Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:49
Onderwerp: hey maatje
|
|
|
[iHey maatje, is alles oke? Mag ik je iets vragen? Ik zit er best een beetje mee Dus ga ik het er toch op wagen.
Mag ik jouw ziel eens zien? Dan show ik jou die van mij en je krijgt er bovendien een beetje liefde bij.
Beloof je wel dat je voorzichtig zal zijn trek je geen wonden open van weleer Die doen soms nog steeds een beetje pijn Heb jij ook weleens oud zeer?
Voor de rest heb ik nog best veel liefde in mijn lijf Maar durf het niet zo goed te delen Als je soms wil dat ik bij je blijf kunnen we elkaar misschien een beetje liefde geven
Beloof je me dan wel dan je nooit weg zal gaan en me niet in de steek zal laten Dan durf ik het met jou wel aan en zal ik jou ook nooit verlaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:19
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
DANIEL777 schreef: | als je zo mans bent brazeevel 772 kijk je nu op mijn profiel voor de foto en oordeel of ik mans genoeg ben |
ik zit niet op jou foto te wachten maar heb je al bedankt niet prive dacht ik dat je mijn foto weer hebt verwijderd succes hier verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:36
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Susannah zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen? |
nou ik ken die persoon al een beetje achter deze foto want die vind het normaal om een foto bij iemand weg te nemen en op zn eige profiel te plaatsen zet eens een foto van je zelf kunnen we is oordelen of je zo flink bent
bedankt daniel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 17:10
Onderwerp: liefde is
|
|
|
RELLOK036 schreef: | me was wassen en de me afwas doen oja en me huis poetsen |
en wat dacht je van de strijk en stofzuigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 17:05
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op dinsdag 6 juli 2010, 23:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 12:47
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
maar wat als niemand haar tegenhoud en dat kind verongelukt onderweg
wat krijg je dan te horen
dan gaan ze een zondebok zoeken want ze had nooit mogen uitvaren
ik vind het terecht dat dit kind tegen gehouden word
zodra ze volwassen is dan is ze zelf verantwoordelijk
nu is het nog een kind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 12:33
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
Woorden hebben menig hart gebroken, woorden slaan wonden, woorden doen pijn, kunnen als vlijmscherpe messen zijn, woorden geschreven, woorden gesproken. Woorden geopperd zonder enige spijt, verwijtende woorden, ze kerven de ziel waardoor liefde vaak in haat verviel, woorden van gramschap, woorden van nijd.
Hoe deugddoend, hoe warm zijn zalvende woorden, woorden die troosten als een oprechte zoen, simpele woorden die glimlachen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 11:38
|
|
|
[i] komt dit niet alles door de zonde ? we kunnen van alles gaan opnoemen als dit en als dat maar als we zondag 41 opslaan van de heidelbergse cattechimus vrag 108 en 109 staat dan toch duidelijk in wat God van ons verlangd ik vind dat we ons geen excuus moeten proberen te zoeken
ja wat je zegt over het miskennen in de kerk ben ik het ten dele wel met je eens han wat meer openheid en duidelijkheid zou wel op zn plek zijn maar Gods woord is er wel duidelijk in
maar moet je je gevoelens en behoefte verbergen ? we zijn allemaal het zelfde allemaal van vlees en bloed de een weet hier alleen beter mee om te gaan dan de ander waarom kun je daar niet gewoon over praten ? door er meer open over te praten is het gemakkelijker mee te leven denk
als gezin man en vrouw ben je dr voor elkaar tot steun in het geestelijke zin en lichamelijke er staat nergens dat intimiteit verboden is tussen man en vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 08:21
Onderwerp: uit eten in ribhouse texas
|
|
|
INKA401 schreef: | ben óók te oud ...al heb ik best veel met woudenberg |
is maar een richtlijn de leeftijd hoor van mij mogen jullie ook mee hoe groter de groep hoe gezelliger het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:41
Onderwerp: uit eten in ribhouse texas
|
|