Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:42
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
laat ik maar es gaan opruimen, zucht datingsites.... schrijf eerlijk en open en maak vijanden..... als je date, date met de verkeerde, als je leuke man ontdekt, stuur hem stomme mails toch, houd ik moed, zou alleen willen ik iets van d e nuchterheid van een man bezat, die gaan natuurlijk gewoon op een datingsite, denken niet zo moeilijk, schrijven nuchtere mails plaatsen gewoon foto,s, zonder te denken? eh doen of niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:36
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nou,dan zou ik zeggen;Ja,leuk koppie he
Ik zoek nog een leuk schoteltje |
ach nee, dat zijn toch mannen die alleen op me uiterlijk afgaan toch Wat dat bettreft vind ik datingsites maar ingewikkeld, tot nu toe twee dates gehad, allebei flop. wel iets geleerd, schrijf het niet op het forum als je iemand leuk vind, eh als het over is, ga maar niet na de p.n als hij ook komt. Word alles beetje gĂȘnant ik woon op de verkeerde plek, meeste leuke mannen wonen ver weg aan de andere kant, foto plaatsen, oke uiterlijk speelt ook mee, maar het is als of sommigge alleen na het uiterlijk kijken. oh en schrijf niet spontaan een bericht van hallo, wat leuk dat ik je hier zie, jij komt ook altijd in mijn kerk pfffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:18
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
tsss had ik mooie foto van holbewoner gekopieerd, lukt het niet om te plaatsen. na ja
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 17 april 2013, 09:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:15
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja, en dat zit je op een dating site.......
Mensen die denken dat ik met sommige anderen rekening gaat houden Hebben het denk ik mis.
Ik ben een open boek hier Althans op de meeste vlakken,nu al bekend bij sommigen Maar plaats gewoon een foto Vertel gewoon dingen op het forum,wat iedereen mee mag lezen
Het zou voor mij anders betekenen Niet los hebben kunnen laten..
wat een kreet |
Kreet van de week die ik niet snap ehhhh ik heb geen foto bij me pro...scheelt stomme mails van , wat een leuk koppie, zin om te date? dan denk ik duh, gaat het niet om me innerlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:08
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Hele verstandige kreet van de week HIER!
|
ja, bij gebrek aan mannen die voor me zingen: hold me know la la la kan ik me maar beter afreageren op me huishouden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 08:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | t Is inderdaad lekker buiten, maar ik droom niet over jou |
nee, over holbewoners op de heide, die zijn natuurlijk heel mannelijk Nog een echte oerman..... zo iemand als melgibson in de film brave heart, geld dat ook voor een holbewoner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 08:56
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hm.......misschien kunnen we die stickers ook gebruiken op CM..........
|
wil niet weten welke sticker mensen mij dan opplakken
Vandaag ga ik eens beginnen aan grote schoonmaak en me indeling beneden veranderen bank, tafel es anders zetten enzo, altijd leuk. en niet over mannen dromen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:37
|
|
|
HEIDE936 schreef: | moet toch een keertje mogen tis tenslotte een datingssite |
daarom ga ik het veranderen in een zwemel topic voor de vrouwen over prinsen enzo ha ha , oke zal je matsen, zal me inhouden verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:24
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Niet zo weg dromen hier,als het hier gewoon over de zon gaat |
Jouw schuld, wie maakt er ook een topic met zo,n tekst, nu ga ik dit topic tot zwemel topic bombarderen. lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 23:21
Onderwerp: Zingen in de nacht...
|
|
|
mooie foto,s Shanita, mooie plek om te zijn lijkt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:59
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
Ben het mee eens met vooruit kijken, maar vergeten doe je nooit en af en toe wat uit je rugzak halen om anderen mee te bemoedigen kan geen kwaad. Denk ik dan he. Helpt mensen wel es die in een nog moeilijke situatie zitten. huishoudelijk geweld, blijft een beetje taboe. Al leest 1 iemand mijn ouwe shit maar en help ik diegene, is het het waard. Dus ja soms kijk ik effe terug. En de kern is Jezus, die je helpt en red uit allerlei omstandigheden.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 16 april 2013, 16:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:49
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat is een mooie tekst, ja, en zo kunnen wij elkaar hier bemoedigen en tot zegen zijn |
mooi gezegd, het is inderdaad respect na elkaar tonen, zo zie ik ridderlijkheid en dat kan ook door effe de deur open te houden voor iemand of effe iets liefs te zeggen.
de man die je achterna loopt in de winkel omdat je wat hebt verloren en het aan je geeft er zijn nog wel ridderlijke mannen
Vroeger was het natuurlijk vet romantisch, jij staat daar in het bos met die boze draak en daar komt: tadaaaa de ridder op het witte paard jou redden en rijd met je weg het bos in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 15:41
|
|
|
effe copie van you tupe, hoop dat het copieren gelukt is: Golden Earring - Hold Me Now (rehearsal)
een waanzinnig nr ook over dezelfde woorden , ik droom over jou en je warmte hier waren ze effe bij elkaar het aan het maken, barry zingt het zonder gevoel, tot george zijn hart effe uitstort in zijn stem. Als je het hem life hoorde zingen
Petra , nog steeds in een bepaalde bui door wat woorden, maar es gaan lezen over holbewoners enzo, waait het wel over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 12:26
|
|
|
inmiddels dinsdag, denk ik nog steeds na over die mooie zin:
Ik droom over jou en jou warmte, met een glimlach in mijn hart. Je manier van lopen, je lachen, je charmte, je aanraking, ooit mijn soulpart.
Het moment dat ik je liet gaan, wetende, dit kan niet blijven bestaan. Jij moest verder met je leven, soms denk ik even. Met een glimlach aan jou een plek in mijn hart, waar ik van hou.
Pluk ik een ster en weet, dat jij het ook nooit vergeet. Ik fiets kijkend na de blaadjes en bloemen die gaan komen, nieuw leven, lente en heb zo mijn dromen. Dat waar je bent, je gelukkig mag zijn, herinneringen, zo fijn.
En voor mij gaat het leven door, ik had de juiste keuze gemaakt, je veiligheid ging voor. nee er is geen verdriet meer, geen pijn, wetende het had zo moeten zijn.
twee mensen kwamen elkaar tegen, hadden elkaar nodig in het leven. Soms loop je met elkaar mee, later scheidden de wegen van twee.
Ga je verder en kijkt altijd met een glimlach terug, na die momenten, jij en ik samen na de sterren kijkend op onze rug. En daar bij de sterren ergens ben jij met een glimlach in mijn hart, denk ik aan jou heel blij.
Voor jou waarmee ik samen na de sterren kon kijken
sic ature at astra
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 16 april 2013, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 08:50
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | slapen.................na zo mooie avond, die mij zo kostbaar is! mijn oude liefde kwam ik tegen, en Joannie is helemaal van slag.
nee hij is geen prins maar wel een lieverd! |
ha ha joannie, lente en een oude liefde tegen komen
joannie van slag op een mooie lente dag na bed, vol dromen wat gaat daar van komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 08:47
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Zeeland gefeliciteerd, dat je een geweldig jaar mag krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 08:42
Onderwerp: nog nooit een relatie
|
|
|
DICHTER110 schreef: | idd dat mij veel is bespaart gebleven is mooi, maar ik weet totaal niet wat liefde en relatie in houdt en daardoor mis ik ook dingen in mijn leven. en daarnaast hebben veel vrienden van mij al jonger dan ik 3 kinderen. en dat maakt het niet makkelijker, ik wil heus niet klagen maar vroeger zijn er dingen gezegd waardoor ik niet kan geloven dat ik ooit een relatie krijg. ( pubertijd) maar toch |
Ik zelf heb wel relaties enzo gehad, maar onzin, warom zou jij geen relatie krijgen. Ik heb 5 dochters, 1 dochter kwam maar geen leuke man tegen en begon te denken ik krijg nooit een leuke man. Tot ze op een dag onverwachts iemand tegen kwam, degene die echt bij haar hoorde en ze heeft nu een prachtigge relatie Zo makkelijk kom je niet die ene tegen die echt bij je hoort, waarmee je je hele leven wilt delen . je kan beter een tijd alleen zijn en gaan voor diegene die echt bij je hoort, dan wat velen doen, een tweede keus, dat ze maar iemand hebben. je bent nog jong en ziet er prachtig uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:13
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
Ik heb besloten om niet te gaan, dus haal me maar van de lijst en frank kan dus rustig gaan
en als er echt een holbewoner op de hei is, kan die ook rustig ademhalen is die helemaal voor jou alleen anna. Die houden vast ook wel van barbecue, kip enzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:04
|
|
|
JOL252 schreef: | Oh oh oh als dit leest ... |
Wel aangezien hij toch op het moment geen lid is, kan ik me uitleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 18:03
|
|
|
ach Shanita, is een beetje humor.
Maar effe serieus voor de topic starter denkt
Tuurlijk vinden vrouwen ridderlijke mannen leuk, ik heb ooit een engelsman gehad, i loved zijn ridderlijkheid, de deur altijd voor me open houden etc. als een echte gentleman. En hij doet het nu als ex zijnde nog. Ooit kreeg ik rozen van hem, met blaadjes die zo mooi waren als fluweel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:31
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Klopt helemaal Morgen zal alles anders zijn..
ook me verkoudheid hoop ik:)................ |
echt niet, het is maandag vandaag, das meestal een dag dat dingen tegenzitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 13:26
|
|
|
ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert
en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.
(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment )
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op maandag 15 april 2013, 13:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:47
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Begin bij de N te zoeken Nou fantasie genoeg,dat hoor ik wel.. Vergeet je laarzen straks niet uit te doen nee,we blijven netjes....
ciao |
de n van je neussnuiten iets wat jij denk ik de hele week al doet omdat je verkouden bent de hele week al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:34
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Gewoon een nachtheetje..dan ben je weg voor je het weet:) |
en dan zeker dromen over een ridder die me een gedicht voorleest. zucht en morgen wakker worden en denken duh, maandag, en alles was maar een droom je word bedankt hoor en nee ik ga niet savonds om half twaalf zoeken in een woordenboek wat nachtheetje betekent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:30
|
|
|
COBY648 schreef: | Bestaan die dan? hahaha |
nee, scheterigge wel om even bij de nuchtere werkelijkheid te blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:28
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Doel bereikt:)))................... |
hoe moet ik nu gaan slapen na dat ik zo,n tekst heb gelezen eerst lees ik, ik droom over jou.. en jou warmte en denk dan lees ik over mannen die ridders zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:24
|
|
|
IFAN841 schreef: | Dames,
In een goede relatie laat je aan elkaar blijken wat je van elkaar vind en vertaald zich dat automatisch naar daden in die richting. Er zijn echter mannen die niks aanvoelen. Maar er zijn ook mannen die "ridderen" eindeloos vinden en hun wederhelft als een prinses behandelen... Wat vind jij van die laatste categorie en waarom... Benieuwd...
iFan |
een man die eindeloos riddert Zou hij dat niet doen, omdat hij weinig eigenwaarde heeft en denkt als ik veel ridder word me liefde wel beantwoord Of ben ik nou te nuchter beetje ridderen is wel leuk, beter ridderigge man dan scheterigge man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 23:21
|
|
|
ha ha, dacht effe dat je verliefd was,de titel van het topic lezend. dacht oehhh romantisch gedicht, maar gaat over de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 17:33
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|