ChristianMatch

Forum

Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?

THOMAS968 schreef:
Ach Jans, we hebben allerlei criteria maar de ware is niet degene die er aan voldoet maar voor wie je ze opgeeft.

Het is niet juist om te denken dat liefde ontstaat uit lange kameraadschap en aanhoudende hofmakerij. Liefde is het resultaat van spirituele affiniteit en deze affiniteit kan alleen in een oogwenk ontstaan, ze zal anders in geen jaren of zelfs generaties voorkomen.'

Kahlil Gibran

Thomas.

De ware is niet degene die voldoet aan al je criteria, maar voor wie je ze opgeeft. (Thomas).
Als je hem zelf bedacht hebt, zullen we voortaan je naam er bij zetten, als we hem gebruiken!
(of moeten we dan eerst toestemming van je hebben?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:06

PETRA944 schreef:
echte liefde kom je ook weinig tegen.
soms denk ik dat veel mensen maar met een tweede keuze verdergaan omdat ze niet alleen kunnen zijn. en die kinderen nemen ze er dan ook maar bij, klik of niet een klik met de kinderen,
dan blijf ik liever alleen.

Ik blijf liever alleen dan dat ik met een tweede keus verder zou gaan!

Jans, gaat alleen voor goud!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 19:56

THOMAS968 schreef:
Ach Jans, we hebben allerlei criteria maar voor de goede geven we die waarschijnlijk op. Misschien werkt het dus wel andersom.

Het is niet juist om te denken dat liefde ontstaat uit lange kameraadschap en aanhoudende hofmakerij. Liefde is het resultaat van spirituele affiniteit en deze affiniteit kan alleen in een oogwenk ontstaan, ze zal anders in geen jaren of zelfs generaties voorkomen.'

Kahlil Gibran

Thomas.

Mag ik bij dat woord ``alleen`` in het citaat mijn twijfels hebben? Ik hou graag alle mogelijkheden open.....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 19:04

Eerlijk gezegd heb ik zo ook mijn ``selectiecriteria``. En daar valt ook de afstand onder. (en mannen met sokken in sandalen)

En dan niet eens in de eerste plaats omdat ik dan (als ik zou besluiten te verhuizen) te ver van de kids zou wonen, maar meer omdat het mij erg moeilijk lijkt om een relatie op te bouwen met iemand die zover weg woont.
(dus helaas mannen uit Groningen/Friesland/Drenthe).

Maar als je nog kinderen hebt die thuis wonen, lijkt het me inderdaad nog moeilijker om een lange-afstands-relatie te hebben.

Nuchterheid kan geen kwaad, maar....het hart heeft zijn redenen, die het verstand niet kent. (Pascal). (of misschien niet wil kennen) M.a.w. selectiecriteria kan je altijd nog wijzigen. Je zou maar iemand tegenkomen die heeeeeel ver weg woont.....pppffff
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 18:51
BerichtOnderwerp: Identiteit

CHATULIEM619 schreef:
Er zit natuurlijk zowel een stuk vertrouwen als een stuk fatalisme in. Wie zegt dat je geen vragen mag stellen, weet volgens mij niet waar hij het over heeft. Er zijn toch voldoende mensen in de Bijbel die aan God vragen waarom? Job, Jeremia zijn er twee, en wat denk je dan van Jezus Zelf aan het kruis? Ik denk ook dat als ik voor Zijn troon sta, ik ook wel een paar vragen heb, waarom er dingen zo gebeurd zijn.
God is niet bang voor vragen, als het maar vragen en geen verwijten worden. Want die verwijten worden verbitterdheid, opstandigheid en ongeloof.

Nee, ik bedoel dan ook beslist geen verwijten. Maar als je bidt (in gesprek met God bent), lijkt mij het heel gewoon als daar ( in dat gesprek) ook vragen in voor komen.
En Jezus zelf vroeg inderdaad aan het kruis ook : Waarom??
Zo vind ik de opmerking: niet vragen waarom, maar waartoe? ook vaak zo`n opmerking, die zo snel (gedachteloos) gezegd wordt!
Natuurlijk begrijp ik wel wat hiermee bedoeld wordt, maar of je iemand die grote vragen heeft hiermee helpt.......???
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 18:02
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Maar je kan je scherm toch ook instellen op een groter lettertype? Heb ik ook en kan alles weer prima lezen.....Of kan dat niet bij een Apple? Verraste, verbaasde smiley
Maar voor de liefhebber: op de werkvloer krijg je zo'n computerbril zelfs nog vergoed........

Het is inderdaad een uitkomst, die computerbril. Ik heb hem nu sinds 3 maanden. Ik had al een multifocale bril, maar als ik dan naar het computerscherm keek, moest ik dat door het leesgedeelte doen met als gevolg dat ik last van mijn nek en schouders kreeg, omdat ik constant met mijn hoofd omhoog zat!
En om maar weer even on-topic te gaan.... toch wel een mooi moment om zonder pijn in de nek thuis te komen van je werk!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 17:37

WILLEMIJN232 schreef:
Als je de geschiedenis van het lied kent kijk je er weer veel anders tegenaan.
Jacqueline vd Waals heeft dat lied geschreven toen zij hoorde dat zij een oogziekte had en langzamerhand blind zou worden.....en toen heeft zij dit lied geschreven......ik weet niet of er vertrouwen mee bedoeld is....misschien wel hoop?

Ik wist wel dat het lied van Jaqueline vd Waals was, maar niet dat ze het geschreven had nadat ze te horen had gekregen dat ze een oogziekte had.

Wat is voor jou het verschil tussen hopen en vertrouwen en dan bedoel ik het hopen en vertrouwen op God. Hopen op God heeft voor mij een andere waarde dan hopen op mensen. Hoop en vertrouwen op God is dan toch gelijk aan elkaar? Of geef jij er een andere betekenis aan?

Het ging mij er ook meer om dat er vaak gezegd wordt dat je geen vragen aan God mag/moet stellen, maar er in moet berusten dat het gaat zoals het gaat. En daar zette ik mijn vraagtekens bij.

Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 3 augustus 2012, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 20:14

THOMAS968 schreef:
Het zou een rare boel worden als we een Nieuw Verbond sluiten met God door Hem aan te nemen en we geen vragen zouden mogen stellen. Er zijn groepen gelovigen die vooral de grootheid van God en de eigen niietigheid willen benadrukken. In sommige kerken is dat cultuur en ziet men dat als een vorm van vroomheid. Ten onrechte want het leidt alleen maar tot passiviteit. Daarmee realiseer je Gods wil op aarde echt niet. Je kietelt hooguit een gevoel van eigen vroomheid.

Thomas

Ja inderdaad. En daarom stelde ik dus die vraag!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 19:55

THOMAS968 schreef:
Het komt uit het lied: Wat de toekomst brengen moge. Een populair lied maar strikt genomen is een gezang niet gezaghebbend als je puur vanuit bijbels perspectief denkt.
Leer mij volgen zonder vragen staat lettelijk dus nergens. Het is een lied dat vertrouwen uitdrukt. Niet iedereen zal zich (meer) in deze geloofsbeleving kunnen herkennen maar ondanks dat zingen mensen het graag, ik ook eigenlijk.Maar of het wel zo bijbels is daar stel je terecht vragen bij.

Thomas

Ik weet dat het uit het lied: wat de toekomst brenge moge komt. En ik vind het zelf ook een mooi lied, het drukt inderdaad vertrouwen uit. Mij ging het er eigenlijk meer om dat er vaak gezegd wordt dat je geen vragen aan God mag stellen, terwijl ik vooral in de psalmen wat anders lees. Daar lees ik vaak aan het begin van een psalm het waarom, maar inderdaad ook aan het eind van de psalm : maar...op u vertrouw ik, o Heer!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 18:22

ZEELAND736 schreef:
God verteld niet van tevoren hoe ons leven zal verlopen....
Dat is nu juist dat vertrouwen wat we moeten hebben....

Leer mij volgen...zonder vragen...
Vader...wat Gij doet is goed!!!

(of ik zo ben...zo denk...nee...want ook ik ben een doe-het-zelver vaak...)

Ik lees dat hier vaker : ``leer mij volgen zonder vragen``, maar waar staat dat in de bijbel, dat we dat zo moeten doen? Volgens mij lees ik bv. in de Psalmen juist iets heel anders! Mensen die wel vol vragen zitten en dat ook hardop durven te zeggen! Volgens mij niets mis mee......
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 21:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=o91pMlPLX_k&feature=related

Romeo & Juliet - Mark Knopfler
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 17:57
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

En nog een aanmelding!

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030
joelle246, 54 jaar, regio 015
Lies774, 57 jaar, regio 0162

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
-
- heide115
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: kreet van de week

HEIDE115 schreef:
ineens sla ik een kreet

Hier in Denhaag vliegen sinds een paar jaar groene vogels door de lucht,en zitten in parken,broeden,en enzo enzo..

wat ik mij af vroeg is;leven er in jou stad of dorp of hoe ook ..ook van die parkiet achtige groene vogels..ze zijn bijna 2 keer zo groot als een normale parkiet die vanuit de dieren of vogel zaken gekocht kan worden.

ik zie ze ook weleens vliegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:35

VISSER278 schreef:
Dat weet je nooit . Voorbeeld ....... mn zoon was/ is vandaag naar Walibi , zo'n 200 km . hier vandaan . De eerste die hij daar vandaag tegenkomt is een maat van me die hier regelmatig over de vloer komt.

O jee, misschien kom ik jou dan ook nog wel eens tegen!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:22

CANADIAN303 schreef:
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley

Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 19:57
BerichtOnderwerp: Tegel

Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 15:14
BerichtOnderwerp: Tegel

Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 08:04

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030
joelle246, 54 jaar, regio 015

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
-
- heide115
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:22
BerichtOnderwerp: Zelfverloochening

CHATULIEM619 schreef:
Je kunt hier twee kanten mee op he. Wanneer verandert het geloof voor jou in fatalisme?

Ja inderdaad, dat kan een gevaar zijn! Maar zo bedoel ik het niet! Niet zo van : er is toch niets meer aan te doen, het gaat toch wel zoals het gaan moet! Alles is al besloten!
Nee, wij hebben toch zelf onze keuzes te maken in dit leven en moeten niet met de armen over elkaar te gaan zitten.

En dan kan het toch een hele troost zijn om te weten dat het God niet uit de hand loopt!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:14
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

[quote=THOMAS968]http://www.youtube.com/watch?v=4mEQRnAEFeY

Mooi!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 17:49

CHATULIEM619 schreef:
Bekering is in mijn ogen de uiterste vorm van zelfverloochening. Maar daarna gaat het verder. Je kruis opnemen betekent in mijn ogen vertrouwen hebben in God ondanks de omstandigheden. Vaak ervaar je in je leven omstandigheden die als een kruis werken. bv. ziekte of handicap ofzo. Iedereen krijgt op een of andere manier met tegenslag te maken. De vraag is dan wat doet dat met je geloof? Raak je opstandig ben je boos. Of durf je dan te zeggen Heer ik vertrouw U ook in deze moeilijke situatie. Word je er bitter van of juist beter..

Je schrijft: bekering is in mijn ogen de uiterste vorm van zelfverloochening. Dat was precies wat ik bedoelde met: Moet je bij het woord zelfverloochening ook niet denken aan het feit dat alles (je redding, Het (eeuwige) leven) alleen in Jezus Christus te vinden is . Dus 100% genade. Er is (hoeft) dus niets van jezelf bij. En hierbij hoef je jezelf niet kwijt te raken/te verliezen, want wie zijn leven verliest terwille van Hem, zal het behouden.

Ja,en dan het opnemen van je kruis doen in vertrouwen op God en ondanks de omstandigheden. Dat is geloof!!

Ik heb op mijn profiel als favouriete bijbeltekst staan: psalm 31:16: In uw hand liggen mijn lot en mijn leven. Wat er ook gebeurt, God heeft het in zijn hand!!!

Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 30 juli 2012, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 06:36

CHATULIEM619 schreef:
Ik blijf eigenlijk bij mn eerste standpunt, je moet niet uitgaan van zelfverloochening, je moet uitgaan van liefde. Liefde voor God zorgt ervoor dat zelfverloochening eigenlijk vanzelf gaat. En in die zin vind ik het niet moeilijk mezelf te verloochenen. Je brengt wel offers, maar dat doe je in iedere relatie vind ik.

Mijn stelling is: als je moeite hebt met zelfverloochening, kijk dan eens naar je liefde voor God...

Ja, dat ben ik met je eens. Dat je uit moet gaan van liefde en niet van zelfverloochening. Maar dat het dan vanzelf gaat........?? Soms toch ook niet!
In een relatie gaat toch ook niet alles zomaar vanzelf? Dat is hard werken....ook al hou je nog zoveel van de ander. En natuurlijk wil je van alles doen voor de ander....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:58

Moet je bij het woord zelfverloochening ook niet denken aan het feit dat alles (je redding, Het (eeuwige) leven) alleen in Jezus Christus te vinden is . Dus 100% genade. Er is (hoeft) dus niets van jezelf bij. En hierbij hoef je jezelf niet kwijt te raken/te verliezen, want wie zijn leven verliest terwille van Hem, zal het behouden. God vraagt van ons niet dat wij ons koste wat het kost wegcijferen. Hij zegt zelf: Heb je naasten lief als jezelf.

En Jezus is ons voorgegaan met het dragen van HET kruis, wij hoeven Hem ``alleen maar`` te volgen. En Hij weet als geen ander wat kruisdragen is.

Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 29 juli 2012, 18:58
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)

CARMEN073 schreef:
Kussende smiley

en nu met ondertiteling.........
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:10
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

VISSER278 schreef:
Precies Chat, ben het er helemaal mee eens.
Maar ik bedoel maar ....... er zijn hier mensen , veel zelfs , die nooit van zich laten horen , zowel op forum als in mails beantwoorden. Wat is dan het nut als je hier je zelf inschrijft?
En ..... hoe ga je om met mensen waar je via chat/ mail/ forum wél leuke contacten mee hebt , maar niet openstaan voor een ontmoeting?
en zoals je zegt .... mensen in het echt ontmoeten , ja , is veel leuker en veel anders dan via een beeldscherm.
Ik ben ook verschillende keren naar een uitje geweest zoals je weet , en ik moet eerlijk zeggen , ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Alleen die afstand he.....

Hey Visser, als je me nu eerst eens een mailtje stuurt, dan wil ik best wat terugschrijven, hoor! Knipoog smiley

En ik hoop op de picknick ook veel mensen (voor het eerst) te ontmoeten. Ik hoop dat het erg gezellig wordt en dat ik na afloop ook kan zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad. Eigenlijk twijfel ik daar niet aan!
Het weer ziet er goed uit: droog en 23 tot 24 graden, dus.......voor degenen die nog twijfelen....geef je op!!

en dan hier maar weer on-topic......

Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 29 juli 2012, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:40
BerichtOnderwerp: Humor

VISSER278 schreef:
een vrouw stapt boos een winkel binnen.
Ik probeer jullie al drie dagen te bellen op nummer 0800-1730
Waarom nemen jullie niet op? Het nummer staat in grote letters op jullie etalage .
Antwoord de winkeleigenaar rustig : Sorry mevrouw, dat zijn onze openingstijden. Lachende smiley

Zeg eens eerlijk Visser.....was dat echt wel een vrouw??? of....... Smiley met dichtgeplakte mond

(jij hebt toch ook weleens 2 rechterlaarzen gekocht, of zoiets..)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 14:44

HANNAH810 schreef:
je bent ECHT goed bezig, jans;
40 bonuspunten extra voor de party-tent!!

nog even en je bent aan een magnetron toe! of ga je door voor de combi? Knipoog smiley

Helaas Hannah, de partytent is niet compleet. Haal mijn bonuspunten er maar weer af! Huilende smiley, smiley in tranen
Nu maar hopen op mooi weer!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 17:23

(hoop trouwens dat die grijze man (die denk ik het forum als nier lid leest) met zn Boze smiley wel komt!!! Heb ik een appeltje mee te schillen!!! En die 2 appels neem ik wel mee!! 2 maar?? Ja 2 !!!)[/quote]

Die grijze Boze smiley man heb ik pas nog gesproken, als je een beetje aardig tegen hem bent, komt hij wel)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:45
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Er schuilt meer eenvoud in een man die in een opwelling kaviaar eet,
dan in een man die uit principe droge biscuits eet.
(Chesterton)
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 17:33

TJOKLAT313 schreef:
En we schudden het stof weer van onze kleding en verheugen ons op de picknick / bbq van zaterdag 4 augustus a.s.

Weten jullie al wat jullie meenemen? Kwijlende smiley

Ik ga naar de PN/BBQ en ik neem mee:

-bbq-worstjes
-een goed humeur
-aardappelsalade met spekjes

Jans
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JANS221
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 54 Volgende
Pagina 49 van 54