ChristianMatch

Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:33
BerichtOnderwerp: BZV Topic

WILLEMIJN232 schreef:
Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee.........
Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook????? Verraste, verbaasde smiley

Oeps dan doen ze op mn werk ook mee met die duivelse strategie, ze hebben zojuist een (hele lieve) man aangenomen die getrouwd is met een andere man.
Hellup
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 10:04
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai

CORTAZAR588 schreef:
Sjaoul ,

ik zei het toch ?
niet aan beginnen .....
voor je het weet valt de hele club je aan.

Je energie steken in mensen , die over de eigen vooroordelen willen stappen en verder zien .......zul je hier helaas niet vinden.
Bereid je maar voor op veel minachting en goedpraten van allerlei anti-semitisme.

Smiley die vol vragen zit deze reactie snap ik niet?
Zit net te lezen en denk ze het kan wel respectvol discussiëren en dan staat er dit??
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:55
BerichtOnderwerp: Andrew Wommack

EDWIN451 schreef:
Nee, je hoort mij nergens beweren dat de God van het oude testament een andere God is. Wel hoor je mij zeggen dat ik denk dat God Zich daar van een andere kant laat zien (het kneden). Dus, ja ik geloof weldegelijk dat God soeverein is.
Dat verhaal over die klei baseer ik op het feit dat God verschillend werkt in het OT en NT. Het kwam in me op en ik denk zelf wel dat het een passende vergelijking is.
Ondanks dat het in me opkwam, heb ik het idee dat het niet van mezelf afkomt. Knipoog smiley

oh oke ja je noemt in het vorige stukje de God van het oude testament ten opzichte van die van het nieuwe vandaar mijn vraag. Op zich een interessante gedachte van die klei, maar in hoeverre die Bijbels is........
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:40
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

WILLEMIJN232 schreef:
Eind van de week soms wel wat minder is mijn ervaring Roelande... Knipoog smiley

Daar heb ik (nog) geen last van hoor, maar ja ik werk zeer onregelmatig dus wat is het eind van de week??
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:39
BerichtOnderwerp: Huisdier na 4 okt;)

ik heb trouwens ook nog drie krielkipjes en daar heb ik een prima verstandhouding mee. Voor lekker voer krijg ik van hen heerlijk eitjes Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:22

HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..

Lachende smiley

oh Verraste, verbaasde smiley
dan had ik mn kids ook geen namen hoeven geven
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 21:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIO216 schreef:
Weer terug na twee weken Turkije, heel bijzonder en veel gezien. Alleen voor het weer zou ik weer terug gaan. scheelt een graadje of 20, in de plus dan he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

he Mario welkom terug in ons kouwe kikkerlandje
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 21:37

ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil...........
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:21

[quote=EDWIN451]Ik drukte me wellicht wat ongelukkig uit met 'nergens in de bijbel gebruikt God ziekte tot Zijn glorie'. laten we inderdaad eens naar Joh. 11:4 kijken.
De NBV zegt:

4 Toen Jezus dit hoorde zei hij: ‘Deze ziekte loopt niet uit op de dood, maar op de eer van God, zodat de Zoon van God geëerd zal worden.’

Ik interpreteer dat als zijnde:
Martha en Maria waren hartstikke ongerust over de toestand van Lazarus en stuurden iemand naar Jezus toe, in de hoop dat Hij Lazarus zou genezen. Toch?
En Jezus stelde gerust: "Maak je niet druk, want hij gaat niet dood! Sterker nog; ik zorg ervoor dat ie beter wordt, zodat jullie Mij zullen eren om hetgeen wat ik gedaan heb, namelijk hem genezen."
Zo lees ik het.

Ik wil maar zeggen: God wil geen ziekten! Daar geloof ik niks van. Hij wil juist dat mensen van hun ziektes afkomen! Dat lees ik in dit vers. En niet 'Oh laten we de Here eren met (of om) die ziekte.'
Ziek zijn kan m.i. nooit Gods wil zijn. Welke vader wenst zijn kind nu ziekte toe?

Welke vader geneest zijn kind dan niet gewoon en wacht eerst tot er aan allerlei voorwaarden zijn voldaan tot dat hij geneest. Dat vind ik pas een nare vader

Wat Exodus 4:11 betreft: in het oude testament liet God een bepaalde kant van Zich zien, die nodig was om de mens in toom te houden en de mens te bestraffen wanneer dit nodig was. God doet de meest 'rare' dingen in het OT, van 'onmogelijke wetten' tot aan een ezel laten praten toe!

Wil je zeggen dat de God van het oude testament een andere is dan de God die wij hebben. Is de tegenwoordige God niet de soevereine God die de mensen maakt zoals Hij wil?
En trouwens geloof me God doet nog steeds zeer ongewone dingen zo af en toe.
Dat verhaal over die klei/OT en die potten?NT waar baseer je dat op?

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 8 oktober 2012, 18:21
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 15:34

[quote=EDWIN451]Ik zal nooit accepteren dat ziekte een onderdeel van Gods plan is. Ik vind dat een hele erge onheilsgedachte en is ook niet bijbels. nergens vind je een voorbeeld in de bijbel waarin ziekte tot Gods glorie gebruikt wordt.

Mij schiet Johannes 11 vers 4 te binnen
4 En toen Jezus dat hoorde, zei Hij: Deze ziekte is niet tot de dood, maar is er met het oog op de heerlijkheid van God, opdat de Zoon van God erdoor verheerlijkt wordt.
Dit is er in elk geval eentje ben er zeker van dat er nog meer van dit soort voorbeelden zijn. Ook trouwens vandaag de dag

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 8 oktober 2012, 15:38
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 15:20

EDWIN451 schreef:
Bedankt Roelande voor je uitgebreide reactie!

Er staat toch in de betreffende bijbelpassages waarom de mensen niet genazen? Er staat nergens dat iemand die genezen wilde worden, niet genezen werd! Daarintegen staat er wel ergens dat een vrouw die geloofde genezen te worden, door alleen maar Zijnmatel aan te raken, ook daadwerkelijk genezen werd. Jezus zei daarop niet: "Ik heb u genezen.", maar "Door uw geloof (!) bent u genezen. In heel de bijbel gaat het sowieso om GELOOF!
Andrew Wommack beweert trouwens nergens dat mensen niet genoeg geloof hebben volgens mij, maar eerder dat er tegenover het geloof de rede in de weg zit, bijv.: wij zien vrijwel nooit wonderen, dus is het logisch om aan te nemen dat die niet zomaar gebeuren. Maar de bijbel leert anders.
Maar waarom zou God de ene mens wel genezen en de andere niet??? We concluderen dat er de ene keer wel en de andere keer geen genezing plaasvindt. Daar zijn we het over eens. Ligt die willekeur aan God? Ik geloof dat niet. Ik geloof weldegelijk dat God altijd Dezelfde is en niet kan veranderen. Die willekeur (de ene keer wel en de andere keer niet genezen), heeft volgens mij toch echt met geloof te maken, al ken ik exact dezelfde voorbeelden, als die jij hier noemt. De vrouw van onze pastor had kanker en ze accepteerden het slechte nieuws van de dokters niet. God zou haar wel genezen. En toen ze alsnog dood ging, zouden ze haar zelfs uit de dood opwekken, wat nooit is gelukt. De pastor heeft er geen verklaring voor, maar hij blijft toch de leer van Wommack aanhangen.
Maar hoe wil jij het vers "Door Zijn striemen is ons genezing GEWORDEN.'" uitleggen? Is dat vers maar voor weinigen bedoeld? Of moet het sowieso anders geïnterpreteerd worden?

Ik geloof sowieso wel dat AW integer is en dat hij geen dingen zomaar verzint (zoals dat hij nooit ziek is geweest etc.).
Sommige dingen zijn moeilijk te verklaren, maar hoe dan ook, kom je toch altijd weer uit bij GELOOF, want daar draait het uiteindelijk allemaal om.
En wat is geloof?
Het geloof is de zekerheid van de dingen, die men hoopt en de overtuiging van de dingen die men niet ziet. (Hebr. 11:1)

Hier een paar uitspraken van Andrew :
Waarom genees ik niet iedereen? Ik kan dat niet? Je moet geloven!

Je moet dus handelen in geloof. Als je ziek bent en je hebt gesproken. Sta dan op: handel naar
je geloof.
Als je ziek blijft liggen. Dan maken je werken het geloof dood.Rom 3: 27

Kunnen wij ons dan nog ergens op laten voorstaan? Dat is uitgesloten. En door welke wet
komt dat? Door de wet die eist dat u hem naleeft? Nee, door de wet die eist dat u gelooft.

Het gaat hier ook over een wet van het geloof.
Er zijn wetten die laten zien dat genezing werkt. Onze houding moet veranderen. Dan zien we
de kracht van God.

in het kort stelt hij dat het feit dat je ziek wordt kan komen door 3 dingen:
zonde van de persoon die ziek is
geestelijke strijd tegen de satan niet perse de zonde van de zieke maar in het algemeen dus de gebrokenheid van deze werled
een natuurlijk iets (je breekt je arm bijv)
en wat genezing verhindert:
-Geen of te weinig geloof
-angst voor wat de mensen denken
-negatieve/verkeerde gedachten toelaten in je leven (door bijv naar verkeerde/onzin programma op tv te kijken)
-door te denken dat je inderdaad ziek bent of dood zult gaan aan bijv kanker als je een kankergezwel hebt.

dit zijn citaten en samenvattingen uit zijn studie's "God wil dat je gezond bent "en "genezing is deel van de verzoening"

zoals ik al eerder schreef veel van wat hij schrijft is waar maar ook een belangrijk stuk net niet. Ik mis hier heel erg de genade van God
En ik geloof dat het in Jesaja gaat om innerlijke genezing er wordt gesproken over onze overtredingen, ongerechtigheden, dat we allen dwaalden op de verkeerde weg en over onze zonden dat Jezus daarom is verwond er staat niet bij om onze ziekten gebroken benen autisme enz
In de Petrus brief wordt de tekst dan ook zo aangehaald: Die zelf onze ZONDEN (niet ziekten) gedragen heeft op het hout. Door Zijn striemen bent u genezen.
Ook zegt hij dat God nooit iemand ziek maakt alleen de satan zou dat doen maar er zijn legio teksten waarin staat dat Hij heerst over leven en dood dat Hij iemand met ziekte slaat enz.
Exodus 4:11: “ Maar de Here zeide tot hem: Wie heeft de mens een mond gegeven, wie maakt stom of doof, ziende of blind: ben Ik het niet, de Here?”.
Wat doe je bijvoorbeeld met deze tekst?

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 8 oktober 2012, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 13:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Quote Zeeland:
Niemand heeft gelukkig gezien hoe ik er wel in kwam...(echt stuntwerk!!)

juist jammer had het wel willen filmen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 22:44
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Een echte dobben kroket

nu nog? ja nu nog!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 21:23

ANNA415 schreef:
Spekjes mogen mager genoemd worden als ze minder dan 20% vet bevatten Clown smiley

ja en je hebt ook vet spek Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PETRA944 schreef:
jep die heb ik gemist, ze probeerden voor boer zoekt vrouw klaar te zijn , maar omdat het uitliep hebben we onze eigen boer zoekt vrouw gedaan, moest iedereen effe zeggen of je vrijgel was of niet. ha ha voor de vrijgezellen onder de gemeente en de bloemkool schotel was gelukt. yeahhhh

haha wie weet Petra Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 20:37
BerichtOnderwerp: Potdicht

ANITA412 schreef:
Onlangs bezocht ik een concert van Ralph van Maanen

De hal is groot en donker
Muziek en neonlicht
Vanaf een afstand zie ik jou
Een spot op je gezicht
Je houding stoer, je lach is lief
Muziek uit je gitaar
En semi- nonchalant haal jij
je handen door je haar
Je stem is warm en donker
'k zing zachtjes met je mee
Ik ken niet al je liedjes
maar een paar van je cd
Je zingt vol vuur en passie
en vol liefde over God
En ik word haast jaloers
bij mij zit alles zo op slot
Ooit had ik ook die passie
maar nu is het leeg van binnen
Misschien moet ik
gewoon weer simpel
van voor af aan beginnen
Beginnen met te zeggen
heel eenvoudig:
"Here God...
m'n deur zit dicht-----potdicht
haalt U 'm van het slot?"

wat een geweldig gedicht
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 20:03
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn

VISSER278 schreef:
Graag meer bewijs .... want het is alleen maar van HOREN zeggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser visser hoe vaak moet ik het nog zeggen:
als ik zoiets zeg dan IS het zo!!
en t staat ook wit op blauw op de Homepage van cm
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:13
BerichtOnderwerp: Het weer

ANNA415 schreef:
'k Hoor net van Piet Paulusma dat er hier vorst aan de grond komt, wel 3 graden. De visjes maar weer mutsje op doen en vinschoentjes aan, Clown smiley

Oh ga ik niet buiten slapen vannacht Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:12
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

JOHAN850 schreef:
Dat waren alvast een paar goede reacties, waarvoor dank.

Heb ik toch nog een vraag:
Wanneer gaan vrouwen over tot daten, wat zijn de voorwaarden.

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorwaarden maar noem de eens alsjeblieft,

ik heb een vaste methode eerst chatten is dit na een paar keer nog leuk dan foto (als die er nog niet was) en bellen, voelt dan nog alles oke dan daten
Hoe leuker het lijkt des te sneller ik wil daten. Om te voorkomen dat mn hormonen voor niks op hol slaan snap je
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 16:49

Heb o.a.de studie over genezing gedownload en daar heb ik wel wat vraagtekens bij.
Als ik het goed begrijp stelt hij dat aangezien Jezus voor onze zonden en ziekten gestorven is wij niet meer ziek hoeven te zijn. We worden het natuurlijk wel eens maar moeten dit a.h.w. bestraffen in Jezus naam en dan worden we weer gezond. Het feit dat mensen niet gezond worden komt omdat ze hier geen geloof genoeg voor hebben of dit niet hardop uitspreken. dat de ziekte moet wijken in Jezus naam Of zelfs tegen God zeggen dat je ziek bent dat is helemaal fout je bent nml niet ziek want Jezus is ook voor jou ziekten gestorven. Klinkt mooi "Jezus stierf niet alleen voor onze zonden, ook bevrijdde Hij ons van ziekte, demonische depressie en armoede" Genezing is een onderdeel van de verlossing stelt hij dus : ik accepteer geen zonde en ik accepteer geen ziekte.Als je wilt leven met ziekte, dan wordt je niet genezen. Als je genezing wilt, pak aan wat je al hebt ontvangen.

Dit klinkt mooi maar is het ook echt zo?
Hij stelt dat Jezus IEDEREEN genas die dat maar wilde, maar dit is niet waar in het nieuwe testament vinden we een paar keer dat er staat dat Jezus geen of weinig wonderen in die plaats kon doen. Dus niet omdat de zieken dat niet wilden maar omdat de geestelijke tegenstand blijkbaar te groot was. Ook vinden we wel een paar keer iemand ziek in de brieven van Paulus Paulus kon deze metgezel blijkbaar niet genezen dit wordt door hem weggepoetst als waarschijnlijk ongeloof door de zieke.
Andrew heeft een heel bombardement aan bijbelteksten om te laten zien dat het waar is wat hij zegt. Ook zegt hij dat hij al 34 jaar niet ziek geweest is omdat hij dit allemaal zo goed toepast, das mooi voor hem.(overigens ben ik al 53 jaar nauwelijks ziek geweest ik bid dagelijks maar vertel God geen leugens dus als ik bijv verkouden ben zeg ik dat gewoon)Maar is het ook echt waar wat hij schrijft. Ik denk het niet. Laat ik voorop stellen dat ik geloof dat Jezus Christus gisteren en heden dezelfde is. dat Hij ons ook nu nog kan en wil genezen . dat er ook nu nog genezingen gebeuren. Waarom geloof ik dan toch dat het niet (helemaal)waar is wat hij zegt. Een heel simpele reden; ik zie het tegendeel gebeuren. Heb in een gemeente gezeten waar mensen deze theologie aanhangen en gezien hoe mensen ervan overtuigd waren dat ze als ze keer op keer uitspraken dat ze geen lever kanker hadden ze dat dan ook niet meer zouden hebben. Dit deden ze in vast geloof........ en hadden toch echt een levertransplantatie nodig. En dat kindje in de moederschoot zonder hersens keer op keer is er uitgesproken dat het gezond zou zijn als het geboren zou worden (en als je iets anders dacht dan werd je verkettert) het is 3 dagen na de geboorte gestorven en mocht eigenlijk niet begraven worden zo overtuigd waren de ouders dat het alsnog levend zou worden. Mijn lieve vriendin, een vrouw met een rotsvast geloof die eierstok kanker had en voor de hele gemeente juichend verkondigde dat ze haar ziekte overwonnen was en ze niet toe zou staan dat de satan haar lichaam vernietigde, dit alles natuurlijk in Jezus naam. Zij is inmiddels begraven en een aantal kinderen hebben zich hierdoor van het geloof afgekeerd Zo kan ik nog een hele lijst opnoemen. Eerlijk is eerlijk ik kan ook een lijstje met genezingen opnoemen die waren er ook. Ik zeg ook niet dat God niet heden ten dage mensen geneest maar dat genezing niet net zo vanzelfsprekend is als vergeving dit zegt Andrew wel. En dat is niet waar. Er is geen zonde die God niet vergeeft als wij Hem daarom vragen en dan legt Hij niet eerst een meetlat bij je geloof Hij is gewoon genadig. Maar met ziekte werkt het duidelijk niet zo Er blijven mensen ziek ook al vragen ze God om genezing. Maar volgens Andrew wordt er dan wel een hele strenge maatstok naast je geloof gelegd.
Ook hoeven wij niet arm te zijn zegt hij. Als je God gehoorzaamt, genoeg Bijbel leest en bidt, dan zal God u zeker zegenen met voorspoed. Waarom gaan we dan niet naar afrika met dit woord i.p.v ontwikkelingshulp als dit echt zo is lijkt me een stuk goedkoper.
Ook vond ik dit vreemde stukje van hem het is natuurlijk vertaald dus misschien in het engels iets anders maar toch het is een antwoord op de vraag waarom er zoveel tijd zit tussen de laatste boeken uit het oude testament en de komst van de Heer Jezus (400j):

“God was de macht over de aarde kwijt, door de zondeval had satan de macht op aarde. God had alle autoriteit buiten de aarde maar niet op de aarde. Omdat Adam en Eva gezondigd hadden moest de Here Jezus in een fysiek lichaam op deze aarde komen. Voordat dit echter kon gebeuren moest dit eerst in wording worden gesproken. Vandaar al de profetieën die over de Here Jezus zijn gesproken. Op het moment dat de engel aan Maria vertelt dat ze zwanger zal worden gaat het gesproken woord in wording. God moest de Here Jezus in wording spreken zoals Hij ook de schepping in wording sprak. God moest wel mens worden zodat Hij de autoriteit terug kreeg om de aarde te kunnen oordelen. Omdat Adam gezondigd had , moest God wel een mens gebruiken om dit op te lossen. Hij was namelijk gebonden door Zijn woord.” (citaat)

Van de studie's die ik heb gezien zijn er veel volgens mij bijbelgetrouwe dingen bij, dingen die inderdaad minder geleerd worden misschien maar die ik als kind al bij de vergadering van de gelovigen heb geleerd.
Maar pas op veel dingen zijn BIJNA waar maar helaas net niet.
Hij zegt bijvoorbeeld dat satan Christus gekruisigd heeft, hoewel satan zeker mensen opgehitst heeft destijds is dit veel te veel eer voor satan. De kruisiging van Jezus lag in het heilsplan besloten. Mij bekruipt een beetje het gevoel bij zijn studie's dat het de satan is die regeert en alleen met een heleboel inspanning en geloof en en het uitspreken van dit geloof door ons christenen komt God nog aan de macht.
Maar God zegt Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 7 oktober 2012, 17:09
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 15:00
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

EDWIN451 schreef:
Ik denk dat ze kijken of we haar op ons hoofd hebben Johan. Knipoog smiley
En da hebben we nie... Twijfelende smiley

Maar serieus: ik denk dat elke vrouw daar weer een ander antwoord op geeft.

nee geen haar op je hoofd is denk ik voor weinig vrouwen een probleem(mm al is het lastig door zn haar woelen dan,maar misschien is op kale bol aaien ook leuk)Denk dat elke vrouw weer andere wensen/eisen heeft ik tenminste wel. Soms valt iemand dan al af alleen bij profiel lezen al heeft ie nog zo'n mooie foto.
En niet verder vertellen maar ik kijk ook altijd graag naar zn kont maar ja om daar nu een foto van op profiel te zetten
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 13:26
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn

ZEELAND736 schreef:
Loop je niet achter???
Dat is toch allang geweest???

ja je hebt gelijk hoor Zeeland het was gister
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:36

ANNETTE792 schreef:
Gegrild, en hij was zooooooooo lekker Kwijlende smiley

Insmeren met citroensap, in ovenschaal doen en een mengsel maken van zachte geitenkaas, tijm, bosuitje , geraspte citroenschil en gehakte pijnboompitjes en dat eroverheen smeren. Kleine 10 minuten onder de hete grill en serveren op een spinaziesalade met krieltjes erbij.
Die gaan we zeker nog een keer maken!

oe klinkt inderdaad heeel erg lekker Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM

STEENTJE178 schreef:
Nou ja zeg!!! Sinterklaas en zijn zwarte Pieten zijn toch leeftijdloos??
De één is oud, maar wordt niet ouder.
De anderen zijn altijd jong, erg flexibel, lenig, etc.etc.....
En dat al honderden jaren lang......
Clown smiley

ja maar de Piet Watje heeft heel erg vals gespeeld. Hij kwam incognito op cm
als ene Anna en daar stond wel een leeftijd bij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:42

ANNETTE792 schreef:
Ik ben aan het ondekken dat ik eigenlijk best vis lust, al roep ik al 30 jaar dat ik het niet lust.
De gefrituurde vis van de visboer hoef ik nog steeds niet maar gewoon zelf klaargemaakte vis is eigenlijk best lekker.
Vandaag roodbaarsfilet uitproberen.

ga je die bakken of stoven of ......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:42

ZEELAND736 schreef:
Inderdaad...creatief....!!!
Hier is het uitsmijterdag....(i.p.v gisteren)

Das makkelijk als je weg moet...

hier pizza uit de diepvries Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:29

ANNA415 schreef:
Ik heb um nog steeds niet ontvangen Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

nee verkeerde leftijdscatagorie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:19

JOL252 schreef:
Pompoensoep .. bijna klaar en dan nog even kaaswafeltjes prutsen...

lekker en creatief zeg
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:11

CORTAZAR588 schreef:
juist om die reden , dat er meteen van alles bij word gedacht , laat ik het wel uit mijn hoofd.

rare wereld ........
mi een teken aan de wand hoe verrot deze maatschappij al is.

een vriendelijk gebaar en meteen allerlei rare connotaties.

het christendom of wat er in dit land voor door moet gaan is behoorlijk dubieus.

ik schaam me vaker voor mijn broeders en zusters dan dat i er een band mee zou hebben of zou willen hebben.

er is voor velen maar een god en die heet Pecunia
Dinero , Dinheiro , Geld , Argent etc etc

Gewoon .....Geld

en dat is helaas de drijfveer van vele naam christenen.

Een vriendelijk gebaar of woord .......wees voorzichtig want wie weet wat je er mee op de hals haalt

ach das onzin hoor ik doe het al de hele tijd en krijg bijna alleen blij verraste berichtjes terug
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:29
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

STEENTJE178 schreef:
Tssssss....... en jij moet in DECEMBER over de daken gaan???
Dan laat je je toch óók niet tegenhouden door wat "pet weer"?? Clown smiley

zeker 'watjes'' piet Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 85 Volgende
Pagina 49 van 85