ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 08:27
BerichtOnderwerp: Het weer

SHANITA130 schreef:
Hier breekt bijna een zonnetje door....

Stuur maar hierheen, zet ik de zonnebrand vast klaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:57
BerichtOnderwerp: Het weer

Grijs en miezerig en 6 graden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:02
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

JOANNIE702 schreef:
wanneer wordt het zomer?

Volgens de berichten .... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 19:26
BerichtOnderwerp: Ledental CM

JANS221 schreef:
En om maar weer even on-topic te gaan: Er zijn wel veel leden, maar weinigen schrijven er op het forum! Jammer!

Dit is wel een stichtelijk woord Jans Engeltje smiley ... vrij naar...

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 19:26
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 18:12

SHANITA130 schreef:
Jans...maar er zijn nu eenmaal ook mensen die een forum graag willen gebruiken om meningen uit te wisselen, om meningen van anderen te lezen waar ze op kunnen reageren.

Waarom doen die mensen dat niet als ze vinden dat dat nu niet zo is? Smiley die vol vragen zit : je kan onbeperkt onderwerpen openen, dat is iets wat ik mij al zolang afvraag.... Smiley die vol vragen zit

JANS221 schreef:
Er waren genoeg topics die serieus begonnen, maar na verloop van tijd gebruikt werden om te slow-chatten en/of waar niet meer on-topic op gereageerd werd. Als je alleen maar alles kunt beamen van de ander en heftig kunt knikken dat je het er mee eens bent, niet meer doet dan enkele smiley plaatsen, dan ben je snel uitgepraat.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 17:47

THOMAS968 schreef:
Het heeft geen zin de discussie weer op nieuw te starten, denk ik. Een groepje binnen CM heeft zich kennelijk vastgebeten en beweegt niet. Het is prima als men het onderling gezellig heeft maar daarmee ben je niet de norm voor een ander. Ik blijf van mening dat het beter kan en beter was, vooral inhoudelijker. En de meeste mensen zitten hier niet voor het forum maar waarderen goede bijdragen wel. En ik vind dreigtaal of ter verantwoording roepen van andersdenkenden niet nodig. Wie aan een sociaal gezelligheidstopic mee wil doen, welnu, CM staat er inmiddels vol mee. Laat dan de mensen die wel wat serieuze meningsvorming willen - die vinden dat nu juist gezellig - met rust en geef die dan ook de ruimte. Mensen hebben nu eenmaal verschillende achtergronden en denkwerelden. De tijden dat we discussieerden en iemand als tegenhanger het idee had om ook eens een ludiek onzintopic op te starten, ligt ver achter ons. De problemen op het forum onstaan niet door het niveau van het topic maar door het niveau waarop men met elkaar omgaat. Ik vind het dreigen met slopen van andersdenkenden niet zoals het hoort en het heeft een aantal mensen nogal wat stress bezorgd. Voor alle duidelijkheid: mij niet. Ik vind het electronisch bedreigen van iemand te bespottelijk voor woorden en eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog mensen achteraan lopen en zo iemand verdedigen ook. En verschil van mening mag toch? Een forum is niet om vetes en frustraties van eertijds uit te vechten. Los van het effect wat het heeft. Een doodzieke vrouw aanvallen, doe je niet, zelfs al zou je gelijk hebben. Dat is geen rationeel beredeneerde mening maar mijn opvatting over goed en kwaad. Maar nogmaals, een herhaling van die discussie hoeft niet. Daar was de terecht door CM verwijderde discussie ook te smakeloos voor.

Thomas

Soms denk ik wel eens, waar is de meelevendheid, wellevendheid gebleven en menselijkheid. Integendeel waren de reacties op haar afschuwelijk en inderdaad: dit doe je niet. PUNT.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 17:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:13
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

PETRA373 schreef:
tja reageerde inderdaad met emoties, beter had ik er niet op ingegaan, maar als je de avond van t e voren iemand bij je hebt gehad die via werk er wat over vertelt, ja dan krijg je wel emoties als je leest over complottheorien, dingen als handen boven hoofden gehouden.
denk je, laat mensen rouwen eerst effe. etc.

over meelezen.... aangezien ik dan weer reacties krijg van mensen die zeggen blijven schrijven.... en ben blij ik weer ben gaan schrijven, want dankzij mijn getuigenis in een ander draadje heeft dat schrijven weer goede vruchten.

Dus probeer beter te schrijven, niet emoties soms de overhand te laten nemen.
En bepaalde dingen in het vervolg te negeren.... Knipoog smiley

Sorry maar dit gaat me nu te ver. Nu noem je het subtiel toch weer wb complottheorie, een woord wat jijzelf in de mond hebt genomen. CM heeft hier gisteravond iets over geschreven. Het ging over oordelen en op de persoon spelen en iemand in een hoek zetten. Ik heb je uitleg gegeven en daar reageer je niet op maar gaat er nu over door in dezelfde strekking.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 15:26
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:04
BerichtOnderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?

SHANITA130 schreef:
Ik ken dat, nadat men van verschillende dingen wat zei, toen pas kwam er onrust....

En zie dan maar te onderscheiden wat van God is ;) of van mensen ingegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:28

PETRA373 schreef:
is die zin van jou dan: zijn daar de spreekwoordelijke handen boven hoofden gehouden? dan geen aantijging ergens?

kan zo voor sommiggen toch over komen

- reactie verwijderd -
Redactie CM

Tja hoe dat bij sommigen kan overkomen daar heb ik geen vat op en dat moet je ook niet willen hebben als mens. Je kan inderdaad vragen om verduidelijking zoals je nu doet.

Als het overkomt als een aantijging dan spijt me dat maar ik meen nog steeds wat ik me afvraag. Dat is dus niet mensen in diskrediet willen brengen, in een zwart lijstje willen zetten maar een afvragen naar aanleiding van de nieuwsberichten/links naar filmpjes die werden neergezet door Shanita. Daar stellen anderen hun vragen die binnen de samenleving echt wel leven maar niet iedereen hardop durft te stellen.

Hoe dan ook, op het gevraagde tijdstip staat er bij mij in het raam een kaars, de kaars die ik altijd brand op een speciale standaard op momenten van rouw of gedenken. In gedachten ben ik dan bij de moeder en de wederzijdse familie, bij al die mensen die gezocht hebben en zich bekommeren, professionals en vrijwilligers die getoond hebben hoe dit land ook samen sterk kan zijn.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 22:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 19:42
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

SHANITA130 schreef:

Trek je winterjas maar uit de kast

Vond je het beetje regen van de afgelopen dagen vervelend? Dan kun je maar beter aan een lenteslaap beginnen. Aan het eind van de week wordt er namelijk vorst verwacht. Ja, je leest het goed: er wordt vorst verwacht. Er bestaat namelijk een grote kans dat het tegen het einde van de week ’s nachts licht gaat vriezen aan de grond. Ook is er hagel voorspeld.

(ik zette de verkeerde emoticons neer, dat heb je ervan als je via gsm doet, dan bewegen de poppetjes niet haha maar ik bedoelde dit:)
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 21:53
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 18:18
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Het nummer dat hier steeds opnieuw wordt opgezet, vanuit een bijzonder moment tijdens de jeugdsamenkomsten van Opwekking, waar hier nog steeds over gepraat wordt.

http://youtu.be/mLy2_SODbPY

en

http://youtu.be/YkjGjfH94c4]
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 12:12

SHANITA130 schreef:
Hallo Lieve mensen!

Ik wou even iets zeggen.

Er zijn hier enkele kinderen dood.

Zullen we niet beter bidden voor de nabestaanden van deze familie, vriendjes, familie? En ook voor de politie?
En onze eventuele boosheid even parkeren?
Dan ruzie maken, of het al dan niet een complot is, iedereen kan denken wat ie wil, complot of niet, er zijn 2 kindjes dood, en vlak daarvoor ook Anass. Huilende smiley, smiley in tranen

Ik twijfel ook weleens..... Smiley die vol vragen zit

Wat mij aangaat is er ook geen sprake van boosheid in welk opzicht dan ook. Wel heb ik graag dat zaken in het juiste daglicht worden genoemd en geen misvatting ontstaat.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 11:33

PETRA373 schreef:
Ongelooflijk,zou bijna denken dat je zo een complot theorie nog gaat maken hierover....
zelf kan ik ook politiemensen en soms is het beter om de gewone burgers niet alle informatie te geven, of niet meteen te geven.
respect voor de politie, mensen die met deze zaak bezig zijn geweest.
Fijn dat ze gevonden zijn, dat familie weet, hoe of wat.

Om eerlijk te zijn, borduurde ik hier verder op de bijdrage van Shanita waarin ze links plaatste waarin een andere kant van de zaak werd belicht. Ik stelde hier niets vast als wat jij hier lijkt te zeggen maar vroeg me eigenlijk gewoon hetzelfde af als Shanita. Vraagtekens zijn nog geen stellingen noch een aantijging dat iemand ergens de schuld van heeft.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 11:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 10:35

SHANITA130 schreef:
Ik had het eigenlijk tegen mezelf, algemeen, zeg maar toen ik zei; 'Jaaaa....Ik weet het niet hoor

De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....

!!!
Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....'

Ja, dat stond achter jou post maar had daar(natuurlijk!!!) niets mee te maken, want jij ging juist in, op mijn posts. Maar ja, het kan lijken van wel omdat mijn post achter die van jou stond.

Ja, die documentaires.
Ja, idd.
Wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes...

Ja, ik denk, wil anderen aan het denken zetten.

Maar ja, ik lees veel reaguursels van mensen die op die documentaires reageren en dan hoor ik vaak negatieve zaken over politie....
Dan krijg ik een dubbel gevoel, want de ervaringen met de politie die ik had waren tof...Héél erg tof....

Snappie?

Niet echt.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 10:39
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 08:09

SHANITA130 schreef:
Ja, ik ben ook even tellen; nou ja, iig enkele keren echt heel tof geholpen door de politie! Kleine dingen grote dingen! Lachende smiley
Ja, dus om nu zo negatief over de politie te zijn... Smiley die vol vragen zit

Ik ken ze als toffe gasten zowel in Amsterdam als hier!!! Knipoog smiley

Je plaatst links naar websites en ook zette je een filmpje neer: http://www.youtube.com/watch?v=hYcyQYRZ9hU&feature=youtu.be en later nog één over de vindplaats.
Daarin komen toch een aantal zaken naar voren die je niet voor niets zult hebben willen aanhalen ... wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes....

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 22 mei 2013, 08:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 04:26
BerichtOnderwerp: Stilte

ZEELAND736 schreef:
In de stilte...denk ik aan jouw....als de dag van toen
Mijn zoon...en jij bleef stil...

Geboren en weer weggenomen...22 mei 1984..wat vliegen 29 jaar..

De wond heelt...de aanraking gevoeld...
Maar vergeten wordt je nooit..

EEN KIND ZONDER NAAM
Geen letters op een steen...
Maar gegraveerd in mijn hart..
.

.... Een arm....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 22:53
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

IFAN841 schreef:
Beste mensen,

Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Zelf zie ik geslachtsgemeenschap als een verlangen. Het heet toch ook niet voor niets "de liefdesdaad" toch? Ik bedoel: het is een uiting van liefde en genegenheid, toch? Een behoefte vind ik namelijk toch redelijk dierlijk klinken en doet me gauw denken aan dezelfde behoefte aan eten en drinken. Maar goed, laat maar weten wat jullie ervan vinden...

Greetz,

iFan

Als je geslachtsgemeenschap loskoppelt van liefde krijg je een daad uit behoefte wat heel primair is/word. "Behoefte hebben aan" zie ik nog niet gelijk als dierlijk maar nog steeds menselijk, iets anders wordt het als die behoefte oncontroleerbaar wordt voor jezelf en naar anderen. Behoefte hoeft nog niet altijd bevredigd te worden.

Ingebed in en als uiting van liefde en genegenheid ... ja ik denk dat dit zo moet/mag zijn, in alle passie, liefde, respect, waarheid, eerbaarheid.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:29

JOANNIE702 schreef:
Dankje wel voor jou getuigenis, Petra. er is meer tussen hemel en aarde!
een goede zin die ik tussen de haken gezet heb, en je heb gelijk dicht bij Jezus blijven!

Toch merk je gauw hoe een andere je aan het twijfelen kan maken.....dat merk ik aan mijzelf! Fijn om zo te kunnen delen met jullie!
(maar vind dat je niet paranoia moet worden, overal geesten in moet zien)

Dat klopt. Ze zijn er en ze zijn overwonnen. Gods bescherming is er en als er echt iets niet klopt krijg je daar inzicht over. Zonder angst en onrust. Wij mogen handelen in rust.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 21 mei 2013, 17:29
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:20

Samengevat is dit dus een persoonlijk verhaal waarin Jezus ingreep.
Ja, duidelijk is dat je ervoor kunt bidden of God het je wil laten zien wat Hij er van vindt.
De invloed van de geestelijke wereld is er zeker maar inderdaad: achter iedere boom een demoon-geloof heeft nog niemand gediend en zeker de zaak van God niet.

Voor mij blijft dan even de vraag van Joannie staan over het beeld waarover een soort stellig oordeel wordt gegeven van buitenaf... het valt me op dat ze er blijkbaar geen last van had maar wel onrust ervaart nadat er iets over is gezegd. Het besluit het terug te zetten zal je ook biddend hebben gedaan... en je ervaart het niet als negatief. Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:42

JOANNIE702 schreef:
Hoe ver kan je mee gaan in de dingen hoe de mensen er naar kijken en ook waar ze erin geloven.

Het is een paar weken geleden al weer, en het houdt mij nog steeds vast en ik kan het niet loslaten.
Een gesprek kwam op de beelden uit die niet van de Heer zijn.

Daar zitten kwade geesten erin en die kunnen je leven beïnvloeden!
als je zo beeldje in de buurt staat, dan zal het slecht gaan met je.

Toevallig gebeurde ook veel in die week, wat even niet zo gemakkelijk was!
En ik die nuchter ben, ik ging er in geloven bijna.
zo stom beeld de oorzaak?

Jaar geleden, ik heb een Indianen beeld van mijn man nog, staat altijd in de kamer!
Iemand van onze gemeente wilde dat ik die beeld weg deed, die had slechte invloed, zat duistere machten erin!
Ja zeg, kom nou het is maar een beeld hoor!
en toch hebben wij om de beeld gebeden! En weet nog dat ik er bang voor werd, dat ik het weg wilde doen! De angst die hun met de verhalen aan
mij gaf.
Nu staat de beeld weer in de kamer, ik zie geen kwaad erin! Misschien te nuchter!

En nu weer, de verhalen die ik gehoord heb!

hoe staan jullie hier tegen over?
is dit waarheid?
of zit ook menselijke fantasie erbij?

Het eerste wat er in me opkomt is dat het niet okay is als een ander je presst iets weg te doen omdat hij/zij er moeite mee heeft en insinueert dat dit van de duivel is, want daar gaat het dus om. Het is daarbij ook nog heel ongevoelig, het beeld is van je man geweest, dat lijkt mij het eerst belangrijke.

Het enige wat je nog kan doen als je je echt zorgen maakt, is de achtergronden onderzoeken van het beeld. Ervoor bidden is ook altijd goed, dat is veel sterker dan welke invloed dan ook, mocht die er zijn.

Overigens is dit weer een etiketje van wantrouwen op dit soort kunstwerken van overzee. Laten we de kunstwerken van Rembrandt ook eens onderwerpen aan de gave van onderscheiding Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:54
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

SHANITA130 schreef:
Eerst die van Nicky, en daarna de reactie van Jans op Nicky, ja veel keer het woordje vind en vinden, en ja, het ging me echt even duizelen.

Wat je vroeger weleens had op school bij een tekstverklaring, zoiets.

Ja, en als ik het dan een keertje teruglees, ja, dan begrijp ik Jans haar Posting.

Even serieus, ik vond de posting van Jans zeer duidelijk overkomen.
Ze maakte erg duidelijk, wat ze ervan vind. Engeltje smiley

okay, ik snap. Tja je mag vinden uiteindelijk toch? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:45

SHANITA130 schreef:
Ik kon het niet meer echt volgen, te veel het woordje ''vind', 'vinden', vond ik , dus ja, wat ik ervan begreep schreef ik even op ;)

Ja, nu ik het nog een keertje rustig doorlees, ja, nu snap ik het .... Engeltje smiley

Nou snap ik het nog niet heulemaal... bedoel je soms de laatste bijdrage van Jans? Of bedoel je die van Nicky? Je reageert namelijk ergens op maar ik kon het niet plaatsen, vandaar.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:30

SHANITA130 schreef:
Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet. Knipoog smiley

Uhm> wat/wie bedoel je? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 10:46

PETRA373 schreef:
Nou heb net toch me lidmaatschap maand verlengd, maar ga dan niet meer voorlopig op forum schrijven, ga het gewoon net zoals heide doen. terug trekken van forum, wel lid blijven
Lachende smiley Dus word ik een meelezer.....

Hey, dat is goed nieuws dat je nog even blijft. Reageren zie ik je ook nog wel doen ;)
Het is een manier die je kan kiezen om voorlopig even zo om te gaan met het forum. Het groeit vanzelf wel weer, seizoenen en zo, je weet wel ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 10:36

Op verzoek Shanita haar quote aangepast naar haar eigen gewijzigde bijdrage.

SHANITA130 schreef:
Weet niet kan me niet voorstellen dat de vader het is, zo'n sympathiek gezicht...ook vanwege wat ik lees hier op deze site. Vind het wel heel erg hoor, ook voor de betrokkenen.

Ik kan me het ook niet voorstellen wb de vader maar ja... schijn kan bedriegen... Zo waren er al eeuwenlang modelgezinnetjes waar binnen de muren van alles gebeurde..... we weten het niet. Maar mijn eerste indruk van hem is ook inderdaad niet gelijk dat ik aan zoiets bij hem zou denken.

Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?
Er zijn ook zoveel mensen die denken te kunnen oordelen over de vader en de moeder, alsof ze van de hoed en de rand afweten, dat lees ik ook terug in de links hierboven. Feit blijft dat er een waas om heen hangt van niet weten en een zweem van doofpot (?) en dat roept vragen op.
Mij lijkt in ieder geval een onderzoek naar de hulpverlening en de uitspraak van de rechter op grond van advies BJZ over bezoekregeling met de vader geen overbodige luxe.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 08:29
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 07:03

JOL252 schreef:

Samen stil zijn is ook luisteren, het laat van zich spreken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:55

Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:53
BerichtOnderwerp: Pinksteren, mooie slotstrofe.

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben een liefhebber van zijn gedichten, het is werkelijk prachtig hoe hij een en ander onder woorden kan brengen......En inderdaad we moeten niet zo moeilijk doen over de Geest, ben ik helemaal met hem eens!
Echt een gave van de goede man omdat zo mooi te verwoorden.....

Ja, zoals:
van de gewoonste stervelingen
glanzen van licht.
Ik verwonder mij
tot ik versta:

zonder die tranen in mijn ogen
had zich de wereld niet bewogen,
gingen de dingen niet opgetogen
al dat geloven achterna.

Daar zit zoiets moois in. Zonder niet aangeraakt te worden, het een hartzaak te laten zijn komt er niets in beweging.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:30

MAMALOE463 schreef:
Ja dat klinkt inderdaad erg krom!
Sympathie voor iemand die tot deze daden komt?
Kijk, dat hij de hand aan zichzelf slaat is erg, maar je kinderen! Je eigen vlees en bloed, onschuldige kinderen! Sympathie? Aan mijn gat!

Nee daar is ook geen enkele verontschuldiging voor om je kinderen mee te slepen. Het is een totale respectloosheid voor en een aanslag op leven. Hij had het recht niet.

Ik begrijp de redenering van Lanfy.. het is ook bizar dat Nederland op zijn kop staat (ik ook) vanwege dit nieuws terwijl een uur of wat verder er kinderen vermoord worden, misbruikt en mishandeld, gebruikt voor de oorlog en waar zijn wij?

Toch vind ik het een groot goed dat er zoveel mensen hebben gereageerd en niet alleen het bij woorden van medeleven lieten. Ze zetten hun woorden om in daden en waren zo tot steun en hulp en een teken van hoop.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 20 mei 2013, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:31

MAMALOE463 schreef:
Als ik naar de stilte luister, kom ik het dichtst bij mijn innerlijk, is het dat wat je bedoelt?

Stilte vertaalt soms
wat geen woord kan doen.
Stilte herkent de volume
van het lawaai in gedachten
en hart en brengt het in balans.

En soms.. heel soms..
horen we Hem in het ruisen
van de stilte...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 136 Volgende