Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent...is goed voor het gras tussen het onkruid |
Gefeliciteerd. Heb je morgen weer wat te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:30
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA411 schreef: | ik lees het niet verkeerd hoor heide. Het is ook maf bang zijn voor een klein beestje,maar.... ha ha |
Het is soooooo simpel hè.............stofzuiger aan , weg spin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:27
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kan al beter niks meer doen vandaag..alles loopt toch in het honderd...
Ik ben al zo blond als een tomaat |
Goed idee...... ik ga nu maar es een uitsmijterdag ervan maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:24
Onderwerp: Gefeliciteerd!..
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Gewoon je stuurt iedereen een tompoesje op?!.. Ja wel veel werk..hahahaha.. |
Je bent zelf zeker net jarig geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser, zou je niet beter je bedgeheimen voor jezelf houden... |
Nu snap ik je voor geen meter meer.......Anders wil je juist ALLES weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:05
|
|
|
YES356 schreef: | Neeeeeeee!! ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke! |
Duidelijk. Dan toch maar naar Heide met onze vragen.
morgen het jaarlijkse etentje van het werk . Maar bestaat een jaarlijks etentje wel ? Eten van het werk, eten op het werk , eten na het werk , eten onder het werk( o nee, dat is verboden) , maar dat is allemaal dagelijkse bezigheid. En nu maar hopen dat de Irish Coffee weer aanwezig is , doet het beter dan Senseo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:23
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Na alles eens goed gelezen te hebben op het forum en na enkele ernstige tegenslagen te hebben gehad met vrouwen (uit Drenthe) waarvan één lieve en mooie vrouw, heb ik besloten om homo te worden. Ik ga dus een schriftelijke cursus 'Hoe word ik Homo?' volgen. Ik behoor immers graag tot en minderheidsgroep.
Het is maar dat je het weet...voila... |
Ennuh..........als je daarvoor geslaagd ben, blijf je dan nog wel lid van CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:09
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Net thuis uit het ziekenhuis, hechtingen is eraf. Geen gips verder en 10 augustus terugkomen. |
Niet doen Herman....niet doen .... nieeeeeet doen.
Straks smeren ze je weer opnieuw een nieuwe gipslaag aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | GOEIEMORREGUH!!!!!!!
Ik ga werken,heerlijk,geen huishouden,geen kids..........Ik kleed me altijd naar mn humeur,vandaag ben ik in het knalroze afgerond met mn hoogste hakken
Fijne dag...enneh zorg goed voor jezelf! |
Helaas.........zo zien wij de dames nooit op het werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Hoop dat ik er geen spijt van krijg |
Ik denk ...ik denk....ik denk ....
dat je je best wel kunt vermaken .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:59
|
|
|
YES356 schreef: | Vervolg : Tjonge ja ik kon mijn kleedje inderdaad weggooien. En een nieuwe laten breien. Allerlei woorden schoten door mn hoofd. Het moest dan wel een kleedje met als basis wel een degelijke Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje hebben
Maar ja wie maakt daar de tijd voor vroeg ik me af. En dacht weer aan mn oude opa.huh??. Hoe kwamen mn gedachten net als de vorige keer weer bij mn opa? Ik zag hem staan in zijn schuurtje met allerlei “rommel om zich heen om te klussen. Diverse dingen schoten door mn hoofd.. Haak brein aai bord uur hoe kwam ik aan die onsamenhangende woorden? Pfffff ik zette het ff op een rijtje: haakbreinaaiborduur. Oooow toen wist ik het weer! Ja ik moest een ander kleedje. Hey wat zag ik daar ineens een Belgische Fran©k mooi dat herinnerde me aan de goede oude tijd! De Fran©k zag er op het eerste gezicht (met zn smiley) een beetje somber en dof uit. Maar ik wist dat als je die munt doorzaagd die er van binnen heel mooi en glimmend uit ziet. Okay maar ik moest verder. Pakte een appel nam een hap en verslikte me!!! De buurvrouw vroeg gaat het goed?? ...... Ik sprak terug happend naar adem. mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau ( #$##@ !!!trapte ik de kat ook nog op haar staart) allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft gelukkig begreep ze het pffffff. Dat was ff schrikken. Ik liep even helemaal naar buiten voor wat frisse lucht. En zag dat de buurvrouw de was buitenstebinnen met plastiek knijpers aan het ophangen was. Geen idee waarom ze dat deed. Ik wist wel dat ze flink pijn konden doen mijn opa deed dat wel eens bij me als ik weer eens wat had uitgespookt. Dan deed hij voor straf een wasknijper aan mijn oorlel dat waren van die mooie degelijke houten knijpers. Ik dacht dat hoef ik later bij mijn kleinkinderen niet te doen! Dat is nu kindermishandeling. Zon vlek blijft wel 3 dagen zitten. mn opa had wel meer rare dingen naar mijn idee hij zei dat er bijzondere dingen in zijn kast stonden in het schuurtje die kast die altijd op slot zat. En waar ik als kind dan juist van wilde weten wat er in zou zitten. Mn opa zei altijd dat er ooievaarskuitenvet, aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes in zaten. En een plinten trap om bij het bovenste schap te kunnen komen Maar ik zal het nooit weten of dat waar was. Man!!! Wat zat ik te mijmeren! Ik had een kleedjes probleem!! Ik hoeste nog een keer flink na van het verslikken in die appel ging weer naar binnen en wilde haast de groenteman uit Scheveningen er de schuld van geven. Ik ga net als de vorige keer maar weer eens ff google dacht ik omdat ik daar ook al mijn oplossing had gevonden voor mijn vorige huishoudelijke vraag. dus nu ging ik ff kijken voor een nieuw Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje en kijken of iemand die zou kunnen maken. Ik ging maar weer zoeken onder HUISHOUDELIJKE VRAGEN.
Kom ik weer op dit topic uit en wordt me alles weer helemaal duidelijk. Als ik dit topic niet had??!!!!! |
dus als ik het goed begrijp ...........voor vragen wat betreft huishouden , Yes heeft de oplossing?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Allereerst ..... ja ik ben hier geboren en jij import Enne de mooiste provincie is utrecht he met de utrechtseheuvelrug... |
Nog nooit buiten de provincie geweest zeker?
In zeeland is het al heel de dag droog voor zover ik weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom ben ik toch terug op CM gekomen??? Ik wist dat de vrouwen niet de makkelste wezens waren maar nu beginnen de mannen ook al lastig te doen... |
Eeen stukje medeleven noemen ze dat hier in Zeeland. Maar goed , ik hou m'n mond wel.
Frank, is je heg al gesnoeid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:31
Onderwerp: wokken in dordrecht
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | poe wist niet dat het z'n gesprek stof kon opleveren. als je iets neerzet om te regelen als uitje. maar inderdaad als je hele cmagenda naast elkaar moest gaan leggen kom je nergens. en inderdaad zelf ga ik ook niet in het hoogtij op vakantie maar in sept als alles mee zit, dus vandaar.
maar laten onze mening onze mening houden. en meer een helder beeld neerzetten wie er zin heeft om mee te gaan aub niet meer reageren als je toch niet kan komen!!!! mocht je dit jammer vinden regel dan zelf een optie om mensen te werven
groeten en aan forum te zien zijn we al met 3 personen wie volgen |
Lientje , ik denk dat het beter werkt om gewoon een lijstje te maken en dat iedereen die zin heeft om mee te gaan zijn/ haar naam invult.
Zoiets.....
WIE HEEFT ER ZIN OM DONDERDAG 19 JULI MEE TE GAAN WOKKEN IN DORDRECHT? Lientje Djes ...... ......
Sorry dat ik even reageer maar het is maar een tip.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 21 juni 2012, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:17
|
|
|
HEIDE115 schreef: | pff..ik weer kunnen knijpers ook vlekken achter laten? |
Als ze hard genoeg knijpen wel ja. Maar wees gerust..... zo'n plek duurt maar een dag of drie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe kom je er bij om zoiets te vragen??? Natuurlijk moet je daar weer een visser voor zijn. Wel, een gedeelte is gesnoeid. Ik ga binnenkort een kettingzaag kopen en dan gaat het echte werk beginnen. Dat wil zeggen dat ik meer werk zal hebben om de troep op te ruimen dan met het kettingzagen zelf. Pfffff...is je heg al gesnoeid |
Pas op dat Floshke dan niet te veel weg loopt hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:36
|
|
|
Wat ik me afvraag vandaag..........Frank, is je heg al gesnoeid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent |
Frank ..... nog geen reactie gehad op op je smiley?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:58
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze komen altijd mannen te kort, Janske. Zowel op deze site en als op FF. Ik heb je ook uitgelegd waarom die mannen zich niet meer graag aanmelden. Dus, neen, ik ga niet mee.
Wat ik wel positief vind is dat je hier op het forum je vingers aan het werk zet. Laat je ook eens lezen op andere topics. Trek je niets aan van eventuele commentaren. Jouw visie is even belangrijk, waardevol en tot nut zoals van de anderen. Je bent een lieve meid met een gezond verstand en inzicht. Dus...ja, laat je lezen.
|
He frank, wb, zag jij ook die foto met die stapel pannekoeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Voortuin mooi gemaakt, ramen gezeemd, pad schoongemaakt, onkruid wegeschoffeld. Dat snap je wel hè |
Als al die regen komt die ze vandaag voorspeld hebben , kan je morgen opnieuw beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net voorbij, maar was echt noodweer!!!
Achter kunnen nu de eendjes zwemmen... |
Nou , dat viel heeeeel veeel mee hier. Een kwartiertje dat het ff goed donker werd , met wat regen en onweer in de verte, harde waai ..... maar na een half uurtje was het weer droog. Nog even en het zonnetje komt weer door . En dat op de eerste dag van de zomer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:47
|
|
|
YES356 schreef: |
voor mij niet hoor!!!
ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep? Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat? |
Geweldig..... daar is over nagedacht.
En die kraaien? Want ze beginnen weer
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 20 juni 2012, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dit is je straf voor het ophangen van die oerlelijke dingen
Je schroeft de bak er af(paar schroefjes maar),dan rol je hem af,soppen,oprollen,dichtschroeven......koud kunstje.......voor een Fries dan he,Zeeuwen zullen iets meer tijd nodig hebben......... |
Juist , dat istie. Alleen , het probleem is dat je telkens maar een cm. of 10 tegelijk kan doen . Dan weer 10 cm omhoog , dan de volgende 10 cm enz. En...dat...duurt ...verschrikkelijk....lang ...voor .. je ...klaar ...bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:21
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Steentje..haha.. Leuk stukje leeswerk hier.. kortom heb ik een vraag over kleedjes..ik weet je te vinden;)) tegenwoordig idd alles vlak en strak..maar ik moet zegge dat dat ook heerlijk kan zijn om in te leven.
fijne dag |
En wat is nu je vraag? Of zijn al de huishoudelijke problemen opgelost?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 18:29
Onderwerp: Humor
|
|
|
QSJE546 schreef: | Wat n leuke topic is dit,lig vaak in n deuk ha ha! wie weet er nog n goeie? |
Ik las vanmiddag in de krant dat het nederlands elftal alsnog een rondvaart door de Amsterdamse grachten krijgt aangeboden. Maar wel in een duikboot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 23:30
|
|
|
XABIA794 schreef: | maar jammer dat ze niet blaffen als ze dicht zijn |
Ja maar nu de vraag nog..... hoe maak je de binnenkant schoon? Niet met wat maar ...hoe?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 23:26
|
|
|
CARMEN073 schreef: | CD met kattegejank... |
Nou ja zeg ........ moet ik mn bed uit om een cd op te zetten? Never nooit nie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 23:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | G E W E E R!!! |
Nee nee Zeeland , zo heb je dat niet geleerd.
En heb ik al gezegd.... past niet in mn keukenkastje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 23:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vind ik ook Heide maar Visser denkt er wat anders over... Jij bent gewoon een complimenteuze man...... |
Heb ik dat gezegd? 'k zou nie durrevuh
|
|
Naar boven |
|
|