ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:05
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ERIKA129 schreef:
Ja zelfkennis is fantastische Lachende smiley

Dan zijn jullie vlug om te reageren, hé??? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:03
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

PETRA944 schreef:
ach zolang ik maar niet een eindje mee hoef te wandelen wil ik wel langs een man zitten hoor Knipoog smiley de vraag is eerder of een man wel langs mij wil zitten ha ha Smiley die vol vragen zit

Boze smiley ...en waarom wil je niet met me wandelen???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:02

ROELANDE345 schreef:
haha dat had je veel eerder kunnen bedenken Had een hoop tijd en geld gescheeld

Boze smiley ...ik kan toch ook niet alles op voorhand weten...ik ben ook maar een Belg en dus onslim...ik zal het zelf maar zeggen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

ROELANDE345 schreef:
Nee Frank hoe kom je er bij zeg! Het gaat over......
lees het zelf maar erg mooi

Sarah is toch een vrouw die 50 is geworden en aan het begin staat van haar 2de puberteit...nouja, een vrouw is heel haar leven in de puberteit... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:59

Ik heb een nieuwe kettingzaag gehaald...nu werkt ze...maar ze maakt zoveel lawaai...ik zal de heg wel inkorten met een handzaag... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:57
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

ROELANDE345 schreef:
Ja is echt een heeel erg mooi boek. Inderdaad de moeite waard

Sarah??? Gaat zekers over een vrouw met opvliegers en dergelijke toestanden... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SHANITA130 schreef:
Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:54

PETRA944 schreef:
dit zijn jouw woorden he, deze woorden heb ik nooit geschreven.
om het goed te maken, de mooie eigenschappen:

ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, Verlegen lachende smiley
oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land,
goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend)
waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man Verlegen lachende smiley oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk Lachende smiley

Eindelijk eens een goed woord over de mannen...als ik naar de pn was gekomen had jij naast mij mogen zitten. Of wil jij ook naast die Yes zitten... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:52
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Ach, ik ben een sukkel...ik zal maar wel verlengen na 22 juli...het is te leuk hier... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:51
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Hoi Tessy...ben je er weer??? Wanneer blijf je nog eens langer dan 3 dagen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:18
BerichtOnderwerp: Pesten...

HEIDE115 schreef:
Josien,als hij voor iemand op komt hier..moet hij weten.
ik heb weinig aan zulke figuren.
Hij gaat de 22ste weg zegt tie,dus ja ff je dappere kant tonen .
Bij sommige zit er wat dwars,en dan gaan ze discrimineren
kijk wat er onder buren ruzie's gebeurd
of als er te veel anderen intdurp bij komen.
pff leg me niks uit aub.

Ja Heide, je hebt gelijk...ik kom voor iemand op. Ik kom op voor een minderheidsgroep. Een groep die uitgejouwd wordt door zogenaamde liefdevolle christenen. Ja, ik kom voor homo's die praktizeren én die christenen zijn of willen zijn. Of dacht jij dat ik voor iemand anders op kwam. En je oproertaal pik ik niet zomaar...je moet eens leren lezen wat er staat. Je kan misschien nog eens herlezen en er over nadenken. IK krijg de indruk, let wel, ik zeg een indruk, dat je denkt dat ik tegen jouw persoon ben. Voel je je dan zo vlug aangesproken??? Ik weet echt niet waarover je hebt. Nu ik zie hoe je reageert hier wil ik je mail zelfs niet openen. Dan hoef ik me ook niet druk te maken over eventuele aantijgingen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:12

JOSINA022 schreef:
Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.

Ja, en dan? Zijn er soms geen landen die homo's dood maken omwille van het fundamentalistisch geloof? Zuid Amerikaanse landen waar corruptie schering en inslag is worden toch ook bananenrepublieken genoemd. Wat is er dan mis met die uitdrukking? En waar ben ik nou in vredesnaam aan het discrimeren??? Leg me dat nu eens uit??? En hoe zou ik door die tekst nieuwe leden wegjagen??? Wat is dat voor een oproertaal??? Een totaal van de pot gerukte veronderstelling die andere moet aanzetten om zich tot mij te keren. Waar gaat het eigenlijk over?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:56

HEIDE115 schreef:
Door iemand in de topic ''andere christenen'' viel een woord in de vorm van discriminatie(ik meen door Frank?)

Was dit nodig denk je?
Of zoekt hij zoals oud cm lid ook de ''nieuwkomers'' weg te dringen.

Heide wijs me eens aan in mijn tekst waar ik het woord 'discriminatie' heb geschreven?

Indien ik het wel had geschreven zou ik dan als oud cm-lid de nieuwkomers willen wegjagen? Wat is dat nu toch weer voor een veronderstelling? Ik begrijp helemaal niet waarop je doelt.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:53

na 22 juli verleng ik ook niet meer...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:51
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:31
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SHANITA130 schreef:
Zo..en nu lekker lezen in mijn ´verzameld werk van Kafka boek´, met de passages die de auteur heeft geschrapt erbij.....die zijn bij de meeste boeken van hem weggelaten...en juist met die passages worden dingen veel duidelijker..en leuker.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dus je gaat dan niet meer CM-en?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:31

ERIKA129 schreef:
Whaaaa zie het al voor me Lachende smiley
Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder Clown smiley

hopelijk klimt Yes niet te hoog want zo sterk zijn die bomen niet om al die vrouwen te dragen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:14
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????

Wat een onzin weer allemaal...zijn wij het evenbeeld van God???
Zijn wij zij volmaakt als God???
Maakte God nooit een fout???
Zo neen, hoe interpreteer je dan het verhaal van Noah en zijn ark? Dat theologisch gezien als het het 2de scheppingsverhaal wordt beschouwd.
Mogen mensen niet verschillend zijn?
Moet iedereen op de zelfde man of vrouw vallen?
Moet iedereen dezelfde liedjes graag horen?
Moet iedereen geen spruitjes lusten?
Moet iedereen op iemand van het andere geslacht vallen?

Homofilie is voor de wet, justitie, geen misdadig feit. Ja, ik weet dat in sommige apelanden het wel een straf is, maar hier dus niet. Waarom zouden wij de wet niet respecteren en zodanig ook de homofiele medemens. In de Bijbel staat ook nergens geschreven dat je geen coke mag snuiven of xtc mag maken. Toch mag je het volgens justitie dat niet doen en dat moeten wij maar aanvaarden op straf van boete. Aanvaarden is hier het sleutelwoord. Een paar keer worden de de wetten, grondwet, zakelijk recht, strafwet...en alle die andere wetten en rechten aangepast naar de noden van de tijd. Helaas kan het geschiedenisboek en gids, de Bijbel dus, niet aangepast worden. Wilt dat dan zeggen dat we niet meer moeten evolueren met onze tijd. Thomas verwoordde het ook zo mooi enkele dagen geleden in een topic. Mensen die de Bijbel letterlijk lezen zijn helaas mensen die niet mee ge-evolueerd zijn met de maatschappij...tenzij met die zaken die ze wel prettig vinden zoals, tv, radio, vakanties, verwenpartijen, lekker en exclusief eten, kadootjes voor van alles en nog wat...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00

ERIKA129 schreef:
Omdat tie Quote wat tie wil quoten en dat is zijn lijssie en niet de goede!!
Beter misschien aan de oragnisatie overlaten Frankeltje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik trek met terug met alles wat met 4 augustus te maken heeft...

Trouwens, misschien werd me wel gevraagd om even de pn-topic in de gaten te houden...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:45

JANS221 schreef:
FRANK, WAAROM MAG MIJN BBQ EN HOUTSKOOL NIET MEE?????

ik heb niets te zeggen joh over dit topic of uitje...je weet nu hoe je het moet doen op het forum...verbeter het dan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:43

PETRA944 schreef:
ach die ene keer in het jaar dat wij lucht ontladen,zal de ozon laag wel overleven frank. Wat ernstigger is wat geleerden beweerden over de dino,s en hun gassen, dat heeft volgens hun een ijstijd zelfs gecreerd, we hebben nu wel geen dino,s meer maar een ander soort wezen, wat aan dino,s gelijk de ozon laag erg beinvloed.
en dat is een groot probleem,we hebben ze al es naar mars gestuurd,maar ja ze kwamen weer terug Smiley die vol vragen zit Hoe we dat oplossen weet ik echtniet, want die wezens luisteren ook nooit naar ons vrouwen Gefrustreerde smiley

Boze smiley ...volgens mij moeten er ook sites zijn waar alleen maar vrouwen op te vinden zijn. Daar heb je geen last van die onbeschofte, nutteloze, domme, ongeletterde, voor-niets-goed-zijnde wezens, wat jij mannen noemt.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:39

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
Josina022, 42 jaar, regio 030 harald940, 37 jaar, regio 038

Leonard480, regio0180
siroka573, 33 jaar
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......

.....
.....
.....

.....
.....
.....

- harald940
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:37

JANS221 schreef:
Ik heb het weer aangepast. Probeer ik net op dit forum een beetje serieus over te komen, dat wordt weer teniet gedaan door Frank.

Maar ja, om on-topic te blijven....nog 6 dagen....en dan? verlengen?

ha zo...is goed...laat maar...ik zal je niet meer plagen of wat dan ook wat je denkt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:32

jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318 (zittende aan de linkerkant van Yes)

willemien943, 45 jaar, regio 010 (als ze beloofd braaf te zijn mag ze naast mij zitten...)Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
siroka573, 33 jaar
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......

.....
.....
.....

.....
.....
.....

- harald940
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:28

ERIKA129 schreef:
Geloof me daar hoef ik echt niet voor te verlengen hoor Knipoog smiley
Die zie ik in het dagelijks leven wel live Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En nee niet om de reden die jij denkt Knipoog smiley

Live in het dagelijkse leven??? Waar zie je Yes dan? Als je hem dan toch zo dikwijls ziet is het toch niet nodig dat je naast hem zit... Boze smiley , nu moet ik weer de pn-topic aanpassen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:23

PETRA944 schreef:
gelukkig is de pn in het bos,in de openlucht, dan heb je er niet zo last van als iedereen zich vol eet en vreemde geluiden enzo ontstaan. en zelf kan je effe een eindje wandelen om te ontladen.( als je erbij zingt hoort niemand het en je kan ook doen of de herten brons zijn, dan maken ze van die harde vreemde brullende geluiden) ha ha ha sorry kan het echt niet laten Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ...als ik je goed begrijp ga je mijn lief zacht Belgisch kontje vergelijken met het geluid van een bronstig hert??? Mooi is dat...

Misschien kunnen jullie beter een huishoudelijke vraag stellen over het voorkomen van die vrouwelijke uitlaatgassen in het kader van het niet vergroten van de Ozonlaag... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:20

ERIKA129 schreef:
Ehhhhhhhhhhh weet w-tje dat ook dan???
Enne wat heeft dit allemaal te maken met niet verlengen wel on-topic blijven he doe ik ook Engeltje smiley Knipoog smiley
dus ik verleng wel deze maand al is het maar speciaal voor Frank Knipoog smiley

ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:19

ERIKA129 schreef:
Nahhhhhh Frank toch Boze smiley zoals gewoonlijk lees je weer eens wat je wilt lezen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het ging over dat sch...woord waar Petra zo plastisch over verteld...ik reageer dus op wat er staat... Boze smiley ...zulke taal moest verboden worden op een christelijke site...bahhhh
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:44

ROELANDE345 schreef:
jaja je probeert er een andere draai aan te geven maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat de dames zich stonden te verdringen om naast jou te zitten. Nou misschien als je heel lief bent

Als ik echt heel zeker ben dat 'die' dames (?) gaan komen dan kom ik niet. Dan ga ik wel met W-tje wokken... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:42

PETRA944 schreef:
ha ha ha wij laten ze ook hoor,geneer je niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
zal je effe met rust laten, kan je effe bijkomen.

dus over na huishoudelijke problemen,zoals;
eeeeeehhhhhhh kun je met onweer nog achter je lap,of als de bliksen in slaat knal??? het staat in verbinding met het stopcontact Smiley die vol vragen zit
beter ga ik maar offline, verder met mijn geweldigge huishouden

Boze smiley ...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 ... 241 Volgende
Pagina 71 van 241