ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:31
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JOL252 schreef:
kijk je gewoon raar terug Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ha ha ga ik doen. lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:30
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...dus? Hoeveel kinderen breng je dan uiteindelijk mee?

Smiley die vol vragen zit Denk niet dat die grote nog mee willen, nadat ze jou op me facebook hebben gezien Twijfelende smiley maar die blikken met gehaktballen komt goed, die bewaar ik speciaal voor jou... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:30

HANNAH810 schreef:
allemaal lekker meenemen, petra!!

we nemen springtouwen, ballen en wat al niet meer mee, en ze vermaken zich nog het meest met de mesttorren en takken.
genoeg vermaak dus.

mijn slogun is; wie gezellig kan doen, kan meedoen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

ik zou het in elk geval erg leuk vinden als er gezellig veel kids komen!

Die van mij zijn al heel groot hannah,kleinste van 5 gaa t op za naar zijn vader, die van 14 en 15 hebben voetballen en brandweer en dan komt het vanaf 20 jaar...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:20

SHANITA130 schreef:
Leuk idee van jou! Lachende smiley

ha ha ga vanmiddag na de kerk, kijken wat ze zeggen..... Twijfelende smiley en als ze me raar aan kijken , van eh wat een stom idee, na ja dan denken ze dat maar, ik heb gedaan wat ik op me hart kreeg.En zo ben ik nu eenmaal en ha ha vind die pubergroep leuk, zit vaak tussen ze in de kerk. en daar zitten ze heel oprecht, en als de preek t elang voor ze duurd, komen er hier en daar telefoons te voorschijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:16
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

GERRIT084 schreef:
Nou dank je de koekoek, het spreekt wel voor zich zelve, als je alle ervaringen van cm bij elkaar zet.
Volgens mij zijn ze vroeger wat vergeten te zeggen in de kerken, trouw tot een eeuwig scheid, i.p van tot de dood ons scheid.
Het is onderhand de normaalste zaak van de wereld, als men zegt, ik ben gescheiden, dan dat je zegt ik ben vrijgezel.
Dus mag een (vrij) mens, het ook eens, eens zijn met nog een ander vrij mens volgens mij is dat hier een buitensporige gedachte.

Volgens de meerderheid niet, als je al wat zet wordt je ter verantwoording geroepen door derden.
Komt natuurlijk wel omdat we tegenwoordig wel alles normaal vinden, en geoorloofd, wat vroeger nog geen optie was.
Als er ooit nog geschiedenis boeken komen over de 20ste eeuw, zal het wel worden de eeuw waarin alles veranderde, en alles kon en mocht.
Maar ben toch echt wel bang, dat tegen die tijd de stekker er uit gaat.
Sodom en Gomorra waren zo slecht nog niet!! zou het er nu beter aan toe gaan?

je zou ook kunnen zeggen geen monogamere man of vrouw die jaren heeft gevochten in het huwelijk, door gaand in slechte tijden, vergevende, helpende, tot het bittere eind. ondanks je omgeving die zegt, ga weg,red je zelf. vecht je eenzaam door omdat je de belofte trouw heel serieus neemt in goede en slechte tijden, tot het bittere eind.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:09
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

ha ah reactie op een verkeerd topic. stom Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
PETRA373
op zondag 17 februari 2013, 09:11
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:10
BerichtOnderwerp: Liefde is een werkwoord

prachtig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:26
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

SHANITA130 schreef:
Ja, men weet ook niet hoe moe ik ben...

Ja, want de ene keer ben ik het niet en de andere keer wel..

Huilende smiley, smiley in tranen

Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:23

ERIKA129 schreef:
Is het ook en het nadeel bij mij was dat ik een ontzettende doordouwer ben en zoiets had van niet aanstellen en doorgaan huplakee iedereen is wel eens moe.. Totdat je lichaam zegt tot hiertoe en niet verder....
Altijd moe zijn is lichamelijk maar ook geestelijk een zware belasting.... Maar goed maar weer doorgaan he Knipoog smiley

ach erika, wat je nu schrijft herkenbaar van me dochter, en iedereen denkt ach moe, maar merk dat ze echt echt moe is, niet luek meer, handicap in het leven.je wilt graag, maar je lichaam werkt niet mee. liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:19

SHANITA130 schreef:
Hai Zeeland!

Ja, dat ken ik. Bij een ander zoo netjes, ja ik heb ook schoonmaakwerk gedaan, op scholen, in ziekenhuizen, en bij mensen thuis.

En ja, ik had een tijdje dat ik zooo netjes was in me huis, en ja, nu heb ik er op de een of andere vreemde manier zoveel moeite mee.

En dat vind ik zelf vreemd....het zou dan 'verstand op nul en gewoon doen' moeten worden.
En ja, ik weet ook, áls ik dan een paar uur dit en dat en dat heb gedaan, ben ik zo blij en gelukkig...

Ik begrijp mezelf niet meer...ik kan me er bijna niet toe zetten...en als het voor een ander was wel nu, en ja, het trucje wat ik altijd deed met mijn administratie, net doen alsof het voor de zaak was waar ik weleens voor had gewerkt, ja dát lukt wel...nu nog even toepassen op me huis, objectief kijken wat er moet gebeuren.

goed idee, doe als of jij effe gaat schoonmaken als beroepsschoonmaakster bij jezelf in huis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:18

ERIKA129 schreef:
Is ook geen pretje vooral omdat door de goegemeente moe zijn wordt gezien als aanstelleritus Gefrustreerde smiley
Nu ik na heeeeeel lang eindelijk weet dat ik totaal geen slaaphormoon heb kijkt men er opeens anders na, zo van pfffff moet er niet aan denken om niet te kunnen slapen ben al moe als ik één nacht niet slaap!!!
Nou doe dat een jaar of twintig niet en je weet hoe moe ik ben Knipoog smiley
Maar ik klaag niet hoor ga vrolijk verder (voor zover dat kan)

Lijkt me heel vervelend , best erg, zie het aan me dochter met schildklier problemen, altijd moe en moe je door de dagen slepen, is best zwaar volgens mij
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:10

lijkt me heel erg niet goed kunnen slapen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:39

JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag,
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:31

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ha ha Verlegen lachende smiley Kussende smiley petra daar maar weer es wat gaat doen en soms zo graag sommigge hier mag plagen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:28

BERENDJAN590 schreef:
Ik ben wakker maar lig nog plat straks tas in pakken voor nachtje ziekenhuis.
Slapende smiley

als je toch in het ziekenhuis bent.... ha ha ha ha 1 prikje op een plekje en 1 sneetje ha ha ha ha ha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:09

hmmm zal ik die 8 van mij meenemen en op Boze smiley afsturen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 10:43

SHANITA130 schreef:
Met me moeder gebeld, afgesproken dat we vanaf nu enkele keren per week bellen.

Verder niet veel, ja, film wezen kijken as usual, bij vriend op de hoek.

Ik voel me veel beter nu ik weer contact met me moeder heb, veel meer energie.

Ja, haar vergeef ik wel, ja ze was ook slachtoffer; het zou wel raar zijn als 2 slachtoffers van dezefde @#$# en @#$%$#@ elkaar in de haren blijven vliegen.
Dus, ik ga weer, Van Harte, met haar om.

Ondertussen ben ik erg blij voor Petra en BerendJan! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Nou dit was het, luitjes, ik ga nog ff lezen en dan mijn nestje in. Slapende smiley

Vind dit heel knap van jou Shanita, en ja je moeder is ook een slachtoffer van hem geweest ergens, maar om dat in te zien en te vergeven, van jou is heel erg knap en moeilijk geweest denk ik, want het is dezelfde moeder die je niet redde uit een situatie in haar machteloosheid en jou daarmee tekort heeft gedaan. Niet met opzet , maar het niet aankunnen vand e situatie, dingen niet door hebben denk ik dan he
en dan denk ik aan mijn eigen moeder die ik wel es om hulp heb gevraagd met me broer en me gewoon niet geloofde en alles ging gewoon door,is bij mij een lange weg geweest om te begrijpen dat mijn moeder de waarheid niet aankon, ondanks duidelijke signalen en haar te vergeven. dus ik denk dat ik jouw situatie een beetje kan voorstellen(( oke dan maal zoveel keer erger en beschadigende) hierin en vind het heel knap van jou, dat je dat inzicht hebt. geniet vand e mooie momenten die je nog met je moeder kan delen, doe ik ook. Mijn moeder praat er niet gauw over, over het verleden, heeft het een paar keer gedaan en oh wat een verdriet had ze, wat voelde ze zich rot dat ze niet had ingezien, niet had geholpen dus zei het is goed mama, denk dat jouw moeder ook een beetje die gevoelens heeft. denk he.... liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 09:02

BERENDJAN590 schreef:
Ik ben wakker maar lig nog plat straks tas in pakken voor nachtje ziekenhuis.
Slapende smiley

zie je frank, nieuwsgierigge... alleen....... lag ik in bed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:56
BerichtOnderwerp: kreet van de week

FRANKT627 schreef:
Vertel God niet hoe groot je probleem is, maar vertel je probleem hoe groot God is.

wauwwww frank die ga ik opschrijven en op me ijskast plakken ofzo dankje geweldigge spreuk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:54

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...nu drink ik alleen nog water...ik wil geen overronde b..illen... Boze smiley

gets heb je het nu over die dingen waar s.....n uit komen, he bah en dan mag ik van jou het sch..t woord niet zeggen, begin nu gruwelijke dtails voor ogen te zien Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 08:18

FRANKT627 schreef:
Alleen? Knipoog smiley

nee met zoontje van 5 in bed Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 07:13

JOANNIE702 schreef:
ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen.................... Clown smiley

welkom Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 07:09

ik het op mijn hart kreeg om een stukje getuigenis voor de pubers in me kerk te schrijven. iedere week is er een nieuwsbrief dacht misschien iets om een brief erbij te doen met die getuigenis voor de pubers die nog zo zoekende de zijn en zoveel moeten leren.
ik het spontaan schreef, na kantoor vand e kerk heb gebracht en gezegd, geef maar aan de leiding met de mede deling, kreeg dit op me hart om dit voor ze te schrijven en laat het aan de leiding over wat ermee te doen, desnoods gooien jullie het in de prullenbak, bid maar tot god of het een goed idee is.
ik best benieuwd ben wat morgen de leiding tegen me zegt in de kerk, misshien denken ze wel ehhhh, wat stom idee Smiley die vol vragen zit ma ja, ik zie wel hoe ze morgen reageren. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 06:54

te vroeg wakker geworden Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 05:43
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Zo weinig verschil???
Geef maar broodje slang dan...wel curry erop graag!!

tja als adam nou die slang destijds op de barbeque had gegooid Twijfelende smiley had
een hoop ellende gescheelt Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:33
BerichtOnderwerp: kreet van de week

ZEELAND736 schreef:
Niemand kan vluchten voor zijn hart.
Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt.

(een geweldige boodschap....nu nog toepassen)

heel mooi zeeland Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:26

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...oh oh oh...ik wil die gehaktbal wel eten maar niet wanneer je die gemaakt hebt tijdens een bepaalde periode...ik hoef geen gehaktbal waar het kwaad is ingeschoten...ik haat kwaad Boze smiley

geloof me deze zijn uit blik, door iemand anders gemaakt, ( dezelfde fabrikant die hondenvoer in blik maakt volgens mij, maar gewoon eten wat de pot schaft Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:24

BERENDJAN590 schreef:
uit blik Engeltje smiley

ha ha ha jaa die uit blik uit me gangkast . lol enfin zal dit topic niet vervuilen verder, hoop dat er veel cm ers ook gaan en ik neem wel gehaktballen mee uit blik. lol
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:21

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik eet echt niets meer van de BBQ...no way...

oke, neem ik wel een gehaktbal voor jou mee Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:18

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...breng jouw BJ maar mee om als boksbal te dienen...ik kan niet komen de 20ste april want dan moet ik naar een begrafenis.

die stel je maar effe uit, als ik eindelijk es kom na de pn verwacht ik wel jou te zien kip eten enzo
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 76 Volgende
Pagina 58 van 76