Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 10:49
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
JOLAN931 schreef: | waar ik vreselijk de kriebels van krijg in dit topic is het volgende: de monden zijn vol van naasteliefde ten opzichte van (ook praktiserende) homo's we moeten ze steunen, vooral maar begrijpen etc. maar een mede christen die vanuit zijn/haar geloof en principes probeert te leven, en die principieel tegengas geeft in dit topic zeiken we tot op de grond toe af.
voor mij een walgelijk stukje van inconcequente 'christelijke' naastenliefde |
laat maar....
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op maandag 19 juli 2010, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wow, je hebt altijd baas boven baas hè, in welke tijd heb jij deze mensen de kans gegeven? Mijn oproep heeft niet geholpen hoor, nu nog 4 mensen,moet mn mond er maar over houden , denk ik, ook niet zo`n interessant onderwerp misschien |
Ben weer onderweg hoor Carin,
ben lid vanaf mei dit jaar maarrr goed, alleen kieken doet het 'm nie hé?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 09:04
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
[quote=MARCOWAAL200]deze (van Hannah) is wat recenter: voorlopig hopen mee te gaan;
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 erika 129 35 jaar grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) grace zou graag met iemand meerijden. trijnie 48 jaar miekjes285 41 jaar angelique 49 jaar mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
cor299 49 jaar martien579 41 jaar onder voorbehoud visser278 42 jaar henduk729 40 jaar timo 194 25 jaar geholi 202 50 jaar rob325 52 jaar Andre671 33 jaar lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (o.v.) natuurlijk marcowaal200 met 2 kinderen heeft 2 plekken over in auto vanaf Sliedrecht
door omstandigheden is het bij mij onder voorbehoud geworden
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op maandag 19 juli 2010, 09:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 01:37
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tuptuptub nog maar 9 bezoekers en er staan er 1000 op mn profiel,jippie!! Wie wil er vrijwillig een bezoekje brengen ? |
ben onderweg hoor Carin!!
ik maar zoeken net...waar kun je je bezoekers aantal vinden?!! 2790 bezoekers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 23:09
Onderwerp: gezocht
|
|
|
CARIN303 schreef: | Cool,ben dol op lijstjes vooral verjaardagslijstjes van mijzelf of sinterklaaslijstjes, weet nu al wat ik wil hebben! of fotolijstjes ik snap je niet hoor Marieke..... |
ik mezelf soms ook niet Carin..dus het ligt niet aan jou..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 23:07
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Herhaalde oproep !!!!
Nogmaals met een aantal CM'ers naar een terrasje, deze keer in Harderwijk.
Datum: vrijdag 23 juli, verzamelen tussen 20.00 en 20.30 Einde: zolang als jij wilt blijven .....
Parkeren: Strandboulevard Oost P4 (1ste parkeerplaats a.d. linkerhand)
Lijst met deelnemers komt nog ..... We zijn al met ......
.. |
Ik kan niet, mijn oudste krijg buisjes..en verder nog wat gedoe..dus die heeft onverdeelde aandacht nodig van zn mams... volgende keer ben ik erbij!! (als het in een even week valt)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 18:23
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
CARIN303 schreef: | De kans is dus groot dat ik gedelete wordt ? Daar gaat mijn doorbraak |
dat is negatief denken Carin! Je kunt het ook zo zien dat je je 'moment of fame' gehad hebt!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zondag 18 juli 2010, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:12
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou, dan hoef ik er niet aan te beginnen om mailtjes naar je te sturen. 'k word toch afgekat |
er zijn natuurlijk uitzonderingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Naaaaaaaaaaaaaah dus niet mijn charmes maar mijn grote mond doet de knietjes van de heren knikken.........weer wat geleerd Ik zal voortaan onaardig doen(and we're back on topic! ) |
ik dacht al , waarom zit mn mailbox steeds zo vol?? Nu weet ik de oplossing!!! Goeie tip damessssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 17:06
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
JUDA209 schreef: | Ik ben ervoor. Als je kids wil dan probeer je het zonder. Heb je zin in vrijen met je partner dan gebruik je wel voorbehoedsmiddelen. Simpel toch of wil iemand mij doen geloven dat je alleen gemeenschap met elkaar hebt om kinderen te willen? Kom op zeg. Doe gewoon dan doe je al gek genoeg. Maak het niet moeilijker dan het al is, dacht men maar zoals een kind(vrije vertaling van God) |
.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:31
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nee dat weer niet......maar gelukkig sta ik hier voor nieuwe vrienden en dat lukt heel erg goed kan ik je verklappen! En ja, ik beken schuld....ik kijk eerst naar de foto en dan pas naar het profiel, maar ja, wie niet?? TOCH?? |
dat is ook w.s. de goede volgorde , of de meest logische in mijn ogen...
maar vaak merk ik ook dat foto wel bekeken wordt en profiel niet gelezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vertel,ik luister Die meneer met die wazige foto was knapper en liever dan je dacht? |
Mijn oortjes staan ook op stand-by Carin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:27
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 12:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat je daar een heel belangrijk punt aanhaalt. Vaak durven de mensen zich niet te laten zien, ik krijg ook af en toe de kriebels van het geslijm op het forum. Dan denk ik, zo ben je ook niet in het echte leven. |
Dat vind ik knap Chat, dat jij dat denkt maar eh...ken je iedereen zo goed dan?
Ik denk dat iedereen prima beseft dat als ze : -een oude/wazige foto plaatsen, of -zich anders voordoen dan ze zijn,
ze het risico lopen vreselijk hun neus te stoten bij een irl kennismaking...
of overschat ik nu de cm-gangers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:09
Onderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ja dat is de boodschap die ik ook altijd hoor..... maar toch.. |
ons geduld is ook menselijk, bedoel je dat Jonathan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 20:24
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik denk niet dat Marieke gedeeld wenst te worden....heb ik zo 't gevoel |
heb het niet zo met lijstjes Grif...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 20:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | De lijst van Brazz (pffff vrouwen moet je ook alles uitleggen) |
Ow die lijst...nou...eh...neuh..maar toch bedankt hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 19:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kunnen ze jou naam ook op de lijst zetten Marieke ?? |
lijst??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 19:17
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | 897 das weer super duidelijk, en nu weer terug naar het onderwerp .... |
ow... en dat was??
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zaterdag 17 juli 2010, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 13:55
|
|
|
MARGREET933 schreef: | [u][i][b] (GRAAG WAT MEER DUIDELIJKHED) |
Margreet, wat het betekend is het volgende..
topics hebben een onderwerp, de bedoeling is om je aan dat onderwerp te houden zodat het geen wirwar wordt om je doorheen te worstelen.
dus ontopic...bij het onderwerp blijven offtopic...een hele andere kant op gaan in je reactie
en als we met zn allen ontopic blijven, krijg je toch een soort van virtueel gesprek wat te volgen is..prettiger voor iedereen!
mocht je dus de behoefte hebben om het over iets heel anders te hebben, even zoeken of er al een topic voor is (bij het juiste onderwerp natuurlijk), zo niet kun je altijd zelf een topic starten.
fijne dag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 13:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hey Brazeevel, ga je mee naar Harderwijk voor een terrasje, met een beetje mazzel komen er meer vrouwen. Heb je een multipledate, en wij vrouwen zijn dan zo galant dat jij voor ons allemaal mag betalen, lief hè
Meiden, help eens even mee.... |
het stokje is zo te lezen wel door de juiste overgenomen!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zaterdag 17 juli 2010, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 13:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, we gaan verder met het onderwerp. Wat me opvalt in deze discussie is dat er zo'n duidelijke scheidslijn getrokken wordt tussen geaardheid en pervers gedrag. Terwijl naar mijn idee die scheidslijn helemaal niet zo duidelijk is. Dit onderwerp heeft me meer tot nadenken gezet dan me lief is. Tijd voor persoonlijke ervaringen met homo's. De eerste die ik tegenkwam, was een evangelist. Hij vertelde anderen over Jezus, er kwamen daadwerkelijk mensen tot geloof. Wat ik echter vreemd aan hem vond, was dat hij net zo gemakkelijk mannen zoende als vrouwen, onder het mom van liefde van christenen onderling. Hij stond er op dat men name oudere jongens bij hem logeerden en toen begon duidelijk te worden wie hij was. Hij begon ze 's nachts te betasten en vanaf dat moment hebben die jongens zo'n klap gekregen, dat ze niks meer met het geloof te maken wilden hebben. Jaren later ontmoette ik zijn zoon, en hij vertelde me dat hij door zijn vader jaren misbruikt is geweest en dat zn vader en moeder daarom uit elkaar gegaan waren. Die jongen loopt nog steeds met emotionele littek.ens rond. Was die man pedo? Nee, de leeftijd maakte niks uit voor hem. Zowel mannen als jongens werden door hem gebruikt. Gelukkig heeft hij niks met mij gedaan, maar als ik in zijn buurt kwam voelde ik iets onheilspellends, iets dreigends, iets wat me ontzettend ongemakkelijk voelde. Nu zou ik zeggen, je kon de demonen in zijn ogen zien, toen was ik me er niet van bewust. Ook ken ik mensen die om aan drugs te komen, zich zelf door mannen lieten gebruiken...... Wanneer kun je spreken van geaardheid en wanneer van ontembare seksuele drift. In de praktijk is het moeilijk daar een onderscheid in aan te brengen. Het bestaat niet naast elkaar, het vloeit in elkaar over heb ik de indruk. Het úit de kast komen gaat bij veel homo's gepaard met promiscuiteit. Het bestaan van homo bars is iets wat een feit is. En daar speelt liefde totaal geen rol. Wat drijft een man om midden in de nacht met een wildvreemde seks te bedrijven? Is dat geaardheid of drift? Toen ik met dit stukje begon wilde ik een aantal voorbeelden vertellen, maar ik kom tot de ontdekking dat dat niet zo gemakkelijk is. Voordat je het weet kunnen mensen achterhalen over wie je het hebt en dat kan natuurlijk niet. Maar de verhalen die ik ken over homoseksualiteit doet me juist sterken in de gedachte dat we hier te maken hebben met een haast ontembare seksuele drift. Iets wat de persoon zelf overstijgt, of, zoals een homfiele dominee het zelf verwoordde, het beest in mij was niet meer te temmen. Wat doe je als, je dat beest loslaat in de gemeente? Als je weet van iemands achtergrond en als blijkt dat hij/zij dat beest niet onder controle heeft? Ik zou me verantwoordelijk voelen voor de schade die dan aangericht wordt. |
..
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 18:33
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ontkenningsfase voor wat? en wat is de volgende fase? |
dat je er toch wel zult zijn? dat je niet echt vermoeiend overkomt dat vrouwen het echt leuk vinden als je baard er een keer af gaat?
volgende fase? eh.....acceptatie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 18:23
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hadden wij een deal, dan? wéér iets waar ik niks van weet... |
ik wist het Grif, je zit in de ontkenningsfase...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 08:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het komt door die baard Carin............zullen we een dealtje sluiten Grif??Als jij hem afscheert doe ik het ook! |
zie je Grif, klinkt een beetje als mijn deal toch? Jij je baard eraf ik haal het haar van mn tanden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 13:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sinds gisteren staat er bij mij achter het gebedstopic "geen reactie's geplaatst" en terwijl het topic zelf aangeeft van wel, kan ik de laatste reactie's niet lezen...
Is dit bij jullie ook het geval? |
zie pv mail tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 19:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee...moet ik toch eens beter opletten...niet alleen thuis, maar ook in de chat, heb ik gemerkt.
ik werd namelijk laatst 'uitgescholden' voor SCHAT...
alleen: door wie...
(of iemand zit me te jennen) |
Dat is heftig Grif, mocht je er iets over kwijt willen...erover willen praten, een schouder nodig hebben...je weet me te vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 18:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik kan me niet herinneren dat ik jou hier door het huis heb zien lopen |
Niet????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 22:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nope, he-le-maal niks noppes nada....heerlijk rustig! alleen 's nachts een paar ruziënde jongelui door de straat. blijkbaar was 'hij' bezopen en had-ie een tik op zijn bakkes gehad. 'zij' was nog wel redelijk 'bij zinnen'. en als dat op 3 meter van je voorgevel langs komt kakelen... |
die kwamen hier ook langs, hetzij lopend (lees slingerend) of fietsend en tierend op Spanje..
|
|
Naar boven |
|
|