Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:59
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
INGE721 schreef: | Ze komen AF met een mattenklopper????
Wie heeft er nog een mattenklopper |
Willemien...ze heeft het zelf getikt ergens op het forum...ik vond Willemien eerst wel erg lief maar nu niet zo erg meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een flauwe...maar toch dringende zaken om NIET te gaan!!!
|
...zo flauw vind ik dat niet hoor...als ze al met een mattenklopper afkomen kan het evengoed een deegrol zijn...ik vertrouw die vrouwen 'van over het water' niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:22
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Zeg Frank, ik kijk maar steeds of ik jouw naam weer in het lijstje zie staan... maar nee... |
Hoi Tjok, ik ga niet naar de pn. Het is te slecht weer dan. En Willemien heeft me eens bedreigd om me met de mattenklopper te bewerken...en ik ben nog zo lief en braaf
En dan heb je enkele vrouwen die persé naast Yes willen zitten en ik had graag naast Yes gezeten...dus heb ik genoeg redenen om niet te gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:02
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet |
Ik vind dat je mooi haar hebt en dan lieg ik niet...heb er al dikwijls naar gekeken gisteren en vandaag...
Verder ben ik iemand die echt voor geen meter deugd...je zit dus nu dat ik ook wel eens lieg...
Moet er over de eindtijd wel een studie gemaakt worden? Natuurlijk heb je mensen die een studie maken maar die het goed kunnen onderbouwen. Dat deed F Ouweneel dus niet. Zo blijkt uit de links die Shanita op dit topic heeft gezet. Sommige (dwaal-)leraren willen nu eenmaal inspelen op een publiek dat erg beinvloedbaar is. Dat lukt hen nog gedeeltelijk ook. Enige kritiek of vragenstellerij wat betreft hun 'stuidie' of overtuiging wimpelen ze meestal af. Bij hen gaat het meer om het verkondigen, opdringen van kromme gedachten. In Matteüs 24 staat toch mooi beschreven wat de eindtijd inhoud en hoe die aangekondigd wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
TINK100 schreef: | maar hij kan niet tegen geheimzinnigheid |
Idd, zus, die geheimzinnigheid moest verboden worden op CM...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:37
|
|
|
JOL252 schreef: | Het is maar goed dat Frank niet nieuwsgierig is. |
Dat is dan zo slim en nog begrijpt ze niet wat bezorgdheid en nieuwsgierigheid is.
Ik ben dus bezorgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is gewoon iets wat ik helemaal niet ga bespreken!! Mensen mogen alles eten maar niet alles weten
En vooral mannen met de naam frank niet |
Waarom begon je er dan over...vraag ik me zo af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:52
|
|
|
Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 07:04
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
aha, het lijstje groeit nog steeds...er zijn iets meer mensen dan vrouwen maar dat is niet zo'n erg...nou ja, er zijn wel 2 vrouwen (wiens naam ik niet meer mag vernoemen) die er nog graag wat mannen willen bij hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 04:46
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:58
Onderwerp: bidden naar overledenen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof? Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat..... |
of een nagedachtenis zoals je een foto hebt van je overleden ouders of wie dan ook waar naar je eens kijkt en mijmert over hoe het toen was. Je moet er niet te veel achter zoeken. En zeker geen occulte zaken (waarmee ik niet zeg dat jij het bedoelde, Leannen) achter zoeken. Het is een gewoon een gedenken van iets. Zoals heel ons leven is doordrenkt met nagedachtenissen. Zoals op 5 mei gebeurt of 18 september in de buurt van Ede en zo kan je nog vele voorbeelden opnoemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:32
|
|
|
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 21:06
|
|
|
"als de Geest van Hem die Jezus van de doden heeft opgewekt, in u woont, zal Hij die Christus Jezus van de doden heeft doen opstaan, ook uw sterfelijk lichaam eenmaal levend maken door de kracht van zijn Geest, die in u verblijft" (Rom 8,11).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 19:20
|
|
|
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:37
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zoals je allang weet, is het het goed recht van een persoon de ander te blokkeren. En dat hoeft ze niet aan jou te verantwoorden. En dan hoef je haar ook niet op deze manier aan de schandpaal te nagelen. |
Ik ben heel gelukkig dat ik haar niet aan de schandpaal heb genageld. Er werd niets negatiefs over die vrouw gezegd ook al werd ze met naam genoemd. Ik gaf dus, zoals ik al zei, een ervaring weer en ja ik heb daar een naam opgeplakt. En ja, ik heb gezegd dat ik daar bedenkingen bij heb. Dit alles deed ik terwijl ik haar heel liet. Er zijn tal van voorbeelden waarbij bepaalde forumschrijvers iemand anders niet heel lieten. Welnu, zo ben ik dus niet. Haar goede naam hoeft immers niet beschadigd te zijn omdat ik haar vernoem. Ik zie dus niet in waar en hoe ik haar aan de schandpaal heb genageld. En als ze zich stoort aan het feit dat ik haar vernoem staat het haar vrij om mij te mailen of op te chatten. Ik heb haar dus niet geblokkeerd. En verder laat ik het hierbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, je noemt met naam en toenaam iemand die jou iets aangedaan heeft. En dat vind ik heel ongepast. |
Het is een ervaring die ik gewoon deel. Ik vind het ook ongepast om gelijk iemand te blokkeren waar je nog geen enkel woord via chat of mail mee hebt gewisseld. Misschien leest die persoon het wel en weet ze dat het over haar gaat. Misschien denkt ze er over na. Het is haar goed recht natuurlijk om mensen te blokkeren maar ik vind het heel eigenaardig, ongewoon, misschien zelfs wel onbeschoft. Maar dat is dus mijn ervaring en mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:38
|
|
|
We 'praten' toch ook met Jezus. Hij is gestorven en verrezen. Zo is dat ook met de mensen, familie of wie dan ook die gestorven zijn en al reeds verrezen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Frank, wat is dit een ongepaste reactie. Je valt iemand persoonlijk aan.... |
Ik val niemand aan...ik geef toch gewoon een feit weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:33
Onderwerp: bbq belgie
|
|
|
...ik ben gisteren door een CM-lid, dat nu even niet op de site is maar binnenkort wel weer, goed ingelicht hoe het allemaal in zijn werk gaat wat het meebrengen van eten en zo betreft. Het lijkt me inderdaad leuk...Hopelijk is het goed weer in de mooie Belgische Kempen...en dat op onze Nationale feestdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
NICKY298 schreef: | Hou Wacht even , mijn was mand zit vol
Als wij slapen mag jij de regen weer aan doen |
Oké dan maar...laat de zon maar schijnen dan vandaag... dan kan ik straks misschien het gras maaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:11
|
|
|
De zon schijnt en er is wat wind. Goed weer om de was te drogen maar ik heb geen was. Dus mag het eigenlijk wel regenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 03:07
|
|
|
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:56
|
|
|
ik vraag me af wat al die mannen steeds op dat vrouwentopic doen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:25
|
|
|
LADY530 schreef: | Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen |
Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:21
Onderwerp: Motormuizen gezocht
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zoheeeee, ben ik ff blij dat Utrecht niet in het midden van het land ligt |
Dat was dan ook een foutje...jou zullen ze binnenkort ook wel droppen in het midden des lands...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:23
|
|
|
INGE721 schreef: | Heb je wel een goede lamp Frank??? Je mocht je vingers er eens afzagen |
...dat was deze middag al bijna gebeurd toen dat rotding gek begon te doen...
Het regent (zo blijf ik ontopic) nog steeds niet. Het zijn geen zomers meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:20
|
|
|
INGE721 schreef: | Frank bedoelt dat er nu teveel lieve vrouwen in Veenendaal wonen |
excuse me??? Wat zeg je nu weer allemaal??? Ze hebben niet zomaar bepaalde mensen en vrouwen in het midden des land gepland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:19
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Ha, ha, hoe zo Frank? Ik ben best tevreden met mezelf |
Ja jij kan wel tevreden zijn met je zelf maar we hebben hier nog iemand uit Veenendaal (ik noem haar naam niet want dat is Erika weer kwaad) en die maakt ons echt knettergek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:13
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Het is koud.... Ik heb zelfs de verwarming aan....of ben ik nou zo'n koukleum? Er ligt een hoop blad op de stoep....het lijkt echt wel herfst... |
koud??? hier staat de deur volop open...het is zalig zacht...goed om in mijn tuintje te werken...daar krijg jij het vast warm van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:10
|
|
|
JANS221 schreef: | Het is maar goed dat je die tweede zin hier plaatst, anders was je wel erg off-topic! |
...waar is de tijd dat jij niet op het forum kwam...toen was het rustig...
Het is echt aangenaam weer nu...ik denk dat ik maar de heg ga kettingzagen...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|