Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 18:53
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je zou beter eens aan mijn kant staan ipv aan de verkeerde kant... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 18:48
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, maar niet wanneer wij een leuke man tegen komen...wie heb je in het vizier? |
ik zei niet dat het recentelijk was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 07:22
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | De aanhouder wint Frank............voila........... |
Wou ik ook zeggen ......voila...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 07:22
Onderwerp: Afscheid
|
|
|
PETRA373 schreef: | Na ja je schreef dat je je onlid ging maken, ik dacht al heavy |
Haha teveel aftershave geroken zekers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 07:21
|
|
|
Nouwww mij hart verhuist elke keer. Soms lijkt ie wel in de keel te zitten Hebben mannen daar ook last van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...op alles heb je een antwoord klaar...ik bedoelde wel geestelijke verrijking... |
Is toch niet nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:08
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Janske is verhuisd, Jol is nog bezig met haar verhuisde spullen te zoeken, anna-piet heeft nu even onderdak omdat ze gaat verhuizen, nu ga jij, Rolf, ook verhuizen...hebben jullie een comunne of zoiets opgericht??? Het lijkt net wel een volksverhuizing... |
We hebben een WOKcomunne opgericht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het kan haar alleen maar verrijken... |
met dat verhuizen wordt ik alleen maar armer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...weet je wat? Ik zal me wel onlid maken. Jullie hebben toch liever Floshke dan mij... |
Doei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg, het is wel mijn laptop en ik mag er ook eens op tokkelen...en dat blikje tonijn is voor me zelf... |
Misschien moet je maar afscheid van Floshke nemen. Het is zo verwarrend voor ons zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:03
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben ook al ruim een uur wakker |
En, wat heb je gedaan in dat uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn hart zit ongeveer 30 cm boven dat schattige minirokje... |
Hoe Frank, niet waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wil al niet meer weten waar je je vis koopt. Ik zal wel in de AH een blikje tonijn kopen...voila |
Floshke je kunt niet alle dagen vis eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze is wokken denk |
Tja hij is dan zogenaamd zorgzaam voor zijn kudde, maar met ze wokken ho maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar ben je dan nu? En zeg nu niet 'hier', hé
Ach, ik ben ook veel te bezorgd over mijn kudde |
Ik ben nu hier en zaterdag ben ik dan daar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat ik anna-piet vandaag nog niet heb gelezen. Normaal plaagt ze in de ochtend toch heel CM. Is ze weer met haar strijkplank naar een land dat voor ons onbekend moet blijven? |
Sorry FrankT. Druk he, alles inpakken, werken, vanovond nog even naar de EHBO. Pff zweet dik op de rug.
Dus niet stiekum wezen wokken met Floshke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:19
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
Visser. Kraanwater, geen zeewater gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:10
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | nou een mooie schotse man in zijn rokkie......staat helemaal niet verkeerd |
het blijft altijd dan de vraag, ondanks hun schattige minirokje, hoe het met hun hart zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 06:49
|
|
|
LYDIA448 schreef: | Nou ik kijk anders graag naar een mooie verpakking! :) |
Nou geef mij maar het kado
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:47
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Had jij ook een 'vliegend dekbed' na die chili con carne? |
Geen idee. Ik heb lekker geslapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Elders op het forum schreef ik al dat ik onderzoek zou gaan doen of de hutspot die staat te pruttelen occult is.
Helaas het vergde zooveel tijd dat ik toch maar besloten heb om het te eten... De gevolgen er van zijn voor mijn rekening....
Wie weet vannacht vliegende dekbedden....;) |
Als vliegende tapijten occult zijn, zijn vliegende dekbedden dat ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 20:13
Onderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Persoonlijk vind ik dit erg vergezocht. Bovendien zit het hem niet in het Opwekkingslied, maar is er iemand mee aan het knutselen geweest die er graag iets spectaculairs van wil maken, met een tegengestelde boodschap. En het is op een krakkemikkige manier ook nog wat geworden. Als je wil slaan, vind je altijd wel iets om mee te slaan. Larie, om zo Opwekking onderuit te willen halen.
En trouwens, het tegenovergestelde van Ja is Nee. Niet Aj, niet Een. Dat achterstevoren gedoe vind ik dan ook erg dubieus. Laten we ons liever richten op Wat en Wie werkelijk belangrijk is in ons leven, en ons niet bang laten maken met allerlei pulp wat daar mogelijk vanaf leidt. Het is het ook niet waard om groter gemaakt te worden als wat het werkelijk is. |
Het is ook vrgezocht. Bewust. Het is wel de site 'goedgelovig' Dus dit is bewust zo in elkaar gezet.
Goedgelovig.nl is Neerlands eerste ‘gristelijk-satirische’ website, en tevens een persdienst voor ‘kerkelijk nieuws met een kwinkslag’. Goedgelovig.nl is het initiatief van een groep bekende, minder bekende en anonieme columnisten van breed-kerkelijke huize die zich het Dwaze Zaken Collectief noemt, naar het bekende Amsterdamse kunst-eetcafé ‘Dwaze Zaken’, waar we bij tijd en wijle graag een schuimend biertje nuttigen, terwijl we het gristelijke wereldje satirisch beschouwen. Dat heeft er toe geleid dat we eind maart 2007, precies tussen de Boekenweek, die als thema ‘Lof der Zotheid: scherts, satire en ironie’ had meegekregen, en 1 april, van start zijn gegaan met deze website. Hiermee hopen we de nog vrijwel ontbrekende ’bediening van humor en zelfrelativering’ onder christenen (door ons uit relativering vaak gespeld als ‘gristenen’) wat leven in te blazen. Want zoals Antoine Bodar eens zei bij Knevel: “Er zijn meer heidenen met gevoel voor humor dan christenen.” Hoog tijd dus om daar iets aan te doen. Onze missie is het leven van alle goedgelovigen in Nederland wonderbaar te transformeren. Van grijze kerkmuizen, depressieve gerefovormden, charismatische zegenzoekers, collectetellende celkerkcipiers, devote pausmobielgroupies, heilige huisjes bouwers en hemel-of-hel denkers maken wij met krachtig medewerken van de Geest van Humor vrije gelovigen die kunnen lachen en relativeren – over kerkelijk poppentheater, softe subcultuurmaniertjes, gristelijke zeepbellen, kledingloze keizers en evangelische hypes. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik lees het hier en daar eens...en trouwens, ik ben ook een serieuze man... |
Tuurlijk, we weten dat die onzin allemaal van Floshke komt. Die tikt ook zo rap met de pootjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:09
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
... wokken, daar wordt ik blij van ... met een goed glas wijn erbij (en geen melk)
en nog heel veel meer dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gelukkig dat er nog serieuze mensen zijn op deze site... |
Wist ik dus niet. Wisten jullie dat wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 januari 2013, 06:58
Onderwerp: contact
|
|
|
PELLE852 schreef: | Zowel mannen als vrouwen reageren niet meer op elkaar. Of als je met iemand langere tijd contact onderhoud, laat die persoon opeens niets meer van zich horen, ook zoiets. Zorgelijke ontwikkelingen en zeker niet goed voor de verstandhouding onderling. Ik merk dit trouwens ook op andere 'Christelijke' sites.
<<no comment>> |
Je haalt wel elke keer oude topics omhoog en dan met deze klacht....
|
|
Naar boven |
|
|