ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 07:03
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

JANS221 schreef:
Met OV bedoel je toch Openbaar Vervoer, he?? Knipoog smiley
Er is vast wel iemand die je van het station wil ophalen, als dat nodig is!

Boze smiley ...tuurlijk betekent OV openbaar vervoer...wat dacht je dan. Dat het Onnozele Visser betekende...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:52

Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 13 juli 2012, 01:53
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:47
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

Het is vandaag vrijdag de 13de...ik blijf vandaag lekker binnen... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:46
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur.

Verraste, verbaasde smiley ...2 weken geleden had de visboer die bij de AH staat al mosselen bij. Ze koste 7.50 euro de kilo. Hij had ook die befaamde hangmosselen bij maar daar weet ik de prijs niet van.

Prei, ui, tomaat, selder aanstoven...een beetje currypoeder erbij...mosselen erbij...degewenst wat gesnipperde knoflook...een paar keer opschudden... Kwijlende smiley dan met brood en kruidenboter en mosselsaus (mosterd, beetje mayo, wat azijn...)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:41
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

Ik kijk ook graag naar profielen. Meestal ga ik op zoek naar taalfouten. Sommige taalfouten zijn erg koddig...ook foto's waarop mooie tuinen met bloemen te zien zijn genieten mijn voorkeur. Vorig jaar schreef ik dan wel eens iemand met de vraag welke bloemen ze in haar tuin had staan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: Het weer

HERMAN388 schreef:
mocht niet van mijn schoonzoon Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ...is hij dan de baas in huis??? Mooi is dat...nu je getrouwd moet je ook al naar je echtgenote luisteren, naar je dochter en schoonzoon. Arme Herman..
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

HERMAN388 schreef:
bratwurst was niet lekker Boze smiley

tijdens je wittebroodsdagen moet je ook geen bratwurst eten... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:27

HERMAN388 schreef:
Terug van huwelijksreis en geen enkele dag boven de 25 graden en weinig zon in Duitsland gezien Huilende smiley, smiley in tranen

dan moest je maar in april trouwen en op huwelijksreis gaan...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:25

Even dit topic nog eens bovenaan plaatsen...

Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:22

TINK100 schreef:
ik had gisteren net alles gewassen....en ik ga geen was zoeken.... Boze smiley

Gefrustreerde smiley ...je moest niet zoeken, ik had nog...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:19

wij hadden vanaf de middag een lieve zon...de was droogde goed buiten... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:18

radijsjes...ben ze wel beu nu Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:20

INGE721 schreef:
Men jage eerst op een konijn, hert, kat of egeltje.....Dan neme men een kookboek....en dan koke of brade men het gejaagde dier dant niet aan de jacht is ontkomen.. Smiley die vol vragen zit

Boze smiley ...stoute Inge...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:35

MARIANNE338 schreef:
Volgens mij word er niet meer gegeten op CM.....
Het weer zat niet zo erg mee....geen bbq hier...
maar een lekkere jachtschotel!

Kan je ons ook vertellen hoe je die schotel maakte... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:29
BerichtOnderwerp: kreet van de week

JOL252 schreef:
"Never fear to trust an unknown future to a known God”

-- Corrie Ten Boom

Boze smiley ...Corrie Ten Boom niet Nederlandstalig?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:47
BerichtOnderwerp: Pesten...

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.

Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:28
BerichtOnderwerp: huisvrouw...

Zonder hoogmoedig te zijn mag ik zeggen dat ik als alleenstaande man ook best een goede huisvrouw ben...ik ga effe strijken... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:26
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?

CHATULIEM619 schreef:
Mijn conclusie is dat vruchtdrank en sinaasappelsap giftiger voor mij is dan aspartaam...

Lachende smiley ...Hoi Chat...kribbelde het bij jou ook weer? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 13:01

Een heerlijke zon is er nu hier...zal es effe de was ophangen...vooral neusdoeken...stomme verkoudheid Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:16
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ZEELAND736 schreef:
Ik heb er drie(kussens)
Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me...
Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten)
Ook dat haalde het niet...
Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen...
Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...

Boze smiley ...ik herken het probleem...ik heb ook een tijd gehad dat ik met nekpijn of barstende hoofdpijn uit bed kwam. Ik heb alle soorten kussen geprobeerd. Ook die 'speciale' en erg dure kussens. Uiteindelijk blijft het maar zoeken en proberen en je moet ook eens trachten je kussen een beetje op te rollen of zo. Een andere vorm geven, dat wilt bij mij wel eens helpen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:42

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Wie pakt er nu om kwart voor twaalf bijna nacht koffers in Geschokte, onthutste smiley
Hannah toch dan is het allang kinderbedtijd voor jou geweest Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ze kan toch niet kletsen op CM of msn en tergelijkertijd haar koffers pakken. Er zijn nu eenmaal prioriteiten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:39

ships het regent hier enorm hard...ik zou naar de wagen moeten die 10 meter verder staat maar dan ben ik nat tot op mijn bloot lijf en ik heb hier geen droogblijver...die ligt in de wagen... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:38

ANNA415 schreef:
ik trek ook nog gekke bekken op m'n werk (zie meest recente foto)
Darmpjes krijgen alleen last van frikadel speciaal en dan volgen er inderdaad Zieke smiley (dat woord wat ik niet meer mag gebruiken Smiley met dichtgeplakte mond , ander wordt je Boze smiley )

ships, je hebt nog gelijk ook wat die gekke bekken betreft. Ik zag ook dat je haar is uitgevallen. Waarschijnlijk door op CM te zitten...en die ene foto waar je in Namibië die neus had opgezet vind ik ook grappig...ze moesten je zelfs fotograferen van op 30 meter afstand om je op de foto te krijgen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:34

ANNA415 schreef:
ik trek ook nog gekke bekken op m'n werk (zie meest recente foto)
Darmpjes krijgen alleen last van frikadel speciaal en dan volgen er inderdaad Zieke smiley (dat woord wat ik niet meer mag gebruiken Smiley met dichtgeplakte mond , ander wordt je Boze smiley )

Boze smiley ...dacht je te vragen om eens mee te gaan wokken maar ik wil je omgeving niet opzadelen met het verboden woord...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:33

ANNA415 schreef:
Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen Kotsende smiley Zieke smiley

Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:29

ANNA415 schreef:
voor mij niets Clown smiley

Dacht ik al...pffff, eendjes en hun kroost fotograferen...wie weet wat doe je daar nog voor leuke dingen...misschien wel een hele dag frikadellen eten...en daarna last in je darmpjes hebben met alle gevolgen vandien Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:27

ANNA415 schreef:
Wist u dat - ik zo naar het werrk ga Clown smiley

werk of vakantie...wat is het verschil eigenlijk... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:26

ANNA415 schreef:
hier regent het ook ... dus er zitten er meer in de regen ... dan kan je toch niet eenzaam zijn Knipoog smiley

Neen, nu ben ik weer enorm blij dat ik niet de enige ben die een pak water mag ontvangen...ik voel me al minder eenzaam... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:25

ANNA415 schreef:
Is een oester dood, als je hem open maakt en wegslurpt Smiley die vol vragen zit Zieke smiley Kotsende smiley

Als je er goed over nadenkt eten we meestal zaken die al een tijd doet zijn. Dan zijn we eigenlijk lijkeneters. Behalve die oesters dan. Ook mosselen worden wel eens rauw, en dus ondood, gegeten. In Italië is er zelfs een kaas met levende wormpjes die toch oooh zo lekker schijnt te zijn... Kotsende smiley ...

Ik ga dadelijk maar radijsjes en een komkommer kopen bij de AH...en ondertussen wat proeven daar in de winkel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:20
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

SHANITA130 schreef:
Frank Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim

Geplaatst op11 juli, 2012 door goedgelovig

Begin dit jaar werden we door verschillende lezers getipt over de Eindtijd-bijbelstudies van Frank Ouweneel. Frank is een jongere broer van veelschrijver en TRIN-professor Willem Ouweneel, en gespecialiseerd in de Jongste Dag en de tekenen des tijds die daar aan vooraf gaan. Elk jaar, al acht jaar achtereen, publiceert Frank een DVD met daarop een ‘Beamer-Bijbelstudie met veel indringend beeldmateriaal’, een soort eschatologische oudejaarsconference. Hij blikt terug op het achterliggende jaar en plaatst de politieke, economische, technologische en religieuze ontwikkelingen in bijbels eindtijdperspectief. De titel: ‘Licht van de Bijbel over de huidige ontwikkelingen in de wereld’ en de laatste editie is van 2011.

Net als broer Willem houdt Frank op tal van plaatsen in het land spreekbeurten waar hij zijn kennis doorgeeft. Op zich niet zo schokkend, er lopen heel wat wannabe Hal Lindseys rond die het boek Openbaring als geen ander kunnen duiden, maar Frank onderscheidt zich op één belangrijk punt: hij zuigt de meeste Eindtijd-feiten gewoon uit z’n dikke duim. Hij is de gristelijke Diederik Stapel.

Hoe we dat weten? Dankzij het werk van twee volhardende onderzoekers die de Eindtijd Bijbelstudie van Ouweneel op een groot aantal punten hebben nageplozen. We hebben op GG al heel wat onluisterende zaken behandeld, maar deze slaat echt alles.

Luister en huiver!

Klik hier!

Zie ook artikel op CIP....

Het Nederlands Dagblad....daar staat het ook in.

En natuurlijk is er ook iets over te lezen op: Geen Stijl

Want het ís géén stijl....

Ik voel mij werderom weer ontzettend in de zeik gezet door de... .... .
Hoeveel geld ik niet heb uitgegeven aan boeken en video's toen ik pas gelovig was, ook aan deze man...en velen met mij...

Waarom ik dit er op zet hier, nou er is toch een bijbeltekst die gaat: 'Heb de leugen niet lief...'. Vandaar...

Ouweneel is nota bene leraar op de bijbelschool van Nehemia...

Sommige doen van alles om zich te profileren. Het in de schijnwerpers staan is voor sommige een soort van verslaving. Ook al vertelt hij verzonnen verhalen toch vind hij wel een publiek. Een groep mensen die snel beinvloedbaar zijn en die een 'leider' nodig hebben om in hun plaats te denken en hen alles voor te kauwen. Spijtig dat op deze manier het geloof weer wordt misbruikt. Het is niet anders. Zulke mensen zijn er altijd geweest en zullen altijd blijven bestaan. Het is aan ons om te filteren.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 241 Volgende
Pagina 68 van 241