Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 april 2015, 17:18
Onderwerp: koningsdag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Altijd handig! Dan wordt het uitje toch gewoon bij jou in de buurt georganiseerd? Iets met nuttig en aangenaam.......... :-D :-D |
Kan ook, met schaafplekken je graag bij mijn collega melden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 april 2015, 17:17
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
eerder vrij genomen en lekker bakkie gedaan bij een vriendin, nu bij een andere vriendin en de jongens shoarma eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 april 2015, 20:50
Onderwerp: koningsdag
|
|
|
Helaas ik kan niet meedoen. sta te ehbo-en
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 april 2015, 20:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Morgen kan dan toch echt de bikini uit het stof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 april 2015, 20:47
|
|
|
gewerkt, gewerkt en nog eens gewerkt en nu met de beentjes op tafel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 april 2015, 19:52
|
|
|
Ja lekker net de BBQ aan gehad, mjammie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 april 2015, 19:51
Onderwerp: het kan echt een duurzame relatie via een datingsite
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | voor 3 dagen terug en inmiddels ruim een half jaar gertouwd leuk dat er een heel draadje hierover is ontstaan. Wij genieten nog elke dag van elkaar en onze 11 kinderen met ons Bedankt voor alle gelukswensen Het ga jullie goed "dat Hij jullie mag geven de wensen van je hart" |
Hartstikke leuk, welkom terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 april 2015, 07:56
|
|
|
ik zie de zon
(waar is m'n bikini?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 april 2015, 14:20
|
|
|
2 paar schoenen gekocht en parfum en als het zo droog is ff neuzen naar kleding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 april 2015, 14:17
Onderwerp: gefaseerd geloofsleven
|
|
|
PETRA824 schreef: | Weetje Anna zit er over na te denken, eigenlijk was David niet zo,n rare snuiter... maar heel menselijke man. Zijn wij niet hetzelfde ? De ene dag druk biddend in de kerk, vol op in gods glorie en soms wat afdwalend toegevend aan verleidingen die op onze weg komen
Tenminste ik wel
En ik kan me david zo goed voorstellen, op het dak zittende en daar valt zijn oog op.... ha ha , ik heb dat wel es met mannen, ik denk ..... oehh lekker ding.... laatste vriend was knappe man... 40, spaans bloed, zwart haar, mooie bruine ogen... leuke lach en hij vond me leuk en tadaaaa, weg gooide ik alle preken over je zelf niet te gauw geven etc.. waar ik het ook best wel mee eens ben, en zo dwaald e ik ook van God af( op andere manier als david, maar oke hij had geen vrouw die ik na het front kon sturen) Gaf minder aandacht aan God , meer aan die man. tot ik God ging missen... en weer terug kwam
En weetje de tegenstander weet precies onze zwakheden, zodra wij een deur openzetten voor verleiding, zakken we steeds verder van God af.
gelukkig laat God ons niet los, net zoals hij David niet los liet. | oke iedereen kijkt wel eens ergens naar maar hij nam nogal een paar stappen die niks meer met een verliefdheid te maken hebben. Hij neemt een paar bewuste heel foute keuzes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 april 2015, 20:06
Onderwerp: Wist je dat?
|
|
|
PETRA824 schreef: | Stilte voor de storm Aangezien er alleen vrouwen bijna op forum zijn, kunnen we wel topic maken zoiets als, wat vind je irritant van een man en dan eentje van wat vind je irritant aan een vrouw? Wie weet gebeurt er dan nog wat... ma ja durf het bijna niet, zul je zien ik de enigste ben die reageert |
goed idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 april 2015, 06:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oeh, inmiddels wel geslaagd, hoop ik?
Hier schafte de pot kapucijners met spekjes, worst, uitjes, champignons etc. | lekker ff bij de buurman varkenshaasje gekocht, met knoflooksaus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 april 2015, 06:41
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat bedenk jij 's morgens om 6.17 uur al? | vandaag weer vroeg wakker, maar nog niet bedacht wat ik vanavond ga eten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 april 2015, 06:37
|
|
|
PETRA824 schreef: | jaa he, dat slow chatten was gaaf | leef je uit zou ik zeggen, want het gaat nu wel heel erg slow op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 april 2015, 06:36
|
|
|
PETRA824 schreef: | Voor het eerst in lange tijd was het lekker in het zonnetje na trainen van zoontje kijken inplaats van bibberend van de kou met piama broek onder me broek aan en hete thee om door het uur heen te komen.
offtopic, maar warom hebben mannen een sport voetbal en staan wij vrouwen aanmoedigend aan de kant??? Ik bedoel maar als wij vrouwen sporten, nee zie ik geen groepen mannen trouw door weer en wind ieder e keer staan kijken Hoe is dat zo ontstaan??? omdat e r ooit wat vrouwen dachten, oke aanmoedigen die sport, zijn ze thuis wat rustiger, leven ze al hun dingen uit op het veld met z,n allen achter een bal |
Toch wel zat kerels die hun kinderen komen aanmoedigen? Of zijn ze gewoon bang van de kou en komen ze met dit weer uit hun holen gekropen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 april 2015, 20:55
|
|
|
PETRA824 schreef: | helemaal waar Anna, dat is het leuke van de helden uit de bijbel, ze waren gewoon menselijk net zoals jij en ik | Nou sommige vind ik zelfs nog abnormaler dan ik.
David vind ik af en toe best een rare snuiter. Hij kan het ene moment helemaal vol van God zijn en het andere moment zit ie naar een vrouw te loeren en stuurt haar man de dood in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 april 2015, 07:05
|
|
|
PETRA824 schreef: | nee je bent niet de enigste, geloof gaat in fases, is een proces van groeien in je relatie met God. Zou je een lijn tekenen, een rechte van jij in het begin van je leven met geloof en einde van d e lijn is bij God in hiernamaals, dan zou de lijn niet recht gaan, af en toe gaat de lijn na beneden, omdat je je weer es laat intimiteren, ontmoedigen, of twijfelt, of te druk met andere dingen bezig bent, of gewoon lui, noem maar op etc.... en af en toe ben je weer terug op die rechte lijn. en soms ga je ook van d e lijn af omhoog omdat je volop in glorie zit en er geweldigge dingen gebeuren
helaas kan ik hier niet tekenen, maar als je het tekent, teken je een kroon. en zo kom je toch bij God terecht als koningskind van God met een kroon |
ach ik denk dat inderdaad iedereen dat wel heeft. Het komt zelfs in de bijbel voor. Kijk naar Mozes, David, Petrus die waren zo op hun tijd ook wel de Weg kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 20:52
|
|
|
PETRA824 schreef: | Ik soms ouwe cm mis, waar topics heeel hard gingen en waar je soms heel veel bij kon lachen duh het is zo stil hier.... |
ZAL IK WAT HARDER PRATEN?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 20:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat bedenk jij 's morgens om 6.17 uur al? | Jep ff wat vlees uit de vriezer gooien en dan onder de douche door rennen en naar 't werk
Trouwens ook met wat sla erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 20:44
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
PETRA824 schreef: | haa Anna ik heb twee weken gratis maar wat zie jij er goed uit zie ik op je foto |
ikke was net te laat... dus dan maar 3 dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 20:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wanneer? Waar? *zet de kachel maar weer aan* | Ik hen zon gezien Waar is m'n bikini?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 06:39
|
|
|
Gaat de lente dan echt komen?!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 06:16
|
|
|
wist je dat....
ik ff geen wistjedatje heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 april 2015, 06:09
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zo, ik ben er weer ff. (lang, lang, lang geleden al eens eerder hier geweest )Leuk om een aantal bekenden weer terug te zien!
*zwaaismilley* |
Haaaaaaaaaaaaa Steen! Ikke ff voor 3 dagen
|
|
Naar boven |
|
|