Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 16:35
Onderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als mens heb je dan de keuze; ga ik me in mijn bijdrage concentreren op de onverdraagzaamheid of juist op de liefde.
hannah............zwijgen, als je niets opbouwends te melden hebt, is óók nog een optie! |
Waarom zwijgen? En wat jij niet opbouwend vindt kan een ander wel opbouwend vinden..... Of moeten we het hier alleen maar hebben over wat we eten vanavond en over hoe leuk we wel niet zijn? En het vooral nergens over hebben? Over opbouwend gesproken
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 6 mei 2012, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 14:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kan er hier op cm nu werkelijk alleen maar negatief gereageert worden op ieder wissewasje?
bah............
ps. vermanen zou kunnen als je je daartoe geroepen voelt, maar wel IN LIEFDE en ONDER VIER OGEN.........op een openbaar forum zijn wat meer ogen aanwezig. |
Nou, het is maar wat je een wissewasje noemt.... Onverdraagzaamheid ten top, mensen die de gebedsroom moeten verlaten.....tja, een wissewasje juist op een topic gebedsroom en integriteit....... Ik vind het een kwalijke zaak, jij een wissewasje.....? Er wordt hier veel te veel onder vier ogen gesproken volgens mij vandaar ook al die verhalen en incidenten.....en daar zie je ook weinig liefde in terug.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 11:23
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Onze God is zo oneindig goed en Zijn liefde zo groot -niet te vatten- dat Hij Zijn Zoon zond om ons vrij te maken van zonden (ook gebondenheden, banden, geestelijke kettingen, ...) zodat we een nieuw leven kunnen beginnen. Laat bidden voor inzicht en licht in deze duistere dingen. Telkens weer een nieuwe dag en groeien in Zijn kracht: "Ga en zondig niet meer ! Ik ben de waarheid, het licht en het leven". Gelukkig mag ik deze God van vergevingsgezindheid kennen en is het bijzonder om Zijn genade te mogen ervaren in mijn gebrokenheid.http://youtu.be/FTLGBfv4xaM [url]
Gods zegen, Herman |
We weten allemaal wel hoe het hoort en moet Herman en kunnen het prachtig opschrijven....Wat veel belangrijker is en ook nog veel moeilijker is de dagelijkse praktijk van omgaan met elkaar....en dan blijkt dat woorden als vergeven en elkaar lief hebben een stuk moeilijker is dan het op te schrijven......en integriteit? ik las hier de afgelopen tijd veel stukjes op dit topic waar integriteit nu niet het eerste was wat bij mij boven kwam........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 6 mei 2012, 11:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 18:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | jammer dat er tot nu toe geen reactie komt van degene die zich bezig houden met de gebedsroom. |
Dat dacht ik net ook Mariska.....men vaart zijn eigen koers blijkbaar zonder inmenging van buitenaf....dat wordt genegeerd.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 18:15
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ben ook alleen maar leuk voor hen die me leuk vinden...........
(Uitspraak van Xabia)
Xabia....dit vind ik een geweldige uitspraak...die onthoud ik...!!! |
Maar dat heeft toch niets met de foto op je profiel te maken? Volgens mij ging de discussie daar over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 18:02
|
|
|
XABIA794 schreef: | Je hoeft mijn MENING niet persoonlijk op jou te betrekken... Natuurlijk is het jou keuze wat je met je profiel doet, en je hoeft zeker geen verantwoording daarover af te leggen. (en al zeker niet aan mij) Ik heb ook niet beweerd dat ieder met een bloemetjesprofielplaatje een probleem heeft met het uiterlijk... nogmaals is het gewoon een MENING die ik heb, dat ik het leuker vind dat ik weet tegen wie ik praat. Voor mij is het visuele nu eenmaal heel belangrijk. en dat mag je dan ook nog beroepsmisvorming noemen. |
Jouw mening maakt me niet zo veel uit, maar het wordt wel te gek als men niet verder denkt dan alleen uiterlijk alleen........en die indruk kreeg ik een beetje en vandaar mijn reactie.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 12:47
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ben even bepaald geworden door je woorden Nicky, samen met Ouweneel (boek dat ik nu lees, Bouwstenen voor geloof, blz 68). Mooi dat God werkt via mensen. Fijne dag wens ik je.
Here, ik vind het erg dat ik zondig, want ik weet dat ik U hiermee verdriet doe, dat ik U hiermee onteer. "Uit de diepte roep ik tot U (...) maar bij U is er vergeving" Ps 130:1,4 Voor sommigen is berouw nooit genoeg ! Maar U Vader is dat geheel anders. U die mijn hart door en door kent -beter dan mezelf-heeft er alles voor over gehad om mij met open armen te ontvangen. En soms Here ben ik strenger voor mezelf dan dat U bent voor mij. Help me Here zodat ik in Uw vrijheid kan staan. |
Ik was donderdagavond even in de gebedsroom en ik vraag me serieus af of hij/zij nog wel bestaansrecht heeft....er waren maar twee mensen, Herman en Rodjer en Pieter en ik die even een kijkje kwamen nemen..... Is die behoefte er dan wel op CM vraag ik me af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 12:37
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik bedoelde dit ook niet op jou persoonlijk het was op jou tekst ...
VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN . VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER. WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI. IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO MINDER MOOI OVERKOMEN.... ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON .
Dat inderdaad ieder mens mooi is... een profielfoto geeft weer welke creatie men is. Belangrijk is daarin welke identiteit men in Christus heeft, uiteindelijk bepaald "dat" inderdaad hoofdzakelijk in welke relatie men zich goedvoelt naar elkander toe. En eerlijk gezegd vertrekt iedereen vanuit een uiterlijk beeld. Maar wie kan zeggen welk het perfecte "beeld" moet voorstellen. Ik ben ook alleen maar leuk voor hen die me leuk vinden Nogmaals heb ik niets tegen bloemetjes en dieren, want zelfs dat maakt een beeld van iemands inhoud. |
Heb je weleens bedacht dat als je werkt hier wel eens een cliënt tegen kan komen en dat dat niet iedereen prettig vindt? Privé en werk gescheiden houden? En dat het absoluut niets met uiterlijk of wat dan ook te maken heeft? De één wil dat wel en de ander niet, dat is een keuze.....Nu, ik wil het niet.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 5 mei 2012, 12:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:10
Onderwerp: Vallen in de Geest
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Johanna, dit hebben we al eens meer besproken op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij kwakzalverij is. Dit is misschien vanuit mijn ontwetendheid geredeneerd. Ik zag op televisie al eens beelden van dit schouwtoneel en ik dacht met vierderangsacteurs te maken hebben. Nu hoor ik voor het eerst iemand van 'dichtbij' dit eens heeft meegemaakt.
Hoe heb jij dat ervaren? Ik bedoel dan, wat voor heilzame werking had het nadien? Zou je het nog eens willen meemaken? |
Frank, ik ben ook eens naar zo'n gebedsdienst geweest en geloofde het ook niet, mensen gaan mee in de trance van het moment volgens mij..... Toen ik thuis kwam brak mijn sleutel af in het slot......tja.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:08
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Mijn reactie: ...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven. ...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.
De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat. Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad. Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler. Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen. Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt. Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd. Hij wil geen andere bron noemen. En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat. Het is terecht dat simsim dit hier aankaart. Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad. Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook? Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft. ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben. Momo |
Je kan en mag veel van Chatuliem zeggen maar niet dat hij niet integer is. Misschien zeurt hij volgens velen over het taalgebruik op CM maar om hem nu even een zwarte pietenrol toe te bedelen vind ik wel erg ver gaan....Wat moeten we ermee en wat wil je schrijver ermee? Momo en Simsim jullie maken waarschijnlijk iets zwaarder dan het is maar doe dat dan niet over de rug van een CM lid...... Nu maken jullie jezelf een beetje belachelijk als ik eerlijk ben...... En dan ook nog: ook al was het zo? Moet een ieder zelf weten toch? En dat hoeft niet breed op het forum uitgemeten te worden, zo boeiend is het verhaal nu ook weer niet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 23:00
|
|
|
XABIA794 schreef: | topic was gewoon waar men op let als men een profiel bekijkt... ik geef maar weer wat ik daar zelf bij ervaar... meer niet. hoef je weer niet gelijk in de verdediging te gaan is alleen maar MIJN mening, geen oordeel. ieder gaat zen gang maar met zijn profiel, zolang het maar een eerlijk profiel is toch?? |
Ik ga niet in de verdediging ik vind het gewoon zo kort door de bocht gedacht.......je kan er ook eens over na denken waarom het zo is zonder gelijk je mening klaar te hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 21:14
Onderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
|
|
|
BEUN656 schreef: | Bullcrap! Moet je elkaar dan altijd van bot commentaar voorzien...? Nogmaals, ik ga niet vrijuit maar goed is anders... |
Waarom schrijf jij van die Engelse woorden tussen je Nederlandse zinnen, ik snap er niets van Regardless en nu weer Bullcrap Is je Engels beter dan je Nederlands?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 21:12
|
|
|
XABIA794 schreef: | als ik iemand leuk vind en ik zie dat die persoon in kwestie iets aan zijn profiel heeft verandert, dan ga ik ook wel eens terug kijken... voorbeeld nieuwe plaatjes... ik ben ook zeer verstrooid, dus inderdaad kijk ik ook wel eens terug op een profiel. Of tijdens de chatroom, weet ik soms niet wie het is, en dan ga ik natuurlijk ook eens zien...
even een tip over plaatjes ontdanks dat sommige mannen denken dat je er op zen best moet uitzien, en zich presenteren... ik vind het altijd een topie als men meerdere foto's durft plaatsen ook in gewone dagelijkse poses. dat geeft me makkelijker een uiting van zijn persoonlijkheid. okeej, misschien zie ik als kunstenaar de dingen weer anders... foto's van bloemen en vogeltjes en zo van die dingen vind ik als profielfoto echt een afknapper... |
Je kan het een afknapper vinden maar je kan je ook afvragen waarom iemand zijn foto er niet bijzet.....Dat kunnen heel reële redenen zijn..... dus als je dat gelijk al een afknapper vind zegt het ook wat over jou...... Ik zou zo zeggen, oordeel niet gelijk maar vraag ook eens het hoe en wat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 23:09
|
|
|
PIETER619 schreef: | Inhoudend dat jij mister perfect bent.
Mijn 2e zoon de studiebol, deed toen hij net van de basischool af was en naar het VWO ging, denigrerend naar zijn praktijk gericht onderwijs broertje, en voelde zich dus beter dan hem. Ik heb hem toen verteld dat als hij meende beter mens zou zijn vanwege zijn leren dan zijn broertje, hij geen knip voor de neus waard was. Hij is behoorlijk geschrokken, dat ik zo tegen hem uitviel.
Ik heb hem uitgelegd dat, ten eerste God een ieder zo zijn/haareigen talenten heeft gegeven, dat zijn broertje verstand bij zijn handen kan gebruiken.
God geeft zo een ieder zijn talenten gegeven en als jij vindtdtdtdt, dat iemand die niet goed kan schrijven/typen minderwaardig is, is dat puur Fariezeër gedrag. |
De een is ook wat gevoeliger voor taal dan de ander denk ik, maar omdat nu gelijk farizeeér gedrag te noemen gaat mij wel een beetje te ver.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 23:06
Onderwerp: Hoeveel dopen kennen we en wat of welke is het belangrijkste
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad, het is geen absolute voorwaarde, maar het was wel een gebruik dat heel kenmerkend was voor de vroeg-christelijke gemeentes. |
Dat is in mijn kerk ook wel gebruikelijk alleen noemen wij het een zegening.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 19:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zouden er eigenlijk nog mensen zijn die liefdesbrieven schrijven?
Eerlijk gezegd vind ik echte typfouten ergerlijk hoor,"het ligt is nog aan","ik heb om je gelachd","ik moet na de dokter".........mwah daar ben ik ook niet gecharmeerd vanmaar als ik iemand ken als welbespraakt en hij is onhandig met geschreven taal zou me dat minder irriteren. |
Het gaat me ook niet om die ene d of t die verkeerd staat, zal ik me zelf ook wel schuldig aan maken.......maar als er nu liefe skat ik houw van jouw zou staan dan weet ik het niet..... Je krijgt tegenwoordig geen liefdesbrieven maar liefdesmailtjes he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 19:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???
Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor |
Is dan heel persoonlijk, ik zou die brief verafschuwen.....als ik vauten zou lezen in die liefdesbrief....Voor een liefdesbrief kan je ook wel de moeite nemen om even na te kijken of het er wel in goed Nederlands staat......het is toch wel een belangrijke brief he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In bijbelse tijden en ver daarna werd nooit de vraag gesteld, waarom is dat nodig? Men deed het gewoon, handoplegging, bidden voor de doop in de Geest en in tongen bidden. Je zou eerder de vraag moeten stellen waarom doet men het niet meer? |
Omdat Gods Geest al in ons midden is Chatuliem daar hoef je niet meer speciaal voor gedoopt te worden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:14
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Willemijn, het was niet de bedoeling om je aan te vallen, excuses als het zo over kwam! Ik kijk met regelmaat naar het forum en dit viel mij gewoon op!
Vandaag de laatste dag weer hier, ik had 3 dagen gratis gekregen!
Ik wens iedereen nog veel plezier op deze site! |
Maar je schrijft het toch maar even op.........jammer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:02
|
|
|
TINEKE986 schreef: | dyslexie komt in alle bevolkingslagen voor? en zegt toch niets over intelligentie? |
Is wel zo maar bij zoiets belangrijks als een profiel kan je toch wel gebruik maken van de spellingscontrole..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:00
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat gebeurde er, toen Jezus na zijn opstandelingen alleen was met de discipelen? Ze moesten wachten op de Geest die zou komen in Jezus plaats. Zelf denk ik dat d euitstroting Heilige Geest ook de doop in de Geest mag worden genoemd. Johannes zei, "ik doop met water, maar die na mij komt met Geest en met vuur, ook een reden om over doop in de Geest te praten.
Juist door goed bedoelde zaken, maar wel uit onkunde is de doop in de Geest ondergesneeuwd in onze westerse wereld. Het volgen van Jezus toentertijd kwam ongetwijfeld door werk van de Geest, maar d edoop kwam met pinksteren over de mensen daar. Omdat d edoop in de Geest los staat van d ewaterdoop, kan die eerder of later plaatst vinden, maar is eigenlijk wel noodzakelijk, want dan kan de Geest ons beter gebruiken.
Wat ik tot dusver heb gehoord en begrepen, hang thet wel af van onze gesteldheid ten opzichte van de Geest omdat Hij zich niet opdringt. |
Ik vraag me af waarom je nu gedoopt moet worden om wedergeboren te worden in de Geest....... Gods Geest laat je binnen in je hart en ervaar je in een kerkdienst.....wat maakt dan die doop voor verschil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:57
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
TINEKE986 schreef: | op het moment lees ik in verschillende boeken. in de 1 wat aktiever dan in de andere.
2 van die boeken zijn: ik zal nooit meer huilen van Nicky Cruz en Jamie Buckingham. en : ik daag je uit van Joyce Meyer.
daarnaast leest ik in 4 boeken van Wilkin van der Kamp ivm bevrijdingspastoraat en heb ik het boek van Martin Koornstra. leef Koninklijk bijna uit ivm de cursus: Leef Koninklijk.
en de Bijbel natuurlijk. |
Is Ik zal nooit meer huilen niet een heel erg oud boek? Volgens mij was dat erg in toen ik een jaar of zestien was en fan van Youth for Christ....Bestaat dat trouwens nog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat wanneer je W-tje wilt zien haar plots in Pieten-stad moet overvallen...als je hier nu eens een datum en uur neerzet wil ik best met je meegaan zonder dat zij van onze komst op de hoogte is. Immers de onverwachtste aanval is steeds de beste aanval met de mooiste overwinning...we zullen haar eens....pfffff |
Ik zou Mario ook nog meenemen als ik jullie was.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:17
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het viel mij gewoon erg op dat je iedere keer niet zo leuk reageerde naar Zeeland! Voor de rest heb ik er geen moeite mee dat iedereen zijn of haar mening mag zeggen! Daar is een forum voor, blijf wel een beetje lief voor elkaar, met ook wat respect en anders spreek het pv uit! |
Misschien vallen je andere dingen niet erg op en ik vind dat je nu wel erg op mijn persoon speelt, maar dat mag blijkbaar wel? Ik vind dat jij niet leuk reageert richting mij......maar daar heb je blijkbaar geen moeite mee? Bijzonder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:53
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Willemijn ik had even een vraagje aan jou!
Heeft Zeeland jou soms iets misdaan? Je doet steeds zo onaardig tegen haar!
Ik vind dat je iedereen in haar of zijn waarde moet laten! |
Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet...... En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens! En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch? Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland... Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 28 april 2012, 15:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk zulke reacties..ze waren gelukkig tegen Leonard gericht...en die vatte het goed op....en voor de rest......
Ik lach....al is het ook een beetje zuur... |
Jij behoort toch toch de categorie die alleen kritiek mag geven maar het zelf niet verdraagt? Dan lach je al gauw zuur volgens mij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | tWas voor Leonard bedoeld hoor....en zijn reactie was voldoende....(en leuk) |
Begrijp ik, maar ik reageerde op jou, dat mag op een forum weet je? En zijn reactie kan voor jou voldoende zijn....voor mij niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 14:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Gelukkig zijn vele vrouwen begaan met het leven van leonardo...
Het geeft weer een stimulans om verder te gaan....zeker het missen van de bietensalade doet veel pijn. |
Weet ik, maar ik reageerde even op een schrijfsel van Zeeland waar ik op een serieus topic reageerde en dit antwoord kreeg van haar....... Tja, dan is dit toch ook geen levenszaak? Of is je wereld ingestort?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 14:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En nu kun je niet naar de PN???
Das zielig!!! |
Waar maak jij je nu toch druk om????? (ik citeer je eigen schrijfsels even )
Maar ja, je kunt er maar druk mee zijn......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 28 april 2012, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|