Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:14
Onderwerp: celibaat
|
|
|
Ik denk inderdaad dat we met zijn allen ervoor moeten waken het huwelijk niet al te zeer op te hemelen. Al is het alleen al om daarmee, elders op forum is er al iets over geschreven door een aantal mensen, niet de alleengaanden het gevoel te geven er niet bij te horen.
De voor- en nadelen van getrouwd zijn danwel alleengaand zijn, zullen deels algemeen zijn, maar toch vooral persoonlijk van aard. Hoe dan ook, of we nu relatie hebben of niet, we blijven mensen met elkaar die elkaar de ruimte mogen geven op die prachtige aarde die God ons gegeven heeft.
Geef elkaar als mens gewoon de ruimte, ongeacht relatie. Dat is ook werken zonder aanzien des persoons!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:03
Onderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
|
|
|
Het is door de anderen eigenlijk al aangegeven, bezoek in eerste instantie het forum en kom een keer in de chatbox meekletsen. Zo raak je langzaamaan gewend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 22:15
Onderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik ook een mega lange rooie |
Is dit de beschrijving van je nieuwe aanstaande date? Dat hoort toch ergens anders op forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 22:04
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sarijs, op zulke avonden wordt er haast niet gedronken. De meesten moeten toch rijden. We gedragen ons eigenlijk heel netjes. Behalve bij de shoarmaboer, dan drinken ze knoflooksaus met shoarma. |
Nu nog echte shoarma vinden bij die knoflooksaus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:51
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
HENK600 schreef: | dat wordt iedereen, en ik vindt het ook niet normaal dat zo'n eigenwijs trutje dat zomaar doet. ze hoort op school te zitten. als ze dat wil moet ze wachten tot ze 18 is dan kan ze gan en staan war ze zelf wil. laat ze doen net als laats met die ene jongen. gewoon 3 maandne de bajes in en een week of 14 dagen in de isoleercel. afkoelen met zulke eigenwijze mormels. als je dat toelaat in nl, dan is toch het hek van de dam? |
Eigenwijs? Of nu al precies weten wat ze wil? Afkoelen in een bajes of isoleer? Lijkt me geen rustgevend recept toe, zo weet ik van diverse bajes- en isoleerverhalen! En ja, er is zoiets als leerplicht, maar ach prinses Amalia heeft ook een week schoolvrij gekregen omdat papa en mama met hele gezin bij OS willen zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ook mijn reactie was te fel en te veralgemeniserend. Wel wil ik uitleggen waarom ik zo reageerde. Op deze site zijn voldoende mensen, die zich niet meer welkom voelen in Gods gemeente. Ze voelen zich al veworpen door mensen en sommigen zelfs door God. En een wijzend vingertje versterkt dat gevoel alleen. Je hoeft ze niet te vertellen dat ze niet voldoen aan christelijke normen en waarden, dat weten ze zelf al en dat is een strijd waar ze in zitten. Deze mensen is geen dienst bewezen door je uitspraak dat ze geen christen zijn, nee, het negatieve beeld van zichzelf is hierdoor alleen maar versterkt. Mijn uitspraak was veel tever, maar ik hoop dat je met wat meer begrip naar je broeders en zusters kunt kijken. Hoewel ze niet leven naar maatstaven die jij misschien voorstaat, proberen ze wel op hun manier de weg naar God (terug) te vinden. |
Goed van je om terug te komen op je uitspraak. Alleen wil ik nog wel even opmerken dat je vervolgreactie over dat wijzende vingertje en het negatieve zelfbeeld van bepaalde mensen niet direct op iedere aanwezige in de chat van dat moment van toepassing is. En het is wel bijzonder om op te merken dat het mensen betrof die moeite hebben met een wijzend vingertje als ze zelf blijkbaar juist wat aan het wijzen waren met dat vingertje...want dat is wel wat er gebeurde in de chat.
Verder sluit ik me bij je aan waar het gaat om begrip en respect te tonen naar ieder mens die op zijn haar manier probeert de weg naar God te vinden/behouden, ook als ze daarbij andere maatstaven hebben als jezelf.
Juist dan is ook je terugkomen op je eerdere uitspraak prijzenswaardig!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 15 februari 2010, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:44
Onderwerp: Aardbeving
|
|
|
JILL658 schreef: | Hoe kan je dit zeggen, Gods toorn. Dus alle mensen die omgekomen zijn in deze ramp, hadden Gods toorn opgewekt? Ik denk dat God met ieder mens gehuild heeft, over het leed dat is geschied.
Jill |
Is het onderbrengen van die ramp onder de noemer Gods toorn werkelijk zo verkeerd? Er wordt mijns inziens niet mee gezegd dat de mensen die omgekomen zijn Gods toorn specifiek hadden opgewekt, maar enkel dat dergelijk natuurgeweld onderdeel is van het verval van de schepping waardoor het onder Gods toorn is komen te vallen. Dus het benoemen van de ramp als onderdeel van Gods toorn laat nog alle ruimte voor het meehuilen van God, wat Hij zeker gedaan zal hebben als God van ontferming.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:39
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | Leg dat es uit Henk. Miss tappen= ernaast tappen Miss tappen= vrouwen tappen??? |
Die eerste heet dan mis tappen...ik doelde dus op de tweede Maar voor jou zit dat er niet in denk ik U bent een miss (nou ja min of meer dan ) en ook al bezet
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 15 februari 2010, 20:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:35
Onderwerp: Een Vriend(din) om verder te leven.
|
|
|
DOORTJUH069 schreef: | klinkt als emotionele afhankelijkheid |
De grenzen van die afhankelijkheid bepaal je uiteindelijk zelf...al worden ze wel geregeld op de proef gesteld door allerlei omstandigheden/gebeurtenissen/personen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 12:47
Onderwerp: Een Vriend(din) om verder te leven.
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Dat kan ik me helaas goed voorstellen, Als je een paar keer een flinke knoei hebt gehad, blijft er ergens een stukje wantrouwen knagen,al zou je nog zo graag willen van niet... |
Ik denk toch dat het voor de persoon zelf wel een belangrijk zelfbeschermingsschild is dat stukje wantrouwen. Wel is het goed om te beseffen dat je zo'n schild niet zondermeer laat bestaan, maar dat je in het contact leggen probeert steeds een stukje van dat schild te laten zakken, om zo de ander toch weer binnen te laten....tot zover als jij dat wenselijk vindt op dat moment... Zo kan het wantrouwen uit zelfbescherming een belangrijk groeielement voor je zelfontwikkeling zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:50
Onderwerp: Het gaat kalmer aan.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu. Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid. |
Geniet van die rust. Geef jezelf de ruimte om te genieten van de mooie dingen die je ook nog hebt in het leven en laat de teleurstellingen zoveel mogelijk los! Richt je op het mooie, het energiegevende, zoals je (klein)kinderen! Daarin wens ik je Gods shalom!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 14 februari 2010, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:44
Onderwerp: zondag
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik schreef het al eerder: hou de zondag apart (heilig hem) en laat het een dag zijn die werkluw is, de dag dat de meeste mensen aan sociale contacten kunnen doen en voor recreatie, dat is voor iedereen goed. Bovendien kunnen christenen dan in alle rust naar de kerk en naast bovenstaande ons ook wat bezinnen. |
Shoppen is ook recreatie, Thomas. Dus je kunt wel mee met de VVD...
Maar inderdaad een werkluwe, culturele invulling van deze dag voor iedereen geeft veel meer ruimte en rust voor de kerkgang als optie. Dan wordt die klokkentoren minder irritant omdat de winkelradio's ook al kunnen galmen. En het foutparkeren van het kerkvolk valt ook al minder op door al die andere cultuurgenieters die nog even snel een plekje ergens zoeken
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 14 februari 2010, 21:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:33
Onderwerp: Het gaat kalmer aan.
|
|
|
@Grace Ik denk niet dat Alfa bedoelt te zeggen helemaal geen levensvreugde meer te kennen. Hij is enkel tegen veel teleurstelling opgelopen en probeert daar een weg in te vinden, wat niet eenvoudig is. Als hij werkelijk geen levensvreugde zou kennen, zou hij niet zomaar hier binnenwandelen en zeker niet zo met andere mensen en God bezig zijn, zoals hij dat doet in zijn truckersbestaan.
Natuurlijk is het jammer dat iemand zo kan vastlopen in een stuk teleurstelling. Toch is het geweldig dat hij die teleurstelling en de pijn die dit met zich meebrengt weet te delen...om zo ook ruimte te krijgen in onze gebeden.
En ja, ik heb hem jaren geleden al in mijn hart gesloten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:24
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Wat voor avondje stappen wordt dit precies? Toch geen misstappen hoop ik? |
Is dat een nieuw woord voor daten: miss tappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:07
Onderwerp: zoeken van
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Nooit daten,op een site.
Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.
Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.
Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.
Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite. |
Shalom! Toch leuk dat je terug bent op deze site En dan meteen alweer de afstand verkleinen door je reacties Jij kan dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 13:45
|
|
|
Uit onbegrip voor bepaalde zaken bij andersdenkenden wordt er nogal eens wat opgemerkt over die andersdenkende wat wel negatief kan overkomen. En ja, dat is jammer! Bevraag elkaar als je dingen van een ander niet begrijpt, zonder direct zo negatief te doen... Misschien niet altijd makkelijk vanuit bepaalde eigen teleurstellingen, maar het houdt de verhoudingen wel zuiverder (zo sprak hij ook tegen zichzelf )!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 14 februari 2010, 13:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 13:37
Onderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wat is er mis met de kerken dat er zoveel mensen weggaan of zoals meestal, geleidelijk wegblijven? Ervaringen?
Thomas |
Geregeld heeft de leegloop met bepaalde teleurstellingen te maken, veelal teleurstelling in mensen. En ja, dat is pijnlijk. Want je hoopt toch dat je een thuisplek vindt en ervaart, een plek waar je je geborgen weet, waar je ruimte hebt voor jouw vragen. Mensen laten hier nog wel eens steken vallen (wie niet...), waardoor er een zekere afstand groeit, wat tot afscheid kan leiden.
Een ander aspect dat nogal eens meespeelt, is het gemis van bepaalde elementen in de erediensten danwel het verdere kerk-zijn. Wel is binnen veel kerken merkbaar dat hier wel van elkaar geleerd wordt, want er zijn wel verschuivingen zichtbaar en merkbaar her en der (en dat geldt, zo heb ik ontdekt, zowel binnen protestantse als evangelische kring).
Tot slot denk ik dat ook de geschiedenis van de kerken een rol speelt. Allerlei scheuringen en ook dingen als de inquisitie geven het instituut niet bepaald een mooi beeld (alhoewel het juist ook weer kan laten zien dat ook christenen gewoon mensen zijn).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 13:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je draait de zaak precies om Does. Als dit de mening van je vriend is, dan had hij dat moeten opschrijven. |
Toch apart dat er genoeg andere mensen zijn die het er wel uit halen, Chatuliem.
CROSSROAD317 schreef: | Maar goed laten we eerlijk zijn, het is geen wet van Meden en Perzen om in een kerk te moeten samenkomen, maar ...... voor de geestelijke voeding is het wel goed om samen met andere/meerdere christenen te delen in de naam van Jezus. |
THOMAS968 schreef: | Als we nu concluderen dat we een gemeente nodig hebben voor het samen ervaren van het christen-zijn en wat daar verder voor ons bijhoort en dat we door teksten en gesprekken op CM soms bemoedigd en geinspireerd worden, zijn we er dan uit? |
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 14 februari 2010, 13:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 15:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mogelijke invulling van hetzelfde betekent heel wat anders dan dat je zegt dat CM een aanvullend alternatief kan zijn. Het tweede ben ik gedeeltelijk met je eens, het kan aanvullend zijn, maar meer ook niet. Invulling van hetzelfde betekent dat het beide op hetzelfde terecht komt. En dat is iets wat je de hele tijd beweerd hebt. |
Dat is jouw interpretatie van die woorden, Chat. Ik heb dat niet zo gezegd. Mogelijke invulling van hetzelfde houdt in dat het overeenkomende elementen bevat. Niet meer en niet minder...
Om het met andere woorden (en andermans woorden, zoals vandaag geciteerd vanuit een artikel in het Nederlands Dagblad) te zeggen:
Menno Helmus schreef: | Dat hoeft niet te betekenen dat er met jou of met die kerk iets mis is. Misschien ben jij gewoon net even anders. |
redactie kerk schreef: | Want niet iedereen vindt God langs dezelfde weg. |
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 13 februari 2010, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 13:23
|
|
|
Onderstaand artikel is denk ik wel een aardige aanvulling bij het vraagstuk over christen en kerkkeuze.
De negen talen van de spiritualiteit
van onze redactie kerk
HILVERSUM - 'Spiritualiteit' is in, maar is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn negen types of talen, volgens een zelftest op internet. Vanaf komende woensdag in te vullen.
Stel dat je in een vrij traditionele kerk zit, maar je mist iets. Of je gaat naar een levendige evangelische gemeente, maar daar heb je het na een poos wel gezien. ,,Dat hoeft niet te betekenen dat er met jou of met die kerk iets mis is'', zegt Menno Helmus. ,,Misschien ben jij gewoon net even anders.''
Negen talen Want niet iedereen vindt God langs dezelfde weg. Spiritualiteit kent negen types of talen, volgens de Amerikaanse schrijver Gary L. Thomas. 'Enthousiasme' en 'zintuigen' zijn er twee; als dat jouw talen zijn, kun je bijvoorbeeld in een traditionele kerk tekortkomen. En 'traditie' en 'idealen' misschien in een pinkstergemeente.
Op basis van die negen talen maakte de Evangelische Omroep een zelftest voor internet. Zo kunnen mensen uitvinden wat voor type persoonlijkheid zij zijn, spiritueel gezien. Menno Helmus is eindredacteur van het project. Komende woensdag - bij het begin van de veertigdagentijd voor Pasen - gaat de Spiritualiteitwijzer online.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 13 februari 2010, 13:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 11:24
|
|
|
Mogelijke invulling van hetzelfde betekent niet dat het een het andere volledig zou kunnen vervangen. Het geeft enkel een aanvullend alternatief. Een aanvullend alternatief waar je ook, net als in een kerkgemeente, bepaalde elementen van onze dienst aan God kunt terugvinden. Dat is alles wat er staat in de door jou benadrukte gedeeltes. Dus niets over geheel vervangende werking of zo, wat jij er wel in wenst te leggen.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 13 februari 2010, 11:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 09:46
|
|
|
Nogmaals Chatuliem, ik heb niet gezegd dat je geen gemeente nodig hebt, ook niet in de chat. Ik heb elke keer enkel beweerd dat er meer manieren zijn van samenkomen in Naam van God en dat CM daarin ook een rol kan vervullen. Niet meer en niet minder.
Dus verdraai mijn woorden aub niet! Ik kan het niet helpen dat anderen mijn woorden blijkbaar anders opvatten. Maar dan kun je ook altijd gewoon vragen naar de bedoeling in plaats van er direct een eigen draai aan te geven en vervolgens te doen alsof ik mezelf tegenspreek. Want nee, tegenspreken doe ik mezelf nog steeds niet!
HENK710 schreef: | Want als christenen kun je op veel manieren samenkomen om God te ontmoeten in en met de ander en Hem te loven. Denk dat dat wel een kernpunt is voor het christen zijn: erkennen dat je elkaar nodig hebt en daar ook tijd en energie voor vrijmaken, zodat we zowel onszelf als de ander kunnen laten groeien. | Ik zeg: op veel manieren samenkomen... Jij maakt ervan: zonder nog behoefte te hebben aan de kerkgemeente...
HENK710 schreef: | God gaat door met Zijn werk, met het doen groeien en ontwikkelen van Zijn Kinderen tot Levende Bouwstenen van Zijn Huis. Dat doet Hij niet maar op 1 enkele manier, bijvoorbeeld via de kerkelijke samenkomsten, maar Hij kijkt en werkt breder. |
Ik zeg: God doet het niet op 1 enkele manier... Jij maakt ervan: jij ontkent de bijzondere positie van een kerkgemeente...
HENK710 schreef: | Ik geloof dat God mensen aan elkaar geeft en dat dat in beginsel gemeentevorming is. | Ik zeg: in beginsel... Jij maakt ervan: geheel vervangend...
Gelukkig zijn er nog mensen hier die mijn woorden wel op waarde schatten en begrijpen wat ik bedoel:
CROSSROAD317 schreef: | Maar goed laten we eerlijk zijn, het is geen wet van Meden en Perzen om in een kerk te moeten samenkomen, maar ...... voor de geestelijke voeding is het wel goed om samen met andere/meerdere christenen te delen in de naam van Jezus. |
Nergens heb ik dus de waarde van een kerkgemeente onderuit gehaald, wat jij me wel in de schoenen lijkt te willen schuiven. Ik constateer enkel dat we breder een stuk beleving van gemeenschap kunnen hebben dan enkel in een kerkgemeente. That's all. Dat zegt niets over het wel of niet hebben van een meerwaarde van een kerkgemeente, maar geeft enkel weer dat er meer is dan alleen de kerkgemeente. Dus om met jouw eigen woorden te spreken: de discussie die jij hier blijkbaar wenst te voeren, was "helemaal niet nodig geweest".
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zaterdag 13 februari 2010, 10:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 22:35
Onderwerp: zondag
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ....zondagsrust
als ik t iets te overladen programma hier voortaan ook in zes dagen kan draaien doe ik mee |
Misschien iets aan dat programma doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 22:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Henk in de chatbox zeg je dat CM niet in de plaats kan komen van een gemeente. Hier probeer je beide op één niveau te stellen. Wil de echte Henk(710) opstaan? Het is buitengewoon vervelend om met iemand in discussie te gaan, die het ene moment dit zegt en het andere moment iets anders. Als je zegt dat CM de plaatselijke gemeente niet kan vervangen, dan zijn we het eens en was de discussie helemaal niet nodig geweest. |
Ik heb nergens iets tegengestelds gezegd, Chatuliem! Waarom deze onnodige zwartmakerij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 22:26
Onderwerp: winter
|
|
|
ARJAN007 schreef: | of in gewoon Nederlands: nu zijn we weer bij het onderwerp |
TNO heet dat dan Terug Naar Onderwerp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 22:24
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Ik denk het eerste, want de chat loopt als een zonnetje en is erg snel. Ik zie ook geen rode balken. En nee het herstarten van de server is nu wel voorbij. Vanochtend is de server nog verder geoptimaliseerd dus alles moet nu lekker snel gaan hiero. |
Rooie balken zijn ook niet zichtbaar als ik het zo begrijp. Mensen hebben het niet eens in de gaten dat ze uit en ingaan....dus geen balk, maar wel op verlaten en weer binnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:48
Onderwerp: Online" God.
|
|
|
Jesus on the mainline
Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want You can call Him up and tell Him what you want
You can call Him up, call Him up and tell Him what you want You can call Him up, call Him up and tell Him what you want Call Him up, call Him up and tell Him what you want Go on, call Him up and tell Him what you want
Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want Go on, call Him up and tell Him what you want
Hey, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want Oh, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want Oh, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want Go on, call Him up and tell Him what you want
Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on teh main line, tell Him what you want You can call Him up and tell Him what you want
His line ain’t never busy, tell Him what you want His line ain’t never busy, tell Him what you want His line ain’t never busy, tell Him what you want Go on, call Him up and tell Him what you want
Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want Jesus on the main line, tell Him what you want You can call Him up and tell Him what you want You can call Him up and tell Him what you want
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:20
Onderwerp: winter
|
|
|
IMRE695 schreef: | In mijn Van Dale staat het woord 'legalistisch' gewoon omschreven, als inderdaad.... 'wettisch'. Strikt (juridisch) aan de letter van de wet vasthouden. |
Kijk da's tenminste klare taal... En ja, dat van Van Dale was een gokje, want heb hem niet bij de hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:10
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
IMRE695 schreef: | Winterbanden? Da's iets voor rijke mensen!
En Mariska kan die appeltaart heus wel alleen de baas. En uitdelen aan voorbijgangers kan natuurlijk ook. Dat is best een mooie gedachte. Het delen van de appeltaart. |
Hmmm...
De taart die wij breken....
|
|
Naar boven |
|
|