Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 10:55
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
RINSKE773 schreef: | misschien in de toekomst Katja, Ik wil eerst proberen mee te gaan naar Ede en wie weet als ik een beetje gewend ben, mee helpen organiseren in onze regio want wij hebben mooie plekjes dingen om te laten zien aan anderen groeten |
Hallo Rinske,
bedankt voor je aanbod. Kijk eerst de kat uit de boom en ervaar een activiteit in Ede. Dan hoor ik later wel hoe je het vond?
Groeten van Ineke. (Katja)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 10:50
Onderwerp: bowlen in Utrecht
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Beste mensen,
Het plan is als volgt: verzamelen op station Utrecht-C en dan lopend richting de bowling. Dit is +/- 5 min lopen (mits ik daar nog kan reserveren en dat kan pas wanneer ik weet op hoeveel mensen ik moet rekenen)
Maarre: gezien het animo op dit moment denk ik dat de datum van 18 sept te snel is en heb ik bedacht dat we het beter door kunnen schuiven naar nov. Dit ook omdat we in okt al gaan eten in Veenendaal.
Wanneer ik kijk naar mijn rooster in okt zal het wrs zo zijn dat ik het 1e weekend van nov vrij ben, dus daarom een nieuwe datum (onder voorbehoud van mijn kant):
Zaterdag 6 november
Verdere details betreffende plaats, tijd en kosten volgen nog!
Groetjes, José |
Heel misschien ga ik mee, als ik met de trein moet, ben ik wel lang onderweg. Als ik met iemand mee kan rijden dan ga ik mee, anders niet. Hopend dat er meerdere reacties komen?????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 10:49
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Katja heeft een nieuwe reisbureau opgericht voor CMmers Succes met je nieuwe zaak, katja |
bedankt Herman voor je bemoediging. Ieder mens heeft dat weleens nodig.
Groet Ineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 10:47
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) hechas020 48 jaar marianne 129 49 jaar (evt met kinderen) thabitha338 49 jaar Katja065 100 jaar en 1 introducee (onder voorbehoud)
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud) MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15 herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen yes356 45 jaar |
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op maandag 6 september 2010, 20:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:40
|
|
|
Een suggestie:
eventueel met slecht weer , kunnen we altijd naar de Korenmarkt in Arnhem, of gezellig naar Nijmegen gaan? Ik ben jaren bekend met deze twee steden, ging er vaak gezellig naar toe of winkelen. Bioscoop bezoeken of bijvoorbeeld uit eten gaan?? Of een leuk terrasje of cafeetje opzoeken? Er zijn heel veel mogelijkheden. Tevens kunnen we ook een Oorlogsmuseum bezoeken als er daar belangstelling voor is? Dat is in Oosterbeek. Ik zal verder kijken of er wat te doen is in Arnhem of Nijmegen?
Groeten van Katja.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 4 september 2010, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:32
|
|
|
[quote=MARISKA601]voorlopig hebben zich opgegeven voor de picknick op 25 september:
Hannah810 37 jaar met pleegdochter Erika129 34 jaar Grace 585 54 jaar Muischje 05 jaar Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) Hecha020 48 jaar Katja065 (onder voorbehoud), 1 introducee (onder voorbehoud)
Billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15 Wim727 42 jaar met 2 kids ondervoorbehoud Herman388 zoekt passagiers[/quote
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 4 september 2010, 15:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 15:02
Onderwerp: evangelisatie tweede kamer
|
|
|
Ik zal het ook niet echt weten. Daarom zoek ik informatie op en neem kontakt op met de tweede kamer.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 4 september 2010, 16:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:49
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Graag zou ik willen weten of dit activiteiten zijn met of zonder kinderen!
Groetjes, Peacedove |
kinderen zijn welkom. Ik heb helaas geen kinderen maar wel een lieve poes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:39
|
|
|
KATJA065 schreef: | Heel misschien gaat er nog iemand met mij mee. dus paar singles zijn nog welkom.
Groeten van Katja. |
Ik heb een vrouw uit Sliedrecht en Dordrecht gevraagd om mee te gaan picknicken in Ede. Ik hoor later van ze of ze meewillen gaan? Een vrouw uit Sliedrecht is niet lid van ChristianMatch.
Groeten van Katja.
Tevens zonnige weekend toegewenst.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op zaterdag 4 september 2010, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:28
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Ik bedoelde eerlijk gezegd of je niet "toevallig"met iemand mee kan rijden uit je regio die er ook heen gaat |
Ja zeker Daniel, daarom wacht ik af of er meer aanmeldingen komen? Dan kunnen we benzine geld gezamelijk delen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:09
|
|
|
HERMAN388 schreef: | JA NATUURLIJK
knal idee die fluisterboot ik heb daar ook meegevaren, hartstikke leuk
BOEKEN katja
Heel positief Herman ik zal erover nadenken en kijken wanneer het kan?
Groet.
ergens in de herfstvakantie?
ik doe mee
Herman |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:06
|
|
|
DANIEL777 schreef: | al een poging ondernomen om een taxi uit je regio te strikken? |
bedankt voor je tip Daniel.
Maar als je een gedeeltelijke uitkering hebt en niet veel geld hebt, wordt het moeilijker.
Groeten van Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wie heeft er zin:
zaterdagavond 18 september bowlen in Utrecht.
José |
Hallo Josina,
leuk dat je iets organiseert. Ik kom uit Sliedrecht en moet met de trein komen en ben ruim een uur onderweg om naar Utrecht te komen. Deze korte avond bowlen is goed als er mensen op af komen die in de buurt wonen. Als ik kon meedrijden met iemand hier uit de buurt dan zal het meegenomen zijn? Ik hoop dat er mensen op af komen Josina?
Veel succes.
Groeten van Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 11:07
Onderwerp: Gebed voor een nieuw kabinet
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Is God alleen maar met deze drie partijen?
Politiek is in het leven van een ieder en ook van iedere christen dus onvermijdelijk maar Gods Naam aanroepen voor partijpolitiek of een bepaalde coalitie gaat veel te ver. Christelijke kiezers zijn ook mondig geworden en kunnen die partij kiezen die ze willen. Het betuttelende vingertje van als Christen mag je niet op een bepaalde partij stemmen, is gelukkig uit de tijd. Je kunt de christelijke ethiek wel mee laten wegen in je stem, maar dat is wat anders. Nederland is geen confessioneel land meer, er is een nadrukkelijke seculiere meerderheid. Het is niet zo eenvoudig om een gezonde en stabiele regering te realiseren op dit moment.
Thomas, maakt wel keuzes. |
Ja zeker bid daarom voor een stabiele regering.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:26
Onderwerp: Gebed om vergeving
|
|
|
Een mooi gedicht.
Gods zegen toegewenst.
Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:24
|
|
|
KATJA065 schreef: | Het is heel belangrijk om te bidden voor onze nieuwe regering.
Bid voor Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid, Maxime Verhagen van de CDA en Mark Rutte van de VVD.
Bid om hun wijsheid en kracht. We moeten een gezond en stabiele regering hebben. God is met hen amen. |
De formatiebesprekingen mislukt. Bid voor een nieuw kabinet. Ik ben bang dat er weer nieuwe verkiezingen komen? Het zal mij niet verbazen. Gods zegen voor ons land.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 19:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | bidden is mijns inziens iets anders dan evangeliseren katja denk dat je de 2e kamer niet inkomt met evangelisatie |
Hallo Grace,
bedankt voor je reactie. Ik ga nader informeren of ik kan evangeliseren in de tweede kamer. Het kan mondeling of via een gebed. Er zijn vaak ontmoetingen met kamerleden. Er is ook een ontmoeting met bijvoorbeeld christenUnie. Ik wilde verleden jaar aanmelden voor een ontmoeting met kamerleden daar. Maar toen bleek het al vol te zijn. Een bezoek aan de ChristenUnie: bijvoorbeeld wat doen deze mensen in de tweede kamer en tevens een rondleiding door het gebouw van de tweede kamer.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 17:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:27
Onderwerp: gedicht
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mooi gedicht Katja, onvervuld verlangen spreekt hieruit. Moge iemand op je pad komen bij wie je thuis mag voelen en alles mee kunt delen. Ik wens het je toe! |
Dank je Karin, ieder mens snakt naar een partner. Heel normaal. Of naar leuke vriendschappen. Maar ik zeg altijd, je kunt beter alleen blijven dan dat je een verkeerde partner trouwt. Vertrouw op God en Hij zal onze verlangens geven en God doet dat op Zijn tijd en op Zijn manier.
Groeten van Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:55
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | ik lees elke dag een stuk uit het nieuwe en oude testament. |
Ik lees iedere dag een stukje uit de bijbel en tevens bid ik voor de noden van anderen. Als je te weinig in de bijbel leest gaat je geestelijke voedsel verloren. Een bijbel is een geestelijk voedsel. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:52
Onderwerp: Op zoek naar geluk
|
|
|
Zoek eerst het Koninkrijk van God en Jezus en vind daar geluk in. God geeft de juiste mensen. Gehoorzaam God en bid God voor de juiste vrienden. Juiste vrienden vind je ook hier. Maar helaas kun je niet met iedereen omgaan. Ook mensen met verkeerde bedoeling komen hier binnensluipen zoals een vrouw die mannen om geld vroeg. Vriendschappen opbouwen kun je als je mensen leert kennen. God houdt van alle mensen maar niet iemand die bedriegt, steelt, liegt, enzovoorts. We moeten bij God komen als wij fouten maken en Hij vergeeft ons. Ja helaas gaan veel huwelijken kapot ook in de pinkster- en evangeliekerken wat voor mij onbegrijpelijk is. Maar ja, ik laat het los.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 14:54
|
|
|
DANIEL777 schreef: | In de biesbosch heb je de fluisterboot waar je gezellig en lekker op kan dineren en gelijk een rondvaart door de biesbosch |
heel leuke tip Daniel. Ik heb een boekje van de Biesbosch en ga het bekijken. bedankt. Gods zegen.
Katja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 14:53
|
|
|
KATJA065 schreef: | wie wil met mij evangeliseren naar de tweede kamer? |
Onze volksvertegenwoordigers hebben ook Jezus nodig. Bid voor alle volksvertegenwoordigers in de tweede kamer en bid ook voor hun wijsheid. Het is in het belang ook voor ons. Bid voor christelijke partijen en dat ze ook gehoord worden? Bid voor een nieuw kabinet die er zal komen.
Lees: eert de overheid (Romeinen 13:1 tot en met 7)
Lees: onderwerpt u aan alle menselijke instellingen, om des Heren wil (1 Petrus 2: 13
Bid voor onze Koningshuis, Nederlandse regering, volksvertegenwoordigers enzovoorts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 14:43
|
|
|
Wie wil evangeliseren in de tweede kamer?
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 14:42
|
|
|
Wie wil met mij gezellige activiteit organiseren in Dordrecht, De Biesbosch, Kinderdijk, Rotterdam, Middelburg, Antwerpen, Den Bosch of uit eten gaan, bowlen of dergelijke. Het is een plan voor de komende maanden. Allerlei suggesties zijn welkom.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:57
Onderwerp: gedicht
|
|
|
EVA685 schreef: | Soms kun je stikken, zit je zo vol van liefde, er is niemand aan wie je het kunt geven, ja, zeggen ze dan, je hebt GOD toch, maar je wilt zo graag echt een arm om iemand heen slaan.....en.......het ook terug krijgen. |
Een goede opmerking eva. Maar als je een man uitnodigt en hij geeft aan ook dat te willen dan krijgt deze persoon een verkeerd beeld. Mijn bedoeling is om een man niet te gebruiken als lustobject maar wil eerst een vriendschapsrelatie. Ik heb er gruwelijk hekel aan als een man denkt dat ik hem gebruikt als een lustobject. Veel mannen denken gelijk aan sex, ook helaas hier. Ook vrouwen kunnen ervan. Ik heb helaas nog geen goede man gevonden die alleen eerst vriendschap wilde met mij. Daarom kap ik met vele mannen of ik ontmoet een man op een neutrale plek. Als je een man thuis uitnodigt, denkt de man gelijk aan sex. Terwijl mijn bedoeling is om gastvrij te zijn. Er zijn gelukkig ook leuke mannen en vrouwen die zulke gedachtengoed niet hebben. Ieder mens wil een hunkering naar een partner. Maar ik zeg altijd, je kunt beter alleen zijn dan met een verkeerde te trouwen of een man of een vrouw die alleen je sexueel misbruiken en dat hoor ik helaas ook in wederomgeboren pinkster en evangeliekerken.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 14:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:45
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 't Is graag of niet hoor. Ik kan er niet zo mee zitten.
Je moet maar denken; ze weten niet wat ze missen! |
Hallo Marijano, je hebt gelijk. Maar dan moeten de mensen de anderen niet beloven om te mailen of te bellen en dat zijn loze woorden.
Ik bel of mail iemand en houd aan de afspraken.
Vertrouw op God en niet op de mensen.
Laatst aangepast door
|
KATJA065
|
op vrijdag 3 september 2010, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:40
|
|
|
Het is heel belangrijk om te bidden voor onze nieuwe regering.
Bid voor Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid, Maxime Verhagen van de CDA en Mark Rutte van de VVD.
Bid om hun wijsheid en kracht. We moeten een gezond en stabiele regering hebben. God is met hen amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:33
Onderwerp: Op zoek naar geluk
|
|
|
Op zoek naar geluk vind je alleen bij Jezus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:23
Onderwerp: Wat is vriendschap
|
|