Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 21:03
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
JILL658 schreef: | Hoe op te lossen, misschien een beetje laat.
Wat groene zeep, om het vet er uit te halen. Dan champoo met lekker geurtje erin doen. Je kan dan zelf je conditioner mengen met bijv een paar druppels rozenolie, lavendelolie of rozemarijnolie. Zo verspreid je een heerlijke geur.............., maar pasop het trekt wel.......aan |
misschien daarom gedaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 10:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Moest je je haren smeren dan, was het aan het roesten of knarsen, Carien
Jill | nah komt eropneer diesel en traktoren en pompen die het niet goed doen en broers die combi is voor carien niet goed geweest... gevolg... diesle op haar hoofie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 10:43
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | -------------------------------------------------------------------------------------
wat heb je aan geld? dat spul stinkt. en mis je iets als je weg gaat? maja wat is een verbeter punt op c-m?
misschien kunnen ze in de chatbox een knopje maken waar mee je mensen kunt blokken. |
dan zegt niemand meer wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 20:55
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
euhm een vraagje over mediteren.... is bidden vasten en je bijbel lezen ook niet ergens een vorm van meditatie? je legt je dan compleet toe op naar het luisteren naar God dacht ik zo even....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 20:44
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Oke... heb het gedaan....maar nu stink ik weer naar bier, ik lijk wel een alcoholiste Van mannen wordt ik echt niks wijzer zeg. |
klonk als eenrecept om op te eten.... maar euhm waar smaakthet dan naar en wat is het?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 20:23
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Je bedoelde toiletverfrisser? | zijn je eigen woorden Maar stinkt dan minder dacht ik zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 19:17
|
|
|
of gewoon je haren onder de lucht verfrisser spuiten... ruik je wel naar denneappel of lavendel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 10:59
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Beetje jammer denk ik... het heb rond sinterklaas toch goed gewerkt | nah ik heb die rode slip nog does
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 maart 2010, 10:20
|
|
|
JILL658 schreef: | Thanks Rel, ik ga er wat mee doen. Je hoort het resultaat wel Jill |
komp wel goe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:09
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wel dansende varkens, die zijn echt leuk | van die balonnen werd ik wel flink nat telkens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 21:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het grote probleem hier, is dat men niet tot zelfreflectie komt. Het ligt altijd aan de ander. En men zoekt steun bij anderen om dit vol te houden. Ik denk dat een aantal mensen gewoon boter op hun hoofd hebben. En daar is niks aan te doen. | Dat bedoel ik net chat kijk eens eerst naar je eigen waar je je eigen gedrag in kan veranderen... (niet negatief bedoeld overgens) iedereen heeft wel dingen waa rdie aan kan werken.... EN leerde Jezus zelf niet van kijk eerst naar de balk in je eigen oog voor je de splinter bij de ander eruit kan halen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 18:55
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Als hadden is geweest is hebben te laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 11:47
|
|
|
beginde gij weer? dit keer geen verkens of balonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 11:46
|
|
|
euhm mijn bescheide mening is dat het ff euhm nergens over gaat. Bedoel ruzie zoeken en maken is zo gedaan. Maar een hand reiken of opelkaar letten.... Want we gaan weer vrolijk verder met het in mijn ogen "verzieken" van hier een beetje minder opgefokt en normaal doen lijkt me ook wel ergens gepast.Naar de ander wijzen is makkelijk maar kijk eens naar je eigen? zitten daar misschien ook geen dingen die anders kunnen? (kijk ik ook tevens in me eigen spiegel)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 23:53
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Kan Inka timmeren dan? | euhm dacht het wel als je een eigen klussenbedrijfje hebt.... dan mag je toch wel kunnen timmeren dacht ik zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 22:31
|
|
|
CARIEN982 schreef: | dat zou goed te pas komen....een schapenstalletje erbij. | moet inka die inelkaar timmeren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:03
|
|
|
dan maar voor die date gaan grace....dus lief kijken en je verledings move....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Das geen antwoord op mijn vraag dierenarts Rel | ff kijken dan euhm 5 poten 2 kopjes je kan aan 1 van die pootjes trekken en dan volen welk kopje mee beweegd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:56
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel ff een vraagje, er is een schaap aan het lammeren, ik voel 5 pootjes en 2 koppen.
Mijn vraag is hoe kom ik erachter welk pootje en koppetje horen bij elkaar? | dat maakt niet uit dat is een mutant schaap (die heeft 5 poten en 2 kopjes) verder heeft dat lammetje super krachten: hij kan vliegen en is de nieuwe superheld namelijk: superlam...met zijn supersonichese geblaad kan hij de criminelen vinden en opsporen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:53
|
|
|
GRACE585 schreef: | maar daar pas ik niet in en me kindjes en woefies ook niet en die mogen niet op de snelweg
dus andere optie graag |
dat was niet je vraag he euhm andere optie is wel minder gebruikelijk, is naar de de garage gaan en daar een auto stelen let wel op dat deze al gerepareerd is anders heb je er nog niks aan. Wat ook kan is een date zoeken met een goede auto... kijk die date dan lief in zijn ogen doe je vereleidnings move en hoppa je hebt je date en de auto waar het om ging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:48
|
|
|
GRACE585 schreef: | rel ik heb dringend een nieuwe auto nodig maar no money wat moet ik nu | euhm dan ga je naar de stad naar intertoy's daar hebben ze auto's voor een paar euro....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:32
Onderwerp: blieve loepe /blijven lopen
|
|
|
Ge zeet ze nog zaat in ow leave. Ze zitte allean, niemand kiek na ze um. Ze griepe der altied net neave. Ze vroage zich tien keer per daag af waorum. Waorum geeg ut noeit zoals ik ut wil. Ze werke te hard, hebbe noeit genne cent. En als ze wat zegge dan wuurd alles stil. Ze doon wat ze doon op 't verkierde moment.
Ge komt ze nog dekser teage. Hebbe altied gooi zin, make zich noeit ech druk. Noeit um un grapje verleage. Ze hebbe vanalles en altied geluk. Ze proate te hard en ze lache te veul. En mit probleme zien ze zo kloar. Wat ze neej snappe, dat is flauwekul. En wat ze neej weate is miestal neej woar.
De iene dea rent veur zien leave. Den andere wandelt hiel rustig veurbij. Heej zuj der alles veur geave, en heej zeit ze moge het hebbe va meej. Woa ge ook loept en wat ge aug denkt. Neejmand dea zeit ow wat good is of slecht. Neejmand dea wet wie verlust of weej wint. Ge komp op ut end beej owzelf tereg.
vertaling:
Je ziet ze nog genoeg in je leven. Ze zitten alleen, niemand kijkt naar ze om. Ze grijpen er altijd net naast. Ze vragen zich tien keer per dag af waarom. Waarom gaat het nooit zoals ik het wil. Ze werken te hard, hebben nooit geen cent. En als ze wat zeggen, dan wordt alles stil. Ze doen wat ze doen op het verkeerde moment.
Je komt ze nog vaker tegen. Hebben altijd goede zin, maken zich nooit echt druk. Nooit om een grapje verlegen. Ze hebben van alles en altijd geluk. Ze praten te hard en ze lachen te veel. En met problemen zijn ze zo klaar. Wat ze niet snappen, dat is flauwekul. En wat ze weten is meestal niet waar.
De een die rent voor zijn leven. De andere wandelt heel rustig voorbij. Hij zou er alles voor geven, en hij zegt ze mogen het hebben van mij. Waar je ook loopt en wat je ook denkt. Niemand die zegt je wat goed is of slecht. Niemand weet wie veliest of wie wint. Je komt op het eind bij jezelf terecht.
Jac Poels van Rowe Heze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:38
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
euhm geef ik ff does een knuffel omdat euhm ja euhm sja... zij mijn zussie is en wel kan gebruiken dacht ik zo ffkes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:36
Onderwerp: Stemmen......op..
|
|
|
Euhm stemmen is toch al geweest? de volgende duurt nog ff dacht ik... maar ga gerust verder. Ik lees wel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:34
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Nou met zoveel warmte weet ik nog wel wat: wat te denken van gedeelde warmte, dubbele warmte? Warmteaanvoer Zuid-Noord op bijv. de 13e? Komen we er met mekaar warmpjes bij te zitten en ook gelijk weer on topic... Als dat geen goeie Stappen (in Groningen) zijn... | nah in de zomer bij mij gewoon weg heet pffff niet leuk meer geregeld 30+ tot 35+ in de schaduw dan. kan dan wel wat koelte gebruiken.... glas cola ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:12
Onderwerp: taaldialect
|
|
|
Ik kwam op internet ene paar filmpjes tegen op youtube namelijk het volgende: http://www.youtube.com/watch?v=XTUzyQFaEcM http://www.youtube.com/watch?v=bCK2uHwzD1M
deze gaat dan over het belgisch limburgs. Ik ken een eibegel ook niet wel een eiketske die wel.
Maar is het in de hedendaagse tijd wel aceptabel dat je in het openbaar een dialect spreekt? Ik ben er zekf een vorstander voor dialect (spreek het zelf ook) het zijn oude talen ergens en drijgen te verloederen of vergeten te raken. Kijk zelf ook naar het nederlands, ik bedoel je hebt tegenwoordig kids, kinderen bestaan bijna niet meer lijkt het wel. Moeten we oppassen voor onze eigen taal of moeten we mee gaan met het in mijn ogen verloederen van onze taal?
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op vrijdag 5 maart 2010, 17:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 10:03
|
|
|
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag dat is sowieso. En dan kijk ik ook zeker naar me eigen. Ik heb zeker schuld in bepaalde zaken. Maar genoeg daarover. We moeten met zijn alle er weer een leuke aantrekkelijke site van maken en op elkaars gedrag letten. Dus kan het wel wat de een zegt of de ander en spreek de ander erop aan.
Maar eum een filmpje een korte van 4 seconde op je foto gallerij zou bv ook leuk zijn. Ik weet niet of dat mogelijk is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 09:58
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
De schade verhalen op de veroorzaker,kan in sommige gevallen wel maar niet altijd. Maar gezien jij weer terug bent, hou ik het voor gezien. Dit was mijn eerste probeersel om te helpen,maar tevens ook de laatste. |
det gif ook jij kan vraagjes hebben waar een passend antwoord oppast met een knipoog toch?
|
|
Naar boven |
|
|