Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 04:57
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
moei is det weer wa opgelost ik lijk wel super rell ik doe maar wat en voila men is te vrede... cool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 21:19
Onderwerp: liefde is
|
|
|
GRACE585 schreef: | Wat is liefde voor jou,maak de zin eens af;
LIEFDE IS.............................. |
me was wassen en de me afwas doen oja en me huis poetsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 04:55
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor Rell omdat het eigenlijk wel een heel lief broertje is
En ook een mega dikke knuffel voor Henk gewoon omdat ie Henk is |
wel soms lomp hoor maar ik doe me best enne ik ben lekker wie ik ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:03
|
|
|
een flinke knuffel voor does gewoon omdat ze does is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 20:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | ja duh,ze laten mij lopen en dan moet ik ze ook nog spekken ??? | hadde zo ow? laten loeëpe? det ken nie he wha? tssssssss schande...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 18:57
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha. |
sommige zijn die balans kwijt en hebben dan zoon roombeheerder nodig en niet zo zeer als scheidrechter maar om ongewenst gedrag te voor komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 18:44
|
|
|
GRACE585 schreef: | wat doe je met mensen die zo vergeetachtig zijn dat ze je kilometers laten lopen
heb nu ook pijnvoetjes |
dees bedoel je? nah wat doe je met dat soort mensen ze memo's geven en laten gebruiken en of een agenda voor ze kopen zodat ze dingen kunnen opschrijven... das wel handig danne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:45
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik had jou netjes een vraag gesteld rellok kreeg ik niet eens antwoord op van jou
en nou wil je mij niet zien mijn naam is nog wel grace (genade) |
ge bedoeld die kast? had ik toch al beantwoord? dacht ik?.... of euhm hadde gij een ander vraagske?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:36
|
|
|
euhm een paar dames hebben me hoekie gekaapt pik ik da?...... Ik zie het voor 1e keer door den vingers... Maar een volgende keer zal des Relloks uw genade niet meer aanschouwen.... Dan zal den wraak van rellok onvermindert toeslaan op den onheils dag zelve gna gna gna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd laat je met deze reactie precies het probleem zien. Een felle aanval op een gewone constatering. Dat gebeurt hier dus de laatste tijd. Iets wat niet fel bedoeld is, leidt met een tot een felle, zelfs vijandige tegenreactie. | dus dan zelf niet reageren dan he in ieder geval niet fel lijkt me... want zo blijven mensen elkaar in de haren vliegen... en ik ben wel van mening dat een roombeheerder fust kan geven. Op andere sites heb ik ook felle discusies mee gemaakt maar werd geleid door die beheerder werd het te zeer op d eman gespeeld sja dan dan kwam die roombeheerder ffkes langs (waarschuwing) ging ie door toen een ban voor een minuut of 10... Als het werkt op andere sites waarom hier niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 23:54
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ohhh is bij mij dezelfde mijn drinkmaten zijn mijn rookmaten ofzo | zoiets ja blijven wel dan nog 2 maten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 23:23
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ohhh enne.... je hebt wel gelijk over het meten met 2 maten hier op cm |
je heb drink maten en maten om mee te roken zijn 2 maten toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 18:39
|
|
|
mennnnnn tsss allemaal heten ze hier rell krijg niet eens de kans om ze zelf te beantwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 11:12
|
|
|
nog andere vraagskes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:46
|
|
|
IMRE695 schreef: | Hij kan zich omgekeerd hebben naar verantwoordelijk gedrag. Ik vind zijn bijdragen best opbouwend tegenwoordig (voor die tijd lette ik er niet zo op, eerlijk gezegd). Pluimpje voor Rellok. | euhm imre.... ik ben nogaltijd me zelf geweest...dus euhm veranderd? zou niet weten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:31
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
JILL658 schreef: | Dat is vast die roombewaarder........... | een roombeheerder is op dde chat actief niet op forum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:28
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JILL658 schreef: | Mag ik een theetje, graag wel met wat lekkers er bij, iets speciaal limbo`s..........vlaai......... | speciaals.... euhm een nonnevot?das lekker
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op donderdag 18 maart 2010, 15:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:27
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Rell, geeft voorlichting (en zit straks zelf op de kast) | ikke nie ik doe lekker me eigen ding en als ik iemand op de kast wil jagen dan jaag ik en wil ik nie jagen dan nie zo makkelijk is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:30
|
|
|
iemand koffie? of wat anders ken ook als het maar off-toppic is he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:29
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat natuurlijk om het leggen van accentverschillen. De reden dat ik de PGB als voorbeeld genomen heb, is omdat men daar kan zien dat het echt verschil uitmaakt wie in de regering komt. Het maakt dus wel degelijk uit wie er in de regering komt. Doordat we in een land leven dat regeerd wordt door coalities, worden de ruwe kantjes van de partijen er wel afgehaald. Bij veel mensen met wie ik praat over de PGB lijkt het kwartje niet te vallen. En dat is op zijn zachtst gezegd vreemd. Ja, ze zijn we verkeerd behandeld maar op een of andere manier stellen ze de partij er niet verantwoordelijk voor. Mijn betoog is er op gericht mensen te wijzen op het feit, dat we politieke partijen moeten afrekenen op de uitvoering van beleid en niet alleen maar om standpunten. En daarin vind ik het beleid ten opzichte van zorg een bijzonder ijkpunt, omdat iedereen er mee te maken heeft of zal hebben. En dan staan we voor de vragen: Willen we de cliënt weer afhankelijk maken van de staat, of willen we dat de client een stuk regie over zijn eigen leven behoudt? Willen we fraude bestrijden met volledige regulering of zijn er ook andere mogelijkheden? Zien we uitkeringen als een recht of als een voorrecht? Moeten we bezuinigen of juist lasten verlichten? Moeten we eigen intitiatief stimuleren of afremmen? Moeten we werklozen verzorgen of stimuleren? ......... Ik vind het jammer dat je dit ziet als mantra"s want zo zijn ze niet bedoeld. De visie op de economie is echt verschillend en de klassieke standpunten zijn nog steeds reëel. |
euhm 2x hetzelfde maar met een half uur vertraging? kee kan maar snappen nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:26
|
|
|
JILL658 schreef: | Tja niet moeilijk hoor Rell. Dader is Wie Slachtoffer is Hoe en de chinees heet Hoe Lang Is je puzeltje nu opgelost Rell | niet gans van wie is die kast nu? en welke kast gaat het nu om dat draadje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik knuffel vandaag de zon. |
handen nog niet verbrand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:39
|
|
|
BEREND677 schreef: | lol ander ben ik wel scheidrechter | een scheidrechter komt euhm tussen beide dacht ik zo... of heb ik het mis ken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:36
|
|
|
Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou-hou, juf, se sitte me te plaguuuu.......... en ikke dee helemaal niks!!
sorry jill, ik bedoelde inderdaad de kast van grace......... | welke kasrt is het nu ik ben draadje van de kasstje s nu ffkes kwijt... wie gibng welke kastt op halen en duwde die kast dan op een brandstappel? om vervolgens die kast er weer uit te halen (dacht wilde alleen maar schroeivlekken er op hebben)..... Dus, Wie is de dader en Hoe was het slachteroffer en Hoe Lang is een chinees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 00:33
|
|
|
(Novum) - Een 86-jarige man is woensdag als spookrijder richting het CBR gereden voor een rijvaardigheidstest. Dat meldt de politie. Het rijbewijs van de man werd ingenomen en hij is thuis afgezet. kee denk ik kan nu nog beter rijden misschien als ik zo oud ben niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 20:23
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | IDD Inca, WANNEER GAAN WE WAT LEUKS DOEN IN ROTTERDAM????
Moeten we die Noordelingen es deze kant optrekken en voor Rello is t dan niet zo'n ..............eind.
He?? Rel????????? In Rotterdam kun je veel beleven is tenminste een Stad van Formaat |
euhm Venlo heet het stedje van joeks en jen (lol en plezier)...... dus in Venlo is er lol en plezier gna gna gna gna gna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|