ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 16:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

THOMAS968 schreef:
Mijn aandeel in de aanschaf van deze bril was dat ik eeeeh hem moest betalen.

Thomas, de aandeelhouder wint. Knipoog smiley

Maar je kan je scherm toch ook instellen op een groter lettertype? Heb ik ook en kan alles weer prima lezen.....Of kan dat niet bij een Apple? Verraste, verbaasde smiley
Maar voor de liefhebber: op de werkvloer krijg je zo'n computerbril zelfs nog vergoed........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:59
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

JOL252 schreef:
CM is niet de enige site waar mensen door hem werden geschoffeerd of men nu wel of niet de juiste reactie naar hem toe had. Daarbij vraag ik me af wanneer hij zich geaccepteerd zou voelen.... en wat daarvoor gevraagd wordt van de omgeving.

Het grotendeels bij de cm-ers neer te leggen qua verantwoordelijkheid voor de gang van zaken gaat mij te ver. In de gewone samenleving waarvan wij een concentratie zijn in het klein op internet kan bepaald gedrag ook niet en dat gedrag was er sowieso, los van reactie op hem of niet.

Verder sluit ik me aan bij Zeeland. Ik reageer alleen eventueel nog in pv mail over deze man, die ik overigens niet op de persoon veroordeel maar wel op ontoelaatbaar gedrag. Het is goed om te merken dat de topics weer in balans komen en een ieder weer de ruimte voelt om te schrijven.

Is er wel ruimte voor iedereen om te schrijven? Als ik zo de stukjes lees knap ik meer en meer af op het forum.....Iedere zin wordt getoetst door anderen of je wel iemand kwetst en of je iets wel mag zeggen? Is dit het forum nieuwe stijl? En moet het alleen maar over neuzel onderwerpen gaan? Ik voel geen ruimte om te schrijven in ieder geval dus je kan dat niet voor de ander invullen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:56
BerichtOnderwerp: Heerlijke dag

HEIDE115 schreef:
Ja ik laat me goed kennen hier,bedankt voor je inzicht.
trouwens het is ook niet zo makkelijk om bij jou reactie's een antwoordt te vinden..zal aan mij liggen..en toch heb ik er ook weer geen moeite mee naar jou toe.

Voeg je bij de leuke onderwerpen.
dan laat je zien,dat je ook verder wilt.
dat zie ik je namelijk niet doen..je zoekt en zoekt maar.
de oude cmtijd is in je geheugen blijven hangen
werk aan een nieuwe oude cmtijd..dat is meedoen.

nou ga ik stoppen met jou hoor..sorry..het wordt zo langdraadig allemaal.

Jij vind het leuke forum onderwerpen, dat is wat anders dan dat ze dat ook leuk zijn.......
Ik vind die onderwerpen zonde van mijn tijd en nergens over gaan........
en ik ben het wel met Chatuliem eens, je geeft zelf nergens antwoord op maar oordeelt wel lekker over anderen.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:16

HEIDE115 schreef:
nou heel cm heeft kunnen volgen dat jij via tallguy mij een soort van hak wilde geven
daar begon het,en zeg maar als dit niet zo was.
denk je dat ik daar ff over heen stapt?

nee man..slapen doen we s'nachts.
is dit wat je met de oude cm sfeer bedoelde?
misschien wordt jij wat opzij geschoven nu
en dat zit jou dwars..begrijpelijk hoor

ik heb alle rede om mij uit te spreken over zo iemand hier
en trouwens CM heeft zijn goed keuring er in laten zien
wil jij mij in de zelfde weg dwars gaan liggen.
dan zal het recht zege vieren..jaja..

zeker al offline..en dan alleen op het forum mee kijken.
maak je niet zo belachelijk man.

Gaat het wel goed met jou Heide????? Enne als je verwacht dat mensen vriendelijk tegen je doen kan je er misschien zelf mee beginnen??????
En ja, ik ga zo offline.....van het mooie weer genieten, zonde om lang op CM te zitten....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:32

HEIDE115 schreef:
Jij hebt misschien gemist hoe hij mij probeerde te benaderen
de manier waarop enzo..dus geef ik wat tegengas zoals je al weet Willemijn?
en discussies behoeven niet gelijk een betere sfeer te geven.
misschien voor jou wel persoonlijk,maar dan hebben we het meer over persoonlijk vindt ik....blablabla...

Vind je dat je tegengas geeft? Misschien versta ik daar wat anders onder dan jij dat doet......en hou jij meer van blablabla........
Je geeft vage reacties en dat is wat anders dan tegengas.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

SHANITA130 schreef:
Ga weer ff, na jaren opnieuw Alice Miller lezen.

Is dat niet van het drama van het begaafde kind???
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:19

HEIDE115 schreef:
Je ontvangst is heeel slecht,ik weet nie waar je woont?

Hee'Chatuliem wil jij in de deze cm generatie je toch enigzins gaan aanpassen.
Het kan allemaal veel leuker,als je maar gelooft in een nieuwe leden
jaartal;)
Ik zie allemaal leuke mensen lid worden.
Jongeren die topic's openen
Jongeren die meer kwijt willen op cm
Leuke mannen,leuke vrouwen.leuke jongeren
kortom de moeite waard om je wat aan te passen toch chatuliem?
Je wilt gewoon boef spelen dat ist.

Doe niet zo belerend Heide.....het forum gaat een stuk achteruit en dat vind niet alleen Chatuliem........
En wat jij leuk vind vind een ander misschien niets aan.....? Heb je dat weleens bedacht?
Er was een tijd op CM dat je nog een normale discussie kon voeren zonder dat anderen er zich weer mee gingen bemoeien of er van alles van vonden.....Er werd gewoon gediscussieerd en niet altijd werd er wat slechts achter gezocht......
En in ieder geval werd er niet zo kleinerend als jij nu doet tegen Chatuliem gesproken......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

ZEELAND736 schreef:
Klopt...ik ben een mens met fouten en gebreken...heb je helemaal gelijk in....
We blijven mens he???

Is makkelijk gezegd en daar kom je bij mij niet mee weg!
Je veroordeelt anderen maar zelf ben je ook niet altijd even fijngevoelig.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 19:36

ZEELAND736 schreef:
Ik heb jouw wel eens anders horen praten over je dochter!!!!!!
Zo praat je niet over deze dingen!!!!
Je kunt er terdege wel andere verdriet mee doen!!!
Een arm om iemand heen slaan???

Wat gij niet wilt dat u geschied...doe dat aan een ander....wel????
Ik dacht anders over jouw.........

Soms kwetsen we ontwetend he? Ik vertelde in de chatbox eens dat mijn zusje overleden was en jouw antwoord was: ach zo hebben we allemaal wel wat........
Dus doe nu niet of je zelf altijd zo nobel en inlevend bent zou ik zo zeggen....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 12:52

ZEELAND736 schreef:
Gelijk Hannah...ik denk het ook...!!!
Juist omdat het ook...deels...goede jaren zijn geweest...
Pas...was er wat met de kinderen...en hun vader....
Ik moest( maar wilde dat ook) het opnemen voor mijn ex...en heb een brief geschreven...(bellen is te moeilijk en gaat fout)
Juist dan...wordt het zo gevoeld...hoe moeilijk dat is...

Ik lees je stukje met verbazing.....Je hebt toch volwassen kinderen?
Als mijn kinderen wat met hun vader hebben is dat niet mijn zaak maar de zaak van mijn kinderen, hoe vervelend ook....en daar moeten zijzelf mee om leren gaan....Ik neem het niet op voor mijn ex en ik val hem ook niet af.....en ga hem zeker geen brief schrijven......
Het vormt je kinderen op weg naar de volwassenheid als je dat soort dingen zelf laat doen hoewel het als moeder moeilijk is dat stukje uit handen te geven.....Maar kinderen en juist als ze wat ouder zijn moeten leren hun eigen neus te stoten en niet die van jou.....
En als ik jou tekst lees, Ik moest het opnemen voor mijn ex? Van wie moet dat??? Van jezelf? Je bent toch niet meer met hem getrouwd en je kinderen hebben een leeftijd dat dat ook niet meer hoeft??

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 juli 2012, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?

CHATULIEM619 schreef:
Jammer dat je dat zo vreselijk versmalt, ik kan me nog herinneren dat je onder de indruk was van de dienst. Vanmorgen in een gewone kerkdienst geweest, daar lagen ook machtigingskaarten klaar, moet ik dan ook maar zeggen, dat zij op geld uit zijn?

Ik was niet onder de indruk van het genezen...ik was onder de indruk hoe iemand het publiek bespeelt en hoe mensen daarin meegaan.......
Waar ik wel van onder de indruk was dat de goede man doorging tot de laatste mens aan de beurt was geweest en dat was een uur of half één 's nachts....toen was ik trouwens allang weer thuis....
In jouw ogen versmal ik het......maar ik heb wat tegen het commerciële van zo'n dienst......en dat is nooit anders geweest..... Een oplossing van een ziekte kan nooit liggen in een beter geloof waardoor je genezen wordt....en dat is net wat ik er op tegen heb......En zieke mensen verlangen zo ontzettend naar het wonder van de genezing dat ze alles aangrijpen om maar beter te worden.....
Ik geloof best in genezingen door God maar absoluut niet op zo'n manier......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 juli 2012, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:55
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?

ROELANDE345 schreef:
Mark 6:53 Nadat ze waren overgestoken, kwamen ze bij Gennesaret aan land en daar legden ze aan. 54 Toen ze uit de boot stapten, werd hij meteen herkend. 55 In het hele gebied ontstond een druk komen en gaan van mensen, die zieken op draagbedden meenamen naar elke plaats waarvan ze hoorden dat hij daar was. 56 Overal waar hij kwam, in dorpen, steden en gehuchten, legden ze de zieken op het plein. Ze smeekten hem of ze ten minste de zoom van zijn kleed mochten aanraken. En iedereen die hem aanraakte, werd genezen.

hoezo geen genezingsdiensten?

Het verschil is in de eerste plaats al dat je geen machtigingskaart op je stoel vind.......en je hoeft niet van tevoren de Bijbel aan te schaffen om genezen te worden......
Als je Jezus vergelijkt met een voorganger in een genezingsdienst???????????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 juli 2012, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:50

FRANKT627 schreef:
We zullen het maar afwachten tot volgend jaar want het wordt op de duur een microbe...hoorde ik van andere stappers

ja, dat hoor je wel meer......maar zoals ik er nu over denk en me voel........was het echt éénmalig
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:38

CHATULIEM619 schreef:
Gefeliciteerd wmijn. Volgend jaar weer?

Nee Chatuliem, het was een éénmalige aktie......sommige dingen moet je een keer gedaan hebben in je leven he?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:24

FRANKT627 schreef:
ik vind de zinsbouw zo grappig...en helemaal niet dubbelzinnig, hoor... Knipoog smiley

Nu ik het zo lees kan je er inderdaad van alles bij bedenken.....En als je dan niet weet dat ik de Vierdaagse heb gelopen en het felbegeerde kruisje heb.....tja.........
Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 21 juli 2012, 22:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:13

CANADIAN303 schreef:
Zou dat de reden zijn dat ik nooit ingeloot ben voor de Vierdaagse? Ik ben niet Rooms Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Heren, jullie zijn gewoon jaloers.. Engeltje smiley En jullie bedenken maar van alles.....maar ik heb het kruisje!

Het had geen dag langer moeten duren maar ja, dat is wat anders....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:44

Mijn allermooiste moment was toen ik wakker werd en dacht: Wauw... ik heb het gehaald!!!! Clown smiley
Toen kwam nog een mooier moment toen ik me realiseerde dat ik vandaag heerlijk met de benen omhoog kan gaan zitten kijkend naar mijn kruisje!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:38
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

BERT168 schreef:
Gaaaaaaaaaaap....

Zucht...

Flauw.......lees het topic dan niet maar neem niet Shanita in de maling...
Jij zou ook niet willen dat mensen zo over jou deden! ik vind het bijna onfatsoenlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ROELANDE345 schreef:
Dank je

Lachende smiley
Ben het helemaal met het consult van Jans eens alleen zou ik er nog een goede hoestdrank bij nemen(vraag advies in drogist)
En maandag niet haar consulteren maar je HUISARTS

Beterschap

Ach, volgens mij heeft hij gewoon wat love, tender and care nodig......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:34

ZEELAND736 schreef:
Zucht ik mee...
Alleen...is zo alleen he???

Ik ben een beetje verbaasd dat dit soort discussies blijkbaar niet meer mogen???? Je mag hier de vervelendste dingen over mensen zeggen maar als er aan een leider gekomen wordt en men vraagtekens zet bij de leer wordt er gezucht en geklaagd...

Misschien moet het forum dan alleen maar gaan over wat je gedaan hebt die dag en hoe het weer was? Als een discussie al als te zwaar gevonden wordt?

En....je bent niet verplicht topics te lezen dat is ook zo prettig van CM........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 02:14

BERT168 schreef:
stop nou maar mensen ,met reageren op Shanita,
want die is hier heel gedreven in,zo blijkt wel intussen.

gewoon Shanita aan het woord laten en niet weer reageren,dan houdt ze van zelf wel op.

nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!

Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat is flauw Bert....het is best wel een zinnig onderwerp......en dan kan er wel op meer topics niet gereageerd worden......die gaan echt nergens over.......Of wordt dat de tendens op CM? Vooral over dingen praten die nergens over gaan?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 02:12

HANNAH810 schreef:
"de krokodil" die de vierdaagse loopt, willemijn?

Ik bedoel maar even Hannah! Ik mag nu ook wel even in de kroko gaan liggen want ik kan niet slapen van de zere benen en voeten.....zal wel psychisch zijn want nu hoef ik niet meer.....

En om even een reactie te geven op Frank zijn vraag wat er over is van mijn Christelijk geloof.....Dat staat nog steeds overeind Frank, als je zo uren wandelt voel je je soms heel dicht bij Hem en dat geeft je rust........rust in je hoofd dan wel te verstaan ondanks de mensenmassa's........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:06

FRANKT627 schreef:
Momentje, ik ben ze aan het tellen... Zieke smiley

Frank, Boze smiley Je bent gewoon jaloers op mijn medaille Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:04

PETRA944 schreef:
dat zullen sommigge mensen denk ik ook best moeilijk vinden als ze zulke krantenartikelen lezen, darom schrijf zo iets met iets meer respect en niet effe drie van die poppetjes erbij plaatsen.
wat betreft vrijheid van mening schrijven zonder te oordelen, er worden in dit topic mensen veroordeeld op basis van linken zonder zelf de personen te kennen, als mensen reageren ik ken die mensen persoonlijk,word er gereageerd met nog meer linken plaatsen en Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , dat je nog meer linken plaatst met de bedoeling om mensen te waarschuwen omdat jij die linken allemaal klakkeloos aanneemt,oke maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt nee, dan maak ik zelftoch ook een oordeel terug, op een topic waar niets anders als geoordeeld, veroordeelt word, want niet alle linken in dit topic zijn de waarheid.

Is net hoe je het bekijkt Petra, ik ben ook wel eens bij zo'n genezingsdienst van Jan Zijlstra geweest en ik vond het een grote geldklopperij......Maar als jij dat anders beleefd, dat kan...maar dat zou dan inhouden dat ik mijn ervaring niet hier op het forum mag zetten omdat jij die goede man kent en er anders over denkt?????
Weet je, ik zit op yoga en daar zijn ook veel mensen op tegen, die vinden dat occult en die zetten dan ook allemaal linken neer die over yoga en occultheid gaan......Die lees ik en trek mijn eigen conclusies eruit......
En zo mag het toch ook bij deze mannen?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 20 juli 2012, 22:07
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:42

PETRA944 schreef:
en hier lees je over heen, zo verdiept in het onkruid, dat je het koren mee wegtrekt.

enfin succes met je topic verder....

Shanita mag hier toch wel haar zorg en ongerustheid uiten? Het is niet jouw mening en niet jouw visie maar om dan gelijk haar maar te veroordelen???????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:36

ERIKA129 schreef:
Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!!

Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen.......
Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
Knipoog smiley

En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk.....
En bij de intocht stond de tweeling........ Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:21

VISSER278 schreef:
Joh , ze was toch op vakantie in Zeeland? Smiley die vol vragen zit

Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:08

PETRA944 schreef:
klopt, maar moet toch reageren als ik weer kritiek lees over bepaalde lieve cristenen. wat dat betreft,is het forum wel zo opbouwend? eh ha ha

Jij vind het lieve christenen he? En daar is niet iedereen het mee eens en dat mag toch????
Als je niet tegen kritiek kunt moet je zeker niet op een forum gaan schrijven....
En gedachten uitwisselen zonder dat gelijk als kritiek op te vatten is toch ook mooi?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 16 juli 2012, 10:11
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 10:05

XABIA794 schreef:
Als we evenveel energie zouden steken in possitieve dingen Knipoog smiley

Je mag blijkbaar niet meer met een kritische blik kijken? Dat wordt gelijk afgedaan als dat je niet oprecht doet of onaardig doet? Shanita onderbouwt haar mening wel degelijk........
Ik ben wel eens naar een genezingsdienst van Jan Zijlstra geweest en ik werd er naar van, vind het zo triest hoe mensen daar behandelt worden en hij daar doet of hij God zelf is.......
Maar dat blijft hoe dan ook een persoonlijke impressie.....en als mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze dat zeker doen....
Maar je mag toch wel van gedachten wisselen over wat je er van vindt?
Of zijn de Ouwenelen, Zijlstra's al zulke godheden geworden dat ze min of meer als heilig worden gezien????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 09:11

CHATULIEM619 schreef:
Kijk Harald, er zit een verschil in benadering vind ik. Jij en ik kunnen verschillende meningen hebben, maar het betekent wat mij betreft niet, dat je mensen misleid als je ergens anders over denkt. Shanita is op dit moment moedwillig bezig mensen te beschadigen, die in mijn ogen jaren lang bezig zijn in het koninkrijk van de Heer. En dat vind ik heel wat anders.
Wat betreft het inhoudelijke van de eindtijd boodschap. Ik vind het ronduit oninteressant om me daarin te verdiepen. En ik ben ook niet van plan om dat nu te doen. Zelf vind ik gemeentes met alleen een eindtijdboodschap een sektarisch karakter hebben.

En dan staan vaak twee dingen centraal:
1. pas op, want Jezus komt zo terug, en
2. zij lekker niet, wij lekker wel. En dat "lekker" wordt dan extra benadrukt. Beide boodschappen staan ver van het evangelie....

Iemand die oprecht in het koninkrijk van de Heer bezig is kan ook wel eens een steekje laten vallen of op de loop gaan met de waarheid Chatuliem, het blijven mensen he, geen heiligen.....
Shanita bekijkt dat kritisch en terecht, dat mag ook als je als persoon zoveel in de publiciteit bent en hele theorieën verkondigt....
Ik begreep trouwens ook dat het een gedegen onderzoek was en wel goed beargumenteerd......

Er komt binnenkort een boek uit getiteld Religiestress en dat gaat over de verschillende visies op religie......., wel wat voor cmmers vind je niet?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 180 Volgende
Pagina 46 van 180