Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 21:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad, ik hoop maar dat na de vakantie van Josina en haar gevolg Zeeland nog steeds, na Brabant, de beste provincie is. Ik vrees het ergste maarja, we mogen niet discrimineren en iedereen toelaten... |
En het mooiste is...ik ben nog niet eens weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:57
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Spreken is zilver zwijgen is goud maar wel in recordhoogte |
Kijk, Herman, jij snapt het Wb trouwens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | We zullen het er maar weer mee doen Frank. Maar het zal wel Zeeland worden denk ik want Brabant en Drenthe vallen af. Dus zoveel blijft er dan niet over he. |
My lips are
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | vind ik helemaal niets aan. Als ik verf dan komt er of wel verf in mijn oog of ik steek de verfborstel in mijn broekzak... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA das natuurlijk nog leuker en kan jij hopelijk wat meer |
Dan zal het nog veeeeeeeeeel leuker zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 13:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Goed zo jij gaat gewoon lekker van je vakantie genieten straks enne kan je laptoppie mee?? Anders moeten die mannen je zolang missen he |
Maar natuurlijk gaat ie mee Maar het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat we pas in het voorjaar gaan omdat mijn zusje dan mee kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 13:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja die mannen he zooooooooo lekker nieuwsgierig |
Ja, laat ze maar lekker nieuwsgierig zijn, ik zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 09:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eigenlijk wil ik het niet weten. Het zal wel in Brabant zijn, de mooiste en beste provincie van Nederland. |
Nee niet eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 23:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu mogen Visser en Frank weer lekker nieuwsgierig worden zeker wáár de vakantie naar toe gaat? |
Héél goed gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 21:34
|
|
|
Dat ik van hele lieve vrienden net een vakantiehuisje aangeboden heb gekregen om daar een midweekje te gaan bivakkeren, samen met mijn familie en met alleen de kosten van de eindschoonmaak Oftewel geheel gratis!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 19 september 2011, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 20:41
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 niceguy125, 43 jaar, regio 0570 marcowaal200, 40 jaar, regio 078 (heeft nog ruimte over in de auto.. )
Ik heb helaas mij genoodzaakt gezien om mij van de lijst af te halen. Het is, fysiek gezien, toch nog wat teveel van het goede
Dus Marco...je hoeft mij dus niet op te halen, maar iig wel bedankt voor de welwillendheid
En iedereen een hele fijne en gezellig pn toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 17:07
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tongentaal is ook voor je persoonlijke gebedsleven. Een profetische tong, die moet vertaald worden, maar je kunt ook gewoon in je eigen stille tijd in tongen bidden. |
Ok, dank voor je antwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 17:04
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je bidt in tongen naar God..het is in eerste instantie een gebed.. |
Maar is het niet zo dat er altijd iemand bij moet zijn om te vertalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 16:50
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Antwoord de .. naar zijn..... |
Goed voor het placebo-effect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laten ze dat dan op de hei doen ruimte zat en heb ik er geen last van |
Maakt toch niet uit waar...wij het spuug ontwijken geeft weer lichaamsbeweging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als jullie maar niet gaan tuffen |
Ik had juist het voorstel gedaan voor een spuugwedstrijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:23
Onderwerp: operatie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey Josina,
Kijk aan zie er gebeuren altijd nog wonderen! Maar idd houd jezelf in acht het is zo dat als mensen je zien dan ben je genezen of iniedergeval een stuk beter. Bij hielp het toen ik door mijn predikant een stukje in de kerkbode liet plaatsen daardoor ben je open naar de mensen toe maar weten ze gelijk he we zien dr weer maar ze is er nog lang niet En verder geniet van je rust en doe waar je zin in hebt het is nu geoorloofd |
Er gebeuren idd nog steeds wonderen! Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten zien.
Mijn gemeente hou ik per mail op de hoogte en ik weet dat iedereen dat zeer waardeert. Er waren gisteren ook wel mensen die het (gelukkig!) konden zien aan mij, aangezien ik nogal witjes was na de dienst
En mijn rust neem ik zeker...genieten daarvan is een ander verhaal, maar ja, ik moet wel...wordt anders gelijk afgestraft
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 19 september 2011, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:20
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb het gedaan is tie aangekomen?? Hier schijnt tie nog steeds namelijk |
Jahoor, mijn dank is groot Maar had van jou dan ook niet anders verwacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze verloochenen wel hun beroep zo Frank Kijk daarin ben ik dus slimmer zijn zij blonder dan ikke |
Deze zuster houdt dan ook maar wijselijk haar mond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik las het al op je profiel: eindtijd thrillers!
Die heb ik ook een tijd gelezen, hele series. Heel spannend, en ook wel geruststellend, omdat God er in voorkwam. Ik heb ze ook in het Engels gelezen. Met een woordenboek Engels-Engels. Dat is veel duidelijker dan een woordenboek Engels-Nederlands. Want bij Engels-Engels krijg je in het Engels een hele duidelijke leesbare omschrijving van het woord. En bij Engels-Nederlands krijg je een synoniem van het woord. en ook: sommige grappen in het Engels zijn niet te vertalen, of heel slecht. als ik dan een boek in het Engels las, die ik al in het Nederlands had gelezen, ja, dan kwam in daarachter.
En zo'n woordenboek heb je alleen nodig bij maximaal 1/4 deel van het boek. Dan niet meer, want dan worden er steeds dezelfde worden gebruikt, en je hoeft ze maar 1 keer op te zoeken. Het leuke is, dat je dan ook in het Engels gaat denken na een tijdje.
Nou ja, ik zit even voor jou te denken, en wat ik zou doen als ik zolang in mijn huis zou zijn om rust te hebben ;) |
Ik lees idd graag en ook zeker de eindtijd-thrillers, maar ook de boeken van Frank Peretti zijn geweldig. Maar helaas lukt het lezen nu niet goed, heb teveel moeite met mij te concentreren en word er dan nog moeier van dan dat ik al ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Josine,
Ja, niet over je grenzen gaan. Dat geldt normaal al. Maar ja, nu moet je echt niet over grenzen gaan. Ook omdat de arts dat zegt.
Als ik teveel doe, stort ik ook in. maar dan psychisch. Dan moet ik rusten, anders stijgt mijn bloeddruk gevaarlijk hoog.
Goed je grenzen bewaken, dat geldt eigenlijk voor alles.
Misschien kan je tegen de mensen van de kerk zeggen dat je eigenlijk nog niet beter bent, maar het een en ander had geprobeerd. en dat dat weer meer pijn opleverde en de ontsteking ook weer groter is geworden daardoor. Dan heb je én een reden voor een praatje te maken. En je zet duidelijk je grenzen.
Sterkte! |
Dank je wel, Shanita!
Ik heb afgelopen weekend veel mensen gesproken en het ook aangegeven hoor, dus ze zijn wel op de hoogte en dat zal ik blijven doen zolang als dat het nodig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:31
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fijn josina, da's goed nieuws! Doe rustig aan! |
Dank je wel en ik doe mijn best!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tis sprekend zijn broer toch? dus zal er een uit de oude doos zijn |
Wedstrijdje spugen doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wil je het wel bij je houden want wat jij hebt komt vaak deze kant op |
Kan ook andersom hoor...stuur de zon maar deze kant op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:25
|
|
|
Weer ff de meute hier informeren ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb
En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op
Eindelijk eens echt goed nieuws
Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.
En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt
Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in. En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:13
|
|
|
En mij weer opzadelen met de regen En bedankt hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 10:18
|
|
|
TINK100 schreef: | vast stellen dat er meer lama's rond lopen.... |
Haha, ja en dan genaamd Frank
|
|
Naar boven |
|
|