Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:49
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ik ben je Vader, jij bent Mijn kind. Je bent Mijn schepping, die Ik omring met zorg en liefde, oneindig groot. Kom bij Mij schuilen, rust maar op Mijn schoot.
Niets en niemand kan je roven uit Mijn hand, want Jezus Zelf heeft je daar geplant. Slaap maar zacht, Ik omgeef je in de nacht. In de morgen ontvang je nieuwe kracht.
Als een kind door moeder net gezoogd. Lig maar stil, rust maar uit op Mijn schoot. Ik zorg voor jou, genees je angst en pijn Je bent nu thuis waar je altijd wilde zijn.
Ik leer je lopen, veilig aan Mijn hand. Samen gaan we naar het beloofde land. De weg is moeilijk, maar Ik ben erbij. Ook al struikel je, Ik blijf aan je zij.
En als je sterker wordt, dwars door alle strijd, wordt steeds meer zichtbaar dat Ik je heb bevrijd. En in jouw lijden, zien anderen in pijn, dat Ik met jou er ook voor hen wil zijn.
Speel, lach, huil, onbevangen, ongestoord. Kom tot rust, geef Mij het laatste woord. Mijn kracht en liefde duurt een eeuwigheid. Voor dit samenzijn heb Ik je bevrijd.
Ik zal je corrigeren omdat Ik van je hou. Ik wil geen slaafs volgen, maar wederzijdse trouw. Ik ben trots op jou, want je bent een Koningskind. Daarom stuur Ik je uit: ga en weet je bent bemind.
Als een kind door moeder net gezoogd. Lig maar stil, rust maar uit op Mijn schoot. Ik zorg voor jou, genees je angst en pijn Je bent nu thuis waar je altijd wilde zijn.
auteur: Rolof Mulder
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 28 juni 2012, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:31
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
Ergens schreef ik hier:
“Om hier iets neer te zetten kan ik denk ik de mensen die het aangaat heel makkelijk kwetsen,in een hokje plaatsen oid. Ik las wel een mooi artikel dat ik graag met hen wil delen”
Als die mede christenen dit lezen vraag ik me af wat ze er nu bij voelen. Als ze alle bladzijden die er geschreven zijn gelezen hebben.
Het stuk dat ik gelezen had en hier eerder plaatste. Plaatste ik voor mijn christelijke medemens(en) met een ander seksuele voorkeur. Dan bij andere CHRISTENEN gebruikelijk is. De vetgedrukte zin wil ik graag nog een keer herhalen. Omdat die mij erg aansprak! “Homo’s en hetero’s zijn allen even zondig en kunnen beiden het Koninkrijk van God niet ingaan, zonder Wedergeboorte. Ik hoop dat ze daar steun in mogen ervaren of vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:18
Onderwerp: Sorry...
|
|
|
Welkom terug Beun!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 16:12
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
Mooie stukjes zijn er al geschreven!!
Toen ik de zin las “Ja..waarom praten we als mensen soms zo ''gemakkelijk'' over sex” dacht ik meteen. Praten we wel “makkelijk”over sex? Of doen we het “gewoon makkelijk” ?
in mijn omgeving werd over sex praten vaak gezien als een dat doe je niet.(er over praten) “gemakkelijk” over sex praten is niet moeilijk denk ik. Ik zie het woord zoals iemand al eerder hier schreef in verband staan met lust en macht. Iets dat heel makkelijk in alle vaak negatieve beelden en geluid tot ons komt of kan komen. Via radio tv en internet. Daarom vind ik sex een andere betekenis en inhoud hebben dan de liefde berdrijven. Dat is namelijk in mijn ogen het bedrijven van de liefde! En liefde werkt een diep,intens diep! Gevoel van verlangen op omde ander te geven en van de ander te ontvagen. En vandaar uit samen helemaal een willen zijn met elkaar. Met als bekroning het bedrijven van die liefde Daar praten we niet zo “gemakkelijk” over denk ik. En dat “doe” je ook niet maar zo naar mijn idee. Daar praat je dan liefdevol over naar anderen of je kinderen(als je die hebt gekregen) Dat kan een mooie en waarde volle tegenhanger zijn tov wat zij en wij daarover te horen en te zien krijgen via de media. En over zon teer en mooi onderwerp met anderen praten is lang altijd niet gemakkelijk. Dus ik denk een beetje anders over sex.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 27 juni 2012, 16:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 13:27
Onderwerp: Humor
|
|
|
TINK100 schreef: | een vader zit thuis op de bank....komen zijn 3 kinderen binnen: 2 jongens en een meisje..... De eerste jongen zegt tegen zijn pa: Pa, sorry, maar ik val op jongens.. "jongen toch"bromt zijn pa. De tweede jongen zegt: pa, ik ben ook homo..... Pa: Is er dan niemand die op meisjes valt??
ja......ikke, zegt zijn dochter |
Haha (lucky dad!! Zon open relatie met zijn kids)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:44
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
NICKY298 schreef: | kiekeboe spelen . |
kiekeboe spelen?? dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken?
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 27 juni 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb inmiddels de marathon door mijn huis heen gerend, maar dus helemaal niets ...sterker nog...ze zijn inmiddels met z'n 2-en Ik hoor nog net niet dat ze mij uitlachen |
ow!! dan zal je wel erg moe zijn! ga lekker ff egens zitten uitrusten. en dan doe je het geluid van een potje honing na!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoe krijg ik een vlieg doodgemept die sneller is dan ikke.. |
Rondjes rennen en dan plost stoppen!!! omdraaien dan vliegt hij zo tegen je mepper aan.
alsdat niet lukt heb je een probleem.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 27 juni 2012, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:04
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... |
Hebben ze op venus internet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
De aangename zoete rust ervaren op de rest van het forum!!
Na even koekkoek te hebben gezegd op een plek waar mannen nix mogen zeggen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord |
oops zelf eerst een slokje genomen?? lijkt me goed spul
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:35
|
|
|
Wow ik lees ontsteld!!!?? Gelukkig dat dit topic voor vrouwen pro staat!!
ps. Een mierenlokdoosje moet je dus niet doen!!!! dan krijg je die van de buren er ook nog bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het schijnt dat je alleen kiekeboe mag doen...(zeggen) |
das wel op het randje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:01
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Er is zag ik een vrouwen topic geopend.. maar mogen we als man ook dan niet deze topic bezoeken???????
Trouwens wie is er voor een manne topic met een slotje |
wel bezoeken geloof ik maar dan alleen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:57
Onderwerp: gebed gevraagd...
|
|
|
Goed je weer te zien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik reageerde helemaal niet op het stukje van Djes?
En zo komt er nu weer een hele discussie op gang wie wat en wanneer zegt en hoe dat gelezen wordt en weer niet.........en hoe je het mag of moet lezen volgens andere cm leden....... Het zal wel ergens goed voor zijn, niet voor de sfeer denk ik...... |
DJES101 schreef: MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..
ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....
ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!
JOL252 schreef: ja dat is zo Djes, stel je voor dat je dan de deur zou sluiten, hoeveel schade richt je in je kind en in je relatie met hem/haar aan. Het blijft altijd je kind, welke weg die ook in het leven inslaat.
WILLEMIJN schreef: Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is Als je het al over de deur sluiten hebt
YES356 schreef: Dat lees ik juist perse niet in dit stukje!!! Van DJES
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
Dart was en is zeker niet mijn bedoeling! Ik las het alleen zo in de volgorde als bovenstaand. En als ik dat verkeerd heb gezien dan mijn exuus. Zo las ik het en vandaar uit reageerde ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is Als je het al over de deur sluiten hebt |
Dat lees ik juist perse niet in dit stukje!!! Van DJES
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:48
|
|
|
Psalm 133 vers 3 waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen: Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid.
Al lezend hier kwam deze psalm in mn hoofd! En zong hem zachtjes voor me uit!
Ik dacht dat hij langer was de melodie ging verder in mn hoofd. Maar de woorden stopten. Was dit lied niet langer? Ik zocht hem op.
Nee hij was niet langer. Dat waren vers 1 en 2 die waren minstens zo mooi!
Maar daar waar ik vers 3 opzocht stond er nog wel wat onder
Gekoppelde kernwoorden: • Eendracht • Gemeenschap (der heiligen) • Jezus' 1e kruiswoord • Liefde (Broederlijke -)
Ik plaats dit niet om reacties over de liefde of als dooddoener!
Dit sprak me gewoon erg aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zijn toch allemaal kinderen van de Vader? We zijn toch allemaal naar Zijn beeld gemaakt? Tijdens onze groei in de moederschoot is God er bij. Zo is Hij er ook bij wanneer de sexuele geaardheid in ons wordt gelegd. God doet immers geen half werk. Hij brengt alles tot voltooiing. Hij schenkt ons liefde en die liefde mogen we doorgeven. |
MOOI!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:46
|
|
|
Vervolg: Nee ik ga het huis dus maar niet verkopen. Ik blijf lekker wonen. Zo lekker bakje koffie en ff lezen. Wat een lawaai buiten zeg!! Een stelletje stakende vrouwen! Met een gezicht of ze azijn hebben gedronken. vraag me af of die op een datingsite zitten. Hoopte van niet.(sommige) vrouwen kunnen soms zeuren als of dat helpt! Alsof dan iemand iets gaat doen Pffffff staken!!! Er liep ook nog een kerel tussen met een bord “ik wil de auteursrechten!!” Had zich zeker vergist in de groep. Dr liep ook een vrouw gek te doen die had een groot bord vast en probeerde pluisjes ergens met dr mond van af te zuigen. Has ze beter het advies van die andere vrouw kunnen volgen een vochtige zeem om af te nemen Vaak blijft daar al heel wat aan hangen...... dat zei die vrouw met die droogloopmat regenjas aan. Ik las weer verder de buitenboel kon me gestolen worden in die regen. Ik keek naar het bloemenvaasje met vieze troep op de bodem ik had er rozen in gehad en die weggooit. Het speet me dat ik de vaas niet aan de rozen had laten zitten toen ik de rozen weggooide! Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? Dacht ik? Met mn engtevrees! Dat had ik van mn opa. Weet je nog die opa van me? Die had altijd oplossingen voor zulk soort dingen. Chloor,of met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Toen kon je die nog per stuk krijgen,.heerlijke tijden waren dat. Sommige mensen voelen zich te oud voor iets de ander weer te jong. In mijn ogen was mn opa altijd oud. Maar een beste vent! Man ik was in een sombere bui!! Ik dacht weet je wat ik gooi die vaar gewoon aan stukken!! Scherven brengen geluk. Dus ik voegde de daad bij het woord! Zal je net zien allemaal scherven en de bodem heel! Lekker makelijk schoonmaken!. Maar ik werd er wel vrolijk van! De vrouwen buiten ook. Het zonnetje scheen weer en er liep een bijdehante tante met een bord en de tekst “steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel”op de achterkant stond “lekker belangrijk!!! Als je aan het staken bent” vrouwen!!!???? Kwam er ook 1 in een skipak voorbij met op haar bord” Misschien haalt het ook roest van aluminium” ze had de bril nog op dus het zal wel een staalborstel zijn die je op een haakse slijper kan doen die ze promootte. Staken!! Mn opa was er tegen. werken voor je geld als je gezond bent zei die!! En geen Verantwoordelijkheid afschuiven blijkt maar weer (bijna) zo oud als de mensheid........ hey!! Lachen daar liep Floshke die ik per ongeluk op de staart had getrapt toen ik me verstikt had in de appel. Liepen ze rondjes of zo?? Komt die skimuts weer voorbij met een ander bord “Gelukkig heb ik in Friesland gestudeerd”. Machtig mooi is frieslan. Jaren gingen we daar op vakantie. Roeien varen Dokkum. Mn opa nam ,me altijd 1x per jaar mee naar Brussel dat was mooi!! Altijd lachen soms moet je die Belsies wel es wat extra uitleggen, voor ze het snappen..... maar verder!!! Toen was mn opa nog gezond later kreeg werd hij CMheimer-patient. wow!! ik schrok op uit mn dagdroom door een wilde kreet buiten : Is jouw fiets nooit ongesteld dan? Of moet ik óók nog gaan uitleggen wat een fiets is?? Goeie dag zeg wat een geschreeuw. Ik had zoiets van, willen jullie ff het licht uit doen,als jullie weg gaan. Wat heeft dat nu met fietsen te maken!! Fietsen doe je op de heide. Daar kan je lekker zieken en gekke bekken treken. heide ja mooi hoor. Uitdagend! Ik keek weer naar buiten ja echt!!!!! Ze liepen rondjes daar was die vent weer!! Nu had hij door dat hij bij de verkeerde groep zat! Hij liep uit de rij en ging op het bankje zitten naast lieve Olga of Svetlana ik kan die 2 nooit uit elkaar houden. Ow zijn plek in de groep werd meteen ingenomen door een Eskima met een klein ijsberinnetje. Grappig! Mn opa had er ook 1 vroeger in zn schuurtje, gekocht op een rommelmarkt vertelde die mij ooit vol trots. Ding is nu nog geen €5 meer waard! Maar dat weetie gelukkig niet. Nee als ik hem dat nog kon vertellen kregen we een verhitte discussie denk ik!Ik probeerde me voor te stellen hoe die discussie gegaan zou zijn. Ik schrok dan altijd en keek dan alsof ik water zag branden maar dat was olie op het vuur!!! En dat is gevaarlijk vuur olie en water. Je zal dan wel merken wat er gebeurt. Stel je dan voor dat je er een emmer water opgooit. Dan ben je verbrand van kop tot teen. De meest gruwelijke dingen schoten me toen als kind door mn hoofd. En ik dacht pas op jongetje Je creeërt je eigen brandwondenbom. En dan gaat het zo va woeshhhhhhhhhhhhhhh..... ik bukte omdat ik bang was voor de backdraft flasover,rollover kroop naar de deur en deed die open om weg te vluchten maar dan voeg je zuurstof aan de brand van mn opa toe, wat hem nog heviger kan maken. Lawaai rukte me uit mn droom!!! Ik schrok op van een hoop geklapper buiten. ow het was weer gaan regenen en daar liep een man met allesovertreffendeafdekgebeurenfolie om zich heen en ploeterede door de regen . ik zag de spetters op mn ramen en dacht wie komt morgen mijn ramen lappen? Oops ik had het ongemerkt hard op geschreeud de vrouw met het skipak riep” ik niet” en draaide met dr ogen. De man die er achteraan liep riep” Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.” En mompelde iets wat ik niet meer verstaan kon iets van relaxst of zo. Ik hoorde de koelkast brommen maar die stond toch waterpas? Ow misschoen had ik met een pakje boter de graden naar beneden gedraaid (of was het omhoog??) erg verwarrend allemaal. Maar hij moest staan op tussen de 3 en 4 graden Celsius. Ik ging ff kijken ja dat was gebeurd alleen niet met de boter maar met het IJS-boerinnetje. Vreemd koe kwam die daar nou ja!! Er gebeurden de vreemdste dingen er kwam achter een vrouw op een heftruck voor bij racen. Ik dacht ze lijken allemaal wel gek geworden! En liep naar de wc Er was de vorige week iemand bij me geweest een vrouw die zei “hoe hou je de wc zo schoon? Ik weet nooit zo goed hoe dat moet” ik keek haar verbaas aan en vertelde dat doet de wc zelf badmuts! Ik zat lekker op de wc mn ding te toen en keek naar de onderkant van het wasbakje!!!!.. ow sjips doet me herinneren aan een 4-voudige ingewikkelde zwanehals in het kastje die ik vandaag moet gaan loshalen... ik was klaar stond op waste mn handen en keek in de spiegel die had ik gekocht van iemand die had en maar i keer in gekeken. En iemand anders wilde hem daarom niet. Van je vrienden moet je het maar hebbe!. Maar goed er zijn mensen die denken dat het makkelijker is een date scoren dan vrienden maken. Vreemd dat ik die gedachten had terwijl ik voor de spiegel stond. Ik schok me een ongeluk van een wilde schreeuw buiten!! Leek wel een gillende keukenmeid!ik heb weer barontzettendnietleukomtehebbending.Gilde ze!! Ze deed het er om denk ik! Ik keek door het wc raampje en zag haar lopen daarachter een buitenlander die in gebrekkig Nederlands behulpzaam vroeg” maybe helpen…….” Het zal wel iets zijn van,iets wat mannen niet kunnen hebben en vrouwen helaas maandelijks . ik liet het voor wat het was.. en riep door het raan houden jullie de paddenstoelen in de gaten??? Langs de weg!! Er werd terrug geschreeuwd! “join the club. ha ha. ben ook inmiddels aan het staken, eten word soep met broodjes en kankworsten. en niet zeuren die ervan moeten eten, gewoon eten watde pot schaft. eh knakworsten!!!! “ ik dacht ja tis best met je!! Ik heb nog een kliekie witlofschotel!! Tja eten mn opa zei altijd “jullie zijn verwend tegenwoordig! midden in de oorlog, aten we gewoon wat op tafel kwam. Ze had mijn moeder eens bloemen (rozen) op tafel gezet en die hebben we opgegeten...met doornen... en dat moest stiekem op de wc gebeuren zodat de Duitseres het niet zagen! Hehe ik had frisse lucht nodig!! En ging ff naar buiten tot mijn ontzetting wemelde het van de mieren op het terras. Straks maar eens ff kijken wat daar op internet over staat.En kijken of het jachtseizoen al open is……………
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien deponeren ze alles wel naast de pot...
Enfin je hebt er weer een onderwerp bij om in een verhaal te gieten... |
Hum een zaak met een luchtje er aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:36
|
|
|
PETRA411 schreef: | maarterug naar topic jullie...het is maandag, en ikmoet een hoop dingen doen in huishouden.... gets ha ha warom word alles zosnel vuil,vies,moet ikiedere dag de wc schoon maken? dat doe ik trouwens zonder badmuts... misschien beter met? |
WC = pot waarop je kunt zitten om te …… en te ……. en met een waterbak om reinigen
Dat doetie dus zelf dat schoonmaken!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 25 juni 2012, 10:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik weer
op welke graden stand hoort nu een koelkast gekoeld te zijn? |
Ik denk 90 graden tov de vloer ongeveer ! maar dan wel waterpas. dat kan een paar graden minder of meer zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:40
|
|
|
HEIDE115 schreef: | dat was ff tussendoor voor onze YES!!!!
|
ja en bedankt!!!! Ik zie er tegen op het vervolg waar ben ik aan begonnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ......Op zoek naar een Eskima???? Of een ijsberinnetje???
Maar ehm.....ontopic maar weer!!
Op naar huishoudelijke vragen..... wie biedt?? |
€ 5.-
|
|
Naar boven |
|
|