ChristianMatch

Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:02
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

ik geef het op ik lees deze topic niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:06

FRANKT627 schreef:
Ik vind dat je mooi haar hebt en dan lieg ik niet...heb er al dikwijls naar gekeken gisteren en vandaag... Verlegen lachende smiley

dank je
Verlegen lachende smiley
Verder ben ik iemand die echt voor geen meter deugd...je zit dus nu dat ik ook wel eens lieg...

jokkebrok (natuurlijk deug jij wel)

Moet er over de eindtijd wel een studie gemaakt worden? Natuurlijk heb je mensen die een studie maken maar die het goed kunnen onderbouwen. Dat deed F Ouweneel dus niet. Zo blijkt uit de links die Shanita op dit topic heeft gezet. Sommige (dwaal-)leraren willen nu eenmaal inspelen op een publiek dat erg beinvloedbaar is. Dat lukt hen nog gedeeltelijk ook. Enige kritiek of vragenstellerij wat betreft hun 'stuidie' of overtuiging wimpelen ze meestal af. Bij hen gaat het meer om het verkondigen, opdringen van kromme gedachten. In Matteüs 24 staat toch mooi beschreven wat de eindtijd inhoud en hoe die aangekondigd wordt.
Verlegen lachende smiley

ik denk dat er in de bijbel nog wel meer over de eindtijd te vinden is dan dat wat in Matheus 24 staat. Ook in de brieven van Paulus en Petrus en Openbaringen natuurlijk zijn hier interessante dingen over te vinden
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:51

Smiley die vol vragen zit

Ik zet hier mijn mening en ja, ik wil opletten dat ik niet zeg van iets ís zo, als ik beter kan zeggen van ik denk dat iets zo is.

Want anders is het geen mening meer, en denk ik hier eventjes de waarheid te kunnen vertellen, wat de bedoeling niet is.

Iedereen mag op een nette manier zijn mening geven.

De een denkt dat iets nog wel zo is de ander niet
.

Wat mij betreft, ik heb niet iets tegen iemand die over iets anders denkt dan ik.[/quote]

He Shanita ik ook niet hoor.

Wat ik alleen wel lastig vind dat er hier toch aardig wat mensen jou een andere ,beter kant van de genoemde groepen Trin/Jan Zijlstra en Frank Ouweneel laten zien. vertellen dat ze deze mensen persoonlijk kennen. weten dat deze mensen dat wat ze doen voor God willen doen. En jij toch steeds hetzelfde blijft zeggen. Dat het alleen om geld gaat en dat Frank alles uit zn duim zuigt. Beide dingen zijn niet waar. Natuurlijk zullen ze geld verdienen en blijkbaar zijn een aantal bronnen van Frank Ouweneel op zn minst twijfelachtig. En ik begrijp dat jij iemand bent die ernstige schade in haar leven heeft opgelopen dus voor jou zullen deze dingen misschien erger zijn. Maar nogmaals gooi niet het kind met het badwater weg

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 19 juli 2012, 19:07
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 15:37

SHANITA130 schreef:
Ik zeg het ook verkeerd, mijn excuses. Het had moeten zijn: "volgens mij istie geen christen". Denk ik, vind ik, mijns inziens.

Ik heb ook wel eens een keertje een leugentje om bestwil gehad. Moet ik wel heel lang nadenken hoor, kan er nu niet zo snel een bedenken Engeltje smiley

Maar ja een hele eindtijd studie uit je duim zuigen...dát vind ik eventjes iets anders, mijns inziens, denk ik, vind ik.

Zucht!
Dat blijf je zeggen he.
Nou misschien moet God even aan Shanita vragen of iemand wel een christen is. Voor dat Hij hem /haar tot Zijn kinderen rekent.
Jij weet dat blijkbaar het beste jouws insziens

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 19 juli 2012, 15:37
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:23
BerichtOnderwerp: Iemand blokkeren

ik vind het trouwens ook wel eens lastig zo'n chat duikt ineens op. Soms ben ik net iets op het forum aan het zetten of met een ander aan het chatten. voor je het weet zet je dan iets bij de verkeerde neer haha
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ZEELAND736 schreef:
Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!

Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet)
Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)

En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!!
Wat lief allemaal....

lekker joh een weekendje weg
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNA415 schreef:
Frank de zomer komt er aan. Echt waar. Dus ga nu maar gewoon bloempjes kopen. Vindt Prikkie ook wel leuk, mailde hij net. Clown smiley

ja hoor zet die bloemen er maar in de zomer komt er aan
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:06

SHANITA130 schreef:
Als iemand leugens verspreid is tie geen christen

Die bijbeltekst: "en de leugen is in hem niet" zoiets, zal 'm later ff opzoeken.

1 Joh 2
26 Dit heb ik u geschreven over hen, die u misleiden. 27 En wat u betreft, de zalving, die gij van Hem ontvangen hebt, blijft op u, en gij hebt niet van node, dat iemand u lere; maar, gelijk zijn zalving u leert over alle dingen, en waarachtig is en geen leugen, blijft in Hem, gelijk zij u geleerd heeft.

Bijbelteksten waaruit blijkt dat liegen niet kan...

Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt
Verlegen lachende smiley
sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:02

HANNAH810 schreef:
hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?

ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........

ja hoe zou die persoon dat moeten vragen?
Per mail of zo?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:01

HANNAH810 schreef:
het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed........... Clown smiley

dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig.............. Engeltje smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oh Smiley die vol vragen zit
Ja daar had ik niet aan gedacht, vind het behoorlijk onbeleefd als dat zo is.
Kun je op zn minst ff zeggen dat je verder gaat met andere chat
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:53
BerichtOnderwerp: Pesten...

ERIKA129 schreef:
Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Clown smiley
Euh wat heeft dit met pesten te maken Smiley met dichtgeplakte mond

ja goed idee en dan die borrel ook maar

Lachende smiley
maar heeft denk ik niks met pesten te maken
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:39
BerichtOnderwerp: Karaoke in Amersfoort

Karaoke? Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:36

mm ik heb tot nu toe nog niemand geblokkeerd, maar ik vind het wel vreemd als iemand een chat met je begint en dan niet verder komt dan hallo en verder niks. Dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:22
BerichtOnderwerp: bidden naar overledenen

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad, dat bedoel ik. Ik weet zelf heel goed wat het is om iemand te verliezen en dat je op deze manier denkt dat je nog kunt praten met die persoon. En idd het is een heel enge gedachte dat vooroudervering de kop op komt steken.

ja bij mij in de buurt is op een gevaarlijk kruispunt jaren geleden iemand omgekomen, nog steeds worden er op di plek verse bloemen gelegd. Ik vind het iets triests hebben.of de nabestaande in het verleden blijven hangen of zo
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:21
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

BART347 schreef:
(als toch weer even mag :P) ik had ook problemen met mijn eigen wasmachine van onbekend merk (en geen vrouw om me te helpen/uitlachen) ,deze wasmachiene was niet even te repareren... zelf openmaken: de aandrijfband was er afgelopen. helaas gebeurde dat telkens met herhaling, grrr... nieuwe/andere snaar was geen optie, uiteindelijk met een slim truukje vrijwel kosteloos opgelost, en werkt nu nog steeds!

oke, waar blijven de vrouwen nu!!?

(nee, ik heb geen paard of ferari....)

Ben benieuwd wat dat voor truukje was
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:30
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

LEANNE226 schreef:
Ik heb wat geleerd vandaag........als er in de gebruiksaanwijzing staat dat je ABSOLUUT VOOR GEBRUIK van je nieuwe wasmachine de borgknoppen MOET verwijderen dan moet je dat ook echt doen.......anders gaat je nieuwe machine op de loop met je droger en hangen er 2 gillende mannen aan die niet het benul hebben die machine UIT te zetten..........

was eigenlijk best geinig...... Clown smiley

Haha dat was mn zoon ook vergeten met zijn nieuwe machine. Dan is dat ding echt niet te houden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?

CHATULIEM619 schreef:
Mag ik dan met je concluderen dat de titel van dit topic te hoogdravend is, buiten-proportioneel en suggestief?

Het is niet mijn titel en je kunt er met ja en nee of iets anders op antwoorden niet moeilijker maken dan dat het is

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 13 juli 2012, 22:11
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:55
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...2 weken geleden had de visboer die bij de AH staat al mosselen bij. Ze koste 7.50 euro de kilo. Hij had ook die befaamde hangmosselen bij maar daar weet ik de prijs niet van.

Prei, ui, tomaat, selder aanstoven...een beetje currypoeder erbij...mosselen erbij...degewenst wat gesnipperde knoflook...een paar keer opschudden... Kwijlende smiley dan met brood en kruidenboter en mosselsaus (mosterd, beetje mayo, wat azijn...)

Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:49
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

PETRA944 schreef:
andere vraag, hoe date je? En hoe date je veilig? het blijft internet.
je chat met iemand, en je hebt 1 foto van die ene maar gezien, maar hij lijkt heel leuk en dan komt de vraag wil je een keer met me eten?
ergens in een stad, die jijzelf niet kent, dus dan ontmoet je elkaar op het station.
niet een heel druk station waar je zo weer effe in een andere trein springt. eh en dan met die persoon in de auto naar het restaurant rijden?
Lijkt mij niet echt slim. Sowie so het afspreek punt een station. komt voor mij onveilig over, bij een verkeerd iemand, sta je ergens al zwak.
ook zegt het ergens iets, dat die persoon nu al de moeite niet neemt voor je om effe na je woonplaats te rijden. of ben ik nou zo overdreven voorzichtig?
In je eigen woonplaats is veel veiliger lijkt me, je spreekt gewoon af, als voorzorgsmaatregel zeg je tegen iemand waar je bent, houd mobiel bij.
wat vinden jullie van deze gedachten, verstandig of overdreven voorzichtig?
met respect geschreven voor de mensen die zo afspreken, ik denk eerlijk gezegd dat mannen er niet zo bij nadenken, dat een vrouw sneller aan veilig daten denkt, om risico,s uitte sluiten als het een verkeerde man is.

He Petra,
Ik denk dat je moet daten hoe jij je het veiligst voelt, daar moet die date zich dan maar bij aanpassen.
Als ik voor de 1e keer date doe ik dat bewust niet in mn eigen woonplaats. Want dat is echt heel erg een dorp zeg maar. Alles wordt gezien en in de gaten gehouden. Dus ik ga wel naar dat station, (ik heb geen auto)De eerste keer spreek ik alleen koffie drinken af en ik ga zelf naar die gelegenheid toe en stap echt niet bij mn date in de auto. En ik breng altijd mn vriendin op de hoogte. Die belt me ook een keer om te checken of het goed gaat. Misschien vinden sommigen dat wat overdreven (ikzelf soms ook haha) maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets misgaat met mij door eigen schuld. Mn kinderen hebben in de praktijk al geen vader waar ze op terug kunnen vallen.Dus als moeder wil ik dit zo veilig mogelijk doen

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 13 juli 2012, 08:51
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:19
BerichtOnderwerp: Humor

ANNA415 schreef:
Niet zo handig bij gevangeniseveangelisatie.

Zingen"is je deur nog op slot"

Knipoog smiley

ja of midden in Amsterdam aan een tiener vragen: wil jij wel een schaapje van de Goede Herder zijn?
Is echt gebeurt het antwoord was natuurlijk Beh
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Pesten...

CANADIAN073 schreef:
Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.

helemaal mee eens
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:33

SHANITA130 schreef:
Hai Roelande,

Een aantal keren met hem gesproken. Wat kan zo'n man aardig overkomen he?
Iig er was een jaar of tien geleden al ge..over hem, voor mij heeft ie afgedaan.
Ik ken mannen, o, die komen zo aardig over, zó áárdig....
Maar iemand moest eens wéten.....(ik kan daar nu wel op ingaan, heeft te maken met dat ik niet werd gelooft(inzake kindermishandeling) oa.., door buren, pas toen mijn moeder zei dat ze 'm nooit meer wou zien toen ik 30 was, ja, toen zei die vrouw zo van ja, 'je moeder wou hem ook nooit meer zien..', dus maw, moet dan toch wel waarheid in zitten....Ja, hij was zo aaaaardig...

Niet alles is wat het lijkt, zou ik zeggen tegen mensen die pas geloven opdat ze niet dezelfde fouten maken als ik.

Kind met badwater, ach, misschien zij onze situaties zó anders. veel kinderen, geen kinderen....dat alleen al.
Als ik veel kinderen zou hebben (gehad) in mijn leven, (wat ik wel heel graag had gewild), dan zou ik mij daar ongetwijfeld minder mee bezig hebben gehouden. Aardig, en verder heb ik andere zaken aan mijn hoofd, ja, zo zou ik denken.

En dat voor niets naar die seminars, ene keer kost het iets andere keer gratis, ik doel op wat mensen die erin geloven in de collecte dumpen en ik was ook zo had een tijd veel geld en wat je er dan ingooid is best veel...

Roelande: ik heb mijn mening, en zoals je al vroeg ik ben behoorlijk g... daadoor.

En verder niet met jou persoonlijk natuurlijk niet. Knipoog smiley

Ik ken de beiden mannen eter dan alleen even vluchtig spreken Shanita
we komen uit de zelfde gemeente de vergadering van gelovigen en dat was een vrij close groep. Dus weet wie ze zijn en hoe ze zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:02

ANNA415 schreef:
Tja alles in een te hoge dosis schadelijk, zelfs dodelijk. Zelfs de de gezonde dingen.

Alles in hoge dosis dodelijk is misschien wat overdreven haha.
Maar alles waar te voor staat is niet goed zei mn vader vroeger al, behalve voor te-vreden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:57
BerichtOnderwerp: Het weer

ROELANDE345 schreef:
Vanmorgen 11.00u Hang ik mn was nu wel of niet buiten
wel-niet-wel niet-wel-niet
12.00u ; wel
13.00u NIET Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Boze smiley

nou al mn was toch lekker droog geworden buiten ligt alweer in de kast. heb ook nog lekker buiten gezeten.
dus prima weer toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

varkenshaasje met pepersaus
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

MARIO216 schreef:
Ik pas eind september Gefrustreerde smiley

dan ben ik net weer terug
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:52

CHATULIEM619 schreef:
Goed, laten we dan eens concreet zijn. Is er iemand ooit in het ziekenhuis beland door aspartaam? Als dat niet zo is, waar praten we dan eigenlijk over? Heeft chronisch gebruik ervan dodelijke effecten?

Als je de FDA uit America moet geloven wel. Er bestaat een lijst van 92 bijwerkingen van de E951die daar al zo'n 10 jaar erkent is.
Volgens sommigen is het het meest dodelijke additief ter wereld.
Zelf denk ik dat bij matig gebruik het zo'n vaart niet zal lopen. We kunnen natuurlijk heel lang welles nietus hier over doen. Maar als je het echt wilt weten: gebruik het eens 2 maanden niet en je zult denk ik verrast zijn over het resultaat

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 12 juli 2012, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

TESSYBEAR731 schreef:
Geen! Er bestaan geen magische formules voor het 'matchen' of een 'klik' ervaren. Die is er, of die is er niet en dat weet je pas wanneer je iemand tegenover je hebt. Ga gewoon op je eerste indruk af, tenslotte is dat het eerste waar we op een site als CM mee moeten werken. Of er inderdaad een 'match', of misschien zelfs wel een 'linc' is merk je vanzelf en dan zou het wel eens kunnen dat de wonderwerkende getallenmachine van CM er naast blijkt te zitten! Knipoog smiley

ja mee eens ik heb notabene een linc of match met een aantal personen die al een relatie hebben!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:18

CHATULIEM619 schreef:
Het hoeft ook niet te bewijzen dat ik supergezond ben, dat stel ik nergens. Maar als het echt zo ongezond was zoals hier beweerd werd, zou ik allang onder de zoden moeten liggen. We moeten oppassen met het waarschuwen voor gezond/ongezond eten.

Voor veel mensen is dit nl. het nieuwe evangelie. Er zijn veel mensen met evangelisatiedrang op dit gebied en de zondaars worden ook al benoemd. Om je boodschap zuiver te houden, moet je geloofwaardig blijven, dat geldt voor mijn boodschap op de kansel, dat geldt voor jouw boodschap wat betreft gezondheid.

En btw betaal jij dan ook ff de extra kosten? Of is dit weer een evangelie voor de rijke elite van NL, die nu al wil bepalen dat ik niet elke dag vlees hoef te hebben?
Voor sommige standpunten moet je rijk zijn...

Wat dat geloofwaardig blijven met je boodschap dat klopt natuurlijk!
Enne je hoeft echt niet rijk te zijn om op die manier te eten hoogstens vindingrijk.
(Ik heb een jarenlange ervaring in het leven op het bijstandnivo en daaronder, dus ik weet waar ik het over heb.)

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 12 juli 2012, 16:26
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:26

CHATULIEM619 schreef:
Bij mijn afwezigheid heb ik mij het meest geïrriteerd aan dit onderwerp. Inderdaad in grote hoeveelheden kan aspartaam gevaarlijk zijn. Maar wie heeft er nu zin om twee potten Candarel achter elkaar te vreten???
Ik heb suikerziekte, en op advies van de arts drink ik Cola light. (dat doe ik overigens al 30 jaar). Voor mij is het veel "gevaarlijker" om vruchtdrank of sinaasappelsap te drinken.

Ik vind daarom ook dit onderwerp een duidelijk teken van deze tijd. We zijn zo gefixeerd bezig met onze gezondheid, dat we heel snel roepen dat is ongezond. Terwijl je daar mee jezelf enorm ongeloofwaardig maakt. Als ik na dertig jaar gebruik, 2 liter per dag, nog steeds niet in het ziekenhuis beland ben, hoe ongezond is zoiets dan? Als je hierbij al roept, dat is vreselijk ongezond, hoe geloofwaardig ben je dan als je zegt dat roken ongezond is????

Ja ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind het feit dat je niet in een ziekenhuis bent beland niet echt "bewijzen"dat je super gezond bent. Ik weet wel dat sinds ik zo natuurlijk mogelijk probeer te eten ik me veel gezonder voel, beter slaap. kilo's ben afgevallen, de trappen op kan zonder te hijgen heb energie voor tien enz. Zodra ik weer terugval in mn oude eetgewoonten zijn deze voordelen ook allemaal weer weg. dus ik vind het de moeite waard om me mee bezig te houden.
Welkom terug trouwens heb je bijdragen gemist!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 85 Volgende
Pagina 70 van 85