Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 19:21
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ze vraagt hoe ze kan voorkomen dat de splinters haar om de oren vliegen
volgens mij krijg je die spiegel er nooit heel af
heb het ook eens geprobeerd en die sneuvelde ook |
Dit lijkt mij een hele goede tip. Deze gaan wij proberen. En inderdaad die spiegel gaat er nooit heel af en iemand hem laten vasthouden terwijl een ander hem er af probeert te halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 14:26
Onderwerp: Gebed gevraagd
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Morgen om half vijf moeten mijn ouders bij de internist zijn, we weten nog niets.... |
naar he die onzekerheid, hoop dat er morgen in elk geval duidelijkheid komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:19
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ook dat....hoewel die chocoladeletters? Dat lukt wel.... Vinden jouw kleinkinderen het niet vreemd dan? Of zijn ze nog te klein? |
ja die chocoladeletters zijn natuurlijk altijd lekker, maar ja een reep is meestal voordeliger dus die laten wij zolang mogelijk links liggen.
Mijn oudste kleinkinderen zijn nu 3 dus die zullen zich er wel van bewust worden. Ben benieuwd weer een nieuwe fase leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was net in de supermarkt en zag al chocoladeletters en pepernoten liggen! Ik vroeg mij af of dat niet een beetje vroeg is???? En hoe breng je dat naar kinderen die nog een goed geloof hebben in de Sint????? |
Wij houden al jaren bij op welke datum de eerste pepernoten in de winkel liggen (familietic) En al jaren is dat op de 1e zaterdag in september ook dit jaar zag ik ze in Zeeuws Vlaanderen op maandag in Vlissingen in de Kruidvat, maar door andere gezinsleden gespot in Amsterdam op vrijdag al nota bene. Record dus!
Ja en hoe blijf je ze lekker vinden tot 5 december
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 11:21
|
|
|
mijn autistische zoon heeft een kledingkast die al jaren door wordt geschoven van broer op zus en nu dus bij hem staat. 't Is een handige kast maar voor hem zijn er 2 nadelen aan; Hij is blauw(volgens hem moet dat zwart zijn)en een van zijn zussen heeft er ooit op een creatieve manier spiegeltegels opgeplakt. En om dat laatste gaat het nu, hoe krijgen we die er af zonder dat de glasspinters je om de oren en in de ogen vliegen? Want die spiegels moeten natuurlijk netjes recht onder elkaar
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 10 september 2012, 11:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 23:21
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , ik durf het Zeeland haast niet te vragen maar in principe zou ik genoeg hebben alleen aan die linkse . Zou me dat ook de helft aan verzendkosten schelen? |
Dat lijkt me toch wel Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 20:09
Onderwerp: Gebed gevraagd
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Graag zou ik jullie willen vragen te bidden voor mijn lieve vader. Vandaag zijn ze bij de huisarts geweest, de huisarts heeft een vermoeden dat mijn vader darmkanker heeft, gezien de uitslagen van het bloed. Een dezer dagen moet hij naar de internist en worden er scans gemaakt, tot nu toe leven we in onzekerheid. Graag gebed voor hem........ |
Heel veel sterkte voor jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , serieus. Dennis kwam binnen ..... Pa , ik zie een jonkie. Dus zoeken en nog es zoeken en jawel hoor . Op den duur zagen we wel 3 jonkies. Dus het was wel heftig ineens .... een drieling erbij. |
Mag je wel flink wat extra vis vangen met 3 monden erbij om te voeden. Maar van harte hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:22
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
DJES101 schreef: | Gedachtens....(zucht)
Je vraagt aan iemand zou jij voor mij iemand op kunnen halen van vliegveld....het is zo slecht weer! Diegene is pas geslaagt met zijn studie ,en niet zolang geleden zijn rijbewijs gehaald. Je vraagt nog even netjes na of ook de ouders het goed vinden ....,en ja ook zij vinden het goed! Later op de avond gaat de telefoon ,er word medegedeeld dat er een auto ongeluk heeft plaats gevonden ,en mogelijk de personen in de auto familieleden zijn. Je gaat zo snel als mogelijk naar het ziekenhuis ,wat je daar aantref is niet in woorden uit te drukken ! Duizenden gedachtens gaan door heen ,schuldgevoelens ,angst ,verdriet en pijn.. Na een heftige strijd van twee dagen overlijden de twee familie leden die in de auto zaten... De dagen erna ..gedachtens zovele...vragen zonder antwoorden ... Je kan niet meer denken...probeert er te zijn waar je zijn moet .. Je probeert je te verschuilen voor familie leden ,wil met niemand praten want jou gedachtens zijn als...als...en ik ben een moordenaar... In al deze strijd en gedachtens krijg je na een paar dagen het behaalde diploma en de onkosten rekening toegereikt ,met de boodschap zo vergeet je nooit wat je van ons heb weggenomen !! En door dit alles heen de kracht vinden ..gedachtens ...ik wens ...!! De kracht en geloof zien te vinden UIT GENADE niet WAAROM ...maar WAARTOE LEIDT DIT ALLES HEERE !! |
Wat afschuwelijk Djes bah ik word er naar van nu ik dit lees. En ik kan me je schuldgevoel wel voorstellen maar jou treft natuurlijk geen schuld. Heel veel sterkte. Ik zal voor je bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 19:07
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Yep , Roelande treft het wel hè in onze provincie. |
Ja ik heb het zeker getroffen het was echt heerlijk. Jammer dat het afgelopen is. Heeft me wel verbaasd dat er zo weinig Zeeuwen op het strand waren steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 18:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Hm misschien moet je in vervolg gewoon de chatbox verhalen kopieren en bestandje maken en opslaan en als het gebeuren voorvalt kan je dat terug lezen en hier plaatsen. Want nu is het ja en nietes verhaal wie wel of niet gelijk heeft.
Wie het gelijke heeft God ziet het hart aan. Hij is de Camera van je leven 24 uren per dag elke seconde
Hem kan je niet bedriegen of liegen niets. Hij weet wat je denkt en gaat doen
Elke stap die je maakt en doet
<><
Zwaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 20:24
|
|
|
Lekker de hele dag aan het strand in Zeeuws Vlaanderen. En nu genoten van een mooie zonsondergang bij mn eigen strandhuisje o het strand bij Groede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 september 2012, 09:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Tuurlijk ik kom er zo aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 22:35
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
JANS221 schreef: | die sterke vrouw staat hem vast wel bij in zijn lijden..... |
ja als ie zo lijdt is dat ook wel nodig hihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:52
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Route.... An der schönen blauen Donau
door ons genaamd: tour 'd Donau |
ah die wil ik ook nog altijd eens fietsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | beter huren we dan een groepsaccemedatie zon ding die ze ook altijd huren met schoolkamp. |
ja goed idee kunnen we ook een corvee lijst maken
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 31 augustus 2012, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:15
|
|
|
PETRA944 schreef: | hakbijl, vuurkorf in de tuin en de fik in die deur. wel opletten dat je witte steentjes niet vies worden en geen naaktslakken, spreeuwen en reigers mee verbranden |
he ja Die optie had ik nog niet aan gedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Goed zo
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja. |
He Visser was jij diegene die die nare mail terugkreeg van Petra niks van aan trekken hoor ze is echt wel lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 18:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Goed zo
Maar ik dacht , misschien neemt ze Petra wel mee . Die wil altijd nog een keer gaan vissen in zeeland , is altijd benieuwd naar de zeeuwse waslijnen , dus ja. |
He Petra das wel een idee samen op vakantie als we dan allebei al onze kids (met aanhang) meenemen? Echt gezellie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja maar ja , jij heb ook geen strand in je huis . |
jij wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:28
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Was't ook vooral de berg af..... |
ja super welke route heb je gefietst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:23
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fietsvakantie door Oostenrijk achter de rug...slechts ruim 300km gefietst Super de luxe mooi land... enne... nèt gedaan alsof ik een goeie conditie had... |
klinkt heel leuk Cootje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben niet nieuwsgierig , was pure belangstelling.
Maar waak maar goed over je dochter en je kleinkind. Zeeuwen ? ........... het is een raar volkje hoor. Dat zegt Erika tenminste altijd. |
Als een leeuwin visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat snap ik. Maar even een vraagje .... gaan er nog CMmers mee ook met je naar Zeeland?
Visser is altijd wel nieuwsgierig naar die cm-uitjes |
oho wat ben jij schieuwnierig!! nee hoor mijn dochter van 33 gaat mee en mijn kleinzoon (haar kind)van 1,5 j allebei nog vrijgezel, maar bij die kleine duurt dat vast niet lang meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet niet of het écht huishoudelijk is maar toch maar even de vraag. Heb hier een buitendeur liggen die naar het stort moet. Past niet in de auto , heb geen aanhangwagentje , is te zwaar om op de fiets onder m'n armen mee te nemen . Hoe krijg ik die daar? In stukken zagen gaat niet want er zit nog een ruit in. Op het dak van de auto gaat ook niet want ik heb geen imperiaal of dakdragers. |
volgens mij heb je een paar mogelijkheden; -deur zelf hergebruiken als schutting of iets dergelijks -ruit er uit slaan en in de glasbak en dan toch in stukken zagen -op gratis af te halen zetten (en dan hopen dat iemand hem komt halen) -Kennis zoeken die wel aanhangwagen heeft en wil helpen -laatste optie en duurste op laten halen door vuilstortdienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 16:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | O, morgen ben ik niet thuis ....moet dan ontbijten . |
kijk komt dat even goed uit ik ben morgen ook niet thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 augustus 2012, 15:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ... t is maar waar je van houdt. Ik vind oren nou niet zó geweldig om naar te kijken . Maarruh , waarom ben je nog niet in Zeeland als ik vragen mag. De zon schijnt hier lekker alleen je waait wel bijna uit je hemd. |
ja visser ik moest eerst nog werken vandaag en inpakken enzo maar ik kom er aan hoor Morgen
roelande@diezoalkanziendat vissertje behoorlijkdroog isachter zn oren
|
|
Naar boven |
|
|