Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Imme been gestoken door een Unidentified Flying Object dat zich in mijn broekspijp verschanst had! |
Ohoh!!! Kijk dan maar uit voor de groene mannetjes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:30
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik helemaal met je eens . Plus dat ik ook nog eens haar tuin mag onderhouden . |
Niet op het idee gekomen dan om daar vis(kweek)vijver in aan te leggen?? Kun je nog es zowel bij haar op bezoek, als je hobby uitoefenen...... 2 vliegen in één klap, zou je denken.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:29
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nou Chat heb borsthaar en mijn DE man niet. Dus dat is het verschil tussen hem en hem |
Wat erop zit kan eraf toch? Beetje kerel durft zich wel te laten harsen ofzo.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 16:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier momenteel wisselvallig. Paar buitjes gehad, maar tussendoor lekker zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:07
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Vandaag ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt, dus kijk uit! |
Gewoon even overdoen dan maar? Ff weer in bed, goed draaien, en dan met de juiste er weer uitstappen? En ehm...... misschien helpt het om tussen dat in- en uitstappen ff te blijven liggen?
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:04
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Ik ga blanco stemmen. Het vertrouwen in dat "zootje ongeregeld" in Den Haag is bij mij compleet weg. Toch wil ik invloed hebben, vandaar een blanco stem! |
Daarmee geef je idd aan dat je wel betrokken bent, en het niet eens bent met bijv. de procedure, en ook telt je stem mee in het opkomstpercentage. Je stem heeft alleen geen invloed op de verkiezingsuitslag. De partijen met de meeste stemmen zullen evengoed aan de macht komen. (voor zolang deze regering het gaat volhouden. Ik geef hem bijna 2 jaar )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 11:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat jullie het weer zonder mij moeten doen. |
Ga je nu al weer weg dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:00
|
|
|
INGE721 schreef: | Prei met een zuur sausje |
Prei met een zuur sausje?? Mag ik vragen waarmee je een zuur sausje maakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 23:51
|
|
|
Wat gezellig dat Mariska er weer is!!!! Wat hebben we ons k'nijn gemist!!
Welkom terug, dan ook!! (hoezo: slechtste moment?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:01
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow |
Oei, das balen!!!! Het blijkt een meer voorkomend probleem te zijn. Mogelijk kun je op deze site het antwoord vinden? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43172&start=60
Hopelijk lukt het om de strepen weg te krijgen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 22:34
|
|
|
Patat met een pikanto
Nu heel braaf aan het tomaatjes eten en worteltjes knabbelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:58
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ze houden zichzelf voor de gek Ik ben niet jonger dan 39, maar voel me wel jonger als 39 jaar dat dan weer wel |
Hm..... maar hoe voelt "39" dan? en hoe "hoort" het te voelen??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 20 augustus 2012, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 11:31
|
|
|
TINK100 schreef: | alle voorgande reacties even samenvattend met een vraagje: wat is normaal??
Ik voel me eigenlijk best normaal...maar ja, dat zeg ik......en een ander vind zichzelf ook normaal......dus: wat versta je eronder? |
Alleen het begrip "normaal" heeft al verschillende betekenissen......
De meest passende in deze is natuurlijk een aanduiding voor dat wat een groot deel van de mensen als passend/te verwachten ziet in een bepaalde situatie.
Daarnaast is het natuurlijk in de wiskunde ook nog es een uitdrukking voor de standaardwaarde.
Verder is het ook nog es zo'n boerenband uit de Achterhoek.
Daarnaast is het een paling van de gewenste dikte, en heeft het alles te maken met eten in de gevangenis, schijnt het.......
Volgens mij is het gemakkelijker om gewoon niet-normaal te zijn
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 20 augustus 2012, 13:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 11:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier gisteravond een paar lekkere buitjes gehad. De boel is weer lekker opgefrist, en nu weer warm maar gelukkig wel met een klein beetje wind erbij...... Nie gek nie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 11:19
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik vraag me vandaag af waarom er zoveel mannen in hun profiel schrijven dat ze er jonger uit zien dan ze zijn!!!??? |
Volgens mij kunnen wij, vrouwen, dat ook héél goed zélf vaststellen, mocht het idd het geval zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 13:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoe vrouwelijk wil een vrouw nog zijn tegenwoordig? Ik krijg de indruk dat ze liever een man willen zijn... |
Vertel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:59
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb net ook even op jouw profiel gekeken, gewoon ff kijken wie die persoon is die reacties plaatst hier misschien doet zij dat ook maar heeft ze een heel slecht geheugen |
Oke, dat zou het kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Sorry meid,de selectie is streng,alleen mensen die het verdienen krijgen in mijn kabinet een partner,weggevertjes horen bij het actievoeren,ik ga op pad met busladingen alleenstaanden......... |
Is het nu weer JOUW kabinet, ipv van Carmen?? Of ontwikkelt zich hier een CM-verkiezingsstrijd??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Suver nuver! Ik word liever in groningen dan in friesland nuver genoemd |
Hahahahahaha, begrijpelijk Dat iets goeds in Groningen in Fryslân lang niet zo goed is ...... geeft toch wel te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:29
|
|
|
vraag = antwoord geworden
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 18 augustus 2012, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:27
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | inderdaad steentje, de bedoeling was ruilhandel, maar aangezien Carmen de partijleider is, moeten we ons scharen achter haar plannen |
Oh.... maar in dat geval zal ik toch heroverwegen of 't nog wel GRRRRR gaat worden. Ik denk erg graag zélf na, namelijk. Kan dat ook best goed, al zeg ik het zelf. weer een statement voor het verkiezingsprogramma
Daarbij...... volgens mij had ik mij aangemeld voor vormen van de schaduwfractie...... Binnenkort maar eens een partijoverleg met de schaduwfractie plannen, Carmen? We gaan toch niet voor dictatuur, hoop ik??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 13:23
|
|
|
Belasting verlagen???? Afschaffen!!! We gingen toch aan ruilhandel doen, in ons verkiezingsprogramma??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 11:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oh is wel fijn om te weten ik ga daar binnenkort op vakantie |
Misschien handig om dan een satellietgestuurde wekker mee te nemen . Op die plaatselijke uurwerken hoef je kennelijk niet te rekenen
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 11:30
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Lappen tekst in stukjes verdelen zogenaamde alinea's. Dat leest pretigger en het is duidelijker. Je deelt als het ware een groot stuk tekst van jezelf of van anderen in in kleine hoofdstukjes.
Gevoelsmatig kan je aanvoelen wanneer je een nieuwe alinea kan laten beginnen. Dit is zeker handig voor kleine zaken die wel duidelijk moeten zijn. Dus niet bijvoorbeeld een boek om te lezen, dat is iets heel anders.
Men leest het niet, of niet meteen, om te beginnen. Vaak worden in fora lappen tekst aan elkaar zelfs overgeslagen, of het moet wel héél interessant zijn....
Dat is jammer....
Indelen in alinea's, stukjes, soort hoofdstukken, maakt het geheel veel aantrekkelijker om te lezen, of een begin te maken met het te lezen |
Hoi Shanita,
Mijn reactie was als tip voor Visser bedoeld, en hij kon er gelukkig wat mee.
Over die lappen tekst..... volgens mij valt mijn incidenteel wat langer stukje nog wel mee als ik kijk naar die ellenlange lappen over Ouweneel, het roken, misbruik, de hel en weet ik veel wat allemaal. Overigens niet verwijtend bedoeld hoor! .
Maar vind het wel een beetje vreemd om dan dit bovenstaande stukje te lezen...... Om je tegemoet te komen, zal ik toch ff in alinea's voor je zetten, ondanks dat Visser de boel inmiddels schoon heeft Het blijft tenslotte een huishoudtopic.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 11:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik neem aan dat de kerkklok altijd goed staat. Afijn , de muggen hebben nu wel een uur langer de tijd gehad om te overleven. |
Heb jij dan ook een vaste hetiszoenzolaatdusnugaikmuggendoodslaantijd?? ..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:42
|
|
|
GERRIT603 schreef: | oh, ik dacht dat het aan een boom groeide |
Oh?? mag ik een paar stekjes van die boom??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:41
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar zijn we weer , wie weet de oplossing. Mijn koelkast staat op max. koud en toch istie niet koud genóeg naar mn zin. Wat kan ik daar aan doen? |
En een bevroren fles cola..............geeft véééél poetswerk.....
En idd, een ideale koelkasttemperatuur is tussen de 3 en 4 graden.
Van de site www.witgoedreparatietips.nl: Mijn koelkast wordt niet meer koud.
Dit kan meerdere oorzaken te hebben. Om uit te zoeken waar het probleem vandaan komt, moet je uitzoeken wat nog wel funtioneert.
Als de compressor/motor nog wel aanslaat, betekent dat de thermostaat nog wel een signaal naar de motor geeft dat deze aan moet slaan. Deze motor moet het koelmiddel door de leidingen pompen zodat de koelkast koud wordt.
Als dit nog wel het geval is betekent dit dat het koelmiddel door een andere oorzaak niet meer rond wordt gepompt. Dit kan een lek in het koelsysteem zijn, of een verstopping. Vaak ook te herkennen doordat het zich ophoopt en er ergens in de koelkast een ijsklomp ontstaat. Maar dit hoeft niet perse. In dit geval is het bijna altijd niet meer herstellen, of heel erg kostbaar en niet meer de moeite waard als je koelkast niet meer in de garantie of coulance periode van de fabrikant valt.
Als de motor niet meer aanslaat dan krijgt deze dus geen signaal meer van de thermostaat. Koelkasten kennen twee soorten thermostaten. Eén die je handmatig door draaien instelt, zonder display of een andere vorm van elektronische temperatuurweergave. En een elektronische thermostaat die door een draad verbonden is met een voeler, ook wel NTC genoemd.
In geval van de "normale" thermostaat, de eerstgenoemde, is deze veelal defect en moet deze vervangen worden. Vaak zit deze aan de rechterbinnenzijde van de koelkast achter de draaiknop en de loopt tot achter in de koelkast. Door de knop eraf te trekken en de schroef los te draaien, kun je deze thermostaat eruit halen en vervangen. Vaak staat er wel een nummer op die je kunt gebruiken om een nieuwe te bestellen en anders kan dit op type of op servicenummer (zie in het menu bij "wat is "en "waar staat het typenummer").
Wat ook nog zou kunnen is dat de NTC is ingevroren doordat er te veel ijs in het vriesvak zit. Ontdooi in dit geval het vriesgedeelte en kijk of het weer werkt.
Als het een elektronische thermostaat is moet je controleren of het display dezelfde temperatuur aangeeft als de daadwerkelijke temperatuur in de koelkast. Als dit het geval is en dit is te warm dan is waarschijnlijk de NTC defect. Deze zit vaak ergens in de koelkast en/of in het vriesvak (in geval van vriezer of koel/vries combinatie).
Als de display een temperatuur aangeeft die sterk afwijkt van de temperatuur die je handmatig meet met een thermometer is waarschijnlijk de electronica defect. Deze zit veelal bovenin het bovenblad, waar ook het display zit.
TIP! Handmatig de temperatuur meten met een thermometer kun je het beste doen door de thermometer in een glas water te zetten. Op deze manier schommelt de temperatuur minder en is de meting acurater.
Kun je er iets mee?
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 11:36
|
|
Naar boven |
|
|