Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 19:51
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
nog een een paar bands die ik vroeger luisterde.......(erg vaag hoor..qua teksten - heb ook mijn tijden gehad dat ik niet naar de teksten luisterde)
Eind jaren 80 en begin 90 was mijn uitgaans leven vooral de postpunk en wave tenten..... duister dansend in het donker gevuld met een wiet-rookgordijn en lichtflitsen.
The CULT http://www.youtube.com/watch?v=pieI3ctfMfM&feature=related
THE MISSION http://www.youtube.com/watch?v=OGi1I7pqwHU&feature=related
en bands als the sex pistols en dergelijke luisterde ik naar.
Tjonge en toen vond ik U2, heb hun allereerste single nog thuis liggen U2 - 3, hiervan Out of Control
http://www.youtube.com/watch?v=2TFDV9OgEto&feature=related
In die tijd leerde ik een meisje kennen die helemaal alleen maar naar Gospel luisterde, en ze was......leuk. Ze nodigde mij uit om naar het Flevo Festival te komen. En daar was mijn eerste ontmoeting met Gospel - Rock etc. Niet dat saaie gedoe, maar ook gewoon Rock, Punk, Wave etc.
De band THE 77's , nu nog vind ik dat de beste rockband die er maar is. the 77's - god send Quails http://www.youtube.com/watch?v=77Wcx2R87eQ&feature=related
En het concert van Larry Norman, raakte mij zo diep, zijn getuigenis en geloof, raakte iets in mij, liet zien dat God meer is dan de God die ik in de kerk hoorde. Ik hoorde toen het Evangelie, in plaats van wet en zonde en verdoemenis. Zomaar even een tribute to Larry Norman http://www.youtube.com/watch?v=k7a54bASQdg&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:31
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op woensdag 1 september 2010, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:02
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | KNUFFIE voor Annette...
vandaag 3 jaar geleden hebben we de eerste ontmoeting gehad... |
maar goed dat je in de stress van dat eucalypta op komst is...je toch nog aan dit moment dacht.
gefeliciteerd !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 22:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niks aan de hand pieter...............zak over dr kop en gaan met die banaan. |
..
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 22:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou dan ken je je plek....en da's dus niet op nr. 1. 't is dus nog steeds 'eigen volk eerst' |
ja van t weekend kreeg ik al een vragenlijst van haar vrienden onder mijn neus gedrukt
of ik accepteerde dat zij op de 1e plaats bleven staan
en zo dus nog 7 vragen van die strekking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 22:12
|
|
|
alleen jammer dat deze de kraamverzorgster wordt....die voor JOU gaat zorgen en koken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | tis nog zo pril en nu al dit |
ze reageert niet eens
ze heeft een nichtje op bezoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | En ik maar denken dat Annette en ik het enige cm-setje zijn dat via cm-forum communiceerd... |
tja......zucht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:20
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
MARIO216 schreef: | deadline schrijven kun je ook al niet |
hé hé hé...... niet zo katten op mijn meisie hè !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:19
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan wordt strijken een plezier, en zet je expres de bout veel te heet |
ze verandert dan wel enigszins van uiterlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:52
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | moet nodig weer eens een GigaByte aan mp3 van hem in mijn auto proppen |
en zomaar stroomt de cd BonJovi MTV unplugged mijn pc binnen.... waar the piratebay al niet goed voor is
en zag ik opeens de cover van leonard cohen van hem...hallelujah - bon jovi
http://www.youtube.com/watch?v=RSJbYWPEaxw&feature=related
he...carin.....deze versie is echt mooi
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:36
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik bemerk een lichte spanning tussen Pieter en zijn schoonmoe. trouwens: dat jij je schoonmoeder bij d'r voornaam mag noemen...
bij het nieuwe huis ook al een parkeerplaats voor d'r bezem bedacht?
en die koffie zou ik maar beter zelf zetten, je weet maar nooit wat voor gif ze er doorheen draaien, he. |
hahahhahahhaaha....bij haar voornaam...whahahhaa
zag dat ze al onderweg is....zojuist gesignaleerd op weg naar duitsland
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:32
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tis incl. vasten, dus excl. eten.... 45 euro all inclusive dus! |
ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons
dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p
www.bungalows.nl is een leuke site.
Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan. dus in 1e instantie 8 personen en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken
wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:
1. carin303 2. jonathan890 3. .............. 4. .............. 5. .............. 6. .............. 7. .............. 8. ..............
en vul maar aan.
Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:19
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
CARIN303 schreef: | Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag ) |
hm.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: |
Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan. En merk eens op hoe gelukkig ze kijkt met haar strijkijzer.....
Thomas, ziet graag een vrouw strijken |
Thomas is, buiten dat ik hem een wijs en boeiend iemand vind ook nog eens ECHT grappig !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:42
|
|
|
CARIN303 schreef: | Dan wil Visser ineens zn dekbed hoezen ook wel gaan strijken,let maar op! |
waarom denken jullie eigenlijk dat ik strijken zo leuk vind ????
en denken jullie nou echt dat ik een kledingstuk op die plank leg ??? ECHT NIE....alleen de plank wordt gestreken. ...... uren lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:35
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Afgelopen weekend startersweekend gehad met de tieners in een oud scouting gebouw in Maassluis. Tegenwoordig Kampeerboerderij "de dijk" ... weliswaar ietwat sober, maar wel een perfecte locatie. Wellicht is dat wat? |
wat zijn daar de kosten van ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:31
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dat komt nog wel....(iets met roze wolken, enzo) |
en misschien doe ik ze dan wel in de aanbieding..... gegadigden zijn er toch wel
dan ben ik toch een loverboy ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:30
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dat komt nog wel....(iets met roze wolken, enzo) |
Weet ik....... ik heb mijn mondje klaar, Carin ook, maar dat maakt het juist leuk. En beiden zijn we nogal, dat ons kader wat betreft mening vormen, ruim is, begrip voor anderen.
En natuurlijk komt de dag... .... .... .... .... ..... ......
weet je.... op mijn profiel heb ik het volgende staan:
Hoe verandert je leven concreet wanneer je een relatie krijgt, denk je?
Er verandert best veel, maar de dingen die niet veranderen of kunnenveranderen dan ook weer van elkaar accepteren en respecteren.Ieder is wie hij/zij is, sommige dingen kunnen niet 1/2/3 veranderen.
Maar ook: Dat er iemand is om mee te zwijgen Dat er weer eens oneenigheid is Dat er een discussie is over dingen Dat spullen niet op hun plek liggen
En... Dat al deze dingen weer goed kunnen zijn na een kus Dat goedmaken ....liefde en houden van is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:24
|
|
|
WILLIE400 schreef: | last minute van landal of roompot wil wel eens werken. heb wel eens weekend voor 50 euri gezeten in 6 persoons huisje. Willie |
in dat geval, zal het dan neerkomen op een last minute actie, waarbij we niet weten hoeveel plek er is, wie er nog rekening mee houdt....enz.
kijk zoiets is leuk, als je er ff snel tussenuit wilt, maar dit vergt toch wat voorbereiding, planning etc. Het kan altijd, ik hou het open.
Hoop dat er nog wat meer dingen/tips komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:21
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het gaat denk ik meer om de tegenwoordige associatie met het woord Carin, das een stuk minder positief! |
he.....en discussie die gaat over mij....
weet je ...... ze is gewoon errug leuk, heerlijk zo'n flapuit, en ik kan t hebben hoor !! van Haar zeker.
MARIANNE129 schreef: | Ik denk dat Carin dit ook bedoeld heeft, niet te diep nadenken, soms gewoon genieten van het eenvoudige. |
en zo is het maar net.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 22:16
|
|
|
Ik ben al een aantal weken aan het zoeken voor een goedkope geschikte locatie. Onder de 500-600 euro vind ik niets. Via diverse kanalen had ik wat visjes uitgegooid, maar allen komen met soortgelijke dingen terug. Dit vind ik zelf echt veel te veel geld, wat eten komt er nog bij, reiskosten etc.
Ik hoor wel van enkelen dat er animo hiervoor is, maar iets vinden is echt lastig dus. Via scouting heb ik wat getracht te vinden, maar de locaties die ik aantrof waren of vol, of heel slechte voorzieningen en meer geschikt voor alleen de zomerperiode.
Wie heeft een goede suggestie?
Het zou dus gaan om t weekend van 6 november.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 18:34
Onderwerp: Masker
|
|
|
Gerald Troost - De clown
Soms lijk ik op een clown, die lacht om zijn verdriet. Die zachtjes lijdt van binnen, maar niemand die het ziet.
Beschilderd met wat kleuren. Hier wat rood en daar wat geel. Van buiten lijkt het vrolijk, maar van binnen is het kil.
Mensen om me heen, maar in mijn eigen hart blijf ik alleen. Totdat jij mij bevrijdt, van mijn eenzaamheid. Jij kent mijn stille strijd.
Ik ben verwonderd, dankbaar om jou. Een diepe vriendschap, teder en trouw. Oh soms zit ik op een eiland in een zee van Eenzaamheid.
Maar jij slaat een brug en haalt mij terug, naar de werkelijkheid.
http://www.youtube.com/watch?v=B6M-1YdvJ-M&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 18:30
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
CARIN303 schreef: | sorry Mario.......hoe kan ik jou toch telkens vergeten? Is dat idd een symptoom van verliefd zijn? Zucht....moet nog veel leren dus |
als je het verliefd zijn maar niet verleert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 18:29
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dusss...wie wil er een paar uurtjes van de Zaterdag komen helpen? Zet je naam ff op het lijstje of stuur een mailtje en ik neem contact op!
Miekjes285
Griffin Willie400 (onder voorbehoud) |
Zet mij ff op een reserve-bankje. Als je niemand vind, kom ik zeker een paar uurtjes. Heb dat weekend wel mijn kinderen, maar die helpen dan maar ff mee, als het nodig is.
Ik hoor het wel coach !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 08:54
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pfff.....zwak hoor maar je moet nog strijken? hoor ik van Tess......wacht ff haal ik mijn strijkgoed er ook bij, nog meer gegadigden?? Tess? Mario? |
tssssssssssss.....help, ik kan het niet alleen....Tess, Mario
En kom maar op met die strijk...... Ik ga nu beginnnen
|
|
Naar boven |
|
|