ChristianMatch

Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:00
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

JANS221 schreef:
Ja….ik heb de partij gevonden waar ik op ga stemmen: de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland (SOPN).

Volgens de SOPN worden u en ik 'dom gehouden' als het gaat om zaken als ufo's en buitenaardse bezoekers, massale bijensterfte, stralingsgevaar en grootscheepse complotten in de voedingsmiddelenindustrie. Belangrijkste programma-item: gratis stroom voor alle Nederlanders.

Eindelijk iemand die mij serieus neemt m.b.t. die ufo`s die hier regelmatig voorbij komen.

Kijk dat klinkt als DE partij Ik vind vooral die gratis stroom een goed idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 16:56
BerichtOnderwerp: satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?

SHANITA130 schreef:
Nooouuuu, als sommigen alleen gebarentaal zouden 'spreken', ja, eigenlijk zou dat verplicht moeten worden gesteld....voor sommigen dan iig...

Zeker voor de zondagsrust, kom je in een kerk, wordt daar in een drie uur durende dienst kei en keihard geschreeuwd door de mic. en dan ook in tongen, ja.....daar gaat je zondagsrust...

Kan ik beter naar een vredig PKN kerkje gaan, met liefelijke psalmen en gezangen Verliefde smiley , en een rustige opbouwend en mooie preek Verliefde smiley , waar ik vrolijk Lachende smiley uitkom, ipv helemaal gestressed Zieke smiley en depressed Boze smiley , en dan gelijk, mijn valium slik voor de hele maand van de stress, en de rest van de maand zonder zit...

jahaaa... Gefrustreerde smiley

Ja dat jij er niet tegen kan is natuurlijk HET bewijs dat het occult is.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 22:17
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?

SHANITA130 schreef:
foutje, ik dacht in de eerste instantie weer een zijlstra of ouweneel verheerlijking. En hoe fout het van mij is daar iets van te vinden van de oplichtingspratijken. Behalve dat ze niet fout zijn.

Maar nee, je had het over je eigen kerk MIJN EXCUSES, ik zag het woordje 'genezingsdienst', ja, en dan reageer ik allergisch, ik dacht ja nu staat het er al, maar ja zo druk, ja je kan het weghalen ook gedaan, en voor degene gezet die wel elke keer commentaar op me heeft.

ja dat dacht ik al als een dolle stier op een rode lap.......

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:47

ROELANDE345 schreef:
14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer.
15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden.

hoezo is dat heel wat anders bidden en zalven wordt hier in 1 adem genoemd. Wordt in de gemeente waar ik heen ga ook altijd zo gedaan. Soms apart thuis of na de dienst ofzo Soms is er ook een genezingsdienst waar heel veel mensen op af komen. en ja ik ken aardig wat mensen die genezing mochten ontvangen. Maar ook heel vaak wordt iemand niet genezen. En nee er wordt dan nooit gesteld dat die persoon wel geen geloof genoeg heeft of gezondigd heeft ofzo. Het zijn fijne diensten en ook als mensen niet genezen gaan ze vaak weer versterkt naar huis

Shanita ik snap jouw reatie hierop niet.
De oudsten van mijn kerk heten geen Zijlstra of Ouweneel dus weet niet waarom je die posting doet. Ik wilde alleen laten zien dat bidden en zalven wel degelijk bij elkaar hoort en zowel in een dienst als daar buiten kan. Heeft niks met de genoemde mannen te maken
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:46

WILLEMIJN232 schreef:
Een zalving is natuurlijk heel wat anders dan een gebedsgenezing........en inderdaad in de protestantse kerken wordt dat in de privésfeer gehouden is ook net zo integer vind ik zelf....Een bomvolle sporthal hoeft toch niet mee te genieten? Dan maak je er weer zo'n one man show van....

14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer.
15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden.

hoezo is dat heel wat anders bidden en zalven wordt hier in 1 adem genoemd. Wordt in de gemeente waar ik heen ga ook altijd zo gedaan. Soms apart thuis of na de dienst ofzo Soms is er ook een genezingsdienst waar heel veel mensen op af komen. en ja ik ken aardig wat mensen die genezing mochten ontvangen. Maar ook heel vaak wordt iemand niet genezen. En nee er wordt dan nooit gesteld dat die persoon wel geen geloof genoeg heeft of gezondigd heeft ofzo. Het zijn fijne diensten en ook als mensen niet genezen gaan ze vaak weer versterkt naar huis
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:36

WILLEMIJN232 schreef:
Hij zal wel moeten....zijn one man show is daarin niet eens nodig want God beslist wie geneest...niet Jan Zijlstra en zeker niet in speciaal daarvoor bestemde diensten....Dus als je daar niet heengaat is je kans op genezing minder klein???????

Hoezo zeker niet?
Wil jij God voorschrijven waar hij wel en niet mag genezen?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 00:07

SHANITA130 schreef:
Ja, dan is dat het, mensen die bij Zijlstra komen hebben ongeloof, en daarom kan God door Zijlstra niets doen.

NOT

Arme man, en dan ook nog de schuld krijgen dat het iets was van vroeger waar wel iedereen werd genezen, behalve de mensen met ongeloof.

NOT

Weet niet of dat zo is hoor. In Jacobus staat dat het gelovig gebed de zieke geneest. dus dan zou het aan de bidder liggen. Denk dat het zolang we op deze aarde rondlopen niet duidelijk zal zijn waarom sommigen genezen en velen niet. Zou daar niet iemand de schuld van willen geven
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

toen mn afwasmachine kapot ging Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:53
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

INGE721 schreef:
Geen, er bestaan gelukkig geen normale mannen. Lachende smiley
Maar het was een reactie op chatuliem die dacht dat er op cm geen normale vrouwen rondlopen Smiley die vol vragen zit

En zijn die hier op CM normale vrouwen?
En is dat niet vreselijk saai normaal zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:47

SHANITA130 schreef:
CHATULIEM619 schreef:
En dan heb je de Bijbel als richtsnoer, die laat zien dat in tongen spreken hoorde bij de eerste gemeentes. Net zoals genezingen trouwens. En je ziet dat de bijbel waarzeggerij veroordeelt. Net zoals New Age...

Ja, bij de eerste gemeentes wel. Knipoog smiley

Waarom daarna niet meer?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:42

SHANITA130 schreef:
Hai Willemijn,

Ik zou zelf niet zeggen occult. Maaar waar ik het wel met je eens ben; ik heb het er ook niet op. Op die genezingsdiensten waar nu en dan iemand geneest die anders ook wel had kunnen genezen.
Het verschijnsel is iets wat Jezus deed toen Hij op aarde liep. En in de eerste gemeentes, met de discipelen van Jezus. en een paar toegevoede apostelen. Daarna niet meer.
Handelingen 5,12-16

Tekenen en wonderen
12 En door de handen der apostelen geschiedden vele tekenen en wonderen onder het volk; en zij waren allen eendrachtig bijeen in de zuilengang van Salomo. 13 Doch van de anderen durfde niemand zich bij hen aansluiten, maar het volk stelde hen hoog. 14 En des te meer werden er toegevoegd, die de Here geloofden, tal van mannen zowel als vrouwen, 15 zo zelfs, dat men de zieken op straat droeg en op bedden en matrassen legde, opdat, wanneer Petrus voorbijkwam, ook maar zijn schaduw op iemand van hen zou vallen. 16 En ook de menigte uit de steden rondom Jeruzalem stroomde toe en bracht zieken en door onreine geesten gekwelden mede. En zij werden allen genezen.

Als je naar alle teksten kijkt in het NT, zie je dat als het over genezing gaat, iedereen werd genezen, elke keer.
Het was toen Jezus op aarde liep, en in de eerste gemeentes met de echte discipelen van Jezus. en een paar apostelen. Nu niet meer, verschil van interpretatie.
sommigen geloven dat; ik zal altijd mensen waarschuwen om er niet heen te gaan.
En het zeggen van niet genoeg geloof en zonde in je leven dat je daarom niet geneest....dat kan niet vind ik....

Kijk, ik geloofde alles, maar ben overal op teruggekomen.
Spreken in tongen, vallen in de geest, profetieen die ze over je uitspreken.

Ik ga al een tijdje lekker naar een PKN kerkje, vlak bij, en heb het daar erg naar mijn zin. Knipoog smiley

Dat bij de Heer Jezus echt iedereen genas dat klopt niet Shanita ook van Hem staat er Hij kon daar geen kracht doen (vanwege hun ongeloof)in luk 6;5 bijv en ook dat verhaal waar die zieken aan dat meer lagen geneest Hij er maar een. Dus als Hij daar al last van had dat er soms geen kracht was om te genezen laat staan zijn dienstknechten
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:29

WILLEMIJN232 schreef:
Maar als die zegt dat ze van God komt mag het wel? Jan Zijlstra geeft vooral zichzelf de eer dus dat klopt niet helemaal wat je zegt.......en daarbij: wil je een hergeboren christen worden wat blijkbaar een voorwaarde is voor in aanmerking komen voor genezing wordt er toch wel van je verwacht dat je zijn driedelige serie koopt over de beginnende christen.....Ik ben eens bij zo'n dienst geweest en heb vol verbazing zitten kijken.........Vooral gul geven was het motto anders komen de kosten er niet uit.......het zal wel Bijbels zijn volgens sommigen maa rik heb er een wat andere mening over....

Klopt niet Willemijn heb verschillende van zijn diensten op tape gezien en altijd geeft hij God de eer en zegt dat het niet Jan is die geneest
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:27

CHATULIEM619 schreef:
En dan heb je de Bijbel als richtsnoer, die laat zien dat in tongen spreken hoorde bij de eerste gemeentes. Net zoals genezingen trouwens. En je ziet dat de bijbel waarzeggerij veroordeelt. Net zoals New Age...

helemaal waar Chatuliem
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 10:56
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

INGE721 schreef:
Normale mannen zijn ook een zeldzaamheid.... Smiley met dichtgeplakte mond

wat is de definitie van "de normale man"
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 10:52

ZWAAN995 schreef:
De vraag is of deze mensen wel echt tot wedergeboorte zijn gekomen want dan doen je niet aan yoga, meditatie, enz.

Aan de vrucht herken je de boom

<><

Zwaan

Dat is wel een hele veroordelende uitspraak Zwaan. Als je de uitspraken van degene hier die aan yoga doen goed gelezen hebt, dan weet je meteen al dat het niet klopt wat je zegt. We kunnen best met elkaar van mening verschillen en daarover discussiëren zonder elkaar te verketteren
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 23:36

MAMALOE463 schreef:
Ja je gaat soms twijfelen aan jezelf, doe ik het wel goed dan, enne, ben ik nu niet te streng met zijn mobiel en tablet inleveren, maar ik heb hem van tevoren gewaarschuwd voor de gevolgen.
Dus nu een maand afkicken, geen mobiel, geen tablet.

Juist goed hoor je hebt een grens gesteld en daar houdt je je aan. laat hem de consequenties maar dragen daar leert ie van
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:26
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ANOUSKA714 schreef:
Vanavond sla met een schnitzel. Lijkt me wel lekker en ook gemakkelijk

mm die schnitzel lijkt mij ook wel wat met sla en gebakken aardappeltes
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:20

WILLEMIJN232 schreef:
Ik schreef dat ik niet zo in het occulte geloof en er ook niet zo mee bezig ben.....

.Maar mijn waarheid is wel dat God meekijkt in mijn leven en dat ik mijn zorg, vreugde bij Hem kan brengen en dat het gaat gebeuren zoals Hij van plan is.......en niet mijn plan......

Over dat laatste kunnen we het samen van harte eens zijn Willemijn, bedankt voor je reactie
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 15:54
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MAMALOE463 schreef:
Mijn mooiste moment is zo naar de kapper gaan en al mijn haar eraf laten knippen Clown smiley

he en dat is heel mooi geworden zeg.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 20 augustus 2012, 15:51

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind niet zo gauw wat occult.....net zo min als ik nooit over De Waarheid heb.......Dat is voor ieder mens verschillend, jouw Waarheid is voor jou De Waarheid maar voor mij niet, ik heb De andere Waarheid....maar zijn wij dan minder of betere christenen? Nee, wij beleven het anders.....
Mijn geloof draait voor mij niet over wat occult is of wat niet mag......Persoonlijk geloof ik ook niet dat God de oorzaak is van de kwade en moeilijke dingen die ons treffen. En omdat ik dat niet geloof kan ik ook niet bidden om wat moeilijk is weer weg te nemen. Ik bid omdat ik me realiseer dat niet alles in in de handen van de mens ligt. Niet alles is maakbaar, je hebt altijd je eigen verantwoordelijkheid maar ik geloof en ben er van overtuigd dat God bij ons betrokken is.
Toen mijn dochter ging backpacken in Azië heb ik duizend angsten moeten bedwingen en heb ik wat afgebeden: God, als ik haar niet kan vasthouden, wilt U dat dan doen....... En als God dat wil gebeurd dat ook....
Dus mijn Waarheid is anders dan die van jou, maar daarom minder waardevol?
`
Maar hierbij blijf je in het vage en vertel je nog steeds niet wat volgens jou de waarheid is en wat zoals Chatuliem vroeg occult is.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 22:10

WILLEMIJN232 schreef:
Je geeft wel een beetje simplistische uitleg over yoga.......jammer dat je het op zo'n manier belachelijk maakt......Voor anderen is het nl heel waardevol......

mm ik heb er eens wat beter naar gekeken door jouw opmerking hier.
zo simpel is het inderdaad niet. ben het met de topicopener eens het heeft een verkeerde oorsprong en doel.
Vind ik dan he

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 19 augustus 2012, 22:12
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Donker-roze shawl

dubbel geplaatst

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 19 augustus 2012, 20:27
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 20:26
BerichtOnderwerp: Donker-roze shawl

ANITA412 schreef:
Als verkoopster in een bakkerij zie ik heel veel mensen.
Sommige laten meer indrukken achter dan ze beseffen.....

Ik schrik als ik jou zie
Je kleur is bleek , je hoofd is kaal
Strak om je hoofd geknoopt
draag jij een donker-roze shawl
Ik kijk naar jou,je blik is moe
Jouw ogen zijn verdriet
Je lijkt een lief en zorgzaam mens
Ook jij verdient dit niet.
Een groot gevecht-een felle strijd
Ik hoop dat jij zal winnen
zodat de kanker spoedig
aan z'n terugreis kan beginnen.
Ik ken je niet of nauw'lijks
toch zie ik je elke week
je koopt altijd een halfje bruin
krentebollen en een cake
Hoelang nog, denk ik stiekum
zal ik jou een brood verkopen?
Is dit misschien de laatste keer
dat ik jou hier weg zie lopen....

Wat mooi schrijf je die gedichten zelf?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 20:23

CORTAZAR588 schreef:
ja .......zelf ervaren en zelf ervaren dat Jezus de Heer ook heel streng kan zijn.

Ik geef een theoretische uitleg omdat ik een n=1 ervaring ook niet voldoende vind.
Maar ik zeg niet dat andere mensen het al hebben ondergaan , een aanraking met geleide geesten.

En het in extase raken bij kerkdiensten waarbij mensen op de grond vallen en rare bewegingen gaan maken lijkt op de manifestaties van kundalini yoga .......
De meest dodelijke vorm van Yoga omdat het regelrecht gestoeld is op New Age denken , de verlichting van de geest en het verkrijgen van verlichting zoals Boeddha het ook zou hebben gekregen.

Maar Boeddha was mens en niet de God van Israel .

Alles wat ook maar riekt naar Yoga Reiki Zen meditatie etc etc etc etc is niet van God , leidt niet tot verlichting en al helemaal niet tot innerlijke rust.

Mijn vrede geef ik u , mijn vrede laat Ik u ..........zegt de Heer in Zijn woord.

Daar heb je geen Yoga , pillen of wat dan ook voor nodig maar alleen de Zoon van God , Yeshua.

Bedankt voor je respons
En dat laatste kan ik volledig amen opzeggen!!
Heb zelf niet zoveel verstand van yoga maar van wat ik er van gezien heb, zijn het gewoon gymnastiek oefeningen, dezelfde oefeningen die ik ook weleens in de sportschool gedaan heb. Toen heten ze gewoon buikspieroefening enz i.pv. die indische namen die yoga er aan geeft. En spierversterkende oefeningen heb ik in mijn beroep wel nodig. (maar even voor de goed orde ik doe niet aan yoga)
Wat bedoel je over het in extase raken bij kerkdiensten? Christelijke kerkdiensten? Vallen in de Geest enzo?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 20:11
BerichtOnderwerp: Waarheid

WILLEMIJN232 schreef:
Het is zo jammer dat een ieder zijn eigen Waarheid heeft.....en die vind dat dan De Waarheid......

wat vind jij dan DE waarheid Willemijn?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 19:19
BerichtOnderwerp: EEN MOOI HART

CHATULIEM619 schreef:
Ik zou het onder Bijbelstudie logischer gevonden hebben. Het is immers een moderne parabel.
Op andere fora doet de moderator dat vaak, als hij vindt dat een topic op de verkeerde plaats staat.

ja daar past het misschien beter
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 18:54
BerichtOnderwerp: EEN MOOI HART

CHATULIEM619 schreef:
Ik verwachtte een gedicht omdat het in de categorie gedichten valt. Net zoals ik verwacht dat je bij Agenda uitjes vindt en niet onder christelijk leven. Een beetje de gewone hoofdcategorieën aanhouden is niks mis mee. Het is hier soms werkelijk een ratjetoe.

oke kan ik me iets bij voorstellen maar WAAR had ze het dan onder moeten plaatsen?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:51

ERIKA129 schreef:
tja er is een tijd van luieren en een tijd van werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Erika die morgen op vakantie gaat Lachende smiley

he fijne vakantie!! ik moet nog 2 weken werken voor ik mag
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:49

CORTAZAR588 schreef:
Wat mij zeer bezighoudt is niet de satan of wat hij is, maar wat mensen verstaan onder Satanisme.
ik durf te stellen , dat veel christenen amper besef hebben van de wereld waarin ze leven.
Er is veel gebrek aan kennis en gebrek aan onderscheiding der geesten.
Mede daarom kan het satanisme in al zijn verscheidenheid infiltreren in deze wereld , ja zelfs tot in de kerken zijn venietigende werk doen.
Satanisme is niet noodzakelijk het gaan naar een Satanskerk of het aanbidden van Satan.
De Heer Jezus zegt in Zijn woord duidelijk , dat al wie niet voor Hem is , tegen Hem is.

Ik denk dat wij als christenen bij lange na niet doorhebben hoe wijd en zijd vebreidt het stanisme is geincorporeerd in ons hedendaagse leven.
Kinderen die harry potter films zien en denken dat het onschuldig is.
Evenals hun ouders overigens.

Het Ouija bord , de games zoals World of Warcraft.....allemaal satanisme.
Het mediteren van kinderen op school omdat het hen ontspant.
Alles is regelrecht uit de koker van de Boze.

Alles is ook gelieerd met het Satansisme.

Wicca het zij als witte magie hetzij als goede magie ..........
Het is en blijft satanisme.
De alternative geneeswijzen , de Yoga , de Irisscopie.
De accupunctuur en alles wat te maken heeft met esoterie
Reiki , Ying -yang enzo enzo.

Daar zit de geest van de wereld achter en ontkent in alle toonaarden de grootheid van God.
Dus is het per definitie van de duivel en dus satanisme.
Voordat je het weet zet je jehart open voor de boze.

Ben benieuwd hoe je tot bepaalde conclusies komt?
De geest van de wereld is volgens jou satanisme? Ik denk zelf dat het 2 verschillende zaken zijn. Satan ontkent helemaal niet de grootheid van God hij onderkent deze juist. de wereld denkt niet eens aan het bestaan van God
Boeken van Harry Potter is gelieerd aan satanisme? Waarom om dat er tovenaars in voor komen? Die tovenaars hebben een duidelijke literaire functie en de boeken zijn overigens geschreven door een anglicaanse christin.
Wat zijn volgens jou die alternatieve geneeswijze de satanistisch zijn en yoga of mediteren satanistisch?
Het komt op mij over of je alles op een en dezelfde (voor jou) satannistische hoop veegt.
overigens zegt de Heer Jezus niet alleen; "wie niet met Mij is is tegen mij"in luk 11;23 zoals jij al aanhaalde maar ook : wie niet tegen ons is is voor ons in luk 9;50 . Om de boel weer in evenwicht te brengen

Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 17:21
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

5 olifanten in een porseleinkast, over 5 onderwerpen waarover christenen ernstig verdeeld zijn. door de hier zo verguisde en bejubelde W.J Ouweneel
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 85 Volgende
Pagina 63 van 85