ChristianMatch

Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Dus jij voelt altijd eerst aan iemands oren?
Bij ons mag dat niet ... noemen ze handtastelijk worden of zo iets Gefrustreerde smiley

En er zijn ook geen vrouwen bij ons op het werk die op CM zitten. ( volgens mij) Lachende smiley

nee visser daar heb ik een hele goed kijk op of ze daar al droog zijn

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:27

VISSER278 schreef:
Je snapt zeker wel dat ik blij ben met die weekenddiensten. Lachende smiley

mm valt bij mij op het werk niet mee op de 150 vrouwen zijn er maar 8 mannen, En met de gene die al droog achter hun oren zijn wil ik absoluut geen date
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:14

Toen ik net thuiskwam met de laatste boodschappen voor mn 2 zonen die thuisblijven.
Lekker VAKANTIE Lachende smiley

noujamoetnogwelffhethuisstofzuigeneninpakken
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Humor

COOTJE711 schreef:
Een 'probleem' voor de liefhebbers....Knipoog smiley

Je rijdt in een auto, met constante snelheid, met aan je
linkerhand een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerwagen, met dezelfde
constante snelheid, waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.

Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto, ook met
dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helikopter, vlak boven de grond,
ook weer met dezelfde constante snelheid.

De vraag:
Hoe kun je stoppen, zonder dat er ongelukken gebeuren?
Geschokte, onthutste smiley

ja wekker loopt af zodat je wakker wordt uit je nachtmerrie
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: kreet van de week

COOTJE711 schreef:
Wees scherp in je blik, maar zacht in je oordeel...

Een hele mooie!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 21:05
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

WILLEMIJN232 schreef:
Nou, ik heb de hele discussie van gisteren gemist en wilde toch wel even reageren omdat het om mij ging tenslotte
Engeltje smiley

ja dat snap ik helemaal
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:36
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ERIKA129 schreef:
Daarom eet ik dus geen zuurkool vind het niet te pruimen Kotsende smiley
Eh wat eet ik vandaag? geen idee heb geen smaak en geen zin en niks nie Boze smiley

Ziek?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: "Recht op leven..Vanaf wanneer .......Tot Aan....????

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat je dat nooit voor een ander in kan vullen en je weet ook nooit hoe jij gaat denken.....grenzen worden nog wel eens overschreden is mijn ervaring zeker als het over kwaliteit van leven gaat.........is ook een discussie tegenwoordig he? Zorg kost veel geld, moet je iedereen behandelen? Moet iemand van negentig nog een nieuwe heup? Nou ja, als het je moeder is en ze is nog viefjes waarom niet? Maar zo'n heup levert zijn geld waarschijnlijk niet op........

Helemaal waar Willemijn zulke dingen moeten echt per persoon bekeken worden. En kwaliteit van leven kun je niet in geld afmeten
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

Ben een beetje verbaasd dat dit topic nog steeds loopt. Op een gegeven moment is alles toch wel gezegd denk ik. De ene christen is tegen roken de ander tegen yoga een ander is tegen de kerstboom en weer een ander tegen vrouw in het ambt enz. Allemaal keuzes die je zelf maakt vaak onder invloed van je kerkgenootschap en opvoeding. We kunnen het over al deze dingen met elkaar eens of oneens zijn, maar we moeten ons niet verbeelden een beter christen te zijn omdat je anders denkt dan die ander. En iets anders uit de Bijbel haalt als die ander
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:10
BerichtOnderwerp: Met elkaar de bijbel door

CARMEN073 schreef:
Geen bijbellezen in de vakantie? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Je kunt gewoon insteken als je terug bent en de reacties staan gewoon op t forum he.

Ja wel bijbel lezen natuurlijk maar niet internetten, ja ik haak daarna wel in
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:04
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

haha ja je kunt natuurlijk fff tussendoor hand in hand naar de Hema. Maar als jij die ander continue aandacht moet geven klopt er iets niet denk ik. Je moet nog wel je eigen ding kunnen doen. Maar als zijn knuffel behoefte veel hoger is dan die van jou lijkt me dat wel heel lastig
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 15:13
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

HANNAH810 schreef:
ah, juist lekker joh; proef je de zuurkool niet meer.

ik gooi er ook nog bananen en een berg kerrie in; super!!

Waarom zou je zuurkool eten als je die niet wil proeven?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 15:11

PETRA944 schreef:
ha ha enge buiktasjes.... nee nee dat is niks. Zieke smiley das een afknapper, heb je een date en komt hij met zo,n tasje ha ha. je hebt ergens ook wel weer gelijk, zolang je maar jezelf mag, en kan blijven en niet samen indezelfde regenjas moet lopen zoals die ene carbatjee zei, daar zou ej toch nachtmerries van krijgen, samen in de zelfde regenjas, of iedere avond hand in hand op de bank eh, als ik nou alle negatieve dingen ga schrijven over mannen is het hele probleem opgelost. wil ik geen man meer ha ha

Samen in de zelfde regenjas Verliefde smiley
Elke avond hand in hand op de bank(of nog beter in zijn armen) Verlegen lachende smiley
Geweldig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 15:03

CARMEN073 schreef:
Oke we gaan ervoor.

Iedereen is vrij om in te steken waar en wanneer hij/zij wil. Niemand is natuurlijk verplicht om de hele rit uit te zitten. Feel free anytime you like.

Het lijkt me goed om niet al te lange stukken per keer te doen. En dan de te lezen stukken per maand in het topic te vermelden.

Zullen we zondag 2 september beginnen?

Ik wil wel meedoen maar ben eerst een week op vakantie dan
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 15:02
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

ANNA415 schreef:
Tja en als ie met de chips in z'n neus peutert is het weer geen multitasken Zieke smiley Kotsende smiley Knipoog smiley

He bah Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:25
BerichtOnderwerp: Avondmaal/(volwassen) doop

JOL252 schreef:
Dus het delen van brood en wijn was onderdeel... en een samen delen tussen de gelovigen. Zou hier ook een leider/voorganger opgestaan zijn of was het gewoon een rondgeven aan elkaar...???

Nou ja van de 1e keer weten we natuurlijk dat de Heer Jezus de leiding nam
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:13

SHANITA130 schreef:
Dit bedoel ik dus.

haha ja je hebt gelijk Shanita vaak weten we drommels goed wat we zouden moeten doen, alleen komt het er om de een of andere reden niet van
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 10:03
BerichtOnderwerp: wonder? wonder!!!

WILLEMIJN232 schreef:
Gaat er niet om of iemand streng of rechtvaardig was maar hoe je als kind naar je jeugd kijkt.....Wil helemaal niet zeggen dat iemand dan niet aardig of goed was........

Hoe bedoel je dat Willemijn Zeeland schrijft over haar vader
lief streng en rechtvaardig en dat vinden haar broers en zussen ook.
Dan denk ik : goede vader dus, maar jij denkt dan iets anders????
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 23:55

MARIO216 schreef:
Avondmaal kan ook thuis gevierd worden, na de kerkdienst, wanneer het avondmaal is die zondag. Aanwezig moeten zijn één diaken, één ouderling, en de predikant.

ben jaren naar de Vergadering van Gelovigen geweest daar hebben ze helemaal geen diaken geen ouderling en al helemaal geen predikant
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 15:24

ROELANDE345 schreef:
Klopt niet helemaal Josina:
De anticonceptiepil werkt door de ovulatie te blokkeren, en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting zou plaatsvinden. Bovendien maakt de pil het slijm van de cervix dikker, waardoor het sperma moeilijker bij de eicel kan komen.

Dit (simpel weergegeven)staat gewoon in de bijsluiter van de pil.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:17

WILLEMIJN232 schreef:
Het is geweldig maar leidt het tot een volledige relatie?

Ja dat is natuurlijk heel goed mogelijk, Ik heb inmiddels al meer dan een jaar een relatie, hoewel deze op dit moment niet zo eenvoudig is door ernstige ziekte van mijn vriend
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:08

CHATULIEM619 schreef:
Helaas, Wmijn. Als verliefdheid echt toeslaat is het vaak veel heftiger op onze leeftijd., Je bent niet te oud om verliefd te worden...

helaas Smiley die vol vragen zit
Zo'n heftige verliefdheid zet misschien wel je werled op zn kop maar is geweldig
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 12:54

CHATULIEM619 schreef:
Misschien kun je een antwoord geven, ik ben nl. verbaasd over hoe die Avondmaal beleefd wordt. Bij de eerste gemeente had men elke keer als ze samenkwamen avondmaal. Het hoorde bij elke samenkomst. Bij jullie is het dus een heel speciale dienst met een aparte voorbereiding. Wat is daar de achterliggende reden van?

Houdt jij in jouw kerkdiensten elke keer het avondmaal? De 1e 40 jaar van mn leven ging ik naar de Vergadering van Gelovigen, daar vieren ze elke zondag het avondmaal. Vond het echt heel moeilijk eerst in de evangelie gemeente maar 1 keer in de maand
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:38

WILLEMIJN232 schreef:
Jij vind dat zo ,maar vinden ervaringsdeskundigen-kinderen- dat ook?
Je moet altijd oppassen om je eigen mening niet tot DE mening te verheffen.

Ja en zeker als mensen op de een of andere manier beschadigd zijn er daardoor nu hulp nodig hebben. Je kunt toch niet voor een ander invoelen hoe erg zn leed is?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:22

CARMEN073 schreef:
Oke; thnx voor de tip!

Maar lijkt het je ook leuk om hierover met elkaar van gedachten te wisselen op dit forum?

Mij wel
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:21

WILLEMIJN232 schreef:
Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley

ja we zitten wat dat betreft gek in elkaar je kunt soms afknappen op iets heel belangrijks inderdaad, maar ja vaak is het ff wennen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:17

TEAPARTY711 schreef:
zo snel mogelijk.

Ik heb ervaring met christelijke datingsites.
Heb vroeger hele leuke dates gehad.

Maar A) de persoon is altijd anders dan jij je voorstelt, B) je word verliefd op je eigen fantasie C) het kan online reuze klikken, maar als de deur opengaat dan kan het zijn van oh,...euhm... ok... even wennen,.... hoop ik.

Dus zo snel mogelijk af spreken, het liefst binnen een week of 2. Anders krijg je van alles in je hoofd. En je moet niet gaan voor 'de kill' je kan ook gewoon gezellig gaan voor een kop koffie, dat moet de insteek zijn.

p.s. thuis afspreken is echt geen goed idee, spreek af in een cafe, spreek van te voren af voor een half uurtje, want als het niet klikt of die ander is een beetje weird, dan zit je er mee opgescheept. That will mess up your day. haha
Een half uurtje, echt niet meer, is er opeens die superklik en ga je head over heels, dan kan je er nog wel tijd aan plakken.

En wees echt voorzichtig met de informatie die je geeft, ik hoorde eens van een vrouw dat een gozer opeens bij haar in de dienst stond op zondag.... tja.....
Dat gebeurde op deze site.

Ik heb zoveel t-shirts ik geef ze gratis weg, hahaha

Haha je kunt het leuk schrijven. Ik heb het ook altijd zo gedaan, totdat ik de DATE tegenkwam. Vanaf de eerste seconde verliefd tot over mn oren.
Nu date ik nog wel eens maar alleen om te kijken of hij of zij aan mn vriendenkring toegevoegd kan worden
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 11:00

CARMEN073 schreef:
Ik heb juist het tegendeel beweerd en probeer ook nu duidelijk te maken dat
zo'n houding niet klopt.

Chat spreekt hier over een wonder in het leven van een klein kind; kennelijk ervaart hij de moeilijkheden van dit kind wel als 'echt probleem'.

De problemen die ik hierboven heb omgeschreven worden door hem geclassificeerd als "moeite hebben met je vaderbeeld".

En daar val ik over.

oke dat is in een ander topic las ik later,jouw reactie boven kwam een beetje vreemd over
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:25

JOSINA022 schreef:
Ff voor alle duidelijkheid: de pil zorgt ervoor dat er geen ovulatie is, er kan dus helemaal niets bevrucht worden!
En de bloeding die er in de stopweek is, is een ontrekkingsbloeding van het baarmoederslijmvlies en dus geen normale menstruatie!

Het wordt pas anders wanneer je het hebt over de morning-afterpil. Die zorgt er idd voor dat er geen innesteling kan plaatsvinden van een eventueel bevrucht eitje.

Klopt niet helemaal Josina:
De anticonceptiepil werkt door de ovulatie te blokkeren, en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting zou plaatsvinden. Bovendien maakt de pil het slijm van de cervix dikker, waardoor het sperma moeilijker bij de eicel kan komen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:08

CARMEN073 schreef:
Geweldig!! Ik begrijp nu wat je bedoelt met "echte problemen"!

Citaat: "ja, dat is jouw interpretatie. In het echt ben ik echt wel begaan met mensen met echte problemen. "

Ik had het in mijn onschuld over kids die:

- op 8-jarige leeftijd mij niet durven aankijken omdat ze denken dat zo gruwelijk 'slecht en verdorven' zijn; omdat hun eigen moeder en broers dat beweren;
- 6 en 8-jarige leeftijd dagenlang met chips op de bank hangen omdat hun vader weg is en hun moeder aan het plafond hangt en zij niet weten wat zij daarmee aan moeten (en ik overdrijf niet);
- niets meer praten omdat ze dagelijks door moeder en zusjes in elkaar geslagen worden;
- op 6-jarige leeftijd alleen maar kunnen huilen omdat hun moeder wekenlang in het buitenland zit en zij alleen in huis achterblijven;
- geen contact hebben met hun (pedofiele) vader in de gevangenis; hun moeder rond de kerst hebben zien sterven, hun oudste broer in de gevangenis niet kunnen bezoeken, door de kinderbescherming niet alleen uit huis maar ook in het buitenland geplaatst worden zodat ze volledig ontheemd raken voor zover ze dat al niet waren;
- door vader, broers, zwagers, kennisen, vrienden, sexueel misbruikt worden;
- op 9-jarige leeftijd uit hun leefomgeving gerukt worden en vervolgens in koffer moeten leven van 'gastgezin naar gastgezin' waarbij contact met hun dierbaren onmogelijk is.

Ik kan nog wel doorgaan.

Maar heel fijn dat er iemand met een 'echt probleem' door jou geholpen is....

Omdat er altijd wel iemand met een erger probleem is telt jouw probleem niet?
Zal het tegen mn zoon zeggen, zn rugzakje kan wel opgezegd en hij hoeft niet meer naar de psychiater voor hulp want hij heeft geen echt probleem .
Lijkt me niet
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 85 Volgende
Pagina 59 van 85