Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 09:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOL252 schreef: | Volgens mij als ze op zichzelf gaan wonen ... tot dan is het met polstok in hun kamer binnenkomen en handen voor je ogen, als je er even moet zijn... |
Ja ik heb er eentje bij die was zo'n smeerpoets had een bordje zwijnenstal op zn deur geplakt. Hij was al in de 20. Kocht een huis Ging samenwonen Toen ik daar voor de 1e keer kwam zei hij; ma je schoenen uit we willen het hier netjes houden!! HAHA ik wist niet wat ik hoorde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Liefst tot 12 uur op bed blijven liggen en te beroerd zijn om een stofzuiger door het huis te halen, laat staan z'n eigen kamer op ruimen. |
Ja je moet eigenlijk een bordje op zo´n tiener plakken + werk in uitvoering Hij is bezig iemand te worden en dat kost zoveel energie.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:05
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
Bedankt zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee hoor......ze zijn gewoon hoogst irritant.....maar gaat over geloof me.... |
ja lief is die van mij ook echt niet!!
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:44
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je het hier neerzet vertellen ze het ook niet verder hoor....... |
tuurlijk niet dat blijft geheim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 21:32
Onderwerp: De wet
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was vandaag in een dienst van de Evangeliegemeente en zat daarna met de voorganger(oudste heet dat) een kopje koffie te drinken en die vertelde mij ook dat ik in zijn ogen behalve het wedergeboren wel een goed mens en ook wel een goed christen leek te zijn...... Toen verteld eik hem weer dat ik hem zonder zijn wedergeboren ook wel een aardig mens vond maar hem te weinig kende om daar het oordeel christen aan te geven......Je komt daar nooit uit die verschillende zienswijzen en dat moet je gewoon accepteren....... |
ja dat bedoel ik ik denk dat we hetzelfde bedoelen en het om de een of andere reden anders noemen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 21:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 20:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oei oei, en hoe vaak op een dag start je cm op? geen zes keer per dag toch zeker he!! |
zo vaak mogelijk natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 20:27
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik sluit me bij de vorige 'schrijvers' aan; please haal die plaat weg Zwaantjuh
Hoewel ik er natuurlijk geen last van heb met mijn breedbeeldscherm, maar ja niet iedereen is zo modern als ik ben |
Ja of wij zijn veel armer dan jij
wil ook wel zon scherm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 19:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lees mijn profiel, daar heb ik er een duidelijke omschrijving van gegeven Roelande..... |
ja als je weet wat je ermee bedoelt zal het wel duidelijk zijn maar ik kan me er nog geen voorstelling van maken hoe je wel een christen kunt zijn en niet wedergeboren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 19:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies, het is belangrijk hoe God je ziet, wedergeboren of niet...... En niet wat jij vindt Chatuliem of denkt te vinden of te denken.... |
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar jouw antwoord op Rolfs vraag aan jou eerder in dit topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 19:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Worden ze ooit weer lief dan??? Daar ben ik,eerlijk gezegd,wel aan toe.......... |
Hij is vast nog wel lief maar wil het niet laten merken Ja jongens worden later weer heel lief voor hun moeder. Die van mij (ook 16) is net zo denk ik laatst was ik 9 dagen weg geweest en hij was alleen thuis met zij n (autistische) broer. en toen ik terug kwam hebben we wel 2!!! hele avonden samen in de kamer gezeten. Toen was ie echt lief!! Dus misschien is dat een tip
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 19:17
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | En ook eventuele partners die wat minder van knoflook houden |
ja altijd je partner (desnoods stiekum) knoflook voeren
niet door de koffie dat proeft ie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 17:57
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | bij vergrootglas van je computer kan je beeld verkleinen na 100% dan heb je het hele probleem niet.
<><
Zwaan | Ja dat heb ik natuurlijk al gedaan maar als het er helemaal op staat kan ik de letters niet meer lezen en met een vergrootglad vind ik niet handig. Vind het jammer van het topic voor mij wordt het zo bijna niet leesbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 16:50
|
|
|
hoi Zwaan doordat jij er van die grote illustraties bijzet zal deze hele pagina van dit topic (en andere)voor mij niet meer te lezen zijn. Het wordt nml zo breed dat het niet meer op mijn laptopscherm past. Dan zal ik dus heen en weer moeten scrollen met elke zin. En met zo'n grote lap tekst voel ik daar niet zo veel voor. Misschien kun je hier in vervolg rekening mee houden?
Alvast bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 15:04
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zo is het ook...er moet een knop om.. Vorig jaar vond ik de knop van stoppen-met-roken... Het is me niet tegengevallen.... Nadat ik echter een dikke 10 kilo aankwam...werd ik daar niet vrolijker van.. Natuurlijk doe je dat zelf...door die... niet/meer/sigaret...zocht ik het in iets anders...Maar 2 knoppen tegelijk kon ik niet aan... Toch is het weer mis gegaan...ik rook weer...(door de frustraties van het aankomen en stress) Ik ben namelijk wel degelijk een emotie eter!!! De dokter vertelde me...dat even meer aankomen...minder risico's met zich meebrengt dan het roken... Shaken is voor mij een optie...ooit viel ik met Herbalife 20 kilo af, maar te duur voor mij...Maar je hoeft geen keuze te maken uit je eten want er is een shake... In clubverband...zie ik even niet zitten..maar een controle of ik toch echt mijn best doe heb ik eigenlijk wel nodig.. Toch geeft Weight Watchers ook een goed resultaat...en moedigen de afvallers elkaar vaak aan...dan geeft power om door te gaan... Op 7 september gaat de roken knop weer om...(Ik kon het toch???) Gelukkig ben ik verder goed gezond...ondanks mijn gewicht... Het roken ben ik banger voor...dus staat bovenaan. Inmiddels ben ik ook alweer 4 kilo kwijt...of ik lijn?? Nee, maar in plaats van een stuk chocola...of de overgebleven roze koek..(ben een zoetbek) is er nu...de sigaret...(ja...is ook duur!!!) Ook drink ik te weinig...dus staat er nu een volle pot Pu-R-thee.... Die moet aan het eind van de dag leeg zijn...(kan bijna niet weg want je moet haast een wc op je rug meenemen...) Ik weet het...ik kan het...maar knopjes vinden...DAT IS HET!
Enne...Jans ik vind het knap dat je 1stukje chocola kunt eten...! Lachen die ander stukjes je dan niet toe??? Nou bij mij wel hoor...en ze praten nog ook en ik kan ze maar op 1 manier het zwijgen opleggen... |
Hoe ist met stoppen met roken? Is dat nog gelukt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:51
|
|
|
FREEDOM929 schreef: | Mijn persoonlijk antwoord op jouw vraag is: Iedereen die gelooft dat Jezus Christus voor zijn/haar zonden is gestorven en dat Hij na drie dagen weer is opgestaan, zodat onze relatie met God is herstelt en wij de hemel mogen binnengaan is naar mijn mening een christen. Iedereen die dat gelooft is naar mijn mening wedergeboren.
Ik zeg het voor het discussie gemak even heel zwart wit en kernachtig. |
Ja dat is eigenlijk ook hoe ik denk dat het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:50
Onderwerp: Met elkaar de bijbel door: Genesis
|
|
|
Gen 27 Een mooi voorbeeld van het heft in eigen handen nemen. Rebekka en Jacob zijn bang dat God zijn belofte niet na kan komen, door de actie van Izaak. En bedenken zelf een list. Hoe zou het afgelopen zijn als ze dit niet gedaan hadden? Jacob moet nu wel op de vlucht en zal zijn moeder wiens lieveling hij was nooit weer zien. Zij is gestorven als hij na jaren terugkeert. Zijn vader, die hier blijkbaar op sterven lag leeft dan nog. God heeft deze situatie gebruikt om Jacob te vormen en vrouwen en kinderen te geven. Voor mij onbegrijpelijk trouwens dat een zegen door list en bedrog gekregen niet meer herroepen kan worden. Zo'n grote autoriteit lag er in de woorden van Izak. Jacob erft hier de zegen van God aan Abraham Vervloekt is wie jou vervloekt en gezegend wie jou zegent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:31
|
|
|
ROLF230 schreef: | oh, dan begrijp ik nu je eerste vraag pas Roelande, je schreef nl. hoe kan iemand christen zijn en wedergeboren, maar je bedoelde ws hoe kan iemand christen zijn en niet-wedergeboren. Ja dat laatste kan niet. |
ja ik was het woordje niet vergeten zag ik later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Samen met zoon zijn kamer aan het veranderen,hij nadert de 16........langzaamaan wordt het een mannenkamer.......alle kinderspullen zijn weg.....tot hij zegt:mam,"knuffelkoe" mag blijven en die kleine voetbalschoentjes ook...........pfffff wat is dit ontzettend moeilijk en tegelijk zo mooi,mijn kind wordt een man!
Leanne,die stiekem de kinderspullen uit de container haalt en ze op zolder zet |
Ja geniet er maar van het is een hele mooie periode
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:24
|
|
|
FREEDOM929 schreef: | Haha, ROLF230 was me voor, inderdaad in Titus 3:5, 1 petr. 1:3 en 23 en Johannes 3 wordt goed uitgelegd wat wedergeboorte betekent. |
ja wat wedergeboren was wist ik wel maar voor mij blijft dan blijft de vraag staan kan iemand niet wedergeboren zijn en toch een Christen? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. En wat houd dat christen zijn dan in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 14:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoe werkt dat dan als je niet wedergeboren bent? En gewoon lid bent van een kerk en gedoopt-of misschien wel niet- maar je wel met volle overtuiging christen bent? |
Ik begrijp je denk je niet goed Hoe kan iemand christen zijn en niet wedergeboren??
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zondag 16 september 2012, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 13:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | Sinds de foto erop staat heb ik al veel kijkers gehad. Dus misschien gaat het lukken.
en ja ook vrouwen, heb ik wat aan |
ja ik heb ook ff gekeken
helemaal niet nieuwsgierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 13:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vanavond chinees, maar dan wel zelfgemaakt. Vanmiddag eerst Kaffee mit Kuchen, bedankt voor het recept Erika, hij is echt heerlijk! |
Ja die duitse Kaffee met Kuchen vinden mijn kids altijd zo geweldig lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 13:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag mij af waarom ik , als ik op mij Iphone CM open gelijk het profiel van Chatuliem krijg terwijl ik dat nooit aanklik??????? |
hahahaha Iphone humor??? Ik zie het voor me Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 13:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Geloof je nu echt dat mannen dat verschil merken |
De meeste mannen die ik ken wel( de 1e seconde al) maar misschien kun je er een paar voor de gek houden? doe je best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:06
Onderwerp: Adulterio oftewel Overspel
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd lees ik nergens dat iemand als door een bij gestoken reageert. Ik geef je in veel dingen gelijk, alleen denk ik dan, nu nog de praktijk... |
nee ik kan ook nergens zo'n reactie vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 22:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je haalt twee dingen door elkaar. Ik heb het over het oordeel van God, dus als je in de hemel komt. Als je Jezus aanvaard hebt als je verlosser is het voldoende. Maar dat betekent niet, dat we in ons leven geen zonden meer doen en daar vergeving over moeten vragen. Want elke zonde belemmert je in je geestelijke groei. Maar je mag wel weten dat je in Christus behouden bent.... |
nou dan begrepen we elkaar niet goed, en ben ik het met je eens
|
|
Naar boven |
|
|