Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 18:43
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Kom naar barneveld daar schieten ze nog volop |
Vanavond ben ik alleen, maar heb daar geen moeite mee... ""Tante komt u naar ons...we gaan carbid schieten!!!"""
Nee.dus Ineke blijft thuis....
Het vuurwerkslachtoffer van vorig jaar stond ook alweer voor op straat.... Met een bril op....
Daarvoor moet je eerst een oog missen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 17:31
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
[quote=GERRIT084] We zitten al lang te wachten op een serieuze bijdrage...van 1 van de mannen... Dat verhoogt natuurlijk ook weer de scores voor DE LEUKSTE MAN OP CM....
Nou Gerrit...doe je best...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 14:19
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik ga de redactie vragen om me onlid te maken...ik kan niet op tegen jullie... |
Zoek mannen versterking, dan sta je niet zo alleen tegenover die vrouwen!!
(beken het maar...je vind het maar wat leuk!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 13:01
|
|
|
Noodgedwongen...de binnenstad in te moeten gaan....omdat mijn bril een pootje mistte...en dat tot de ontdekking komen dat de winkel op oudejaarsdag dicht is...
Alleen even de supermarkt in te moeten voor goudrenetten.... (O ja neem ik meteen een bos bloemen mee....)
Drie stappen buiten de supermarkt tot ontdekking komen...dat ik de bloemen niet heb betaald!!!!!!!!!!!
Wat erg.... Ben niet betrapt maar wat voel je je dan een A#*&&*($*&^....(en nog een beetje meer)
(er was nog een weg terug...zo dat ik nu toch prettiger naar die bos kijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 12:51
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ff serieus ,
Ik zal jouw nooit veroordelen hoe je eruit ziet en als ik naar foto van jou zit te kijken, trouwens valt het reuze mee, je ziet er best gezellig er uit!
Over veroordelen gesproken, ik weet goed wat het is. Ik ben heel erg fors geweest. Ik ben ruim 30 kilo al kwijt!
Jij bent wie je bent Frank, de binnenkant van de mens is belangrijker dan de buiten kant, het gaat niet om hoe je eruit ziet, het gaat erom wie jij bent! Jij bent een gewoon gezellige man die ons (beetje) plaagt!
Groetjes |
Weet je hoe gezellig uitziende mannen zijn??? HEEL...gezellig!!!
Weet je dat stevige mensen ...de gezelligste mensen zijn??? Weet je...dat heel veel mannen helemaal geen hekel hebben aan een wat steviger vrouw??? Weet je wat vrouwen plagen is??
Vrouwen het ook niet zo erg vinden als een man wat steviger is??? Je daar tenminste HOUVAST aan hebt????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 09:34
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Klopt...maar je wordt hier geleerd NOOIT...over WE te spreken...vandaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 09:31
Onderwerp: Filmfreaks
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb weer lekker terug kunnen duiken in mijn kinder jaren Annie, the sound off music enz enz.... |
Geweldig...zou ik ook gedaan kunnen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | was nogal moe dus pataje stoofvlees voor mij, de snackbar zit aan de overkant |
Wel makkelijk...maar zou voor mij gevaarlijk zijn... (ze zullen namelijk ook wel ijs verkopen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:21
|
|
|
Het is te vroeg, maar aan de andere kant...maakt het wat uit... Ik eet .....OLIEBOLLEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:19
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heh??? Jij ging toch vanavond wokken met iemand. En diegene is J of ik niet..... |
Steen...het werd hem AANGEBODEN!!!!!! Maar het werd niet AANGENOMEN!!!!
En dat...is onlief!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter. Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden |
MEID...wat leuk...alweer Oma....wat een rijkdom!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:37
Onderwerp: onzekerheid
|
|
|
Mijn wijkouderling zou zeggen...ga inderdaad maar zingen of bidden... Daar hebben al die boze krachten een hekel aan!!!
Sterkte hoor...God hoort!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:28
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, ik plaag nu eenmaal graag, zeker wanneer ik iemand graag mag
Maar vooruit dan...als jij betaald, wil ik wel mee gaan wokken...
Heb ik dat nou toch echt geschreven? |
Josina....geloof me...hij doet het niet...Ook ik heb het aangeboden...en ik meende (nog steeds) het echt....!!! Misschien ben ik niet te ONLIEF genoeg...
Zo wordt je natuurlijk nooit de enigste leuke man op CM Frank!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 16:08
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nu sta je in vette letters in mijn zwarte boekje en wie daar in komt is enorm onschattig...voila |
Oei...wat eng...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 16:07
|
|
|
Het Kerstconcert van 2e kerstdag bekeken en beluisterd van Andre Rieu... Wat mooi....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:04
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit. |
Ja...dat kan...dat is niet leuk, maar zelfs die vrouwen...hoeven geen serpenten te zijn...zelfs een goed hart kan er nog inzitten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 11:09
|
|
|
Fijn Frank...dat je dat hier laat weten.... DAT...is eerlijkheid!!! Maar natuurlijk ook best moeilijk als je dit mee moet maken.... Maar ook dat je ondanks dit...weet en ook schrijft...dat je daardoor niet alle vrouwen over 1 kam scheert.... Geweldig mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 23:36
Onderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
|
|
|
Vriendschap???
Na een dag als vandaag..waarbij je er even helemaal doorheen zit... Even iemand bij je te hebben, waar je je hart even tegen kunt luchten... Je boosheid...je verdriet...je verhaal even kwijt kunnen...
Dan zit je nu wel weer alleen, maar je hebt even een klankbord gehad... Maar dat je juist weer raad...hulp...advies hebt gehad... Dat was voor mij weer even belangrijk in en met een vriendschap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik heb gedaan vandaag?
Lekker helemaal niets!!!
Alleen lekker computeren, lekker liggen lezen, alleen wat ik leuk vind en waar ik zin in heb!
|
Helaas bestaat mijn leven niet uit deze dingen alleen Shanita... Een mens moet meerdere dingen doen...ook helaas de minder leuke..
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 27 december 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:24
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | alleen sites zoals de deze hebben een beetje aandacht voor de singles...ze verdienen er wel maar goed, dat nemen we er maar bij. Je moet maar eens als singl op reis gaan en in een hotel verblijven. Dan betaal je bijna zoveel als voor 2 personen...aandacht voor de singles??? Pfffff, laat me niet lachen... |
Frank...juist voor een eenpersoonskamer betaal je juist extra toeslag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | [/b]'k zou zeggen ...... ga eens een keer met em de afwas doen |
OMDAT?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee meneer Frank de snelle manier is rijst koken! Gehakt rullen een uitje erdoorheen, nasi kruiden en lekker gebakken ei erbij lekker en simpell! |
Eerlijk gezegd...vinden wij het zo..op jouw manier...het lekkerst... Maar ja...er was kipfilet van gisteren...(en de rest) en ook dan zijn we weer tevreden....(nasi anders...heet het dan) (het was heerlijk)
Frank...er is nog een ruime maaltijd over...die ik uit kan en mag delen onder de arme en behoeftige mensen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:28
|
|
|
JOL252 schreef: | oeh mijn kruidenboter van de kerst (mix roomboter/zout/peper/verse rozemarijn en oregano plus heel wat citroen- en sinaasappelrasp...
kan ook heel goed 3e kerstdag bij ander vlees |
Dat bedoel ik!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:19
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahaha.....kan ik niet zeggen......soep met rijst.....dan loopt bij mij alles gillend van tafel.....blijf ik nog met de kliekjes zitten....
eet ze!.... |
Gelukkig heb ik een dochter...die net zo makkelijk is als haar moeder... Er was kipfilet over van gisteren...champignons..paprika...uitjes... Zo maken we nooit de originele nasi, maar je kunt natuurlijk ook zeggen... Kan het bij elkaar??? En omdat we makkelijk zijn KAN het ook bij elkaar.... We zijn daar niet moeilijk in... Vandaar dat het LEEK op nasi... Dan is er nog een eter...die het eten hier als ""makkelijk"" typeert.. (hoef ik zelf niet te koken...zei die)
Het komt wel goed hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:25
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nahhh.....hier kliekjes van gister, met wat soep!... Geen zin om te koken vandaag..... |
Hier ook kliekjes...maar alles bij elkaar noem ik het NASSI!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 15:43
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Kabouter mag hier gewoon zeggen wat hij heeft ervaren hoor.
En ik waardeer eerlijkheid!
Zegens Kabouter, en blijf je zelf en eerlijk!!!! |
Natuurlijk mag iemand eerlijk zijn Shanita...maar dan blijft het toch nog zo....
HOE...zet je iets neer...hoe zeg je iets....???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:27
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn. |
Ronduit grof...Ook al zou je van minder leuke contacten hebben gehad...vind ik het niet erg netjes hoe je dit beschrijft.. Maar vertel eens....hoe ben jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:39
|
|