Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 17:02
Onderwerp: Homohuwelijk.
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik herken me goed in je verhaal, Petra. Heb zelf ook behoorlijke tijden van armoede gekent. En dan maar met 4 kinderen in plaats van 7. Dat ik de waarde van geld omrekende in hoeveel broden ik er voor kon kopen. Er waren weken bij dat ik met minder dan 20 gulden rond moest zien te komen met z'n zessen. Maar ook ik kan getuigen dat de Heer altijd is blijven voorzien. Op de meest wonderlijke momenten als je van niemand iets had te verwachten (behalve van de deurwaarder) kreeg je weer iets. En soms ook raakte er iets gewoon niet op. En deurwaarders? Ik heb in die 19 jaar van m'n eerste huwelijk maar 2 deurwaardersbrieven gekregen. En die gingen nogalliefst over een rekening die betaald was. Dat alleen al mag onder die omstandigheden een wonder heten. Inderdaad is de verleiding om iets te stelen er dan soms wel. Je MOET er echter niet aan toe geven. Ook dat zijn keuzes die je sterker maken is mijn ervaring. Gebed heeft me enorm geholpen om niet te stelen. Maar ik kan iemand die in (brood)nood zit niet veroordelen. Ik weet hoe het voelt. |
mooi en herkenbaar Ik persoonlijk vind het nooit erg het ontopic gaan maar sorry voor degene die het niet leuk vinden, dus ontopic maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 15:27
|
|
|
en over geloof: ik geloof dat wat in de bijbel staat waarheid is, en ja soms is het moeilijk te bevatten, paulus ging na de gevangenis, werd bevrijd, jacobus ging later en die werd niet bevrijd Paulus werd gestenigd en stond daarna op en liep verder, stefanus werd gestenigd en overleefde het niet. en soms worden er kinderen genezen in jezus naam maar in de tweede wereldoorlog, werden er tig kinderen na de ovens gebracht.
Dan zou je kunnen denken in sommigge gevallen: waar is god? waarom god? vragen, waarvan we de antwoorden niet aankunnen, die we later wel ooit begrijpen denk ik. Net zoals me kleuter van 5 niet alle dingen van hoe de wereld in elkaar zit aankan, kunnen wij niet alles bevatten hoe de geestelijke wereld in elkaar zit. Blijft over een vertrouwen in gods woorden, voor de mensen die god een beetje kennen. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 15:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Leuk is dat gelijk gezegd word dat ik vind dat je dan een gebod mag overtreden. Zo komen de verhalen weer heerlijk in de omloop. Nou ja dan maar heiden, wel een verloste. Ik gaf alleen maar aan: hoe zou je handelen en hoe denk je nog over dat gebed als je honger hebt en bloedjes van kinderen thuis om te voeden en je bent verder kansloos.
Ik denk dat wij niet in de positie zijn om te oordelen over iemand met honger, dat is iets wat wij hier niet of nauwelijks kennen maar ik denk dat het je tot van alles drijft. En leuk al die wonderverhalen maar in de meeste gevallen gebeurt er niets en zul je als mens toch moeten overleven. En ik denk dat ik nu iets uitspreek wat veel lieve christenen wel denken maar niet hardop durven zeggen.
Jol, taboes zijn er om te breken. |
Sorry Jol , als je me schrijven zo oppakt. En om je vraag te beantwoorden, die situatue heb ik gehad met 7 kids thuis, ex die zich niet liet uitschrijven, dus geen uitkering die je kan aanvragen. vervolgens met je laatste geld de huur betalen, maar hoe je ze te eten moet geven? Ik ben toen gaan bidden, niet stelen en god voorzag. Dus zo handel ik. stukje eigen ervaring, dus ik probeer me zoveel mogelijk aan gods geboden te houden, hoe de omstandigheden ook zijn. Wil niet zeggen dat ik nooit geen geboden overtreed, blijft een leerschool geloof in de praktijk uitvoeren en ik zou nooit iemand veroordelen die wel dan gaat stelen, is heel begrijpelijk. het enigste wat ik met me schrijven wil duidelijk maken is vertrouw op god, houd je vast aan zijn woorden en beloften, zouden die niet worden vervuld en me kids bijna dood gaan van honger , zou ik ook gaan stelen denk ik. Zoals ik al schreef, hoe zit het met al die mensen die dood gaan van de honger op sommigge plekken in de wereld? Ik heb ook niet alle antwoorden daar op. En wel die wonderverhalen, kan je toch niet omheen, zo vertelde iemand ooit over iemand die na vluchtelingen kampen reed met te weinig rijst, de zakken werden aangevuld toen ze met lege vrachtauto na het volgende kamp reed. ma ja da,s ook beetje taboe, wonderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 14:56
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En in Zeeland Petra! Veel verder hoeven we niet he? |
klopt, zeeland
Yeahhhh heb net me aangifte voor de belasting gedaan , krijg geld terug. yeahhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 12:58
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De midweek met de kinderen gaat door...zojuist geboekt... O wat heerlijk....heb er reuze veel zin in...hoop daar mijn verjaardag te houden...
Aan zee...en in alle rust... |
gaaaf, leuk zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 11:05
|
|
|
ROADY558 schreef: | Edit:
Ik had mezelf voorgenomen niet meer deel te nemen aan zinloze discussies over het geloof, op een een of ander internetforum waar je niemand ECHT kent...
Deed ik het toch weer... |
heb ik toch net jou weggehaalde woorden gequete...... Zijn geen zinloze woorden, woorden hebben kracht. Misschien leest 1 iemand het ooit in een positie van gods verbod overtreden? stelen? of op god vertrouwen? Wanneer die persoon door jouw schrijven, kiest voor op gods woorden vertrouwen hebben die geschreven woorden, mooie gevolgen . denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 11:03
|
|
|
ROADY558 schreef: | Dan blijft het gebod gewoon van kracht. Dan nog heb je geen excuus om te gaan roven. Ik geloof niet dat God dat dan ineens wel zal zegenen. Wel geloof ik dat God zal zegenen als je JUIST in die omstandigheden trouw blijft aan Zijn Woord en beloften. |
Er staat in de bijbel dat je je geen zorgen moet maken, dat god je de dingen geeft die je nodig hebt, dus als je geen eten hebt voor je kinderen, ja dan loopt de tegenstander om je heen. Begrijpelijk en makkelijk om na de supermarkt te gaan en wat te stelen. Toch overtreed je een gebod, de geboden zijn er om ons te beschermen. Je steelt, gevolg, je zet een deur open voor de tegenstander. je kan ook op gods woord vertrouwen en ermee na god gaan, mijn ervaring is dat god dan wel degelijk voorziet op de mooiste manieren, het een uitdaging is, een avontuur om met je zorgen dan na god te gaan. En ja god voorziet dan, en je krijgt meer dan je vraagt. Je gaat bv met je laatste geld wat tomaten kopen voor een lading kids, kleine moeite om je vinger onder de weegschaal te houden met afwegen en genoeg tomaten te kopen voor al je kinderen, inplaats van 2 die je in stukken moet delen, zodat ieder toch wat heeft.Je neemt je voor om er maar twee te kopen van je laatste kleingeld, je aan gods geboden te houden. toevallig vind je tien euro op de grond onderweg na de supermarkt, zodat je niet alleen voldoende tomaten kan kopen maar nog veel meer. Ik geloof niet in toeval, maar in een god die dingen laat toevallen. Wanneer het zo hopeloos word met geen eten verwacht ik dat god de broden uit de hemel laat vallen net zoals in het oude testament in de woestijn. Zo kan ik zoveel ervaringen vertellen, geen mooiere uitdaging ook dan je laatste geld bijna uitgeven, nog tig dagen eten moeten kopen en je laatste drie euro aan een zwerver te geven. geen betere verzekering ook om je tienden te geven, dan zet god de hemel voor je open en geeft wat je nodig hebt. Er zijn genoeg getuigenissen van mensen die god voorzag in tijden van nood, kinderen in china die iedere keer weer een volle pan met rijst hadden, toen hun ouders werden meegenomen en de chinese overheid dacht, we zetten de bewakers om hun huis en laten de kinderen van hun uithongeren . Een bekeerde moslim die moet vluchtten , dagen lopen zonder geld, iemand tegen komt en hem wat geld geeft en iedere keer dat hij het geld uitgeeft, heeft hij het weer nieuw in zijn broekzak, net zolang tot dat hij een veilig onderkomen heeft gevonden waar voedsel is. en nog veel meer getuigenissen.
En ja hoe zit het dan met al die kinderen die dood gaan van honger in sommigge landen? Ik heb niet overal de antwoorden op, wel een vertrouwen in god door eigen ervaringen, zou niet weten wat ik in die positie zou doen, in eerste instantie op god vertrouwen, me ondanks alles aan zijn geboden proberen te houden. Mijn ervaring is dat god je geeft wat je nodig hebt, heb je 7 kinderen, geen geld, nog twee weken waarin je ze te eten moet geven? niet stelen, ga na god en hij voorziet.
Toevallig zat ik over het schrijven na te denken, dat jol schreef, dat je in die positie wel mag stelen, een gebod overtreden. Kom op cm om erover te schrijven en zie dat jij roady ook al hetzelfde in korte woorden hebt geschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 08:35
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Op de tafel staan 40 gekookte eieren klaar in afgeknipte wc rollen. Ze moeten nog afkoelen en dan verven met me zoontje van 5. Heb er een hele maffe foto van gemaakt voor me familie facebook, als je ze allemaal zo ziet staan lijkt het wel of er aliens ofzo op me tafel zijn geland. Dus verven vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 08:31
Onderwerp: Goede Vrijdag
|
|
|
mooi Jol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:20
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:51
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ik een oud boek aan het lezen ben over getuigenissen van vervolgde cristenen in de sovjet-unie van hermann hartfeld 1 getuigenis is zo mooi dat ik me ziek uit bed sleep om het met jullie te delen gaat over een cristen in een werkkamp in de jaren 60 in een kamp in siberiie, erg koud daar en hij weigert na het werk te gaan, een mijn verderop als cristen wegens de rustdag.omdat hij zich aan gods geboden wil houden. Hij word met een zeel en touw achter een vrachtwagen gebonden en meegesleurd, na de mijn, over de wegen , door de koude sneeuw, de chauffeur probeert zo zacht mogelijk te rijden, iedereen vind het verschrikkelijk(behalve natuurlijk de kampleiding)
Stukje uit het boek wat deze cristen,stoljarov over deze ervaring zegt:
Ik keek na de blauwe hemel broeder, en weet je wat ik zag?Jezus aan de rechterhand van god. En een grote vrede en zaligheid vervulden mijn hart, zodat ik niet eens merkte dat ik aan die zeel achter de vrachtwagen aangesleept werd. Ik merkte de sneeuw helemaal niet op die door me jas en broek drong. het leek wel of de engelen me op hun vleugels droegen en christus zelf waakte ervoor dat ik me nergens aan stootte. Het was een geweldig gevoel, een gevoel zoals ik nooit eerder gehad heb. Ik was iedereen zo zielsdankbaar dat ik dit om christus wil, mocht ondergaan. Om zijn naam ben ik immers hier. Ik had wel kunnen opspringen en iedereen, de opzichters inclusief, willen toeroepen: ik houd van jullie beste mensen. Ik was onzegbaar gelukkig mijn god van aangezicht tot aangezicht te mogen aanschouwen. En weet je, broeder, jezus christus, die aan de rechterhand van god stond, volgde met met zo,n liefdeveolle blik tot aan de plaats van het werk, dat ik gewoon stom verbaasd was dat we er waren, zo kort had het na mijn gevoel geduurd.
petra, die onder de indruk was van dit lezen end acht wauwwww. en aan stefanus moet denken, zo iets heeft stefanus zich misschien ook gevoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:47
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.
Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft. |
Goed gezegd en ja ook de persoonlijkheden moeten bij elkaar passen. het hele pakket moet kloppen. en beter laat je niets op een forum merken.... of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:37
Onderwerp: verschuilen mensen zich soms achter god ?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Al het goede komt van God, door het Nieuwe Verbond het kwade niet meer. God beveelt de Liefde en men moet een drievoudig snoer smeden door een zegen over je relatie te gaan vragen als men zover is dat men voor elkaar kiest om het leven verder mee te delen, te trouwen dus.
Dat huwelijken mis lopen is om vele redenen en de meesten van ons hebben toch hun best gedaan om het te doen zo as verlangt word. Helaas worden we vandaag de dag overstelpt met eigen ik voor op, als me in een soap niet vreemd gaat (ivm kijkcijfers), hoor je er niet meer bij. je kunt nu al datingsites bezoeken waar je buiten je huwelijkse plichten even met een ander aan de slag kan (verandering van spijs doet eten toch?)
Zo kun je een heel poos doorgaan hoe wij langzamerhand meer leren m eigen ego te strelen en zo vergeten wat we in liefde zijn begonnen.
Met het excuus ik hou niet meer van jou, trekt men de deur achter zich dicht en vergeet wat men zo in de vernieling heeft geholpen. Kleine kinderen die zich zelf toch mede de schuld geven (maar we hebben hun we verteld dat het niet hun schuld was, maar ze doen het wel).
Als God Zijn zegen geeft over een huwelijk wil dat zegen dat Hij daadwerkelijk betrokken wil bijven bij Zijn kinderen (wij dus). Dat het verkeerd gaat is absoluut niet Zijn schuld en kunnen we ons niet gaan verschuilen dat Hij het zo gewild heeft. Wat Hij wel wil is dat we in liefde met elkaar omgaan, maakt een partner misbruik van zijn/haar positie, en gaar de ander domineren, door niet aan plichten te voldoen, za Hij zich er niet mee gan bemoeien, maar met verdriet zien, dat men niet gehoorzaam is aan wat Hij wil. Als men verliefd is dan os de andere alles, iefde is mooi en kan mooier worden , maar schop je ego onder de kont en ga voor de ander, geef en krijg ipv geef en neem.
Schuilen bij God mag en kan, als je verdriet hebt en Zijn hulp nodig hebt, maar geef hem niet de schuld van je eigen falen, dan schuil je verkeerd |
mooie reactie pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 15:49
|
|
|
en eigenlijk was de bedoeling van mij van dit topic om te communiceren over hetgeen op alle gebieden, niet alleen in een relatie. petra, die effe genoeg gelezen heeft over relaties en de wil om verder te gaan etc. en me es effe terug trekt van cm een tijdje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 15:45
Onderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?
|
|
|
JOL252 schreef: | Het zou zelfs wreed zijn als je het daar niet meer over zou kunnen of mogen hebben. Het is een deel van je leven en heeft je gevormd tot waar en wie je nu bent. Vaak zijn er sprake van kinderen uit je vorige huwelijk dus word je sowieso geconfronteerd. Er zijn zelfs misschien littekens die nooit zullen slijten omdat je keihard met het leven in aanvaring bent gekomen.. maar die kunnen wel eretekens worden en hoeven absoluut een volgende relatie niet in de weg te staan. Integendeel, als je van elkaar houdt neem je dat inclusief. Dat het geen overheersend probleem moet zijn mag duidelijk zijn, een nieuwe relatie verdient een eerlijke kans ...... |
Klopt, inderdaad wreed als je het daar niet meer over zou kunnen of mogen hebben, vooral voor de kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 15:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als je relatie mislukt ligt het niet aan jou maar heeft het God niet behaagd? Dit vind ik nou juist verschuilen,de verantwoordelijkheid volledig bij God leggen. |
Zo komt het op mij ook over en kan zijn ook gewoon dat blijkt dat je toch niet zo bij de ander hoort. Dan denk je misschien god heeft me deze partner gegeven, eh zou het echt, jij werd verliefd etc. en na tijdje blijkt dat die gene niet echt bij je past. Dat heb je met een datingsite, je date en na een tijdje met elkaar omgaan ontdek je misschien dat je toch niet zo bij elkaar past. Heeft soms niets met god te maken, of wil, of bindingsangst . En het kan ook aan jou liggen of de ander, dat jullie gewoon niet zo bij elkaar horen. Als het iemand was die god voor je geschikt vond dat zou het wel goed gaan. Denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik hebben gegeten zeker...
Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen... |
aaarghh, ik heb bij het hek van school op de grond gezeten , me afvragend waar ik moest kotsen als ik het niet meer binnen hield. En dat op zo,n mooie dag. grommmm Ik heb een hekel aan ziek zijn, en echt wat erg voor menden die echt ziek zijn, heel lang, misschien de ziekte niet overwinnen. Petra die zodra ze weer wat fitter is, ook de hogedruk es uit de schuur gaat halen, leuk en nee komt niet door die gehaktballen, die bewaar ik nog steeds voor jou, voor met de pn, uit blik zijn lang houdbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:49
|
|
|
Het voordeel daar van is, en die kans maak je al snel, niemand weet iets van je, dus je kan ook zeggen bv, ik woon vrijstaand. En voor dat ze er achter komen, dat het een kartonnen doos is, op één of ander buiten gebied, is dan ook aanwezig, en je liegt niets.
ha ha geweldig omschreven Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:48
|
|
|
JOL252 schreef: | Klinkt een beetje als Gods wil tegenover onze wil? (Onze wil staat over het algemeen in de christelijke wereld in de verdachte hoek van "werelds en vleselijk", hoe leren wij ooit vertrouwen, denk ik wel eens, dat Hij ons vrijheid heeft gegeven en hervorming van ons denken. We mogen de ruimte innemen.) God gaf ons autonomie, keuzevrijheid en is het niet per definitie met ons oneens. Aan ons de vrijheid om onze wil te toetsen... Zijn woord en geest er bij betrekken, het liefst mag Hij voorgaan maar het zicht op Hem is vaak onttrokken... |
Mooie reactie Jol. Ik denk trouwens dat als je samen met god loopt door het leven, je wil ook wel veel overeenstemt met gods wil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:36
Onderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat mij wel opvalt in deze discussies, dat als je mee gaat, dan is het goed, ga je er tegen in, en ben je het niet helemaal eens, dan is er iets niet goed. Waarom stelt men het dan nog ter discussie, als er geen tegengas gegeven mag worden, je zou het eigenlijk onder elk onderwerp moeten zetten, niet reageren als je het niet met het standpunt eens bent. |
Ik vind dat als je tegengas geeft, anders over bepaalde dingen denkt blijf schrijven, interessant om anderen hun mening te horen en daar kun je van leren, je beziet een onderwerp van verschillende belevingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:54
|
|
|
Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:50
Onderwerp: Luisteren
|
|
|
luisteren, soms vertelt iemand iets en kun je inderdaad beter alleen luisteren, zijn er geen woorden voor, we zijn geneigd om proberen woorden van bemoediging te zoeken, maar heb ervaren toen mijn dochter haar dochtertje verloor, dat ik maar 1 ding kon doen, wat ze nodig had, luisteren en luisteren en in de stilte bij haar zijn, zonder woorden. Alle woorden die sommiggen ter bemoediging gaven, goedbedoeld, sloegen nergens op. vond ik dan... luisteren, daar had ze wat aan.
En vooral blijven luisteren als iemand voor de zoveelste keer haar of zijn verdriet vertelt en niet zo iets stoms zeggen als, het leven gaat door, heb je het nu nog niet verwerkt Of ik ken iemand en die had nog veel erger bla bal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 23:17
|
|
|
iemand had het vandaag met me over verschuilen achter god en geen eigen verantwoordelijkheid nemen, dus vroeg me af, doen sommigge mensen dat? Ik zelf heb niet de indruk dat je je eigenverantwoordelijkheid kwijt bent bij god, of dat je je verschuilt bij god, wel dat ik bij hem schuil, maar verschuilen nee. ken god eerder als iemand, van kom op, sta op en ga, ik ga met je mee, niks verschuilen. Hoe zijn jullie ervaringen erin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:19
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nog steeds Peet...nog steeds..... Net nog wezen kijken......jeemig.......wat zit het er netjes op.... aankomende week het gezellig inrichten..... |
wauw, wat goed, dat je zo mooi kan behangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:30
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278 |
ontopic weer, sorry willemijn
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op zondag 3 maart 2013, 11:31
|
|
Naar boven |
|
|