Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 13:33
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
Shanita, hoe dit topic verloopt is ook best voorspelbaar, kritiek op jan zijlstra, trin en wel wanneer vergeef je de mensen eens die jou beschadigt hebben ,zijn mensen die ook op zoek bezig zijn naar de weg met god, groeien in geloof, ook wel es fouten maken. oh en de lappen tekst van goed gelovig vol met kritiek, hele leugens over cristelijke broeders die zodra ze een fout maken worden opgehangen in de media door de cristenen die op de zijlaan staan.
Irriteren doe ik me er niet meer aan, word er wel verdrietig van dat je nog steeds vol zit met negatieviteit en boosheid na bepaalde cristenen toe, jammer dat je ze niet kunt vergeven, denkende aan eht andere topic over vergeven waar je mee bezig bent.
Liefs en gods zegen toegewenst, van iemand die net de kantoren etc. bij ja ja shanita trin heeft schoongemaakt. een groep cristenen kent die heel veel negatief door de media zijn gegaan. zeer kritisch altijd is en het is heel triest sommigge leugens die er ronddwalen over bepaalde cristenen, zelfde als de golden earring waar ik vroeger bij werkte, na 1 optreden schreef de ene krant ze de hemel in en de andere in de hel. Wat is de waarheid? beide journalisten waren bij het concert. en in iedere richting van de kerk heb je de mindere en de betere kerken. succes verder met dit topic, liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 13:23
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Hmm, je volgende reactie zegt veel en geeft denk ik al antwoord.
Het klinkt of dit onderzoekt voor jou bevestigd wat jij zelf al langere tijd weet: De evangelische kerken zijn helemaal verkeerd bezig.
Dit klinkt als een goed bedoelde poging om iedereen te waarschuwen tegen de evangelischen die jou vroeger hebben misleid. En waar je nu nog last van hebt.
Ga ik door voor de koelkast? |
tja ,en zo kun je van iedere kerk een heeele lange lijst met negatieve kritiek maken, beter kijk je naar de mooie dingen van onze mede broeders en zusters en fouten maken we allemaal wel eens. vooral die de werken ook doen die bij het geloof horen, en de kritiek komt vaak van de hoek cristenen die langs de zij laan staan, na de kerk gaan en zelf niets doen, das makkelijk, maak je ook nooit fouten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:56
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over... |
sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55
|
|
|
morgen weer es een neiuwe dag plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....
3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe 4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade 5 toch es nadenken over me zelf en mannen 6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen 7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:49
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | |
tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo... |
wel dat risico neem ik maar over 3 jaar ben ik 50 dus zoiets als me laatste kansen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet |
jewel hoor ik onthoud ze op andere dingen, die ene met die mooie ogen en die had een mooie trui en die had bla bla bal, zucht een leuke lach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou meid het is bijna lente dan komt de kolder in de kop... nah dan kijkt niemand vreemd op hoor als je dat alsnog doet Misschien krijgt Berendjan ook de kolder en is hij opeens stratenmaker geworden |
ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou... |
jeee daar zeg je me wat kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen, ze gaat haar afreageren op mij, verdorie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Verkeerde dag he stratenmakers werken niet op zondag |
jaa word tijd voor de lente , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het wordt hoog tijd dat je eens afspreekt met Petra voor dat het hier een kleffe boel wordt...en ze eens goed onder handen en euhh voeten neemt... |
Wel als je me effe mee helpt een leuke man die bij me hoort te zoeken, ik had hem ook eerst als slachtoffer op het oog, maar wel grappig ergens, denkt hij nou net als ik over afstand en relatie dus... blijf ik hier nog heel lang en als ik niet lekker in me vel zit en een ouwe sjago vrijgezel word ga ik me lekker afreageren op het forum ofzo. ha ha of op jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:38
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
maar effe terug ontopic, sorry voor het ontopic gaan het topic was dames waar knappen jullie op af op een man?
ik weet het effe niet meer, ze zijn ook wel leuk
oh ja, als je tegen ze praat en ze zeggen ja ja, weetje wel ze doen of ze luisteren na je, maar ze luisteren niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JANS221 schreef: | ik heb de libelle al gelezen en alle topics van vandaag, wat zal ik nu eens gaan doen? |
eten maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:30
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Dat leg ik liever wat persoonlijker uit dan hier op forum zetten. Moet toch wat geheim houden. |
Kijk als je dan met wat cm leden naar een restaurant gaat, kun je dat meteen effe uitleggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Geen idee wat jij denkt . Kan zo veel met mijn grote handen en voeten? |
ik denk meer aan vuilnisbak buiten zetten, boodschappen sjouwen dingen boren met zon boormachine, fietsbanden plakken, schutting verven, vloer leggen, schilderen, lampen ophangen, toch best gaaf als je weer een man hebt en je hoeft die dingen niet meer te doen Wat kun je dan nog meer doen als man met die grote handen en voeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:11
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Daar word ik weer blij van. restaurant idee nog steeds goed? |
gewoon topic openen wie wil er mee eten, merk je vanzelf de reacties wel. succes ermee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 16:07
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Weet niet of ik ze no mee zou willen nemen met die zin van zou je niet je lidmaatschap op zeggen |
das terug plagen, niet serieus nemen hoor laat ik maar es weer es serieus worden voor sommigge lezers denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:59
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hoezo ?ik kan met die handen afwassen maar ook koken maar ook hele ander dingen |
ja dat bedoel ik, wie wil er nou niet een man die de afwas voor je doet en voor je kookt. wat had je dan gedacht ik bedoel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:56
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Wou net vragen of er een aantal leuk zouden vinden om naar een of ander restaurant te gaan maar nu durf ik niet meer |
ha ha zit hier maar wat te dollen he, gewoon vragen doen, willen vast wel wat mensen mee. nee ik ga niet, kom visser en frank beter effe niet in het echt tegen totdat ze de dingen die ik net schreef weer een beetje zijn vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou je zachtjesaan je lidmaatschap nog niet eens opzeggen? |
Zie hier het bewijs, volgens mij wouden ze mij ook verzuipen en wat meerderen hier, nee ik zeg me lidmaatschap niet op en trap niet in zulk soort cm uitjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:51
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | . O dat kan zeker maar ook hele andere dingen |
nou zeg, moest je dat nou schrijven zo raken al de dames hier van slag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:38
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Moet je kijken wat ik allemaal kan met die reuze handen en voeten. Let wel mijn mobieltje word altijd weer netjes schoon gemaakt. Al alhoewel ik geen smerig werk doe |
toch hebben jullie grote handen en grote voeten niets mis mee hoor ideaal om vuilnisbakken mee buiten te zetten enzo van die dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:35
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Nou ja zeg Ik geloof er niks van met dat wokken |
nou frank en visser gingen laatst samen wokken en visser was helemaal in de wolken, volgens mij over het tweede volgens hun geniale plan. lees maar es terug wat die twee laatst schreven in een of ander topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:29
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | O wat erg echt
Dat meen je niet toch? |
jewel, volgens mij een geheim plan tussen die twee, een plan om wat vervelende vrouwen die veel zeuren en plagen op te ruimen van cm, om cm wat op te schonen en wat vrouwen te dumpen
Daarom let op, frank en visser verdenk ik ook al van een tweede geheim plan zo iets als wie wil er met ons samen mee wokken en onderhand gaan er gruwelijke dingen gebeuren, ons in de wok pan gooien of soep van ons maken, dus wees gewaarschuwd vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:18
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Dat is toch kort en bondig? . Waarom moet je daar nou man voor zijn? |
omdat een man een mobiel niet schoonmaakt en zijn vingers beetje groot en dik zijn voor een mobiel, ondanks dat z e die dingen voor mannen extra groot maken, blijft het moeilijk voor mannen he.
petra waarvan mijn handen twee keer zo klein zijn als die van mannen, echt reuze handen en reuze voeten hebben mannen vind ik erika. maar ze blijven leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oww dat agendapunt heb ik gemist |
jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|