Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 09:33
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat klopt, wij hebben de zee onderverdeeld in meerdere plassen waardoor wij een prachtcombi met de bossen...hoe slim... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Welnee, geloof er helemaal niets van...hij moet eerst asiel aanvragen... |
En wat dacht je van een verblijfsvergunning!!! Kom nou we kennen niet zomaar iedereen toelaten in deze mooie provincie zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:12
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
PETRA944 schreef: | enfin tot zover, mijn intervieuw met de picknickers. ze laten niet veel los want er gebeuren daar zwaar geheime dingen voor mensen zoals ik die twijfelen om bij een volgende te gaan, het goede nieuws er is een wc.
verder moet je beetje bij trainen voor badminton als je niet lekker in je vel zit, kun je je daar afreageren met een hamer op frank als ik het goed heb begrepen mannen krijgen een gratis massage van knoflookboter van je kinderen heb je geen last, gewoon in een boom van 30 meter hoog zetten let op als je op het veld loopt als stel want erica ziet het meteen, dus je kan niet effe stiekemis verdwijnen en onopgemerkt terug komen. |
Kijk goed samengevat!!! Dus nu nog even opgeven voor de volgende picknick en overtuig u zelves Jij ook steen en niet alleen maar lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee nee , sinds morgen woon ik ook in de provincie utrecht. vandaar dat ik het weet. iedereen zegt dat ik ver weg woon dus dan is dat probleem opgelost volgens mij |
Oeps Josina hij komt wel erg dicht in de buurt nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Overal? Noodweer? Oke , overdrijven is ook een vak . Hier vanmiddag een klein buitje , voor de rest niks. Heb alleen het zonnescherm wél 5 x moeten opdraaien . Maar voor de rest drevan alle buien over. |
Hier vallen nu de eerste spetters! Nou ja als ik hoor van het noodweer van gisteren en vandaag dan mogen we hier echt van geluk spreken en echt Utrecht is hier nie ver vandaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dankje, dus jullie zitten dicht bij het restaurant. vond het best wel een problematisch punt ..... |
Kijk daar ben je dus al uit Enne heb je gelezen wat ik schreef over de romantiek??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:40
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik zeg maar hoor Petra..alles ging heel ordelijk
|
Ordelijk he hum....
Ingesmeerd worden met knoflook boter..... iemand parfum in de mond spuiten.... een jongetje van 9 die gewoon 30 meter in een boom klimt.... iemand liep er met een hamer rond.... eens denken..... voetballende volwassen mannen jawel zelfs een slimme man die al ingetaped zat met zn enkel ....
Of te wel gewoon een gezellig middagje op de hei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:28
|
|
|
PETRA944 schreef: | zijn er ook nog romantische liefdes ontstaan, of is dat allemaal zwaar geheim |
Tja Petra hoe moeten we dat nu uitleggen Weet je?? Ik zag wel twee mensen nogal zeg maar ehhhhh romantische het veld opkomen Maar ja was dat gewone vriendschap of meer? Dat is voor de volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kruiend onweer hier momenteel |
Alle buien langs zien trekken geen druppel gevallen hier Tis wel vreemd hoor overal hoor je over noodweer is geweest of hier maar wij glippen overal tussendoor denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 17:14
Onderwerp: christelijk ''daten''?
|
|
|
VISSER278 schreef: | O, hebje ook zin om een keer te komen vissen. Leuk , nog even en we hebben een heel damesteam. Even aan Heide vragen of hij mee wil als begeleiding. |
Lefgozertje durf je niet eens met een paar vrouwen uit vissen te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 17:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het weer vandaag? Valt niks over te zeggen . Dan weer dit , dan weer dat, vissertje vind het allemaal wel prima. |
Het weer? wederom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 16:54
|
|
|
JANS221 schreef: | ja, dat wel, ik wilde er wel iets mee......... Ik neem niet zomaar een hamer mee.................Ik heb foto`s van de PN (ook van Frank doorgestuurd gekregen). Voor diegenen die gisteren op de PN waren en interesse hebben........mail je e-mailadres even door. |
Hebbie mr ook nog die ene als bewijsmateriaal doorgemaild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:48
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Owwwwww zie net dat Pieter jarig is zou die daarom even op cm zijn Wil vast door iedereen gefeliciteerd worden
Lieve Pietje649 Van Harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst, maar daar zal je lieve vrouw wel voor zorgen
Dikke van mijnes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:09
Onderwerp: Oma
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat. Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan. Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.
<><
Zwaan |
Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:03
Onderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 5 augustus 2012, 10:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 20:58
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 20:57
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
PIETER649 schreef: | Je weet Thomy... bei uns ist alles beßer und großer Ook prive vind ik het allemaal nog steeds wunderbar hiero
Owja
, en t heeft hier vandaag niet geregend |
Hey onze overloper is ook weer hier Dag Pietje enne het was hier ook heel mooi weer! Verkeerd topic man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:56
|
|
|
ANNA415 schreef: |
Oke dan een gemakkelijke voor jou Erika
Wat is een andere naam voor een slim blondje? |
Simpel Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:56
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat lees ik hier nu weer allemaal? Ben ik eens een avondje gaan vissen , wordt er hier weer met me gespot van heb ik jou daar. Maar ik ben niet bang , de mooiste provincie van Nederland vindt toch iedereen te ver weg. |
De mooiste [rovincie is nog altijd hier waar het weer weer eens goed was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | 14.30 uur .... kleine 2 uur rijden ,dan is het 16.30 uur, nee , ik ga hier in Zeeland wel in het zonnetje zitten. |
Je hebt dus je krijtjes misgelopen Het weer op de hei was heerlijk lekker bijgekleurt De sfeer was ontspannen en gezellig en ze zijn denk nog aan het BBQ en ik ben naar huis omdat ik het zat was
Ja ja was er ook en was gezellig aanwezig
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 4 augustus 2012, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:13
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Maar das de vraag niet he...
De opdracht was niet; doe het licht aan. Toch ging het bij Anna znel aan! |
Maakt het nog niet uit je zet ze allemaal in dezelfde stand dan zie je vanzelf of die aan of uit staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 12:12
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Euheuh.... daten?
Ik had meer gedacht aan een jury-tafel met grote knoppen en toeters enzo.
En meisjes die in de spotlights een kunstje mogen doen
Als we dit aan Bart moeten overlaten.... |
Euh wordt het dan een mis(s) verkiezing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je doet schakelaar 1 aan en wacht 10 a 15 minuten dan doe je schakelaar 1 uit en 2 aan je loopt naar boven is het licht aan dan is het schakelaar 2 is het licht uit en de lamp warm, schakelaar 1 is het licht uit en de lamp koud, schakelaar 3
|
Das snel Ik zou ze gewoon alle drie aandoen zit allicht de goede ertussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |