte en goede mensen......en het gaat niet om jou, het gaat om de term die je gebruikt..... |
Ja, ik zeg wel wat, dat besef ik mij best. Maar helaas is mijn ervaring dat het soms zo zwart/wit is. Ik stel die term dus niet zomaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 18:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als Josina moet gaan verklaren waarom zij iemand slecht vind moet ze naam en toenaam gaan gebruiken en dat zou ook niet goed zijn, Willemijn want misschien is hij of zij wel lid.
Het is ook gewoon een uiting van Josina om aan te geven dat ze ontgoocheld is in bepaalde mensen. De ene mens durft een ontgoocheling toe te geven en een andere ontkend volmondig een ontgoocheling te hebben gekend. Die laatste liegt dan. Zo simpel is het.
Inderdaad heeft ieder zijn deel wel gehad in het leven. Moeten we dan zwijgen erover? Mogen we niet zeggen dat we wat te lijden hebben? Als dat zo is moet we maar ook verder zwijgen over goede momenten. Vind je niet??? |
Dank je, Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 18:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat versta jij dan onder zogenaamde slechte mensen? En niet iedereen loopt met zijn leed te koop dat moet je je ook realiseren...... Ik denk dat niet alleen jij maar iedereen zijn pak(je) leed wel te dragen heeft........ |
Wat ik versta onder slechte mensen...tja goede vraag, ik weet zelf er ook geen definitie van, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden.
Ik realiseer mij heel goed dat niet iedereen met zijn leed te koop loopt!
En wie zegt dat ik het alleen over mijzelf had? Alleen omdat ik deel dat wat er mij gaande is? Ik deel ook niet alles hoor, dan kan ik wel een boek gaan schrijven en ook ik heb daar geen behoefte aan.
Maar het was gewoon iets dat ik mij afvroeg, puur uit een stuk rechtvaardigheidsgevoel en onrecht dat ik zie gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 17:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dit lied heeft me zoveel troost gegeven toenik het zo zwaar had begin dit jaar en nog geeft het me veel! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TINK100 schreef: | die hij net geschilderd heeft.... |
Hahaha, zwart-wit zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:20
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANNE589 schreef: | Word je dus alsnog nat.... Dus maar niet in die buurt gaan fietsen Frank. Anders krijg je teveel was, en moet je weer gaan strijken. |
Bij Frank schijnt altijd de zon, dus ff liggen op de zonneschommelbank en dan istie zo weer droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | O..Jose...dit is een geweldig lied.... De armen om elkaar verstrengeld...samen met mijn vriendin...zongen we huilend 2 jaar geleden dit lied..
We wilden allebei scheiden maar durfden dat niet tegen elkaar te zeggen.. Juist door het wel te doen...kwam er een opening...en DIT LIED!!!
Wat is het mooi en wat ligt er een troost in!!!! |
Dan is ie bij deze ook voor jou!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:54
|
|
|
LIESKEN514 schreef: | Iemand die me stevig vastpakt en me zegt dat het allemaal wel goed komt, zonder meteen de wens te hebben die persoon weer weg te duwen... |
Voor jou!
http://youtu.be/a28PKiZ_WbU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel, ik had gisteren eens een mooi moment. Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... |
Fijn voor je, het is je gegund!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zou kunnen dat er zon is maar ik krijg mijn ogen niet open. Ben erg zombie... |
O,o, weer niet gelapen zeker? Stuur die man met de hamer toch niet steeds weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier is het ook nog grijs. Het is wel zo dat ik op het Belgische weerbericht heb gehoord dat de Kempen, waar we eigenlijk ook onder vallen, morgen getrakteert worden op 27 graden. Tegen de avond aan is er weer kans op regen en een donderslag. |
Wat, nog geen zon bij jou? Dat mag ook wel in de krant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hoe spijtig dat ook is, het geeft meteen aan dat het niet vanzelfsprekend is om dit feit te kunnen vieren. Maak er een mooie dag van met je familie! |
Je hebt helemaal gelijk, Annette. je woorden zetten mij ook ff stil bij dat feit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier moet het ook te voelen zijn geweest maar was duf van de medicatie dus dan deint toch alles al Maar Doetinchem en omstreken blijkt heftig te zijn geweest zijn de mensen de straat opgegaan.
Maar hoort dit bij mooiste moment eigenlijk niet dus dan maar on-topic
Mooiste moment het mee te mogen maken dat mijn moeder 65 is geworden vandaag Wat een jonge moeder heb ik nog jammer dat we het bij pa nooit zullen mogen beleven |
Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | en dan wordt het morgen 26 graden |
meen je dat nou? Alleen in nHoeven dan toch zeker
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 9 september 2011, 08:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:44
|
|
|
Het is hier nog knap donkertjes maar nog we; droog.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 9 september 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 22:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hier was het niet te missen, maar lees net dat wij zo'n beetje op het epicentrum zaten. |
Volgens het nieuws lag het epicentrum in Nijmegen en had de beving een kracht van 4,6.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:57
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | heb jij wat gevoeld, Josina? Ik helemaal niets.... |
Ja, ik heb zeker wat gevoeld en zo ook mijn ouders en verschillende vriendinnen die in Utrecht en omgeving wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | net aardbeving hier, maar t water zit nog in de vijver |
In Utrecht ook, maar geen vijver waar het water uit kan
En inmiddels ook meldingen op andere plekken in Nederland.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 8 september 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|