Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:39
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Weet JIJ dat nog niet???? |
Ik ook niet, vertel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:39
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zou er bovenin Spanje geen sneeuw kunnen liggen voor dat skiën?? Anna heeft daar zo haar connecties, heb ik es begrepen.......... |
Nee geen Oostenrijk, geen Frankrijk, geen Spanje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik bedoelde dat je in Frankrijk bent gaan 'strijkplanken'... |
Nee niet in Oostenrijk en niet in Frankrijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | En hoeveel minuten heb je het nu volgehouden? |
Ik zie het al: nog geen uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Ik ben eerder bezorgd. Veronderstel nu eens dat je in het ziekenhuis lag met 2 gebroken benen en vier handen in het gips. Waar kon ik je dan komen bezoeken? Mijn zorgen zijn beter dan die van de Zwitsere verpleegsters hoor. En je Frans is niet goed genoeg om in Oostenrijk uit te leggen dat je moet plassen. Nouja, wees maar lekker eigenwijs en geheimzinnig...pffff |
Gelukkig zat ik niet in Oostenrijk, nooit geweten dat ze daar Frans spreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen maar je dacht er vast aan....nooit vertel ik nog wat op het forum...voila...ik ga in forumstaking |
En hoeveel minuten heb je het nu volgehouden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, ik plaag nu eenmaal graag, zeker wanneer ik iemand graag mag
Maar vooruit dan...als jij betaald, wil ik wel mee gaan wokken...
Heb ik dat nou toch echt geschreven? |
He! Hij was al aan het sparen om met mij te wokken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:32
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | volgens mij werd/wordt in dit topic de mening gevraagd over 'het vrouwenhart', wat en hoe een vrouwenhart is. of hoe het te 'veroveren'...
ik geef mijn mening, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, maar dat schijnt niet te mogen. als je het er niet mee eens bent, ga dan lekker buiten spelen of zo. |
Tuurlijk mag je je mening geven. Maar verwacht niet dat als je een pittige mening geeft, geen of matte reacties terugkrijgt. Ik ga dus niet buiten spelen maar geef mijn mening, zoals iedereen dat mag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:25
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | verschil in dezen is alleen dat negativiteit van jou wel geaccepteerd wordt en van mij niet. (iets met 'meten met twee maten'...)
maar 't zal mij worst wezen. |
De negativiteit van Frank is gewoon dollen met elkaar. Jij zet echt iets neer waar duidelijk een andere toon in zit. Ook gezien je reactie op je moeder in het forum, doet mij de opmerking in dit topic niet lezen als een grapje. Ik lees er verbitterheid en woede in. (dat is mijn interpretatie zonder dat ik je verder ken)
Ik heb het gevoel dat je moeder zoveel invloed op je leven heeft gehad, dat het nu nog altijd weergalmt in je leven en je kijk op en benadering van vrouwen negatief beinvloed. Dat vind ik jammer.
En ja er zijn hier geheid serpenten van vrouwen (zeker als je sommige bitchfights op het forum leest), en ja er zijn ook klootzakken van kerels op CM. Maar laat dat niets af doen aan wie jij bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dan zet je maar een advertentie in de Privé...wie weet welke goddeloze je dan aan de haak slaat... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:15
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Schizofreen??? ben ik dat of ben jij dat? |
Dat laat ik in het midden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | enne waar is jouw reactie ivm dat wokken? |
echt niet bij jou in de buurt, daar hebben ze de kachel altijd uit, zelfs bij dit weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zie je wel, jij wenst me een 'gevallen vrouw' toe. Mooi is dat. Als je zo onlief tegen me blijft doen dan verleng ik mijn abo met 2 maanden als straf. Voila |
Cool Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.
On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen |
Ja maar dan vind ik nooit die enige leuke man op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... |
Je wordt er schizofreen van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb er nog geen enkele aan mijn voeten. Of weet jij meer dan ik... |
Och er zal er vast ooit eentje per ongeluk over een drempel struikelen als jij net toevallig in de buurt bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:06
|
|
|
Gordijnen nog dicht, geen idee wat voor weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een hart vóór de vrouwen...maar zij niet voor mij...is dat nu slecht of niet? |
Frank je kunt niet alle vrouwen aan je voeten krijgen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:57
|
|
|
ELOY676 schreef: | zouden de wolven in schaapskleren hun harten op de rug hebben hangen dan zouden deze serpenten makkelijk herkenbaar zijn binnen de kudde |
Ach ja en haal je het schaapskleed eraf, blijkt het een kerel te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en ja hoor!!! Dat heeft ze natuurlijk ook weer gezien |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we er niet flauw over doen. Profielen kijken is rechtevenredig met de foto's kijken. Hoe mooier de persoon op die foto hoe groter onze tolerantie wordt. De bepaalde afstand die men voor ogen had wordt plots vergroot wanneer er knap iemand op die foto staat. Het werk (status) begint ook al zo geen rol meer gaan te spelen. Schrijffouten in het profiel?!? Who cares...de persoon die op de foto staat ziet er immers knap uit. Laten we het maar proberen en hij of zij heeft wel een knappe kop maar al gaandeweg leren we ook het innerlijke kennen. Ook al verteld dat profiel van die persoon niet veel over zijn of haar innerlijkheid. Er kunnen zelfs zoveel fouten en kromme zinnen in staan waardoor het meer op Chinees dan Nederlands lijkt. Het is immers die knappe kop en die mooie kleren die ons aantrekt.
Een mens met een minder mooi uiterlijk mag de meest oprechte en foutloze tekst hebben toch zal hij of zij minder aangesproken worden. Of ze krijgen een mailtje met 'wat een leuke kat of hond heb je op je profiel' of 'gohhh, wat een mooie tuin'. Als het al zo ver komt natuurlijk want het is ook maar af te wachten. Profielen lezen? Foto's kijken...dat is een hemelsbreed verschil.
Ja, inderdaad, en wat met diegene die een mooi profiel hebben én die ook nog eens rad van vingers zijn op het forum en die toch geen foto hebben? Tja, die hebben de gebruikelijke redenen. Het kan niet omwille van mijn werk, er kunnen patienten of leerlingen zijn die me herkennen, mijn foto is te groot voor deze site, ik heb geen fototoestel, ik heb alleen oude foto's...voor alles en iedereen is er een reden om te doen met een profiel wat hij of zij wilt. |
Klopt een foto doet veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:41
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ik spaar dus geld uit met de verwarming...kan ik eens mee gaan wokken als ik een lieve vrouw vind. Eentje niet uit het midden des lands of daarboven...
Oja, het regent niet hier
Nog oja-der, ik vraag anna-piet wel om te gaan wokken maar dan mag ze niet die slang meenemen...[/quote]
Gezellie, wanneer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:40
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is zonder 'TTT'... |
Maar wel met T
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:34
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten. Want die weten welke man/vrouw bij hun past en geleidt is door God. Daaruit komt het huwelijks "verbond" voort, dat door God wordt samengevoegd.
Zoals ik al eerder gezegd heb, dat is een spelt in een hooiberg op CM. Meende dat het een "dream on" was van iemand.
Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven. |
Leuke discussie. Want het huwelijk zoals het in Nederland nu is kun je ook vanuit de bijbel niet onderbouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als jij verlegen bent dan ben ik een meisje... |
Zie, ik dacht ook al.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...we weten nu al waar je niet was. Waarschijnlijk zal je ook niet in Nieuw Zeeland hebben gezeten....als je nu nog wilt zeggen waar je wel hebt gezeten ben je een grote en lieve meid... |
Nieuwsgierig, nieuwsgierig Ik zat ook niet in Egypte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 07:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...maar waar ben je dan geweest??? We weten het nog steeds niet... |
Niet in Oostenrijk had ik al gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 07:17
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn. |
Uhh..... En bedankt maar weer
Ik neem aan dat je hier op zoek bent naar vrienden ipv naar een relatie?!
Of is deze opmerking te scherp van tong?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 07:13
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar je zegt toch dat God ons een geschikte partner zal geven...of dat vraag je je af...maar als je zo denkt dan laat je het van Hem afhangen toch? |
Wat ik bedoel te zeggen is dat je op elke kerel af kunt springen of je denkt nog eens na of de kerel wel bij jouw geloofsleven past.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 06:53
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat je ook al wat ouder wordt en dat er dan kwaaltjes komen...eerst je nek en nu je spieren weer...en dan doe je nog gekke dingen op een strijkplank... |
Nee t was nu de ladder ipv de strijkplank. Het regende zo hard dat ik vanochtend al op het platte dak ben geweest om de bladeren voor de afvoer weg te halen. Toen ik de ladder weer neerhaalde ging het mis
|
|
Naar boven |
|
|