Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:21
Onderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Mmmm en wie dode Ananias en Safira ? Daar is geen mensenhand aan te pas gekomen. Het was God die de wraak toe kwam en uit voerde!!
In het Oude Testament waren er vrijsteden. Is Jezus voor ons niet de Vrijstad? Is Hij niet degene die heeft gezegd het is volbracht, waardoor wij nu vrij voor God kunnen staan?
Laten wij niet bepalen voor wie Jezus wel of niet zijn werk volbracht heeft. De doodstraf is helemaal niets vergeleken bij Gods wraak! |
Ja dat is zo Anna Jezus is onze vrijstad gelukkig Maar met iemand de doodstraf geven bepaal je toch niet dat Jezus Zijn werk voor die persoon niet gebracht heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
[quote=GERRIT603]aankomend weekend strandweer
Het is toch elk weekend, elke dag strandweer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 22:14
|
|
|
ja iemand de doodstraf geven mag nooit een particulier initiatief zijn. het si aan de overheid va de rechterlijke macht om de straf op te leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:57
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wat dacht je van de ongeboren kinderen die vermoord worden??? Het kan je eigen geliefde zijn..... |
ja het is vreselijk dat dat mag in ons land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:56
|
|
|
JOL252 schreef: | Naar mijn idee word er van alles overgeslagen als je uitgaat van een rechtspraak waarin je de doodstraf invoert. Wat heeft het dan nog voor zin wat Jezus heeft gedaan en vervult? |
Ik snap niet helemaal wat het een met et ander te maken heeft? Jezus heeft voor ons de straf gedragen voor een ieder die geloofd in Zijn verzoenend werk. Hij wil ieder vergeven wat hij/zij misdaan heeft wat je ook gedaan hebt als je oprecht berouw hebt. Maar daarmee zul je toch wel de gevolgen moeten dragen van je daden? En in sommige landen is dat op bepaalde ernstige misdaden de doodstraf maar dat geld natuurlijk voor elke straf. Als mijn kind mijn raam ingooit word ik boos en moet hij een nieuw raam betalen. Als hij spijt heeft en mij dat zegt ben ik niet meer boos maar moet hij nog wel een nieuw raam betalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:33
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
PIETER619 schreef: | Pieter is een bleue ......... . ik weet niet of die term wel in het Algemeen Aanvaard Nederlands (A.A.N. is, wat vroeger ABN was) is. |
aha! Of moet je eerst die schop....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:30
|
|
|
[quote=TINK100]
oh bedoel je dat stukje uit de Bijbel, ja had ik niet zo gauw aan gedacht> Staat er ook inderdaad denk wel dat dat overdrachtelijk bedoelt wordt.
verder ben ik het met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:27
|
|
|
Op de eerste plaats moeten we niet vergeten dat God de doodstraf in Zijn Woord heeft ingesteld; daarom zou het vooringenomen zijn als we zouden denken dat wij een hogere standaard dan Hem zouden kunnen instellen of dat wij zachtmoediger zouden kunnen zijn dan Hij is. God hanteert de hoogste standaard want Hij is perfect. Denk je niet dat Hij die alle dingen leidt het niet ook zo kan leiden dat die mens die tot Hem komt dat voor de uitvoering van het vonnis doet. daar heeft God toch geen extra tijd voor nodig om die mens te zoeken en te vinden
Op de tweede plaats moeten we herkennen dat God de regering de autoriteit heeft gegeven om te bepalen of de doodstraf toegepast moet worden (Genesis 9:6; Romeinen 13:1-7). Het is volgens mij niet juist om te beweren dat God in alle gevallen tegen de doodstraf zou zijn.We hoeven niet blij te zijn als iemand de doodstraf zou krijgen, maar ik kan me wel voorstellen dat de regering die in bepaalde gevallen zou geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:10
|
|
|
JOL252 schreef: | even tussen de luchtbellen in die nu uit mijn oren komen.. ik ben ook voor rechtvaardige straffen, en ik ben het ook eens dat vaak voor slachtoffers en omgeving cq nabestaanden de straf niet in verhouding staat tot wat de dader heeft uitgevreten. Ik heb alleen zowel binnen mijn werk als in privé sfeer teveel voorbeelden van mensen die voor wat zij uitvraten de doodstraf in de zin zoals hier beschreven verdienen. Zij hebben wel God gevonden versus God vond hen en er zijn geen gewetensvollere mensen dan zij. Mijn maag draait om bij de gedachte dat wanneer deze kostbare mensen die straf ondergaan hadden zij gemist hadden wat God hen nog op aarde wilde leren en geven. En hier wordt zomaar even de vloer daarmee aangeveegd voor mijn idee (laat ik het maar niet over mijn gevoel hebben want dat kun je niet eten). |
wat bedoel je precies met de vloer aangeveegd voor jou idee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 20:56
|
|
|
JOL252 schreef: | okay I change my view. Voortaan is de doodstraf net als in de USA hip en kunnen we net als in de rechtse politiek aldaar ook hier toepassen met God in onze broekzak. Over genade en vergeving hebben we het dan al niet meer, dat is er niet.
Ik ga vanavond aan de zuup |
Genade is voor iedereen Jol die het aan wil nemen. Vergeving krijgt ook echt iedereen wat ie ook maar gedaan heeft van God als je met oprecht berouw naar Hem toekomt. Maar over het algemeen zul je zelf de gevolgen van je daden moeten dragen. Wat een mens zaait zal hij ook oogsten is ook een nieuw testamentische principe. En daar gaat het in dit topic mijns inziens om. De gevolgen van iemands misdaad de straf die hij/zij daarvoor krijgt en of die misschien ook wat te soft is hier in Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 20:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | klopt... waren het niet Ananias en Safira die wegens liegen over een gift dood ter aarde storten?
Het grote verschil tussen oude en nieuwe testament is dat het oude testament voornamelijk de koningen en andere leiders ( profeten, richters ) beschrijft. Deze hadden het mandaat om in hun regering de doodstraf uit te spreken. Het nieuwe testament gaat over het oprichten en uitdraaien van een nieuwe religie. En tja... kerken in opbouw hebben geen mandaat tot doodstraf.
Laat je nou niet in de maling nemen door die geitewollensokkenleraars... de wetten en zienswijze van GOD zijn door de eeuwen heen dezelfde gebleven. |
AMEN Had niet verwacht het ooit nog eens zo hardgrondig met je eens te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 18:27
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Tja, als het hoofd niet "wil" draaien heeft de nekkie geen functie.
een wijze man.... |
nog nooit een goeie stijve nek gehad is heel lastig! Andersom heb ik zelf nog niet meegemaakt dat maar ja ik ben dan ook (gelukkig) geen "wijze'man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 16:07
Onderwerp: poesjes
|
|
|
Mijn lapjeskat vangt nog regelmatig een muis en is er nog steeds erg goed in Vandaag had ze er weer eentje te pakken. Ze speelt er dan uiterst sierlijk een poos mee en eet hem dan op. De muis van vandaag bleef versuft zitten toen ze hem los liet. Minoes ging er uiterst verveelt bij zitten en deed net of ze er totaal niet meer in geïnteresseerd was. Maar owee toen de muis probeerde weg te komen... Het grappige was dat mn 3 krielkipjes voor het gaas van hun ren zich stonden te verdringen om het beste plekje om het allemaal te zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 15:49
|
|
|
[quote=TINK100]oke...laten we zeggen dat je gelijk hebt, de doodstraf terug in voeren.... als je steelt, je hand eraf...ook een paperclipje is voldoende daarvoor, als je naar een andere vrouw kijkt, je ogen er uit.... als je roddelt, je tong eruit....
Waar in Gods wet staat dat je hand er af moet als je gestolen hebt?? Zo destructief is God niet. Nee als je gestolen had moest je het dubbel of zelfs vijfvoudig vergoeden. En als je niets had om t vergoeden werd je het eigendom van degene die je bestolen had lees exodus 22 maar. Lijkt mij heel wat leerzamer als straf dan een jaar of paar maanden opgesloten worden Ook staat er volgens mij nergens in Gods wet dat je ogen uitgestoken moesten worden als je naar een ander vrouw kijkt of bij roddelen je tong eruit gerukt moet worden[i]
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 17 oktober 2012, 15:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 14:27
|
|
|
[quote=JOL252]
ja dat klopt maar wat wil je hiermee zeggen. Is Corrie ten Boom beter dan Mozes? Of wat bedoel je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 14:23
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik ga vandaag eh.....vóór-lijnen....effe dimmen, nog net niet uithongeren, gewoon heftig minder eten want er staan de komende dagen 2 eetpartijen op het program....oeffffffff daar komen die kilootjes weer, die ik tijdens de verhuizing zo lekker kwijtgeraakt was.... Vandaag dus een boterhammeke met een gegrilld pangaatje....das ook vreselijk lekker hoor! |
Ja klinkt inderdaad goed. Hier wordt vandaag niet gelijnd, want mn op een na jongste zoon wordt 18! Dus lekker pasta met extra kip en griekse yoghurt met honing toe. Zijn lievelingskostje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 11:22
Onderwerp: Inval bij Jezus Centrum Nijkerk om fraude en witwassen
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Het wordt steeds gekker....bij het kijken van de linken bij de 2de link denk ik waarom heb en had ik dat niet meteen door....en ben ik niet gewoon meteen naar een traditonele kerk gegaan....
Maar ja, ik was al gehersenspoelt; "de traditionele kerken zijn dood en hebben geen helige Geest"; op preken en bijbelstudies bij die groepen....en ja, dat sloot perfect aan op wat ik over kerken in het algemeen had gehoord op openbare scholen in mijn jeugd...
Maar ja, dat heeft geen zin....om daar over te blijven tobben.
De site van die groep is al uit de lucht ondertussen, alleen de mirror op geenstijl kan je aanklikken voor de eerste pagina van de site. |
Ja toch vreemd dat je op die manier gehersenspoelt, zoals jij het noemt wordt door bepaalde stromingen. Ikzelf heb ook altijd gedacht dat de traditionele kerken geestelijk dood waren. Dat had ik zo geleerd nml. Tot dat ik er samen met een vriend heen ging. Er ging een wereld voor me open. Er bleek helemaal niks van te kloppen. Gek he dat je dat gewoon geloofd. Ik ga trouwens nog steeds naar een evangelie gemeente, maar wel een gematigde die nauw samenwerkt met de plaatselijke kerken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 11:13
Onderwerp: Inval bij Jezus Centrum Nijkerk om fraude en witwassen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jezus Centrum Nijkerk blijkt PGB-fuik Hee wat is dat nou? Zo heeft de Heere het niet bedoeld hoor. Dit staat niet in de bijbel: "Zes mannen uit Nijkerk zijn dinsdag opgepakt op verdenking van onder meer uitkeringsfraude, belastingfraude, valsheid in geschrifte en witwassen. De hoofdverdachte, de 48-jarige Johan Kok, is bestuurder van stichting Intro en het Jezus Centrum Nijkerk, waar mannen met psychosociale en verslavingsproblemen worden opgevangen". Wehehe. Je verwacht het niet. Fraude in het Jezus Centrum. Middenin de grefo-enclave Nijkerk.
Kijken we even op de website (hier mirror + cache) dan zien we waar dit clubje zich zoal mee bezig houdt. "Het Jezus Centrum Nijkerk is een actieve gemeente met een hart voor mensen. In augustus 2005 is deze gemeente geplant met een roeping van God op hun leven om een centrum voor Jezus te openen. Inmiddels heeft God veel lieve mensen toegevoegd om deel te zijn van het werk wat God hier doet. We hebben het verlangen om God te dienen en mensen te helpen. Ons doel is dan ook om iedereen bekend te maken met de liefde van Jezus Christus. Hier geven we op verschillende manieren vorm aan." Wat fijn zeg. En zo nobel ook. Een van die manieren is grootschalig fraude plegen met persoonsgebonden budgetten van cliënten en met omzet- en inkomstenbelasting. De overige vijf verdachten zijn namelijk kansloze sloebers die zijn ondergebracht bij het Jezus Centrum Nijkerk. Iedere welzijnswerker met een Casio weet: het PGB is zo fraudegevoelig, dat is een potentiële goudmijn. Zondag bidden en doordeweeks met de verschoppelingen der aarde een bak vol overheidsgeld plunderen. Update: Verdachte Johan Kok is een oude bekende in de oplichterswereld. Heeft een historie wat betreft het tillen van de belastingdienst. Update: Een inwoner uit Nijkerk laat ons weten: "Die Kok is zo gek als een deur. Staat geregeld midden in de nacht met zogenaamde patienten in de tuin de duivel uit te drijven. Blij dat hij eindelijk opgepakt is!"
Hier en
Hier
Het wordt steeds gekker....bij het kijken van de linken bij de 2de link denk ik waarom heb en had ik dat niet meteen door....en ben ik niet gewoon meteen naar een traditonele kerk gegaan....
Maar ja, ik was al gehersenspoelt; "de traditionele kerken zijn dood en hebben geen helige Geest"; op preken en bijbelstudies bij die groepen....en ja, dat sloot perfect aan op wat ik over kerken in het algemeen had gehoord op openbare scholen in mijn jeugd...
Maar ja, dat heeft geen zin....om daar over te blijven tobben.
De site van die groep is al uit de lucht ondertussen, alleen de mirror op geenstijl kan je aanklikken voor de eerste pagina van de site. |
Toch wel triest dat het zo eindigt met het Jezus Centrum Nijkerk. Er is daar ook heel veel goed werk verricht dacht ik onder verslaafden en ex criminelen. Die uitspraak dat Johan Kok zo gek is als een deur kan ik wel begrijpen. Ik ken hem nog vanuit onze kerk. Die past wel bij hem Jammer dat mensen toch zwichten voor de verleiding als ze financieel in het nauw komen. Geen reclame voor het evangelie. Dank voor het op het forum zetten Shanita zal voor ze bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:50
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhh.... alleen maar ontbeten tot nu toe Dus ga ik nu maar braaf aan de studie T'is bagger weer dus vanmiddag maar lekker creatief doen |
haha ik net zo hier werd om 10!u wakker gebeld. Schande. maar wel lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:48
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat het aantrekkelijkst aan een vrouw is , zit er in, namelijk ik ga voor innerlijke schoonheid. Buitenkant is absoluut niet het belangrijkste voor mij, ik ga dus liever voor eerlijk, oprecht, liefdevol, begrip op kunnen brengen, wat humor hebben hoort er ook bij, moet xo nu en dan ook een schop ondser de kont kunnen geven, wiij mannen hebben soms een beetje stuur nodig, althans ik wel.
Maardesalnieteminnietegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildatikzeggenwilishieropneerkomend, dat het uiterlijk op de laatste plaats komt, het mag gerust een ietsje meer vrouw zijn dan het zogenaamde streefgewicht, natuurlijk zijn streef of ietsje minder gewicht die wel voldoen aan de innerlijke schoonheidswensen, zelf met een mooi uiterlijk onder de zelfde eisen ook welkom. Zou ik bijna vergeten ze mag atuurlijk geen hekel aan kinderen hebben, ik heb er 4 waarvan 2 met aanhang. |
Nou das een duidelijke wens profiel. Er moeten toch wel vrouwen zijn die daar in passen. Dus waarom heb je er nog niet een zou ik zo zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:36
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....
Net als er advocaten zijn die dat uitschot verdedigen , is er ook een officier van Justitie die ze aanklaagt.
Ik heb niet gezegd dat iedereen en alles maar dood moet. Wat is zeg , is dat er teveel wordt gekeken naar hoe het voor de misdadiger is. Wie opzettelijk mensen doodt , is niet degene , waar de overheid zich over moet ontfermen , maar over de familie van het slachtoffer.
Er is geen vergelding voor moord. Iemend die je kind vermoord , je vrouw of wie dan ook , die sluit je niet in je armen.
Ik niet iig. Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden.
Wij praten allemaal vanuit onze comfortabele zone. Wij hebben onze kinderen niet verloren aan een verkrachtende , moordende smeerlap .....of wel soms ?
net als de geijkte : wie zonder zonde is werpe de eerste steen , stel ik hier : wie de moordenaar van zijn kind wil omhelzen , laat die dan opstaan .
Het is in dit land van de middenmaat ten hemel schreiend , dat moordenaars met alle egards worden behandeld. Dat er eindeloos veel tijd en geld wordt besteed aan uitschot wat moordt en verkracht en brandschat.
Dat deze mening van mij niet van liefde getuigt moge duidelijk zijn.
Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen. |
Ik ben het helemaal met je eens Cortazar. En in Gods wetgeving vind je dit natuurlijk ook zo. Een moordenaar werd ter dood gebracht. Punt. Alleen in byzondere gevallen waren er de vrijsteden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:32
|
|
|
[quote=JOL252]Klein feitje: Mozes vermoordde koelbloedig iemand(s zoon/partner) en vluchtte weg, hij kwam nooit aan zijn straf toe. God koos hem wel uit om Israëls leider te worden.
He Jol dat verhaal ging iets anders. Mozes kwam op voor een joodse slaaf die geslagen werd door een Egyptenaar. Een van de onderdrukkers van zijn volk. Zoeen die een pasgeboren jongetje uit de armen van zijn moeder rukt en in de nijl verdrinkt. En die sloeg hij inderdaad dood. Maar hij kwam op voor onrecht en dat is wat God in zijn hart zag, waardoor Hij hem kon gebruiken. Ik vind trouwens 40 jaar verbanning ook wel straf
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 17 oktober 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:26
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik hoop dat je spoedig vrede en rust krijgt met alles wat je hebt meegemaakt Shanita.
Dank je Rolf. Morgen loopt mijn abbonement hier af, en ik laat dat eventjes een tijdje zo. Ja, ik had dagen dat ik 4 tot 6 uur, alleen achter cm zat, ja, inclusief mailen en het eea opzoeken als ik een link wou zetten of iets kopieeren.
Ik heb hier erg veel van geleerd. Ook van postings van anderen.
En ook, het grote mysterie: "Waarom worden slachtoffers van kindermishandeling massaal niet gelooft door familie, ook als bewijzen levensgroot voor ze staan?"Die vraag heb ik hier voor mezelf kunnen beantwoorden. Dat komt ook omdat de familie dan is verworden tot narcisten die het hun niet goed uitkomt, deze wetenschap, bijvoorbeeld een broer die erg veel geld krijgt van de dader, regelmatig.... Maar ook cognitieve dissonantie Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, of bij gedrag dat strijdig is met de eigen overtuiging, waarden en normen. Het gaat met andere woorden om de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee cognities, waarbij het woord cognitie kan slaan op kennis, houding, emotie, geloof of gedrag. Volgens de theorie voelen mensen een sterke drang om dissonanties te verkleinen door hun opvattingen of gedrag aan te passen of te rationaliseren.
Met name de onderstreepte zinnen hebben mij het eea doen begrijpen, en kunnen plaatsen.
En, dit zelfde, het niet geloven van negatieve feiten terwijl ze levensgroot voor je staan, ja, dat was ook zo met evangelische dingen bijvoorbeeld, waarom, als er overtuigend waterdicht bewijs is dat ze hebben gelogen, waarom blijven mensen hun steunen, en ook hun leugens geloven....Ik kreeg voor mijn gevoel hier nu en dan nét geen ruzie, omdat ik, verontwaardigt als ik al was als 'ooit evangelische' dingen poste, dingen die er in de 1ste plaats voor zorgde dat ik die beweging verliet.
Nou zijn er dus wel heel veel evangelische bewegingen en kerken en gemeentes die wel integer zijn!!!
Iig: het niet geloven van feiten als ze overduidelijk zijn, in de evangelische wereld bijvoorbeeld, en dan de vergelijking met het niet gelooft worden door eigen familie, als de bewijzen voor het oprapen liggen zelfs...
Ja, daar ben ik nu uit. Het enige wat ik wel betreur, dat ik zolang heb gewacht met breken met moeder en broer(vader zie ik al 20 jaar niet), dat inzicht had mij een hoop ellende bespaart...want je wordt steeds behandeld als de gestoorde die dingen verzint en ja, da's niet bevordelijk. Ja, en het ongeloof, dát je niet wordt gelooft, en het meteen moeten vergeven als het wel zo mocht zijn..Ja, en je blijft tegen beter weten in hoop houden.....
Maar ja, beter laat dan nooit. Herman van Veen zei een keer: "als je ouder wordt dan zul je merken dat je steeds opnieuw kan beginnen". En dat is ook zo..
Iig, ik heb ontzettend veel gehad aan het posten hier. Ben de redactie heel dankbaar dat zij mij hebben laten posten. En ook ben ik de enige date die ik hier had, wat tot een korte relatie uitmonde dankbaar voor wat ik heb geleerd. Ook al zie ik hem niet meer, maar dat zou te pijnlijk zijn voor mij.
Dus ja, wij christenen zeggen altijd tot ziens zei eens een christelijke verpleegkundige, omdat we elkaar zien in de hemel.
Bedankt!!!!! |
He Shanita, Ik was het niet altijd met je eens maar ik geloofde je wel altijd. Soms keken we op een andere manier tegen iets aan he Het moet vreselijk zijn als het gezin waarin je opgroeit je zoveel vreselijke dingen aandoet. En dit dan nu ontkent. Das verraad van de bovenste plank. Mooi dat je hier wat antwoorden hebt gevonden. Hoop dat je er nog veel meer gaat vinden en bovenal Zijn vrede.! Jij ook bedankt Shalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|