Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:18
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal wel voor jou bidden, meisje. Dan ben je zeker dat het goed gedaan is. Petra heeft nu andere dingen aan haar verliefd hoofdje... |
doe je er ook wel effe eerder bij, dan heb je frank, petra,berend, zijn er al drie die voorje bidden. berend doet ook vast mee. waar 2 of 3 in mijn naam.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:10
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou bedankt voor de informatie cool ik kan ook wel een scheet laten en heb 100 andere dingen, |
jee en ik maar denken dat het riool was opengebroken ofzo,maar dat kwam dus van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:08
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lief van je dat je voor ons bid, maar uhh, jij hebt nu berendjan, waarom moet ik met jou bidden nog steeds een week in de wacht blijven bij jou |
heb allang es voor je gebeden,maar dan ben jij het speciale gebedsonderwerp . en frank heeft natuurlijk heel veel gebeds ondersteuning nodig,waar vind je een vrouw die ook altijd zo van kijkt, die bij hem matcht dus is effe veel bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie gaat er trouwen? Zijn er alweer 2 mensen die na 5 weken verkering gaan aankondigen dat ze gaan trouwen? |
namens de cm redactie meld ik effe dat het trouw woord taboe is
jeeee laten we eerst maar es afwachten of we na 5 weken nog bij elkaar zijn...... hij weet nog niet ik: 1wel es een scheet laat eh de andere 100 dingen noem ik maar niet,lijkt me verstandigger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, eerst de bruiloft zelf natuurlijk. Worden we vast allemaal voor uitgenodigd, het zal dan vast een wokfeestje worden |
en niet over bruiloften praten, ha ha als berend dat leest denkt hij misschien wel helpppppppp, krijgt hij het heel benauwd dus ssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt
ik droom alleen van ooit misschien nog een huwelijk met een man met een ring...... sssssssstttttttttttt ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, eerst de bruiloft zelf natuurlijk. Worden we vast allemaal voor uitgenodigd, het zal dan vast een wokfeestje worden |
is wel idee om als er zoiets ooit gebeurt een wokfeest er van te maken, aangezien onze niet van wokken houd. ik bedoel wie wil er nu iemand op de bruiloft hebben die er zo bij zit van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:02
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Goed idee, Het BerendJan en Petra Topic Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren |
ha ha neeee, dat kan frank niet aan al dat kleffe gedoe, het word tijd voor een topic over jullie dates en he,je weet ben nu voor frank aan het bidden en volgende week ga jij er effe ook bij in gebed, dus wacht op de verhalen, en wel rustig elkaar beter leren kennen, wie weet vind hij me over maand wel niet meer leuk ofzo, dat ik toch niet bij hem pas
wanneer ik sombere gedichten midden in de lente ga schrijven, dan eh bleken we niet bij elkaar te horen,kan het toch al bijna niet geloven, ha ha ben ik aan het dromen,ineens zweef ik rond
maar 1 ding wil ik wel kwijt, dit is me eerste cristelijke vriend en het is heel mooi om samen te bidden , dat vond ik echt prachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:40
|
|
|
ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:08
|
|
|
maaaarr,,,, zuchtttttt,,,,,, het moet me van het hart:
DE BUSDRIVER IS ECHT HEEEEEEEEEEL LEUK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:04
|
|
|
wel zijne hoogheid , was zeer vereerd dat hij op bezoek mocht komen, hij had nog een ding mee genomen, tja vraag zijne majestieit maar wat die van het bezoek vond, nieuwsgieriggen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:28
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Brave man eh wat ga ik doen vandaag.. vanmiddag op kraambezoek en verder nog rustig aan |
ooh leuk Erika, niets zo lief als een klein mensje pas op de wereld. geniet ervan van het bezoek, hoop dat de kleine niet slaapt en je het kindje effe in je armen mag houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 10:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij weet precies (ook) meer |
ga jij je mail nou maar es open maken die ik na je heb gestuurd. doe je ook nog wat en niet ook nee zeggen. ontopic
ik ga stofzuigen en vandaag kip sian denk ik eten, leuk busdriver je va op visite gaat. waar heeft d e visite je mee gelokt wat is er beter dan kip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:44
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Komt de koning Zijne koninklijke hoogheid de hele dag dan?
Love is in the air |
nee, misschien eerder zoiets stoms als toen ik die man met kip wou lokken en hij nee zei...... vervolgens ga ik drie maanden lang hele topics vol schrijven over zelfvertrouwen etc..... ha ha ha zit te dollen hoor, komt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | CM is mijn journaal...nouja, het heeft meer iets weg van De Privé en de Story... |
ha ha , goede tijden en slechte tijden, met prachtigge karakters in de hoofdrol. oke ik zal z eneit allemaal gaan ebschrijven voor iemand weer boos op me word... maar je hebt een belg zeeuwen veel prachtigge vrouwen busdriver wat norse figuren er tussen en er zijn engeltjes ( daar hoor ik bij) petra die morgen weer es op cm komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je zit weer boordevol plaaginspiratie, hé???
mamaloe wordt ook graag geplaagd...hou je vooral niet in... |
wel, omdat floscke jarig is, zal ik je sparen....tsss wie kijkt er nou niet na het journaal, dat komt er nou van als je te veel op cm hangt, de echte wereld gaat aan je voorbij. Heel nederland weet van de koninging behalve...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:03
|
|
|
ANNA415 schreef: | ... en dat ding doet het ook nog.... |
ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 09:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik alleen maar dien om boksbal te zijn ga ik me maar vlug onlid maken...
Aheum, wat zullen we zien morgen ...volgens mij is het niet de kwien die komt |
dat jij nou naar het belgisch journaal kijkt, was gisteren op het journaal in nederland, dat d e koningin zeer vereerd was dat z e op bezoek mocht komen bij mij, warom denk je dat vorig jaar al die straatmakers hier bezig waren :- ja ja, allemaal voorbereidingen voor het plechtigge bezoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:51
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Tralalaa, hare majesteit, hoog geeerd bezoek herselluf, ofnee himselluf |
ha ha ha, ik ga ook zon hoed opzetten net als d ekoninging maak ik vast een plechtigge indruk ...duhhh ha ha en nee frank ik ben helemaal niet nerveus.......morgen merken jullie wel of het een dramatische afloop had of dat ik heel blij ben.... zo niet reageer ik me morgen es effe goed af op frank, iemand moet toch de schuld van alles krijgen petra die maar es verder gaat en effe niks meer schrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zie aan je spelling dat je erg nerveus bent omwille het bezoek van de kwien |
nee hoor komt doordat ik slecht heb geslapen met het onweer ha ha ha tja wie weet komt de koningin wel met de bus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:00
|
|
|
snle es opruimen, de koningin kotm bijna en heb nog steeds niet opgeruimd en me wenkbrouwen geëpileerd petra die vanacht wakker werd van krakend onweer en dacht help en niet meer kon slapen, maar de dag maar es gaat beginnen. pffffff met de afwas van gisteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 06:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Floshke wordt 4 jaar binnenkort... |
hiep hiep hoera
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:34
Onderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
|
|
|
PIETER619 schreef: | "Geliefde broeders en zusters, vergis u niet: Laat u niet misleiden, mijn dierbare broeders en zusters! Geliefde broeders en zusters, laat u niet misleiden: elke goede gave, elk volmaakt geschenk komt van boven, van de Vader van de hemellichten; bij hem is nooit enige verandering of verduistering waar te nemen. Elke goede gave, ieder volmaakt geschenk komt van boven, van de Vader, de schepper van de sterren aan de hemel. Hij kent geen verandering en vertoont geen schaduwzijde. Elke goede gave, elk volmaakt geschenk daalt neer van boven, van de Vader van de hemellichten, bij wie geen verandering is of verduistering door omwenteling. Hij wilde ons door de verkondiging van de waarheid tot leven roepen, om ons de eersten te maken in zijn schepping."
We kunne elkaar beter bouwen ipv ons gelijk weer gaan halen met enkele Bijbelteksten omdat die naar eigen inzicht worden geïnterpreteerd. God neemt niet zomaar mensen weg van hier omdat Hij dat zo leuk vind, maar Hij geeft wel de zekerheid, dat als iemand iets ergs overkomt, Hij de Trooster zend en dat die gene die dan door Hem wel word thuis gehaald, we afscheid kunnen gaan nemen met een tot ziens ipv een vaarwel, dit alles mogelijk gemaakt door Jezus |
helemaal mee eens, mooi weer geschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:29
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ga je lekker Plaaggeest ben je soms toch he |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou heb gelukkig niet echt de griep maar ben onnoemelijk misselijk
En nee ben niet zwanger |
of erika heeft gehaktballen gemaakt terwijlz e last had van haar maandelijkse periode, jee niemand leest mijn goede tips ook, nemen ze niet serieus, dat komt er nu van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? |
jeeee erika je hebt toch niet met frank gewandeld he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:54
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | hoe kan dat nou? overig's ik heb er ook last van |
vreemd , zeer vreemd busdriver.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:48
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | en lukt het opruimen al wat ?
|
hmmmmmm tuurlijk niet, zit nog steeds achter pc
|
|
Naar boven |
|
|