Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:54
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach ze is ook zo gevoelig, Visser...die tekst stond er al enkele dagen op maar dat merkte ze waarschijnlijk nu maar op een onplaag-moment van haar... |
Frank, die zin van je loopt niet helemaal lekker, zeg het nu eens in het ABN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:22
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De mannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Het verwondert me dat jij geen mails krijgt van leuke mannen. Je bent deftig, nooit een vies woord, leuke aantrekkelijke foto's op je profiel met verschillende huisdieren...wat doen we hier eigenlijk nog.... |
Ik krijg wel mails, maar niet van leuke mannen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:49
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
zaterdagmorgenontbijtje: warm broodje, eitje, jus d`orange, koffie, muziekje en krant.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:20
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | FRANK...... Misschien helemaal geen belangrijke vraag.... Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!
Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...??? In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...
Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!! |
Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ahhhhh jans; ga nou geen sorry roepen, joh!!
ik dacht dat we heerlijk samenzweerderig samen Om Vreselijk grote Onze-Visser-problemen vroegen, en nu haak jij af!!
Overmoedige Visser komt echt wel vanuit bollussen-land Om Vreselijk lekkere en OVerheerlijke bolussen te brengen, hoor!! daar ben ik nu Onbeschaamt Van OVertuigd, als ik het even ongegeneerd OVer hem mag hebben terwijl hij meeleest.
enneh.......frank? "vragen om problemen" is voor sommige mensen standaard gedrag; plagen en hannah is vrijwel synoniem, he?
(visser; echt; twee dozen bolussen en ik ben AL tevreden) |
Hannah, ik ken Visser niet, maar misschien is hij wel zo Ontzettend Verlegen dat hij niet meer durft te komen, vandaar het sorry. en Frank, kan je die door jou 2 toegevoegde zinnen boven de picknick-oproep weghalen? Zo komt er natuurlijk niemand meer op af!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , m'n besluit staat vast.........Het is een Overbodige Visser. Daar ben ik nu wel achter.
En Frank......Mag ik nu aub. zo snel mogelijk weer een update van de lijst met personen die meegaan. Doe je plicht , wat moet Hannah hier wel weer van denken. |
sorry Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:18
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind zo'n klokje maar stom...ik doe het weer weg... |
Ik hoef niet eens zo`n klokje te plaatsen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter. |
Hihi, een dikke OV nog wel, zou hij bedoelen : Heel erg onnozel?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 13 juli 2012, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:52
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
TINK100 schreef: | eh....sorry...helemaal gelijk
wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij..... |
heel simpel, als je geen planten meer in je tuin zet, gaan de naaktslakken ook weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:48
|
|
|
TINK100 schreef: | daar hebben ze dan ook geen wachtlijsten, integenstelling tot hier..... |
Nee, dat is waar. De gezondheidszorg is daar idd beter geregeld.
maar we zijn nu wel off-topic....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je dokterassistente wordt kan je makkelijk tot je 70ste 'werken'...je moet toch niets anders doen dan wat afspraken noteren |
Frank Je hebt het nu zeker over Belgische doktersassistenten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Straks eten met de bijbelstudiegroep, iedereen maakt wat klaar. Ik mocht voor het ijs zorgen! (twijfelen ze soms aan mijn kookkunsten?) Makkelijk is het wel..dat wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 06:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter. |
Met OV bedoel je toch Openbaar Vervoer, he?? Er is vast wel iemand die je van het station wil ophalen, als dat nodig is!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 13 juli 2012, 06:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Shanita, zeg nog eens even wat je dacht hoe Frank dacht dat jij dacht. Want volgen kan ik het niet meer. |
De gedachten van Frank zijn ook niet te volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:46
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
YES356 schreef: | Ja hoor net wat ik dacht!! Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Volgzaam pfffffffff de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Goad goan! |
Ik verleng al niet meer Over 6 dagen ben je van me af
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23
|
|
|
YES356 schreef: | ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het ducheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay? |
is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:04
|
|
|
YES356 schreef: | hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!! |
Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:52
|
|
|
YES356 schreef: |
JANS : Yes denkt: YES!!!! YES
(Yes niet bang voor 04-08-2012) |
Ik geloof dat ik uit het verhaal van Yes op kan maken, dat ik de enige ben die hem begrijp! Ik weet wat hij denkt, want hij antwoordt ook met YES. Ik weet niet of ik hier rechten aan kan ontlenen voor wat betreft de indeling van de zitplaatsen op de picknick.......ik laat het aan Yes over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb niets te zeggen joh over dit topic of uitje...je weet nu hoe je het moet doen op het forum...verbeter het dan. |
Als je niets te zeggen hebt, waarom haal je het dan weg? Wou ik net van die BBQ en houtskool af........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Josina022, 42 jaar, regio 030 harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... ..... |
FRANK, WAAROM MAG MIJN BBQ EN HOUTSKOOL NIET MEE?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Eh die had ik al aangepast maar ja jij was weer zo slim om het weer te veranderen |
Ik heb het weer aangepast. Probeer ik net op dit forum een beetje serieus over te komen, dat wordt weer teniet gedaan door Frank.
Maar ja, om on-topic te blijven....nog 6 dagen....en dan? verlengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:29
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Josina022, 42 jaar, regio 030
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:20
|
|
|
[quote=ROELANDE345]ja of hij heeft de dag van zijn leven [/quote
Yes denkt: YES!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... |
heet jij Erika????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:40
Onderwerp: Heb jij nog een vraag...?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een vervolgvraag:
Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten? |
Pfff...moeilijk! Goddank, heb ik zelf dat gevoel niet zo vaak. Een antwoord heb ik ook niet gelijk....maar misschien even verder gaan op dat gevoel? Want dat woord gebruik je twee keer, het is dus een gevoel. En dat gevoel hangt denk ik vaak af van de omstandigheden waarin je verkeert. Het ligt dus niet aan God, dat hij niet hoort!
Maar het blijft moeilijk.....
Jans, zomaar wat hardop gedacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:03
Onderwerp: Heb jij nog een vraag...?
|
|
|
Mooi stukje Jol!
God heeft inderdaad een plan met je (mijn) leven. Maar ik denk dat ik binnen dat plan wel de ruimte heb om zelf ook keuzes te maken. Binnen dat plan heb ik wel ruimte om naar links of naar rechts te gaan. M.a.w. God houdt het lijntje niet zo strak, dat ik geen kant meer op kan. En ja, soms had ik beter een andere kant op kunnen gaan. Maar dan ook mogen weten dat God je hoe dan ook vasthoud!
En bidden is zoveel meer als iets vragen aan God. Het is ook luisteren, overleggen, overdenken!
En waarom dan nog bidden……? Om in contact te blijven met Hem, zodat je zijn stem kan horen en verstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Met andere woorden Frank vraagt je naar de picknick te komen zodat tie je effe flink kan plagen en dan ben je hem zo zat dat je niet wilt verlengen |
Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Verleng maar Janske...na de pn kan je dan desnoods niet meer verlengen |
waarom desnoods na de PN niet meer?
|
|
Naar boven |
|
|