Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:06
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Hoe krijg je je stoepje weer mooi schoon zonder hoge druk reiniger
zou het ook kraag willen weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:00
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die komt nog wel opdagen, meisje... |
oke , als jij het zegt , wachten wij wel af
zo gauw hij er is zal ik jullie bellen
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 25 juni 2012, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Er zijn geen vragen gesteld over mn sexuele geaardheid dus het mag blijkbaar. |
hahahah , zal ook ff kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:46
|
|
|
kan ik niet zeggen of ik dat ga doen , ik heb geen vriendje.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 25 juni 2012, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:44
Onderwerp: seminars en conferenties voor belangstellenden.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb jaren terug jaren overal die seminars afgelopen.
Genezingsdiensten, bevijdingsdiensten...
Het heeft mij niets geholpen. Ja, het heeft mij van een hoop geld afgeholpen...
Als je als kind trauma's hebt opgelopen bén je nu eenmaal beschadigd, Dan kan je alle bevijdingsdiensten aflopen. Er zijn nu eenmaal andere verbindingen in je hersenen tot stand gekomen dan bij kinderen met een harmonieuze kindertijd. De kunst is om ermee te leren leven en ermee te leren omgaan.
Als je door het skien tegen een boom je been hebt verbrijzeld, kan je alle genezingsdiensten aflopen, het blijft zo: er komen operaties, je krijgt een stalen pin in je been, en je blijft zeker een half jaar in het ziekenhuis.
Het heeft mij niets geholpen: eerder nog, van de wal in de sloot. Mijn geloof was niet groot genoeg werd er gezegd daar, er zullen nog wel zonden in mijn leven zijn, anders zou God mij allang hebben genezen zeiden zij. ja, mensen van de kerk...
|
klopt Shanita.
Hier heb je echt iemand nodig die er voor geleerd heeft, en bidden werkt mee en hebben wij nodig.
Ook ik heb die hulp gezocht en ben blij dat ik gegaan ben.
Geen enkele seminair had en heeft ,mij kunnen helpen. Mensen hun hersens zitten te ingewikkeld in elkaar om hulp te verwachten van een dienst,
Ik weet en zie dat er veel meer mensen hulp moeten zoeken. Je leven word er zoveel rijker door.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 25 juni 2012, 20:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:38
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik kan je volgen Nicky Voel ook geen verwijt of zo laten we ook kijken wat jij weer schrijft gewoon ook recht uit je hart..mooi |
Dankjewel heide.
graag gedaan . Ook bij sex voor het huwelijk telt dat wij wel allemaal graag zouden doen wat god wil , maar wij kunnen het niet altijd.
Dankbaar ben ik voor wat christus voor ons heeft gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:15
|
|
|
sorry heide , ik bedoelde dat het goed is het roer om te gooien!
en of niet iedereen tot een overeenkomst kan komen .
wij willen wel graag dat alles gaat zo als het zou moeten. Alleen lukt dat niet altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:12
Onderwerp: gebed gevraagd...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Aangezien "mijn" topic "operatie" al een tijdje gesloten is, "pik" ik ff die van jou in, Shanita. Ik hoop dat je dat goed vind?
Het is nl zo dat ik morgen opgenomen word in het ziekenhuis voor een behandeling en gezien alle ellende die ik in het afgelopen jaar (ruim) ondergaan heb, is het toch wel weer ff spannend. Als alles goed gaat mag ik dinsdag weer naar huis.
Maar de zenuwen bekruipen mij nu wel ff |
sterkte en gods zegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:04
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Soms moet je het roer om gooien,met de hoop ook echt een andere kant op te gaan. nogmaals..iedereen leest het op zijn manier..ook die geen reactie plaatsen. |
klopt heide!
Maar wat zeker is dat niet iedereen hier alles kan en volmaakt en perfect is. Niet iedereen kan alles . En veel dingen moeten wij leren . En god zegt al dat wij zo langzaam leren.
En ja wie heeft er eigenlijk gelijk? wie wil er gelijk hebben? of is er een mogelijkheid om tot elkaar te komen! en accepteren dat niet iedereen kan doen wat wij graag zouden willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:27
|
|
|
Waar heb ik dat evangelie gelezen van christus is voor onze zonden gestorven?? alleen in mijn bijbel misschien?.
Ook voor de zonden die ik nog maak is hij gestorven!
en een ieder die mijn naam aanroepe heeft eeuwig leven! Jongens willen jullie niet allemaal roepen , het staat in mijn bijbel!
wij zijn hier kinderen van god , hij kende ons al voor wij geboren waren! omdat hij ons zo lief had zijn wij hier geboren en heeft hij zijn zoon gestuurd.
God wist dit allemaal al dat dit alles zou gebeuren.' En god zij Ja en Jezus zij Ja en de heilige geest zij ja.
want god wist dat wij het niet zouden kunnen , wij kunnen niks!
alleen ruzie maken daar zijn wij goed in!
En nog het meest over het geloof! hele oorlogen worden daar over gevoerd!
sorry maar moest het ff kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:15
Onderwerp: gebed gevraagd...
|
|
|
Ik ga ook voor je bidden, en geniet van alle fijne dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:10
|
|
|
steed komt de tekst , heb elkander lief zoals je je zelf lief heb.
dit gebod is voor elkander, voor mensen die mens zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:37
|
|
|
Ik heb een homo vriend! en ik mag hem heel graag en hij mij!
Maar ik wil het over een andere boeg gooien!
ooit heb ik ook een boekje , christelijk boekje gelezen over homo s.
dat dit iets te maken heeft met hun jeugd wat hun een fijn gevoel gaf en dat ze daar in zijn gegroeid. wat vertrouwd is he , dat is veilig. een andere gedachte is geen prettig gevoel.
Ik ga kijken of ik de naam van dat boekje te paken kan krijgen.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zondag 24 juni 2012, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:00
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ach ja.
Ik heb gehoord, dat degenen die kinderen verkrachten, pedo's dat niet doen voor de sex, dat dat er niet eens iets mee te maken heeft, maar de macht. |
Ja dat geloof ik ook , de macht die wij zo graag hebben! zelfs lucifer en 1 kwart van de engelen van god vochten om de macht!
Gellukkig heeft god alle macht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:53
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
BEUN656 schreef: Nou, een appél om Bijbels te leven mag ook wel eens scherp gebracht worden.
Waar Beun..
fijn Heide, in de kerk. op dt gij elke week het woord ga horen en er naar gaat leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:42
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nee, het gaat om Bijbelse waarheidsvinding. |
dat snap hier iedereen , iedereen vind hier dat sex voor in het huwelijk is.
maar er zit aan elke ja een nee!!!! want wij zijn mensen , als kinderen !!!
vanwaar dit debat is opgestart.
alleen er zijn mensen die niet relativeren en alles op scherp zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:36
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Als de bijbel het eerste en laatste woord heeft waarom leven we als christenen er anno 2012 niet meer naar? |
waarom ? omdat wij het beter weten?
Maar het laatste woord is als je voor god staat! en hij heeft een heel leven de tijd met je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:21
|
|
|
Ik krijg het gevoel dat iedereen graag gelijk heeft,
dit brengt waarschijnlijk een goed gevoel.
Maar waarom zouden wij elkander verdriet doen!
iedereen kent hier de bijbel en weet dat God het eerste en het laatste woord heeft.
laten wij het onzelf dan niet moeilijk maken . en een fijne tijd maken met elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:58
|
|
|
Heb elkandr lief zo als je jezelf lief heb!
Ik geloof dat dit iets is tussen die twee mensen . en alles heeft te maken met de gevoelens van deze twee mensen.
en hoe ze met elkaar omgaan.
God heeft ons lief , al voor wij bestonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:18
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
En als dit je insteek is dan komt alles goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:52
|
|
|
Klopt shanita,
Maar het begint een hype te worden een rage wat ik er uit heb begrepen.
ze willen niet meer een vast relatie , heb je geen gezeur , wel de lusten maar niet de lasten .
Maar ik weet het ook niet , ik probeer ook het goede te doen.
Ben het helemaal met je eens Nicky.... En dan wil ik het even hebben over ondervindingen van en met onze kinderen... (Wie de jeugd heeft heeft de toekomst...toch?)
Als moeder ondervind ik dat ook met de kinderen... Als je 14....15...of 16 zijn en ze hebben nog geen sex gehad vallen ze al buiten de boot en zijn ze ouderwets!!! Wat kan het hen moeilijk gemaakt worden...als ze IN de wereld willen staan, maar niet VAN de wereld willen zijn...
Bij mij in huis hangt het gebed van een moeder op... Wat heeft dat veel betekent in mijn leven...en wat lees ik het nog vaak... Ik kan er niets aan doen...ik moet altijd huilen...eigenlijk omdat ik het zo mooi vind... Daar staat het ook zo duidelijk in!!!!!!! U WEET HOE MATELOOS DE WERELD HEN ZAL HATEN... ALS ZE NIET IN HET SCHEMA VAN DE WERELD ZULLEN GAAN!!!! Ik heb het met een eigen zoon ondervonden..
En het eindigt met de woorden... LAAT DAN TOCH ALTIJD UW KRACHT... BOVEN HUN ZWAKHEID STAAN....
Ik leg de namen van mijn kinderen in Uw handen!!!! Een betere plaats is er niet....
En hier voor moeten wij elkaar waarschuwen!!!!!!
Ook zie ik de toekomst moeilijk!
Ik heb veel kids leren kennen , door mijn werk.
En veel gehoord.
Wij moeten de toekomst beschermen van onze KINDEREN, maar ook die van ons zelf!
Als die er nog wel is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Nicky,
Ja, da's met huwelijken ook vaak zo. Die duren over de band genomen ook niet lang, uitzonderingen daar.. Wat is beter, een goede relatie voor het leven of een huwelijk wat een jaar duurt...? Dat denk ik...
Ja, dat is wel fijn als je een zoon hebt die je deze informatie geeft, dan heb je het uit de 1ste hand |
Klopt shanita,
Maar het begint een hype te worden een rage wat ik er uit heb begrepen.
ze willen niet meer een vast relatie , heb je geen gezeur , wel de lusten maar niet de lasten .
Maar ik weet het ook niet , ik probeer ook het goede te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zou je hier meer over willen zeggen ludovis.. |
laten wij zwijgen en verstandig wezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:44
|
|
|
Ik ben heel erg achterdochtig geworden toen ik dit allemaal wist.
Mijn spyg heeft mij er mee gholpen en , gelukkig is dit nu over!
Maar ik denk dat wij als christenen netjes met elkaar om moet gaan!
En niet elkaar verdenken van alles maar het goede denken!
en geen waan ideeen krijgen.
Maar wel op elkaar letten, want ook de toekomst van onze kinderen gaat er zo aan! het is besmettelijk he.
Ik ga er van uit dat hier vatzoenlijke christenen zitten en als dat niet zo is dit door wprd gegeven onder elkaar!
hele fijne dag allemaal en gods zegen.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:30
|
|
|
Mij schoot te binnen dat er in mijn omgeving veel mannen en vrouwen hier 1 jaar ongeveer een relatie volhouden!!!! soms korter
en daarna met een ander verder gaan!!!!!!
Ook mijn omgeving , niet christenen byv buurvrouw bevestig dit!!!
Ook de jeugd waar ik mee in aanraking komt bevestig dit
Ook dat als ze weten dat een meisje met een jongen sex heeft , de jongens dit via hyves twitter enz door geven aan elkaar! best ernstig allemaal
Mijn eigen zoon bevestig dit.
En het is zelfs zo dat als een meisje niet te krijgen is de jongens er massaal achteraan zitten. zou dan ineens alle jongens van HAAR houden??
Info van mijn zoon.
Ook ik hiervan erg onder de indruk ben.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 23 juni 2012, 10:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:23
|
|
|
HERMAN968 schreef: Gelijk heb je jo. Yes, hoe ga jij om met je Christen zijn en de sex die op je afkomt als je iemand leert kennen ? Ook grenzen ?
Dat heb ik al eerder geschreven hier zoals je weet dus dat lijkt me duidelijk
doe ff plakke en knippe , zo moelijk is dt niet toch yes???
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op vrijdag 22 juni 2012, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:48
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vat het ff niet Shanita; die quote waarop ik kritiek had was van Petra en niet van jou.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik heb nergens gezien dat Herman iemand anders heeft afgezeken of bewust gekwetst. Bij een heleboel andere mensen zie ik dit wel. Ik begrijp hem niet altijd, maar dat is iets anders. Mogelijk heb ik eroverheen gelezen, maar dan nog vind ik niet dat je kwaad met kwaad moet vergelden. Natuurlijk moet je niet over je heen laten lopen, maar je grenzen trekken door bewust kwetsende opmerkingen te plaatsen is denk ik niet de juiste manier.
Het turven zegt niets omdat het alleen gebeurt bij iemand waarmee men het kennelijk niet eens is. Degenen die voor sex voor het huwelijk zijn hebben (minstens) net zoveel oordelen en vooroordelen als degenen die er tegen zijn. Daarom vind ik het allesbehalve grappig. Het is een manier om anderen in de zeik te zetten en zonder argumenten de discussie te beinvloeden.
Ik zou graag meedoen aan deze discussie; mijn mening over het onderwerp geven gestaafd met bijbelteksten, maar ik heb dit tot nu toe gelaten vanwege de agressie van sommigen. En de reakties die je krijgt zodra je een bijbeltekst aanhaalt. Je wordt hier belachelijk gemaakt als je tegen sex voor het huwelijk bent en je wordt uitgedaagd om je mening met bijbelteksten te bewijzen. Zodra je dat doet wordt je uitgescholden omdat je zogenaamd met 'bijbelteksten' smijt.
Het is jammer dat er geen open en eerlijke discussie kan plaatsvinden zonder dat mensen 'andersdenkenden' meteen in een hokje stoppen. |
Ik vind ook dat je moet proberen geen mensen te beledigen.
IK ben van mening dat god niet wil dat je sex heb voor het huwelijk.
Maar ik snap[ ook wel dat het niet makkelijk is om dat te volbrengen.
Mijn mede christenen kan ik goed begrijpen, maar het wil niet zeggen dat we een vrijbrief hebben wij moeten echt op passen om ook niet te gaan leven als de (heidenen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Prachtige en eerlijke reaktie Erika.
Het is geen geheim hoe ik erover denk en echt, ik ben christen... Ik kan niet genoeg benadrukken dat een relatie uit zoveel meer bestaat dan uit sex. Ik had in mijn profiel staan dat ik iemand zocht die mijn HART wilde veoveren en niet allleen mijn lijf. Iemand die me wil beminnen en niet wil neuken.
Maar intimiteit zit ook in een kopje thee inschenken, een lief briefje, een hartje in de boter, een bos bloemen, een schroef de muur in jasen.
Neem heerlijk de tijd om elkaar te leren kennen, neem de tijd om eventuwel 2 gezinnen samen te voegen en GENIET en maak fEEST. |
KLOPT INGE.
de wereld wil je alleen neuken , tenminste zo ervaar ik het om me heen! Vooral in de taxi wereld heb ik het ervaren, alle leeftijden en getrouwd of niet maak niet uit!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is je persoonlijke visie dan dat je voor het huwelijk best mag vrijen met alles er op en er aan? |
Mag is wat anders , Maar dat het gebeurd !
Wij allemaal wel heel erg goed moeten nadenken voor wij daar aan toe geven.
Dat we niet weer in de problemen komen. Want die liggen op de loer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:09
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt volledig Frank, maar wel is het zo dat als je op je profiel schirjft dat je Christen bent dit ook dient uit te leven. Anders ben je volgens mij wel hypocriet bezig. Toch ! |
Wat wil je precies zeggen Herman!
Er zitten geen kleine kinderen op c m .
wij inclusief onzelf kunnen nog geen dag leven zonder fouten te maken, iedereen die wij hier zien en thuis en op het werk en op straat heeft mis stappen geplaatst en maak ze nog steeds!!!
|
|
Naar boven |
|
|